Hee scrut, wat ben je vroeg?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben ook een hele toffe jongen...
.....en bovendien erg bescheiden![]()
Hey Beau is er ook weer!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben ook een hele toffe jongen...
.....en bovendien erg bescheiden![]()
Oh; heb jij zo'n dranghek met knijpremmen ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:27 schreef Tokay het volgende:
Mijn rollator staat in de hoogste versnelling, Z! Dank je.
Die van mij ook; 'k kan er boekenkasten over volzwijgen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee hoor mijn bescheidenheid is van ongeëvenaarde grootsheid![]()
Niet persoonlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:28 schreef Z het volgende:
Scrut kent Fiona wel.
Die theorie is weerlegdquote:
Hij ook al?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't hek van de TBS-kliniek stond open ? [afbeelding]
Ja joh! Wist je dat niet dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:28 schreef Treinhomo het volgende:
Oh; heb jij zo'n dranghek met knijpremmen ?
Ben jij al zó oud ? [afbeelding]
Ik heb een magneetpasjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't hek van de TBS-kliniek stond open ? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Huub Stevens ook wel Huub Hitler genoemd.
maar..... 's nachts.... als je op jacht gaat.... dan.... krijg je toch superpower en vlieg je met je caviacape alle criminelen omver?quote:
Oma Tokay dus. De schoonmoeder van Gerrie Ruimgaert.quote:
Je had ook Supergranny op de tv vroeger.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
maar..... 's nachts.... als je op jacht gaat.... dan.... krijg je toch superpower en vlieg je met je caviacape alle criminelen omver?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Oma Tokay dus. De schoonmoeder van Gerrie Ruimgaert.
Tokayvia to the rescue!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:32 schreef wyccie het volgende:
maar..... 's nachts.... als je op jacht gaat.... dan.... krijg je toch superpower en vlieg je met je caviacape alle criminelen omver?
Ook jij krijgt morgen een grote bos bloemen van mij.quote:
Voor wat hoort watquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, wil je er voor mij ook eentje ritselen?
't ene droombeeld na 't andere gaat aan diggelen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef Tokay het volgende:
Ja joh! Wist je dat niet dan?
Agossie!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:35 schreef Treinhomo het volgende:
't ene droombeeld na 't andere gaat aan diggelen...![]()
Leuk voor op de motorkapquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb tweedehands bloemen voor je
Zeg gaan we zo met de door mij gestuurde attenties om!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb tweedehands bloemen voor je
Sorry, maar met een magneetpas heb ik meer vrijheid. En dan kunnen we samen naar de bioscoop!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeg gaan we zo met de door mij gestuurde attenties om!![]()
Misschien heeft er nog iemand een tweedehands pitspoes voor op de motorkap van de Treinhomobiel ?quote:
Das waar maar het is nooit leuk om te horen dat je attenties verpast worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, maar met een magneetpas heb ik meer vrijheid. En dan kunnen we samen naar de bioscoop!
![]()
Het doel heiligt de middelen hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Das waar maar het is nooit leuk om te horen dat je attenties verpast worden.
Nuongirl?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:41 schreef Z het volgende:
Het is het modje die ons vanmiddag weer verplaatste ...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:41 schreef Tokay het volgende:
Camilla Parker Bowles?
Als je nou op LL niet zoveel gezopen had, had je daar misschien nog wat aan de haak kunnen slaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien heeft er nog iemand een tweedehands pitspoes voor op de motorkap van de Treinhomobiel ?
Ken uw medefokkers!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:42 schreef wyccie het volgende:
Oh Natalie?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien heeft er nog iemand een tweedehands pitspoes voor op de motorkap van de Treinhomobiel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |