quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is Sandy van Big Brother, die heeft gewonnen in het jaar dat Kelly meedeed
Amsterdam. Spaarndammerbuurt geloof ik. Maar je hebt het niet van mij gehoordquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waar heeft dat rapalje zich verschanst dan ?
Ik heb ze alleen op Rockin Park gezien. Dat was echt super.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ze waren goed, hè op Werchter ?
Ciao Tokayquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:23 schreef Tokay het volgende:
Luitjes, ik vind het welletjes voor vandaag.![]()
![]()
[afbeelding]
Later!
Die uset nou de dark side of the force ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Cute girl. To bad we lost her to the other side.
Quick to Treinhomobiel! Iam loading up the uzi!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Amsterdam. Spaarndammerbuurt geloof ik. Maar je hebt het niet van mij gehoord![]()
Daar ben ik dus niet geweest; teveel tamme knoei.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:23 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ze alleen op Rockin Park gezien. Dat was echt super.
En de MacGyver-tape niet vergeten:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Quick to Treinhomobiel! Iam loading up the uzi!
She's down with the L word.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die uset nou de dark side of the force ? [afbeelding]
FoR is dan weer iets te heftig voor mij. Nijmegen is toch wel de city to be hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar ben ik dus niet geweest; teveel tamme knoei.
'k was wel de week daarvoor in Nijmegen. Fields of rock.
Oh; maar dat ben ik ook...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:26 schreef mr_anonimous het volgende:
She's down with the L word.
Doornroosje is inderdaad ook wel grappig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:26 schreef wyccie het volgende:
FoR is dan weer iets te heftig voor mij. Nijmegen is toch wel de city to be he
Je kunt beter met de trein gaan homo. Die buurt is auto-luw geloof ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En de MacGyver-tape niet vergeten:
[afbeelding]
Als ze nou Bi was hadden we nog een kans en dan kon ze ook nog een leuke vriendin meebrengen.quote:
'k kan heel vrouwelijk uit de hoek komen, als 't moet...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Als ze nou Bi was hadden we nog een kans en dan kon ze ook nog een leuke vriendin meebrengen.
Heel mijn auto is luw, geloof ik...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt beter met de trein gaan homo. Die buurt is auto-luw geloof ik.
Ik ben niet into the G-word sorry. TH partners in crime is niet partners in bed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k kan heel vrouwelijk uit de hoek komen, als 't moet...![]()
Vrouwelijk, niet nichterig...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben niet into the G-word sorry. TH partners in crime is niet partners in bed.
Alweer een droombeeld van Treinhomo aan diggelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben niet into the G-word sorry. TH partners in crime is niet partners in bed.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Alweer een droombeeld van Treinhomo aan diggelen![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alweer een droombeeld van Treinhomo aan diggelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |