Waarom niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:46 schreef Casparovvv het volgende:
Zeeman
Liddl en Aldi zijn ook flut. Niet alles, sommige dingen zijn puik
Zeeman zou ik nooit van mijn leven binnen lopen
hebben wij allang alquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:48 schreef Snqqpy het volgende:
Ze mogen wel eens karretjes kopen bij de Aldi trouwens.
Kneus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:45 schreef Snqqpy het volgende:
Ik ga altijd naar de Aldi.
Milkshake, pizza, neppe snoepjes en red bull. Geweldig.
Kleding is imo flut. Ook is het een verschrikkelijke pauperzooi als ik bij de lokale Zeeman naar binnen kijk. Allemaal bakken met kleding, grabbeltonnen zegmaar. Vieze vloer met goedkope tegeltjes en overal kleding waar het niet hoort. Ook erger ik me verschrikkelijk aan de draaimolen bij de ingangquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik doe het niet omdat ik die kleren toch niks vindt
De kleding die ik koop wel...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:57 schreef longinus het volgende:
Was zeeman niet de op een na de beste met textiel, duure kleren is niet altijd een garantie voor goede kleren.
Kleding is iets anders dan levensmiddelen, ik eet ook veel huismerk etc. Vaak zelfs lekkerderquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:01 schreef boekenworm het volgende:
Nee, het maakt mij geen flikker uit, zelf heb ik geen kleding stuk duurder dan ¤20,- en eet gewoon huismerk/reclamevoer. Dus waarom zou ik zeuren om een ander.
Nee, zegt meer dat je vrienden zich niet schamen voor kleine dingetjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:06 schreef r4uz het volgende:
Toch zegt dat ook iets over het karakter van je vrienden, naar zogezegde 'pauperzaken' gaan.
eensch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:12 schreef MaRySe het volgende:
kopen ze er gewoon eten en prul dingetjes dan is daar niks raars aan
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:12 schreef MaRySe het volgende:
Maar het is wel duidelijk dat niemand hier kleding koopt van de zeeman
ooit wel eens een slipje gekocht maar dat is niet echt kleding
als je vrienden er kleding kopen hebben ze waarschijnlijk een bijzondere stijl
Dan ben ik niemand, er zijn genoeg kledingstukken in mijn kast die daar vandaan komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:12 schreef MaRySe het volgende:
Maar het is wel duidelijk dat niemand hier kleding koopt van de zeeman
ooit wel eens een slipje gekocht maar dat is niet echt kleding
als je vrienden er kleding kopen hebben ze waarschijnlijk een bijzondere stijl
Waarom zegt dat iets over het karakter van je vrienden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:06 schreef r4uz het volgende:
Toch zegt dat ook iets over het karakter van je vrienden, naar zogezegde 'pauperzaken' gaan.
Aldi is OK. Voorbeeldje: De pistachenootjes van de aldi zijn stukker beter dan de muffe troep die de AH verkoopt. En ook nog eens goedkoper.quote:
Waarom? Omdat er Hugo Boss opstaat? Omdat je dan vet stoer lijkt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:29 schreef Ginatic het volgende:
"Misschien kunnen ze wel geen andere kleren betalen? (lijkt me heel erg sterk want je kan bij Bristol en Scapino ofzo ook hele leuke kleren kopen). "
Tja.. Smaken verschillen.. Geef mij maar Hugo Boss
ik zie er alleen maar kinderkleding en ondergoedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:26 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Dan ben ik niemand, er zijn genoeg kledingstukken in mijn kast die daar vandaan komen.
Nee omdat het mooie kleding is.. : --> www.hugoboss.comquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:31 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Waarom? Omdat er Hugo Boss opstaat? Omdat je dan vet stoer lijkt?
Idd, ze hebben keus genoeg, maar toch gaan ze naar de goedkoopste zaak. Is dat dan niet een karaktertrek?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Waarom zegt dat iets over het karakter van je vrienden?![]()
Misschien kunnen ze wel geen andere kleren betalen? (lijkt me heel erg sterk want je kan bij Bristol en Scapino ofzo ook hele leuke kleren kopen).
Wat zeggen julie dan van schoenen bij Schoenenreus of Scapino?
Ow... ik heb er nu een lekkere warme trui aan. En toen het lang lang geleden (laten we zeggen juli/juni) het fatoenlijk zomer was had ik jurkjes van de zeeman en t-shirts. En wouw, ik heb gisteren een broek van de zeeman in de was gedaan. Alles zit goed en staat leuk. En niks is duurder dan een tientje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:31 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik zie er alleen maar kinderkleding en ondergoed
niet echt dingen die ik zou bestempelen als "kleding"
en het is nog veel te duur ook .
geef mij maar draagwaardige schoenenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wat zeggen julie dan van schoenen bij Schoenenreus of Scapino?
Tuurlijk niet! Hun hebben tenminste werk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:32 schreef Virus.NL het volgende:
Zou jij je vrienden dumpen als ze werken bij de Zeeman, Aldi, WIbra, Hans, Lidl, enz. enz.?
Kan je HEEL goedkoop schoolspullen halenquote:
kijkkkk!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Kan je HEEL goedkoop schoolspullen halenen het is nog goed spul ook!
eensch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:32 schreef Ginatic het volgende:
[..]
Nee omdat het mooie kleding is.. : --> www.hugoboss.com![]()
idd. Draag vrijwel alleen leren schoenen, vaak in combinatie met vilt etc. Betaal gemiddeld zo'n 150-175 euro voor een leuk paar, maar dat gaat dan ook even meequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:37 schreef MaRySe het volgende:
schoenenreus en scapino hebben schoenen van plastic en karton, gaat max 2 maanden mee.
Geef mij dan maar leren schoentjes waar ik jaren mee kan doen.
D'r gaat niks boven kisten. 85 euro voor een paar schoenen die niet kapotgaan als je in de discotheek in een glas gaat staan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:46 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
idd. Draag vrijwel alleen leren schoenen, vaak in combinatie met vilt etc. Betaal gemiddeld zo'n 150-175 euro voor een leuk paar, maar dat gaat dan ook even mee![]()
idd, ik ook. Je bent pas echt een kneus als je je vrienden dumpt omdat ze naar de "verkeerde" winkels gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:02 schreef Sylvana het volgende:
nee, lekker boeiend waar je je spullen koopt, ik kom regelmatig bij deze winkels, lekker goedkoop
Kisten in een discotheek?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:06 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
D'r gaat niks boven kisten. 85 euro voor een paar schoenen die niet kapotgaan als je in de discotheek in een glas gaat staan.
Tsk, wat een vraag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Kisten in een discotheek?
Mag ik vragen waar dat leuk onder staat?
Dus de kleding/voedsel van de TS genoemde zaken, is niet normaal? Je kijkt zwart-witquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:56 schreef twetwe het volgende:
lol, ik zou er gewoon nooit aan beginnen...
ik vind het wel een beetje belangrijk dat meisjes beetje normale kleding dragen, maatk niet welk merk, als het maar verzorgd staat
sommige mensen zijn gewoon dom (nu denk ik zwart-wit)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:11 schreef P0rt0 het volgende:
Dus de kleding/voedsel van de TS genoemde zaken, is niet normaal? Je kijkt zwart-wit
zucht, ik zeg er alleen bij: de kleren moeten er goed uitzien, het merk boeit me totaal niet. Mijn ouders doen ook wel boodschappen bij de Aldi, maakt mij het uit, ik zeg alleen dat de kleren er een beetje normaal uit moeten zien dus niet dat het bij aldi, zeeman ofzo gekochte spullen bij voorbaat slecht zijn..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:11 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Dus de kleding/voedsel van de TS genoemde zaken, is niet normaal? Je kijkt zwart-wit
Omdat de pyama's van de zeeman afgeven, en die van de wibra en de action niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:12 schreef MaRySe het volgende:
Waarom is de Zeeman erger dan de rest? En we vergeten de Wibra
Omdat je kleding je image is, en de rest niet..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:12 schreef MaRySe het volgende:
Waarom is de Zeeman erger dan de rest? En we vergeten de Wibra
Bij de zeeman hebben ze niet alleen kledingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:18 schreef Modwire het volgende:
[..]
Omdat je kleding je image is, en de rest niet..
De kleding van de Bristol is kwalitatief inferieur aan de kleding van de Action, ik heb bij Bristol 2 keer kleding gekocht en 2 keer was het na een paar keer wassen hopeloos van vorm veranderd. Over scapino-kleding heb ik weinig te zeggen, hun shirtjes geven niet af en deinen niet uit en voor de rest koop ik daar eigenlijk nooit wat. Alle leren schoenen die ze daar hebben zitten in een prijsklasse waarvoor je al in normale winkels leren schoenen kunt kopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:29 schreef Ginatic het volgende:
"Misschien kunnen ze wel geen andere kleren betalen? (lijkt me heel erg sterk want je kan bij Bristol en Scapino ofzo ook hele leuke kleren kopen). "
Tja.. Smaken verschillen.. Geef mij maar Hugo Boss
Ik zou het niet weten, ik kom daar nooitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij de zeeman hebben ze niet alleen kleding!
Jouw reacties nemen we zoiezo niet serieusquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:18 schreef Chriz2k het volgende:
Duh, ik hoef geen paupers als vrienden.
Nee, ze hebben daar hele rekken vol moet goedkoop snoepquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij de zeeman hebben ze niet alleen kleding!
De jouwe ook niet, als je serieus denkt dat je serieus spelt als sirieus...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jouw reacties nemen we zoiezo niet sirieus
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:57 schreef gekke_sandra het volgende:
Niks mis met de Aldi! De stokbroden met kruidenboter, de chocolade,
Ik zelf ga ook wel is naar de 2e hands maar dat is omdat ze daar wel is goedkoop tv's ofzo hebben. of iets ouds wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben 1 keer in 's Hertogenbosch een zeeman binnengelopen, omdat ik zin had in snoep. Maar daar heb ik niet echt gekeken
Wat vinden jullie van 2ehands vintage winkels? Dus winkels waar echt rekken 2ehandse maar toch enorm hippe shirts hangen? Ik heb er zelf nog een gloednieuw "Harley Owners Group Hong Kong" shirt vandaag gehaalt, en voor 10 euro een enorm mooie leren jas met allerlei badges erop
Je snapt niet echt wat ik bedoel. Het is geen kringloop oid, het is zorgvuldig geselecteerde 2e-hands kleding, die allemaal een stoombehandeling hebben gekregenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik zelf ga ook wel is naar de 2e hands maar dat is omdat ze daar wel is goedkoop tv's ofzo hebben. of iets ouds wat ik nodig heb
Sorry wat is vintage?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je snapt niet echt wat ik bedoel. Het is geen kringloop oid, het is zorgvuldig geselecteerde 2e-hands kleding, die allemaal een stoombehandeling hebben gekregenZo goed als nieuw dus, maar wel enorm vintage
Vintage is een hip woord wat bedacht is zodat je je niet hoeft te schamen als je tweedehands kleding koopt.quote:
Je weet dat Zeeman al zo een duizend winkels heeft en op weg is naar de 1500? Echt slecht loopt het nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:50 schreef Mainport het volgende:
Overigens vind ik dat de Zeeman wel iets aan het uiterlijk mag doen. Het ziet er, naar mijn mening, echt niet uit.
Van Liddl veel lekkerderquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:36 schreef Skaai het volgende:
De ice-tea bij de Aldi is kei lekker man
Nou, tegenwoordig maken Gsus en al die andere breezah merken van die ouderwetse t-shirts na. Dat is retro. ECHTE oude t-shirts, die dus ook vroeger zijn gemaakt, dat is weer vintagequote:
ooh zo, oke coolquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, tegenwoordig maken Gsus en al die andere breezah merken van die ouderwetse t-shirts na. Dat is retro. ECHTE oude t-shirts, die dus ook vroeger zijn gemaakt, dat is weer vintage
Aan kleding kun je het gauw zien hoor, met zo'n vierkantje oranje er op. Op me schoenen staat ook een vierkantje achterop maar die is neit zo oranje meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
eensch.
In tegenstelling tot andere dure merken heeft Boss 'iets'Bovendien is Boss een van de weinige merken die ik kan dragen zonder dat iedereen gelijk ziet dat ik Boss draag, er staat geen merkje ofzo op de voorkant. Ik draag alleen kleding uit hun Orange collectie.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:41 schreef MaRySe het volgende:
Die zijn niet liev voor hun werknemers.
Dat vind ik dan wel weer ok, daar zie ik toch niets vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef LiAnNe-1 het volgende:
zolang de kleding maar niet meer is als ondergoed.. (A)...dan kan het wel...:P (ode aan de strings..!! niet dat de''jongen'' dan strings moet dragen..)
Als ik een broekriem aanheb zie je het vierkantje van een broek al niet eens meer. In tegenstelling tot Replay, G-star, Gsus etc. (waar ik niets van heb) heb je op de shirtjes en broeken geen grote merk(namen) staan. Mijn Boss longsleeves zou niemand gelijk als Boss bestempelen, omdat je ze niet veel ziet en je op het eerste gezicht geen merkje kunt zien, het staat alleen klein in de nek. Met uitzondering van de Boss polo's, waar het er klein op de voorkant staat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:16 schreef Brembo het volgende:
[..]
Aan kleding kun je het gauw zien hoor, met zo'n vierkantje oranje er op. Op me schoenen staat ook een vierkantje achterop maar die is neit zo oranje meer. Maar wat een fijne schoenen
.
Nee, vrienden zijn vrienden. Boeit mij niks waar ze kopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[afbeelding]
Zeeman, of Action of Aldi of de 2e hands ofzo.
Ja ik weet het, dit is een kansloos kuttopic.
Maar er zijn mensen die niet omgaan met mensen die daar iets kopen, of zich te goed voelen om bij zulke winkels naar binnengaan.
[afbeelding]
Zelf vind ik dit vrij zielig![]()
Want wat maakt het uit waar je je kleren of je eten koopt? Het gaat er toch om hoe je bent enzo?
Ik zelf ga graag naar Action en Liddl en Aldi enzo omdat het er gewoon lekker goedkoop is
Wat vinden julie ervan?
[afbeelding]
heb je geen aldi in Taiwan dan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 05:31 schreef SeLang het volgende:
Ik ga niet om met paupers die bij de Aldi komen
Gelukkig niet.quote:
Daar verkopen ze niet eens Red Bull (in Frankrijk dan).. ik heb met verschillende medewerkers en later een manager moeten spreken om uit te leggen dat ik een een energiedrankje wilde, conclusie: neem maar koffie daar krijg je ook energie van als je geen sport-energie-spul zonder cafeine wiltquote:
Ja, ik koop altijd Replay broeken bij de Zeeman..quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:04 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik kom soms in de Zeeman maar dan zie ik ineens een heel duur merk dat dan maar voor ¤10 kost ofzo.
Dus dan ga ik welleens wel dingen kopen.
maar echt kleren kopen doe ik er niet maar wel van die sokken en hemden en dat soort shit
Naar je ondertitel kijkt... Nee het lukt niet sorryquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:02 schreef Modwire het volgende:
[..]
Ja, ik koop altijd Replay broeken bij de Zeeman..
lees eerst eens goed wat er in die quote staat aapquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Naar je ondertitel kijkt... Nee het lukt niet sorry![]()
Ja AAP daarom was hij ook niet grappigquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:58 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
lees eerst eens goed wat er in die quote staat aap
Neequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Ben ik dan ook een pauper omdat ik nep luchtjes koop?!
En voor mensen als jij zijn de TBS klinieken bestemd, hop terug naar je hol...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:53 schreef Sjakie01 het volgende:
Deze winkels zijn alleen voor bijstand/niet werkende SBS-Nederlanders bestemd.
Dus ja ik zal mijn vrienden een trap onder hun holletje geven ja.
Dat moet je ook echt niet doen! Ik zou nooit verswaar van de LIDL of Aldi etenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:50 schreef MaRySe het volgende:
Mijn mama heeft kipfilet gekocht bij de Lidl
mooi niet dat ik dat op ga eten
Ja, dat is Westminster hequote:Op zondag 4 september 2005 17:31 schreef Stienn het volgende:
Ik zou het persoonlijk heel zielig vinden als je iemand om die reden dumpt!! Je gaat toch met zo om omdat je ze aardig vind enzo? Trouwens die Ice Thea van de Aldi is echt:9~
Heb je de OP wel gelezen?quote:Op zondag 4 september 2005 16:21 schreef DeKeuv het volgende:
Het feit dat iemand dit topic opent houdt dus in dat al die winkelketens niet worden geaccepteerd door de mensen met wie deze persoon omgaat. Iemand die bij voorbaat een hekel heeft aan deze winkels is een oppervlakkig persoon. Waarschijnlijk iemand die niet uit durft te komen voor zijn of haar eigen mening.
Wacht maar tot je iets minder te besteden hebt, dan kom je maar al te graag bij deze winkels, waar trouwens prima producten verkocht worden. Niet voor niks zijn het winkelketens die al langer bestaan dan menig ander "hip" merk.
"vers" het was vacuum verpaktquote:Op zondag 4 september 2005 17:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat moet je ook echt niet doen! Ik zou nooit verswaar van de LIDL of Aldi eten![]()
En er is niks mis mee, vaak zat vleeswaren van daar gegeten e.d. het moet toch aan de zelfde eisen voldoen. Het is een Europese norm waar iedereen zich aan moet houden.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:24 schreef borisz het volgende:
de energie drankies van de Lidl zijn lekker en de geodrihoeken haal ik er ook altijd want ik gebruik meer dan 1 geo per jaar maar dat licht aan mij
Ik ook, zelfde overigens met rekenmachines, etuis, etcquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:43 schreef Sessy het volgende:
nee hoor, ik gebruikte vroeger ook een stuk of vier-vijf per jaar.
En met jouw kennis van de Nederlandse taal is het nu al belangrijk dat je weet waar er Lidls zijn. Want daar ga je nog heel vaak terugkomen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:24 schreef borisz het volgende:
de energie drankies van de Lidl zijn lekker en de geodrihoeken haal ik er ook altijd want ik gebruik meer dan 1 geo per jaar maar dat licht aan mij
Hij is is niet bepaald het "ligt" van de natiequote:Op woensdag 14 september 2005 12:25 schreef avotar het volgende:
[..]
En met jouw kennis van de Nederlandse taal is het nu al belangrijk dat je weet waar er Lidls zijn. Want daar ga je nog heel vaak terugkomen.
Zo serieus was die vraag in de OP ook niet toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:26 schreef Brechtje het volgende:
Ik snap het gewoon niet dat je je vrienden gaat dumpen als ze bij de wibra kopen, of zeeman etc. Zelf zou ik er ook niet heen gaan, maar héy, vrienden zijn vrienden toch.Als je om deze reden je vrienden gaat dumpen dan VERDIEN je gewoon geen vrienden. Ik snap het gewoon niet.
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:22 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Zo serieus was die vraag in de OP ook niet toch?![]()
Ja und?quote:Op zondag 25 september 2005 12:56 schreef TehRockstar het volgende:
Zeeman is voor arme mensen.
So what? Als je er leuke dingen voor een laag bedrag kan kopen.quote:Op zondag 25 september 2005 12:56 schreef TehRockstar het volgende:
Zeeman is voor arme mensen.
Ik zeg niks.quote:
Heb je wel eens gevraagd aan je moeder of zij daar wel eens komt?quote:Op zondag 25 september 2005 17:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zeg niks.Alleen dat vooral bijstandsmoeders en arme mensen er komen. Als mensen dat willen dragen mogen ze dat lekker zelf weten. Het kan mij niet zo veel boeien.
/edit: Niet dat ik iemand ken die daar komt, dus eigenlijk moet ik m'n mond houden omdat ik niet zo goed weet waar ik over praat.
ik wil alleen maar vrienden met geld. Anders word ik geremd in mijn plannen die ik wil doen met mijn vrienden.quote:Op zondag 25 september 2005 17:26 schreef Nory het volgende:
Degene die hier al over nádenkt is echt debiel. Maarja, diegene die er zo over denkt zal waarschijnlijk helemaal geen vrienden hebben.
Als je naar de Zeeman gaat, wil dus zeggen dat je geen geld hebt? Beetje vreemde gedachte, maar goed.quote:Op zondag 25 september 2005 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wil alleen maar vrienden met geld. Anders word ik geremd in mijn plannen die ik wil doen met mijn vrienden.
klint hard maar het is nou gewoon zo
Zij geeft de voorkeur aan de PC Hooftstraat.quote:Op zondag 25 september 2005 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je wel eens gevraagd aan je moeder of zij daar wel eens komt?
Dan moet je de paëlla ook eens proberenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind de lasagna van de aldi zo lekker!
Dat is bullshit kijk maar in die krantjesquote:Op zondag 25 september 2005 23:26 schreef MaRySe het volgende:
Je kan er geen eens echte kleren kopen.
alleen pyjama's en kinderkleren.
Nee maar mensen die boven het gemiddelde zitten qua vermogen zal je daar bijna niet zienquote:Op maandag 26 september 2005 14:22 schreef Nory het volgende:
[..]
Als je naar de Zeeman gaat, wil dus zeggen dat je geen geld hebt? Beetje vreemde gedachte, maar goed.
Ik ben er vorige week voor de eerste keer geweest sinds 10 jaar of zo, alleen omdat ze daar leuke strings haddenEn heb er ook eens even rondgekeken, en er liepen echt geen paupers rond.
Ja, maar je zoekt je vrienden toch niet uit bij de Zeeman? Die ken je toch al eerder en dan weet je heus wel dat ze geld hebben.quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee maar mensen die boven het gemiddelde zitten qua vermogen zal je daar bijna niet zien![]()
De zeeman die ik ken heeft maar weinig kledingquote:Op maandag 26 september 2005 15:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zij geeft de voorkeur aan de PC Hooftstraat.
Ze komt er vast welles om sponzen ofzo te kopen. Of lucifers.
Maar, kleren.
Dat is dus echt nonsens.quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee maar mensen die boven het gemiddelde zitten qua vermogen zal je daar bijna niet zien![]()
ik zeg toch ook niet dat ik vrienden zoek bij de zeeman? Ik zeg alleen dat mijn vrienden niet bij de zeeman komen. En dat komt omdat ze wat beter zitten qua vermogenquote:Op maandag 26 september 2005 18:42 schreef Nory het volgende:
[..]
Ja, maar je zoekt je vrienden toch niet uit bij de Zeeman? Die ken je toch al eerder en dan weet je heus wel dat ze geld hebben.
Nee, maar je zegt wel dat je je vrienden dumpt als ze bij de Zeeman komen. Waarom? Dat is toch een debiele gedachte?quote:Op maandag 26 september 2005 21:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat ik vrienden zoek bij de zeeman? Ik zeg alleen dat mijn vrienden niet bij de zeeman komen. En dat komt omdat ze wat beter zitten qua vermogen![]()
En nee die mensen komen niet bij de zeeman![]()
Je zegt net zelf dat jij je vrienden niet bij de zeeman uitzoekt, en je weet dat ze ''wat beter zitten qua vermogen''. Waarom maak je er dan een probleem van als ze er wel komen? Je wordt dan heus niet ''geremd''.quote:Anders word ik geremd in mijn plannen die ik wil doen met mijn vrienden.
Mensen met een groter vermogen dan gemiddeld komen niet bij de zeeman. Mensen die daar wel komen zitten dus niet zo goed bij kas en daar dat soort mensen zou ik afgeremd worden wanneer ik ze opneem in mijn vriendengroepquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:06 schreef Nory het volgende:
[..]
Nee, maar je zegt wel dat je je vrienden dumpt als ze bij de Zeeman komen. Waarom? Dat is toch een debiele gedachte?
[..]
Je zegt net zelf dat jij je vrienden niet bij de zeeman uitzoekt, en je weet dat ze ''wat beter zitten qua vermogen''. Waarom maak je er dan een probleem van als ze er wel komen? Je wordt dan heus niet ''geremd''.
Dat heb je al gezegd.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mensen met een groter vermogen dan gemiddeld komen niet bij de zeeman. Mensen die daar wel komen zitten dus niet zo goed bij kas en daar dat soort mensen zou ik afgeremd worden wanneer ik ze opneem in mijn vriendengroep
ES energydrink is lekkerquote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef FrietSaus7 het volgende:
Golden Power van de aldi is echt zwaar goed spul![]()
![]()
Ja, maar het gaat er niet om of je ze opneemt in je vriendengroep. Het gaat erom of je ze dan dumpt als ze daar komen. En dat vind ik vreemd, want jou vrienden zitten toch goed qua vermogen? Dus what's your problem?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mensen met een groter vermogen dan gemiddeld komen niet bij de zeeman. Mensen die daar wel komen zitten dus niet zo goed bij kas en daar dat soort mensen zou ik afgeremd worden wanneer ik ze opneem in mijn vriendengroep
Ik vind het toch werkelijk knap dat jullie mij serius nemen. En al helemaal dit topic.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:10 schreef Nory het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat er niet om of je ze opneemt in je vriendengroep. Het gaat erom of je ze dan dumpt als ze daar komen. En dat vind ik vreemd, want jou vrienden zitten toch goed qua vermogen? Dus what's your problem?
Hoe benader jij een meisje? Deeltje 2quote:Op woensdag 28 september 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo ben ik al jaren op zoek naar een rjike vrouw met rijbewijs.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hoe benader jij een meisje? Deeltje 2
Hoi, ik ben Casper
Is je inkomen/dat van je ouders <70.000?
Nee hoor. Zie mijn signature.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind het toch werkelijk knap dat jullie mij serius nemen. En al helemaal dit topic.
Missen jullie soms de [afbeelding] bij mijn post of niet?
hihi... wij zitten thuis echt niet krap bij kas, maar mn vader vertikt t gewoon meer dan 3 euro voor een boxershort te betalen. ook dure overhemden al zo vaak gehad en die "rotzooi".. 3 x wassen en kon de prullenbak in. goedkope overhemden van de zeeman gaan bij hem toch wat langer mee.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:57 schreef GoLLeM het volgende:
Ik doe 80% van mijn wekelijkse boodschappen bij de aldi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |