Mensen met een groter vermogen dan gemiddeld komen niet bij de zeeman. Mensen die daar wel komen zitten dus niet zo goed bij kas en daar dat soort mensen zou ik afgeremd worden wanneer ik ze opneem in mijn vriendengroepquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:06 schreef Nory het volgende:
[..]
Nee, maar je zegt wel dat je je vrienden dumpt als ze bij de Zeeman komen. Waarom? Dat is toch een debiele gedachte?
[..]
Je zegt net zelf dat jij je vrienden niet bij de zeeman uitzoekt, en je weet dat ze ''wat beter zitten qua vermogen''. Waarom maak je er dan een probleem van als ze er wel komen? Je wordt dan heus niet ''geremd''.
Dat heb je al gezegd.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mensen met een groter vermogen dan gemiddeld komen niet bij de zeeman. Mensen die daar wel komen zitten dus niet zo goed bij kas en daar dat soort mensen zou ik afgeremd worden wanneer ik ze opneem in mijn vriendengroep
ES energydrink is lekkerquote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef FrietSaus7 het volgende:
Golden Power van de aldi is echt zwaar goed spul![]()
![]()
Ja, maar het gaat er niet om of je ze opneemt in je vriendengroep. Het gaat erom of je ze dan dumpt als ze daar komen. En dat vind ik vreemd, want jou vrienden zitten toch goed qua vermogen? Dus what's your problem?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mensen met een groter vermogen dan gemiddeld komen niet bij de zeeman. Mensen die daar wel komen zitten dus niet zo goed bij kas en daar dat soort mensen zou ik afgeremd worden wanneer ik ze opneem in mijn vriendengroep
Ik vind het toch werkelijk knap dat jullie mij serius nemen. En al helemaal dit topic.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:10 schreef Nory het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat er niet om of je ze opneemt in je vriendengroep. Het gaat erom of je ze dan dumpt als ze daar komen. En dat vind ik vreemd, want jou vrienden zitten toch goed qua vermogen? Dus what's your problem?
bij mijn post of niet?
Hoe benader jij een meisje? Deeltje 2quote:Op woensdag 28 september 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo ben ik al jaren op zoek naar een rjike vrouw met rijbewijs.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hoe benader jij een meisje? Deeltje 2
Hoi, ik ben Casper
Is je inkomen/dat van je ouders <70.000?
Nee hoor. Zie mijn signature.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind het toch werkelijk knap dat jullie mij serius nemen. En al helemaal dit topic.
Missen jullie soms de [afbeelding] bij mijn post of niet?
hihi... wij zitten thuis echt niet krap bij kas, maar mn vader vertikt t gewoon meer dan 3 euro voor een boxershort te betalen. ook dure overhemden al zo vaak gehad en die "rotzooi".. 3 x wassen en kon de prullenbak in. goedkope overhemden van de zeeman gaan bij hem toch wat langer mee.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:57 schreef GoLLeM het volgende:
Ik doe 80% van mijn wekelijkse boodschappen bij de aldi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |