whaaaahahahahahaha geniaal die ga ik zeker proberen van het weekend. Ik houd jullie op de hoogte ok?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:12 schreef vamos1 het volgende:
ogen wijd open en heel indringend aan blijven staren zonder ook maar een glimlach te tonen...
Als ze dan even wegkijkt sluip je naar haar toe en schreeuw je plotseling in haar oor
NEUKEN?!
vrouwen zijn zo sexy als ze doodsangst uitstralen![]()
Die zal tegenwoordig in heel veel gevallen wel goed werkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:37 schreef avotar het volgende:
gewoon erop af stappen... en een breezer geven..
Dan mag je hopen dat die ene x vrij vooraan zitquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:45 schreef Stienn het volgende:
Gewoon eerst lief aan kijken, na een beetje oogcontact naar d'r toe lopen en gelijk vragen "Neuken?". 9 op de 10 keer krijg je een klap.. maar die ene keerWoei
"Ik ben jou Mack Daddy."quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik zeg
"Hoi ik ben Melanie en jij?"
hoe is het trouwens afgelopen met dat krantenmeisje?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:03 schreef partyyboyy het volgende:
Hoi, ik kom ff een praatje met je maken, want je lijkt me een heel erg leuk meisje.
Lijkt me toch niet echt mijn type. Vorige week leek ze echt zo'n lonsdale-slet, dus ik hou het me voor gezien.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:20 schreef Boeman het volgende:
[..]
hoe is het trouwens afgelopen met dat krantenmeisje?
a verstandig, had ze dr haar ook opgeschoren?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet echt mijn type. Vorige week leek ze echt zo'n lonsdale-slet, dus ik hou het me voor gezien.
Nee, daar wacht ik mee tot na zaterdag. Misschien dat ze er dan wel weer lekker uit zietquote:Op donderdag 29 september 2005 13:28 schreef Boeman het volgende:
[..]
a verstandig, had ze dr haar ook opgeschoren?en moet je nie ff je topic actualiseren dan?
iedereen wacht in spanning op je ondernemingszin en een verslag daarvan
whaha, misschien heeft ze die rode naziband dan niet om haar bovenarmquote:Op donderdag 29 september 2005 13:35 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nee, daar wacht ik mee tot na zaterdag. Misschien dat ze er dan wel weer lekker uit ziet
Die stond anders best geil hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 13:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
whaha, misschien heeft ze die rode naziband dan niet om haar bovenarm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |