* onthoudtquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar als een vent naar me toe zou komen met zo een openingszin dan zou ik dus al in de lach schieten en dan komt een gesprek vanzelf wel. Ik vind dat wel komisch.
Maar misschien is dat omdat ik de film ook ken..
Die is echt baggerquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:52 schreef Taproot het volgende:
Doe je portefeuille open zoals de politie doet en steek er zo n nepkaartje in of iets dergelijks, je stapt naar haar toe en zegt:
"Excuseer jongedame, dit is de Security! Ik wil je waarschuwen, als je zo heet blijft zal alles rond je beginnen smelten!"
En daarnaast is het gewoon helemaal niet grappigquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:39 schreef T1andonly het volgende:
[..]
De meeste meisjes snappen dat geeneens en grappen uit moeten leggen is ook weer zoiets
Klassieker ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:51 schreef Roi het volgende:
die jongen daar verderop [*wijst] wil weten of je mij leuk vindt
daar zeg je me wat...quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:12 schreef vamos1 het volgende:
ogen wijd open en heel indringend aan blijven staren zonder ook maar een glimlach te tonen...
Als ze dan even wegkijkt sluip je naar haar toe en schreeuw je plotseling in haar oor
NEUKEN?!
vrouwen zijn zo sexy als ze doodsangst uitstralen![]()
Dit zijn leuke vragen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:48 schreef Bak_Beest het volgende:
Door leuke vragen te stellen. Ik was op een avondje op dreef en heb wat dingen uitgeprobeerd.
Bij een vrij lang meisje: Mag ik jou iets vragen? Klopt het nou dat lange vrouwen op lange mannen vallen?
Bij een meisje met een topje met bloemetjes: Zo jij ziet er fleurig uit!
Weglopen en dan even later nog een keer aanspreken: Heey, fleur alles goed!![]()
Even later bij haar vriendin met een lange ketting om: Ik vroeg me af, hoeveel meter is jou ketting nou eigenlijk?
Een hele foute bij een meisje die een glas in haar hand had op de dansvloer: Ik moest van de dj doorgeven dat ie liever niet heeft dat mensen met glazen op de dansvloer staan.
Nog een foute: Mooi haar heb je, zijn die krullen nou van jezelf of is dat een permanent?
Leverden allemaal leuke gesprekken op... ja alleen gesprekken.
De drie welbekende C's. Chocolade, Coke, Champangne.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:58 schreef Flam3r het volgende:
[..]
BEKEND IS DAT VROUWEN VAN CHOCOLA GEIL WORDEN !!![]()
![]()
![]()
maar ,, probeer haar gwoon geil te maken
![]()
telnetten werkt meestal het bestequote:
Jaquote:Op zondag 25 september 2005 01:47 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Dit zijn leuke vragen?![]()
"alleen gesprekken"quote:Op zondag 25 september 2005 19:16 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg leuke reacties terug knakker
.
Op de ene avond heb je wat minder geluk wat dat betreft, dan op een andere avondquote:Op zondag 25 september 2005 20:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
"alleen gesprekken"
Nice going, Casanova.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |