waarschijnlijk zeggen ze allemaal ja omdat je het zo lief vraagtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik zeg gewoon eerlijk: Hoi, wil je wellicht met me neuken?
Kom jij hier vaker?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:31 schreef Jett het volgende:
ik haat mensen die de hele tijd staren. dat is gewoon vervelend
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:31 schreef Jett het volgende:
Daar kies ik gewoon voor deze quotequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik zeg gewoon eerlijk: Hoi, wil je wellicht met me neuken?
Dan hou jij dus niet van oogcontact en dan zou ik ook nooit op jou afstappenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:31 schreef Jett het volgende:
heb jij een vuurtje voor mij?quote:
zeg, wil jij een drankje van mij hebbenquote:
Nee, NEUKEN MOET IK!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:34 schreef Jett het volgende:
[..]
zeg, wil jij een drankje van mij hebben
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan spiegelsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:31 schreef Jett het volgende:
OHJA jij kent me natuurlijk persoonlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Terwijl je zeker niet eens rookt?
PFffffffffffffffffffff eigendunkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:35 schreef Sirr het volgende:
Ik benader geen meisjes, meisjes benaderen mij.
Ow, ik bedoelde ik doe dat welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:35 schreef Flam3r het volgende:
[..]
OHJA jij kent me natuurlijk persoonlijkIk vraag heus geen vuur als ik niet rook
![]()
Zou ik nooit zeggen, kan ik je iets te drinken aanbiedenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:43 schreef Chanandler het volgende:
Eerst heel lang aankijken is inderdaad een mooie eerste zetEn daarna naar dr toelopen en vragen of je haar wat te drinken kan aanbieden. Als ze nee zegt moet je gewoon kappen en een ander slachtoffer zoeken
![]()
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:43 schreef Chanandler het volgende:
Eerst heel lang aankijken is inderdaad een mooie eerste zetEn daarna naar dr toelopen en vragen of je haar wat te drinken kan aanbieden. Als ze nee zegt moet je gewoon kappen en een ander slachtoffer zoeken
![]()
Dat is ook een hele goeie inderdaad 10 punten voor jouquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:50 schreef T1andonly het volgende:
Dansen...
Ohja omdat jij een k*t kop heb zijn wij players ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:52 schreef jaspah het volgende:
players
Ze lachen je zeker vaak uit he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef Boobobob het volgende:
-JIJ: Kom IK hier vaker?
*Waarschijnlijk kijkt ze je raar aan dan.
-JIJ: Omdat ik je nog niet ken
Dansen is heel makkelijk, ligt erook beetje aan waar je uitgaat, maar zo krijg ik juist wel vaak contact met meisjes, niet dat je ongewilt tegen elk onbekend meisje op moet gaan rijdenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:52 schreef Flam3r het volgende:
[..]
Dat is ook een hele goeie inderdaad 10 punten voor jou![]()
BEKEND IS DAT VROUWEN VAN CHOCOLA GEIL WORDEN !!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef Taproot het volgende:
OogcontactMaar k heb enkel de moeilijkheid dat k nooit lang in n meisje haar ogen kan blijven kijken.
![]()
Of gewoon zorgen dat je wat kauwgom of wat snoep op zak hebt, naast haar gaan zitten of zo en zeggen van: hé wil je een snoepje?
Hoewel nee, chocolaatjes zijn volgens mij het bestIk heb eens gelezen, dat als je een vrouw wil charmeren, dat je haar dan chocolade moet geven.
Nee hoor, de meeste kijken je gewoon dom aan, maar het ijs is wel gebroken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ze lachen je zeker vaak uit he?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef Taproot het volgende:
Of gewoon zorgen dat je wat kauwgom of wat snoep op zak hebt, naast haar gaan zitten of zo en zeggen van: hé wil je een snoepje?
kzie me met uitgaan op het eind van de avond al met chocola aankomen dat de hele avond in mijn broekzak heeft gezeten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef Taproot het volgende:
Hoewel nee, chocolaatjes zijn volgens mij het bestIk heb eens gelezen, dat als je een vrouw wil charmeren, dat je haar dan chocolade moet geven.
same herequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:35 schreef Sirr het volgende:
Ik benader geen meisjes, meisjes benaderen mij.
* Chanandler kijkt in fotoboekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:59 schreef pooier het volgende:
een sneaky, met een flesje ghb.
even wachten en je kan er zo meenemen op je schouders
Dan heb je nog nooit GHB gebruiktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:59 schreef pooier het volgende:
een sneaky, met een flesje ghb.
even wachten en je kan er zo meenemen op je schouders
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:11 schreef cyberrobin het volgende:
Jij: "Hey, is jouw vader soms diamantslijper?"
Zei: 'Nee, hoezo?'
Jij: "Hoe kom je dan aan die mooie ogen..."Ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |