"vers" het was vacuum verpaktquote:Op zondag 4 september 2005 17:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat moet je ook echt niet doen! Ik zou nooit verswaar van de LIDL of Aldi eten![]()
En er is niks mis mee, vaak zat vleeswaren van daar gegeten e.d. het moet toch aan de zelfde eisen voldoen. Het is een Europese norm waar iedereen zich aan moet houden.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:24 schreef borisz het volgende:
de energie drankies van de Lidl zijn lekker en de geodrihoeken haal ik er ook altijd want ik gebruik meer dan 1 geo per jaar maar dat licht aan mij
Ik ook, zelfde overigens met rekenmachines, etuis, etcquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:43 schreef Sessy het volgende:
nee hoor, ik gebruikte vroeger ook een stuk of vier-vijf per jaar.
En met jouw kennis van de Nederlandse taal is het nu al belangrijk dat je weet waar er Lidls zijn. Want daar ga je nog heel vaak terugkomen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:24 schreef borisz het volgende:
de energie drankies van de Lidl zijn lekker en de geodrihoeken haal ik er ook altijd want ik gebruik meer dan 1 geo per jaar maar dat licht aan mij
Hij is is niet bepaald het "ligt" van de natiequote:Op woensdag 14 september 2005 12:25 schreef avotar het volgende:
[..]
En met jouw kennis van de Nederlandse taal is het nu al belangrijk dat je weet waar er Lidls zijn. Want daar ga je nog heel vaak terugkomen.
Zo serieus was die vraag in de OP ook niet toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:26 schreef Brechtje het volgende:
Ik snap het gewoon niet dat je je vrienden gaat dumpen als ze bij de wibra kopen, of zeeman etc. Zelf zou ik er ook niet heen gaan, maar héy, vrienden zijn vrienden toch.Als je om deze reden je vrienden gaat dumpen dan VERDIEN je gewoon geen vrienden. Ik snap het gewoon niet.
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:22 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Zo serieus was die vraag in de OP ook niet toch?![]()
Ja und?quote:Op zondag 25 september 2005 12:56 schreef TehRockstar het volgende:
Zeeman is voor arme mensen.
So what? Als je er leuke dingen voor een laag bedrag kan kopen.quote:Op zondag 25 september 2005 12:56 schreef TehRockstar het volgende:
Zeeman is voor arme mensen.
Ik zeg niks.quote:
Heb je wel eens gevraagd aan je moeder of zij daar wel eens komt?quote:Op zondag 25 september 2005 17:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zeg niks.Alleen dat vooral bijstandsmoeders en arme mensen er komen. Als mensen dat willen dragen mogen ze dat lekker zelf weten. Het kan mij niet zo veel boeien.
/edit: Niet dat ik iemand ken die daar komt, dus eigenlijk moet ik m'n mond houden omdat ik niet zo goed weet waar ik over praat.
ik wil alleen maar vrienden met geld. Anders word ik geremd in mijn plannen die ik wil doen met mijn vrienden.quote:Op zondag 25 september 2005 17:26 schreef Nory het volgende:
Degene die hier al over nádenkt is echt debiel. Maarja, diegene die er zo over denkt zal waarschijnlijk helemaal geen vrienden hebben.
Als je naar de Zeeman gaat, wil dus zeggen dat je geen geld hebt? Beetje vreemde gedachte, maar goed.quote:Op zondag 25 september 2005 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wil alleen maar vrienden met geld. Anders word ik geremd in mijn plannen die ik wil doen met mijn vrienden.
klint hard maar het is nou gewoon zo
Zij geeft de voorkeur aan de PC Hooftstraat.quote:Op zondag 25 september 2005 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je wel eens gevraagd aan je moeder of zij daar wel eens komt?
Dan moet je de paëlla ook eens proberenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind de lasagna van de aldi zo lekker!
Dat is bullshit kijk maar in die krantjesquote:Op zondag 25 september 2005 23:26 schreef MaRySe het volgende:
Je kan er geen eens echte kleren kopen.
alleen pyjama's en kinderkleren.
Nee maar mensen die boven het gemiddelde zitten qua vermogen zal je daar bijna niet zienquote:Op maandag 26 september 2005 14:22 schreef Nory het volgende:
[..]
Als je naar de Zeeman gaat, wil dus zeggen dat je geen geld hebt? Beetje vreemde gedachte, maar goed.
Ik ben er vorige week voor de eerste keer geweest sinds 10 jaar of zo, alleen omdat ze daar leuke strings haddenEn heb er ook eens even rondgekeken, en er liepen echt geen paupers rond.
Ja, maar je zoekt je vrienden toch niet uit bij de Zeeman? Die ken je toch al eerder en dan weet je heus wel dat ze geld hebben.quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee maar mensen die boven het gemiddelde zitten qua vermogen zal je daar bijna niet zien![]()
De zeeman die ik ken heeft maar weinig kledingquote:Op maandag 26 september 2005 15:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zij geeft de voorkeur aan de PC Hooftstraat.
Ze komt er vast welles om sponzen ofzo te kopen. Of lucifers.
Maar, kleren.
Dat is dus echt nonsens.quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee maar mensen die boven het gemiddelde zitten qua vermogen zal je daar bijna niet zien![]()
ik zeg toch ook niet dat ik vrienden zoek bij de zeeman? Ik zeg alleen dat mijn vrienden niet bij de zeeman komen. En dat komt omdat ze wat beter zitten qua vermogenquote:Op maandag 26 september 2005 18:42 schreef Nory het volgende:
[..]
Ja, maar je zoekt je vrienden toch niet uit bij de Zeeman? Die ken je toch al eerder en dan weet je heus wel dat ze geld hebben.
Nee, maar je zegt wel dat je je vrienden dumpt als ze bij de Zeeman komen. Waarom? Dat is toch een debiele gedachte?quote:Op maandag 26 september 2005 21:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat ik vrienden zoek bij de zeeman? Ik zeg alleen dat mijn vrienden niet bij de zeeman komen. En dat komt omdat ze wat beter zitten qua vermogen![]()
En nee die mensen komen niet bij de zeeman![]()
Je zegt net zelf dat jij je vrienden niet bij de zeeman uitzoekt, en je weet dat ze ''wat beter zitten qua vermogen''. Waarom maak je er dan een probleem van als ze er wel komen? Je wordt dan heus niet ''geremd''.quote:Anders word ik geremd in mijn plannen die ik wil doen met mijn vrienden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |