abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:59:59 #101
101809 BObNL
Je bent top!
pi_30024360
Goldenpower van de aldi . Uhm geloof niet dat ik iets van zeeman heb Die naam alleen al
Leuter mee!!
pi_30024693
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 02:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Sorry wat is vintage?
Nou, tegenwoordig maken Gsus en al die andere breezah merken van die ouderwetse t-shirts na. Dat is retro. ECHTE oude t-shirts, die dus ook vroeger zijn gemaakt, dat is weer vintage
pi_30024734
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:14 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Nou, tegenwoordig maken Gsus en al die andere breezah merken van die ouderwetse t-shirts na. Dat is retro. ECHTE oude t-shirts, die dus ook vroeger zijn gemaakt, dat is weer vintage
ooh zo, oke cool
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_30024758
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:44 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

eensch.

In tegenstelling tot andere dure merken heeft Boss 'iets' Bovendien is Boss een van de weinige merken die ik kan dragen zonder dat iedereen gelijk ziet dat ik Boss draag, er staat geen merkje ofzo op de voorkant. Ik draag alleen kleding uit hun Orange collectie.
Aan kleding kun je het gauw zien hoor, met zo'n vierkantje oranje er op. Op me schoenen staat ook een vierkantje achterop maar die is neit zo oranje meer . Maar wat een fijne schoenen .
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:39:14 #105
105741 LiAnNe-1
Blind For You..
pi_30025266
zolang de kleding maar niet meer is als ondergoed.. (A)...dan kan het wel...:P (ode aan de strings..!! niet dat de''jongen'' dan strings moet dragen.. )
Did You Know 'bout the fantasies I had...
pi_30025318
Bij de Aldi koop ik uit principe niet
Die zijn niet liev voor hun werknemers.

De Lidl ben ik wel eens geweest maar het ligt niet op de route.
pi_30025459
Aldi en Lidl 4 life
pi_30026444
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:41 schreef MaRySe het volgende:
Die zijn niet liev voor hun werknemers.
Hoezo niet?
pi_30029019
De Aldi heeft toch geen werknemers in dienst, dat zijn toch slaven die voor et minimumloon zich kapot werken? En die wanneer ze klagen als ze langer moeten werken dan volgens hun CAO mag (wat er de standaard schijnt te zijn) ontslagen worden?

Nee ik koop liever bij de turk op de hoek als ik die had!
ik ben sowieso da bomb
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:04:43 #110
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_30029058
Ik loop bijna nooit meer één winkel binnen.
pi_30037312
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef LiAnNe-1 het volgende:
zolang de kleding maar niet meer is als ondergoed.. (A)...dan kan het wel...:P (ode aan de strings..!! niet dat de''jongen'' dan strings moet dragen.. )
Dat vind ik dan wel weer ok, daar zie ik toch niets van Bij de meeste niet in ieder geval...
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_30037529
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:16 schreef Brembo het volgende:

[..]

Aan kleding kun je het gauw zien hoor, met zo'n vierkantje oranje er op. Op me schoenen staat ook een vierkantje achterop maar die is neit zo oranje meer . Maar wat een fijne schoenen .
Als ik een broekriem aanheb zie je het vierkantje van een broek al niet eens meer. In tegenstelling tot Replay, G-star, Gsus etc. (waar ik niets van heb) heb je op de shirtjes en broeken geen grote merk(namen) staan. Mijn Boss longsleeves zou niemand gelijk als Boss bestempelen, omdat je ze niet veel ziet en je op het eerste gezicht geen merkje kunt zien, het staat alleen klein in de nek. Met uitzondering van de Boss polo's, waar het er klein op de voorkant staat.
pi_30040992
mwha wanneer ze zeeman er uit beginnen te zien dan denk ik het niet ( jatuurlijk wel eerst even lichtjes zeggen dat die kleding niet zo okay is ) daarintegen heb ik niks tegen als mensen eten bij de aldi halen
pi_30046139
Ik dump eerder vrienden, die hun vrienden dumpen, omdat ze bij de aldi ,zeeman of de wibra kopen.
4
pi_30046624
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 18:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[afbeelding]

Zeeman, of Action of Aldi of de 2e hands ofzo.

Ja ik weet het, dit is een kansloos kuttopic.
Maar er zijn mensen die niet omgaan met mensen die daar iets kopen, of zich te goed voelen om bij zulke winkels naar binnengaan.

[afbeelding]

Zelf vind ik dit vrij zielig

Want wat maakt het uit waar je je kleren of je eten koopt? Het gaat er toch om hoe je bent enzo?
Ik zelf ga graag naar Action en Liddl en Aldi enzo omdat het er gewoon lekker goedkoop is

Wat vinden julie ervan?

[afbeelding]
Nee, vrienden zijn vrienden. Boeit mij niks waar ze kopen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_30048377
Ik zou ze niet dumpen Ik kom zelf ook wel is bij de aldi en de lidl, en mijn vrienden ook.
Oké doei.
  zondag 28 augustus 2005 @ 05:31:16 #117
78918 SeLang
Black swans matter
pi_30049782
Ik ga niet om met paupers die bij de Aldi komen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 28 augustus 2005 @ 11:08:24 #118
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_30051490
Ik zou ze uitlachen.
O)))
pi_30051797
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 05:31 schreef SeLang het volgende:
Ik ga niet om met paupers die bij de Aldi komen
heb je geen aldi in Taiwan dan?
  zondag 28 augustus 2005 @ 11:45:41 #120
78918 SeLang
Black swans matter
pi_30052076
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 11:29 schreef pijnboom het volgende:

[..]

heb je geen aldi in Taiwan dan?
Gelukkig niet.
Taiwan is een rijk land met weinig paupers, dus Aldi krijgt geen poot aan de grond.
We hebben hier trouwens wel Carrefour
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_30052203
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 11:45 schreef SeLang het volgende:
We hebben hier trouwens wel Carrefour
Daar verkopen ze niet eens Red Bull (in Frankrijk dan).. ik heb met verschillende medewerkers en later een manager moeten spreken om uit te leggen dat ik een een energiedrankje wilde, conclusie: neem maar koffie daar krijg je ook energie van als je geen sport-energie-spul zonder cafeine wilt
Geef mij dan toch maar Golden Power
  zondag 28 augustus 2005 @ 12:04:48 #122
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_30052366
Ik kom soms in de Zeeman maar dan zie ik ineens een heel duur merk dat dan maar voor ¤10 kost ofzo.
Dus dan ga ik welleens wel dingen kopen.
maar echt kleren kopen doe ik er niet maar wel van die sokken en hemden en dat soort shit
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  zondag 28 augustus 2005 @ 12:21:42 #123
81237 releaze
best of both worlds
pi_30052617
mn zusje is zo'n muts dat nog niet dood gezien wilt worden bij de zeeman, wibra, scapino, you name it. Aldi en liddl wel, maar bij textiel supers....
Dan is het... "annette, wil jij voor mij ff panties kopen bij de zeeman? ik ga daar ECHT NIET naar binnen." is ban dat ze dan voor lul loopt. Serieus, hoe vaak denk je nou "woah jij loopt echt voor lul met je zeeman tasje! jij loopt echt voor lul als je die winkel uitstapt!!!" ...dat had ik zelfs als puber niet.

goed, ik ga geen kledingsetjes kopen bij de zeeman ofzo, maar dat is omdat ik de kleding niet leuk vind. Soms zie ik een geinig shirtje voor 3 euro, dan ben ik gék als ik hem niet meeneem.
daarnaast koop ik altijd handoeken, hoeslakens en dat soort meuk bij de zeeman. ook regelmatig sokken en katoenen slips (veel ondergoed bij bijvoorbeeld h&m is synthetisch, dat moet ik minder dragen)

maar goed, ik heb me nooit echt bezig gehouden met waardeoordelen over mensen vellen aan de hand van de winkels waar ze iets kopen. nooit. ook niet in mn puberteit.
pi_30053293
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 12:04 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik kom soms in de Zeeman maar dan zie ik ineens een heel duur merk dat dan maar voor ¤10 kost ofzo.
Dus dan ga ik welleens wel dingen kopen.
maar echt kleren kopen doe ik er niet maar wel van die sokken en hemden en dat soort shit
Ja, ik koop altijd Replay broeken bij de Zeeman..
Power perceived is power achieved.
pi_30053601
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Kijk maar naar die post onder die van jou
  zondag 28 augustus 2005 @ 13:39:50 #126
126026 LeViej
Geen ondertitel
pi_30053888
Mijn moeder koopt mijn Boxersshorts bij de Zeeman
Qua kleding, die ga ik niet daar kopen. Maar ik ben ook niet iemand die alleen merkkleding koopt ofzo. Ik slaag vaak bij CoolCat, daar koop ik dan meestal Cars broeken. Ook koop ik weleens iets van een duurder merk, G-Star ofzo. Toevaliig vorige week naar een outlet center geweest en daar 2 broeken gescoord, en daar verkopen ze alleen merkkleding,

Maar ik zou het niet erg vinden hoor als iemand die ik ken zn kleren bij zeeman of wibra koopt, zolang het er "toonbaar" uitziet =D.

Boodschappen doe ik niet, dat doet mijn moeder meestal bij de Aldi/Lidl en de Jumbo, ik ga wel eens mee naar de winkel en ik vind er niks mis mee om daar je boodschappen te doen. Alleen dat diepvriesvlees enzo van de aldi vind ik niet te eten, en ook de pizza's zijn niet bepaald lekker.

Owja, en mijn computer komt van de Aldi *o*
pi_30054412
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 13:02 schreef Modwire het volgende:

[..]

Ja, ik koop altijd Replay broeken bij de Zeeman..
Naar je ondertitel kijkt... Nee het lukt niet sorry
pi_30058865
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 14:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Naar je ondertitel kijkt... Nee het lukt niet sorry
lees eerst eens goed wat er in die quote staat aap
pi_30059710
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 19:58 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

lees eerst eens goed wat er in die quote staat aap
Ja AAP daarom was hij ook niet grappig
  maandag 29 augustus 2005 @ 08:55:43 #130
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_30067194
Al die 3 winkels kom ik nooit eigenlijk.. Hebben thuis wel af en toe eten van de Aldi; soms lekker, soms smaakt het naar karton. Kleding haal ik (als niet werkende student met niet al te rijke ouders) alsnog meestal bij de Bijenkorf of de wat meer exclusieve zaakjes Ik zou zelf niet naar de Zeeman gaan, maar als een van mn vrienden daar zou werken ofzo dan moeten ze dat zelf weten
Maar toch niet helemaal.
pi_30074516
Aldi ijs, ijsthee, milkshake en goldenpower
Zeeman, wibra, lidl en action kom ik nooit.
pi_30082050
Lidl heeft lekkere energiedrank, de enige die ik lust is hun cassisenergiedrank.
pi_30082122
Ben ik dan ook een pauper omdat ik nep luchtjes koop? !
We'll keep on whispering our mantras.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:44:59 #134
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_30115733
Action en Aldi zijn oke
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:05:38 #135
104153 DeLeider
Aan het heerschen sinds 1987
pi_30116451
ik heb gewoon geen paupervrienden maar als 1 van hun daar kleding zou kopen doet dat niet af aan hun persoon, dus waarom zou je iemand ervoor laten vallen
Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
pi_30116993
Ik kom regelmatig in de aldi of lidl, maar eigenlijk niet in de zeeman. alleen voor boxers maar die heb ik de vorige keer bij lidl gekocht
pi_30118986
What the fuck maakt het uit waar je vrienden shoppen?
Gaat toch om wie ze zijn niet waar ze shoppen
pi_30119547
Mijn mama heeft kipfilet gekocht bij de Lidl

mooi niet dat ik dat op ga eten
pi_30119615
Deze winkels zijn alleen voor bijstand/niet werkende SBS-Nederlanders bestemd.
Dus ja ik zal mijn vrienden een trap onder hun holletje geven ja.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_30129514
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Ben ik dan ook een pauper omdat ik nep luchtjes koop? !
Nee !

Trouwens, ik ga ook naar de lidl, aldi, action etcetera.

Ik vind de lasagna van de aldi zo lekker !
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:56:32 #141
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_30132397
nee, me moeder doet ook boodschappen bij de aldi, al zal ik nooit bij de zeeman en wibra gezien willen worden om dat je dan zo'n kut imago krijgt, en als vrienden van mij daar zouden kopen maakt het mij geen aars uit.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_30137925
vrienden kan je niet echt "dumpen", en als je iemand oordeelt op welke winkel hij of zij bezoekt ben je toch fout bezig
"I don't know quotes" -Quoteless
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:15:10 #143
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_30186236
ik zou nooit iemand dumpen die daar koopt
koop daar zelf ook regelmatig dingetjes
van levensartikelen tot onderkleding en sokken
Whoaaah
pi_30260612
Het feit dat iemand dit topic opent houdt dus in dat al die winkelketens niet worden geaccepteerd door de mensen met wie deze persoon omgaat. Iemand die bij voorbaat een hekel heeft aan deze winkels is een oppervlakkig persoon. Waarschijnlijk iemand die niet uit durft te komen voor zijn of haar eigen mening.

Wacht maar tot je iets minder te besteden hebt, dan kom je maar al te graag bij deze winkels, waar trouwens prima producten verkocht worden. Niet voor niks zijn het winkelketens die al langer bestaan dan menig ander "hip" merk.
pi_30260640
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:53 schreef Sjakie01 het volgende:
Deze winkels zijn alleen voor bijstand/niet werkende SBS-Nederlanders bestemd.
Dus ja ik zal mijn vrienden een trap onder hun holletje geven ja.
En voor mensen als jij zijn de TBS klinieken bestemd, hop terug naar je hol...
  zondag 4 september 2005 @ 17:29:29 #146
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30263104
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:50 schreef MaRySe het volgende:
Mijn mama heeft kipfilet gekocht bij de Lidl

mooi niet dat ik dat op ga eten
Dat moet je ook echt niet doen! Ik zou nooit verswaar van de LIDL of Aldi eten

Maar bij de LIDL en Aldi komen wij ook wel eens, vooral voor frisdrank (LIDL Cola=Coca Cola), ijsthee en dat soort dingen die langer houdbaar zijn, maar de groente daar durf ik daar nooit naar te kijken

Of ik mijn vrienden zou dumpen als ze er verpauperd bij zouden lopen...mja, als er een onbekende halfzwerver tegen mij praat dan heb ik vaak zoiets van "waarom praat jij tegen mij? rot op voordat iemand het ziet!" en als ik het zo bekijk dan ken ik niemand in mijn vriendenkring die er pauperig bijloopt...misschien negeer ik dat soort mensen dan inderdaad wel

Ik koop er zelf nooit, maar Zeeman hoeft overigens niet garant te staan voor pauperkleding, kwa uiterlijk kan het er soms best redelijk uitzien, maar je moet het niet in een wasmachine wassen

Overigens is de vader van een goede vriendin van mij de directeur van een toonaangevend elektronicabedrijf in Europa (ik zal geen namen noemen voor ieders privacy) en die hebben dus best wat te makken, maar ook zij kopen vaak genoeg bij de LIDL of Aldi, voor sommige dingen is daar echt niets slechts over te zeggen en andere dingen daar durf ik nog niet eens aan te raken
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30263175
Ik zou het persoonlijk heel zielig vinden als je iemand om die reden dumpt!! Je gaat toch met zo om omdat je ze aardig vind enzo? Trouwens die Ice Thea van de Aldi is echt :9~
  zondag 4 september 2005 @ 17:38:06 #148
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30263389
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:31 schreef Stienn het volgende:
Ik zou het persoonlijk heel zielig vinden als je iemand om die reden dumpt!! Je gaat toch met zo om omdat je ze aardig vind enzo? Trouwens die Ice Thea van de Aldi is echt :9~
Ja, dat is Westminster he

Die Golden Power vind ik trouwens weer niet te zuipen, ik drink alleen dat soort drankjes in combinatie met wodka en daar is Golden Power niet geschikt voor
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30263656
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:21 schreef DeKeuv het volgende:
Het feit dat iemand dit topic opent houdt dus in dat al die winkelketens niet worden geaccepteerd door de mensen met wie deze persoon omgaat. Iemand die bij voorbaat een hekel heeft aan deze winkels is een oppervlakkig persoon. Waarschijnlijk iemand die niet uit durft te komen voor zijn of haar eigen mening.

Wacht maar tot je iets minder te besteden hebt, dan kom je maar al te graag bij deze winkels, waar trouwens prima producten verkocht worden. Niet voor niks zijn het winkelketens die al langer bestaan dan menig ander "hip" merk.
Heb je de OP wel gelezen?

[ Bericht 1% gewijzigd door RoOoYtJuH op 05-09-2005 00:22:57 ]
  zondag 4 september 2005 @ 18:04:15 #150
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_30264112
ik heb geen vriendinnen die daar komen dus ik zit goed
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')