Nou, tegenwoordig maken Gsus en al die andere breezah merken van die ouderwetse t-shirts na. Dat is retro. ECHTE oude t-shirts, die dus ook vroeger zijn gemaakt, dat is weer vintagequote:
ooh zo, oke coolquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, tegenwoordig maken Gsus en al die andere breezah merken van die ouderwetse t-shirts na. Dat is retro. ECHTE oude t-shirts, die dus ook vroeger zijn gemaakt, dat is weer vintage
Aan kleding kun je het gauw zien hoor, met zo'n vierkantje oranje er op. Op me schoenen staat ook een vierkantje achterop maar die is neit zo oranje meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
eensch.
In tegenstelling tot andere dure merken heeft Boss 'iets'Bovendien is Boss een van de weinige merken die ik kan dragen zonder dat iedereen gelijk ziet dat ik Boss draag, er staat geen merkje ofzo op de voorkant. Ik draag alleen kleding uit hun Orange collectie.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:41 schreef MaRySe het volgende:
Die zijn niet liev voor hun werknemers.
Dat vind ik dan wel weer ok, daar zie ik toch niets vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef LiAnNe-1 het volgende:
zolang de kleding maar niet meer is als ondergoed.. (A)...dan kan het wel...:P (ode aan de strings..!! niet dat de''jongen'' dan strings moet dragen..)
Als ik een broekriem aanheb zie je het vierkantje van een broek al niet eens meer. In tegenstelling tot Replay, G-star, Gsus etc. (waar ik niets van heb) heb je op de shirtjes en broeken geen grote merk(namen) staan. Mijn Boss longsleeves zou niemand gelijk als Boss bestempelen, omdat je ze niet veel ziet en je op het eerste gezicht geen merkje kunt zien, het staat alleen klein in de nek. Met uitzondering van de Boss polo's, waar het er klein op de voorkant staat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:16 schreef Brembo het volgende:
[..]
Aan kleding kun je het gauw zien hoor, met zo'n vierkantje oranje er op. Op me schoenen staat ook een vierkantje achterop maar die is neit zo oranje meer. Maar wat een fijne schoenen
.
Nee, vrienden zijn vrienden. Boeit mij niks waar ze kopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[afbeelding]
Zeeman, of Action of Aldi of de 2e hands ofzo.
Ja ik weet het, dit is een kansloos kuttopic.
Maar er zijn mensen die niet omgaan met mensen die daar iets kopen, of zich te goed voelen om bij zulke winkels naar binnengaan.
[afbeelding]
Zelf vind ik dit vrij zielig![]()
Want wat maakt het uit waar je je kleren of je eten koopt? Het gaat er toch om hoe je bent enzo?
Ik zelf ga graag naar Action en Liddl en Aldi enzo omdat het er gewoon lekker goedkoop is
Wat vinden julie ervan?
[afbeelding]
heb je geen aldi in Taiwan dan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 05:31 schreef SeLang het volgende:
Ik ga niet om met paupers die bij de Aldi komen
Gelukkig niet.quote:
Daar verkopen ze niet eens Red Bull (in Frankrijk dan).. ik heb met verschillende medewerkers en later een manager moeten spreken om uit te leggen dat ik een een energiedrankje wilde, conclusie: neem maar koffie daar krijg je ook energie van als je geen sport-energie-spul zonder cafeine wiltquote:
Ja, ik koop altijd Replay broeken bij de Zeeman..quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:04 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik kom soms in de Zeeman maar dan zie ik ineens een heel duur merk dat dan maar voor ¤10 kost ofzo.
Dus dan ga ik welleens wel dingen kopen.
maar echt kleren kopen doe ik er niet maar wel van die sokken en hemden en dat soort shit
Naar je ondertitel kijkt... Nee het lukt niet sorryquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:02 schreef Modwire het volgende:
[..]
Ja, ik koop altijd Replay broeken bij de Zeeman..
lees eerst eens goed wat er in die quote staat aapquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Naar je ondertitel kijkt... Nee het lukt niet sorry![]()
Ja AAP daarom was hij ook niet grappigquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:58 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
lees eerst eens goed wat er in die quote staat aap
Neequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Ben ik dan ook een pauper omdat ik nep luchtjes koop?!
En voor mensen als jij zijn de TBS klinieken bestemd, hop terug naar je hol...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:53 schreef Sjakie01 het volgende:
Deze winkels zijn alleen voor bijstand/niet werkende SBS-Nederlanders bestemd.
Dus ja ik zal mijn vrienden een trap onder hun holletje geven ja.
Dat moet je ook echt niet doen! Ik zou nooit verswaar van de LIDL of Aldi etenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:50 schreef MaRySe het volgende:
Mijn mama heeft kipfilet gekocht bij de Lidl
mooi niet dat ik dat op ga eten
Ja, dat is Westminster hequote:Op zondag 4 september 2005 17:31 schreef Stienn het volgende:
Ik zou het persoonlijk heel zielig vinden als je iemand om die reden dumpt!! Je gaat toch met zo om omdat je ze aardig vind enzo? Trouwens die Ice Thea van de Aldi is echt:9~
Heb je de OP wel gelezen?quote:Op zondag 4 september 2005 16:21 schreef DeKeuv het volgende:
Het feit dat iemand dit topic opent houdt dus in dat al die winkelketens niet worden geaccepteerd door de mensen met wie deze persoon omgaat. Iemand die bij voorbaat een hekel heeft aan deze winkels is een oppervlakkig persoon. Waarschijnlijk iemand die niet uit durft te komen voor zijn of haar eigen mening.
Wacht maar tot je iets minder te besteden hebt, dan kom je maar al te graag bij deze winkels, waar trouwens prima producten verkocht worden. Niet voor niks zijn het winkelketens die al langer bestaan dan menig ander "hip" merk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |