Omdat je kleding je image is, en de rest niet..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:12 schreef MaRySe het volgende:
Waarom is de Zeeman erger dan de rest? En we vergeten de Wibra
Bij de zeeman hebben ze niet alleen kledingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:18 schreef Modwire het volgende:
[..]
Omdat je kleding je image is, en de rest niet..
De kleding van de Bristol is kwalitatief inferieur aan de kleding van de Action, ik heb bij Bristol 2 keer kleding gekocht en 2 keer was het na een paar keer wassen hopeloos van vorm veranderd. Over scapino-kleding heb ik weinig te zeggen, hun shirtjes geven niet af en deinen niet uit en voor de rest koop ik daar eigenlijk nooit wat. Alle leren schoenen die ze daar hebben zitten in een prijsklasse waarvoor je al in normale winkels leren schoenen kunt kopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:29 schreef Ginatic het volgende:
"Misschien kunnen ze wel geen andere kleren betalen? (lijkt me heel erg sterk want je kan bij Bristol en Scapino ofzo ook hele leuke kleren kopen). "
Tja.. Smaken verschillen.. Geef mij maar Hugo Boss
Ik zou het niet weten, ik kom daar nooitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij de zeeman hebben ze niet alleen kleding!
Jouw reacties nemen we zoiezo niet serieusquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:18 schreef Chriz2k het volgende:
Duh, ik hoef geen paupers als vrienden.
Nee, ze hebben daar hele rekken vol moet goedkoop snoepquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij de zeeman hebben ze niet alleen kleding!
De jouwe ook niet, als je serieus denkt dat je serieus spelt als sirieus...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jouw reacties nemen we zoiezo niet sirieus
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:57 schreef gekke_sandra het volgende:
Niks mis met de Aldi! De stokbroden met kruidenboter, de chocolade,
Ik zelf ga ook wel is naar de 2e hands maar dat is omdat ze daar wel is goedkoop tv's ofzo hebben. of iets ouds wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben 1 keer in 's Hertogenbosch een zeeman binnengelopen, omdat ik zin had in snoep. Maar daar heb ik niet echt gekeken
Wat vinden jullie van 2ehands vintage winkels? Dus winkels waar echt rekken 2ehandse maar toch enorm hippe shirts hangen? Ik heb er zelf nog een gloednieuw "Harley Owners Group Hong Kong" shirt vandaag gehaalt, en voor 10 euro een enorm mooie leren jas met allerlei badges erop
Je snapt niet echt wat ik bedoel. Het is geen kringloop oid, het is zorgvuldig geselecteerde 2e-hands kleding, die allemaal een stoombehandeling hebben gekregenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik zelf ga ook wel is naar de 2e hands maar dat is omdat ze daar wel is goedkoop tv's ofzo hebben. of iets ouds wat ik nodig heb
Sorry wat is vintage?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je snapt niet echt wat ik bedoel. Het is geen kringloop oid, het is zorgvuldig geselecteerde 2e-hands kleding, die allemaal een stoombehandeling hebben gekregenZo goed als nieuw dus, maar wel enorm vintage
Vintage is een hip woord wat bedacht is zodat je je niet hoeft te schamen als je tweedehands kleding koopt.quote:
Je weet dat Zeeman al zo een duizend winkels heeft en op weg is naar de 1500? Echt slecht loopt het nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:50 schreef Mainport het volgende:
Overigens vind ik dat de Zeeman wel iets aan het uiterlijk mag doen. Het ziet er, naar mijn mening, echt niet uit.
Van Liddl veel lekkerderquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:36 schreef Skaai het volgende:
De ice-tea bij de Aldi is kei lekker man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |