abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30016437
Duh, ik hoef geen paupers als vrienden .
pi_30016458
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 00:12 schreef MaRySe het volgende:
Waarom is de Zeeman erger dan de rest? En we vergeten de Wibra
Omdat je kleding je image is, en de rest niet..
Power perceived is power achieved.
pi_30016523
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 00:18 schreef Modwire het volgende:

[..]

Omdat je kleding je image is, en de rest niet..
Bij de zeeman hebben ze niet alleen kleding !
pi_30016553
Dit hele topic klopt niet, want als je iemand daarom dumpt is het geen échte vriend.
pi_30016671
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:29 schreef Ginatic het volgende:

"Misschien kunnen ze wel geen andere kleren betalen? (lijkt me heel erg sterk want je kan bij Bristol en Scapino ofzo ook hele leuke kleren kopen). "

Tja.. Smaken verschillen.. Geef mij maar Hugo Boss
De kleding van de Bristol is kwalitatief inferieur aan de kleding van de Action, ik heb bij Bristol 2 keer kleding gekocht en 2 keer was het na een paar keer wassen hopeloos van vorm veranderd. Over scapino-kleding heb ik weinig te zeggen, hun shirtjes geven niet af en deinen niet uit en voor de rest koop ik daar eigenlijk nooit wat. Alle leren schoenen die ze daar hebben zitten in een prijsklasse waarvoor je al in normale winkels leren schoenen kunt kopen.

Ik heb wel hele handige en lekker zittende lederen moccasins van de Bristol trouwens van 15 euro, ik heb er heel de zomer op gelopen en nu zitten er intussen krassen op, maar dat is m'n eigen schuld omdat ik zo fiets en omdat ik er over heel ruig terrein heb gelopen en een paar keer ben uitgegleden, echter, dat heeft niks te maken met de schoenen. Ik ben heel tevreden met de aankoop en heb er spijt van dat ik ze niet in nog een andere kleur heb gekocht destijd. Mijn moeder heeft ook leren laarzen van de Bristol en daar is ze ook tevreden mee. Kleding moet je daar echter niet kopen.
pi_30016754
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, ik kom daar nooit
pi_30016983
Zeeman is stoer daar hebben ze goedkope deo's van Nivea enzo.

(Maar oke, kleren....???? Bij de Zeeman??? No thnx)
pi_30016984
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 00:18 schreef Chriz2k het volgende:
Duh, ik hoef geen paupers als vrienden .
Jouw reacties nemen we zoiezo niet serieus

[ Bericht 2% gewijzigd door RoOoYtJuH op 27-08-2005 00:47:28 ]
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_30017008
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Nee, ze hebben daar hele rekken vol moet goedkoop snoep En trouwens om daar gewoon een wit shirtje halen om op te kliederen ofzo, daar is die winkel toch goed voor?
pi_30017055
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 00:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Jouw reacties nemen we zoiezo niet sirieus
De jouwe ook niet, als je serieus denkt dat je serieus spelt als sirieus...
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 00:37:07 #86
125878 Gabry
Lento Violento
pi_30017068
Ik dump geen vrienden, simpel

Weet wie je echte vrienden zijn.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_30017333
9/10 dingen uit de aldi zijn GRUWELIJK lekker zoalss:

Strachatella vla
Pizzas
Lasagna
Pannekoeken
Snoepjes
Spare-Ribs

Aldi

Alleen die kassa's moeten ze fixen ..
pi_30017747
Niks mis met de Aldi! De stokbroden met kruidenboter, de chocolade, de mangowijn Boodschappen kunnen me totaal niet boeien. Alhoewel, verse etenswaren en frisdranken zijn wel belangrijk, die koop ik liever bij de AH. Wat mijn vrienden doen moeten ze zelf weten, dat is mijn zaak niet. Als ze hun kleding bij de Wibra of Zeeman zouden kopen, dan zou ik ze proberen te helpen om er leuker uit te zien. Maar als je het dan weer over mijn vriendje hebt.. mijn vriendje mag echt niet in Wibra of Zeeman kleding lopen! Ik weet niet of ik op hem gevallen was, als hij in zulke kleding gelopen had..
Toen ik op mezelf woonde kocht ik bij Den Toom in Rotterdam.. best duur.. was zo door mijn geld heen. Dan kan je als student echt beter bij de Aldi kopen.
Delivered without an information leaflet
pi_30018008
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 00:57 schreef gekke_sandra het volgende:
Niks mis met de Aldi! De stokbroden met kruidenboter, de chocolade,
die was ik vergeten
pi_30018655
Ik ben 1 keer in 's Hertogenbosch een zeeman binnengelopen, omdat ik zin had in snoep. Maar daar heb ik niet echt gekeken

Wat vinden jullie van 2ehands vintage winkels? Dus winkels waar echt rekken 2ehandse maar toch enorm hippe shirts hangen? Ik heb er zelf nog een gloednieuw "Harley Owners Group Hong Kong" shirt vandaag gehaalt, en voor 10 euro een enorm mooie leren jas met allerlei badges erop
pi_30019049
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben 1 keer in 's Hertogenbosch een zeeman binnengelopen, omdat ik zin had in snoep. Maar daar heb ik niet echt gekeken

Wat vinden jullie van 2ehands vintage winkels? Dus winkels waar echt rekken 2ehandse maar toch enorm hippe shirts hangen? Ik heb er zelf nog een gloednieuw "Harley Owners Group Hong Kong" shirt vandaag gehaalt, en voor 10 euro een enorm mooie leren jas met allerlei badges erop
Ik zelf ga ook wel is naar de 2e hands maar dat is omdat ze daar wel is goedkoop tv's ofzo hebben. of iets ouds wat ik nodig heb
pi_30019141
Het heeft veel met imago te maken.

Ik kom niet in de Zeeman, omdat het niet nodig is. De Lidl ben ik nog nooit binnengestapt, Daarentegen wel in de Aldi, waar ik een frequent bezoeker van ben.

Overigens vind ik dat de Zeeman wel iets aan het uiterlijk mag doen. Het ziet er, naar mijn mening, echt niet uit.
Graag op anoniem
pi_30019346
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 01:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Ik zelf ga ook wel is naar de 2e hands maar dat is omdat ze daar wel is goedkoop tv's ofzo hebben. of iets ouds wat ik nodig heb
Je snapt niet echt wat ik bedoel. Het is geen kringloop oid, het is zorgvuldig geselecteerde 2e-hands kleding, die allemaal een stoombehandeling hebben gekregen Zo goed als nieuw dus, maar wel enorm vintage
pi_30019621
Zeeman
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30019625
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 01:59 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Je snapt niet echt wat ik bedoel. Het is geen kringloop oid, het is zorgvuldig geselecteerde 2e-hands kleding, die allemaal een stoombehandeling hebben gekregen Zo goed als nieuw dus, maar wel enorm vintage
Sorry wat is vintage?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:44:55 #96
118212 r4uz
Die 4 moet een a voorstellen.
pi_30022286
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 02:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Sorry wat is vintage?
Vintage is een hip woord wat bedacht is zodat je je niet hoeft te schamen als je tweedehands kleding koopt.
http://www.xs4all.nl/~burter/ <-- mijn liedjes.
pi_30023827
Wat maakt mij het nou weer uit waar ze hun kleding kopen
  † In Memoriam † zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:36:23 #98
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30023916
De ice-tea bij de Aldi is kei lekker man
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_30023920
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 01:50 schreef Mainport het volgende:

Overigens vind ik dat de Zeeman wel iets aan het uiterlijk mag doen. Het ziet er, naar mijn mening, echt niet uit.
Je weet dat Zeeman al zo een duizend winkels heeft en op weg is naar de 1500? Echt slecht loopt het niet
pi_30024158
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 11:36 schreef Skaai het volgende:
De ice-tea bij de Aldi is kei lekker man
Van Liddl veel lekkerder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')