Mercy met een dik oog omdat hij dacht eerste te zijn terwijl hij makkelijk had kunnen zien dat hij "out posted" was door een incontinente zontomaatquote:
Nog meer stoten op je oog. Je bent wel de enige die zo fanatiek meedoet aan prijspuzzels waarbij de hoofdprijs bestaat uit klappenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Mercy met een dik oog omdat hij dacht eerste te zijn terwijl hij makkelijk had kunnen zien dat hij "out posted" was door een incontinente zontomaat![]()
Wat win ik nu weer![]()
Mzzl typmiepquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:14 schreef RB het volgende:
![]()
Ik duik m`n bedje in
morgen weer werken
![]()
een bossche bol in je rooie ariquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Mercy met een dik oog omdat hij dacht eerste te zijn terwijl hij makkelijk had kunnen zien dat hij "out posted" was door een incontinente zontomaat![]()
Wat win ik nu weer![]()
Relekst, wie mag ik vrijwillig batsenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog meer stoten op je oog. Je bent wel de enige die zo fanatiek meedoet aan prijspuzzels waarbij de hoofdprijs bestaat uit klappen
Laterzquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:14 schreef RB het volgende:
![]()
Ik duik m`n bedje in
morgen weer werken
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Relekst, wie mag ik vrijwillig batsen![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een bossche bol in je rooie ari![]()
Vriend, je wordt gebatst. Incasseren zul jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Relekst, wie mag ik vrijwillig batsen![]()
Wat heb jij nou tegen crossersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
Stomme crossers.
Ik ga out van triestheid.![]()
Je stond pas 13:30 op ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Laterz![]()
Ik ben er ook vandoor, heb wat extra slaap nodig![]()
Nee, tegen + 100 kg boorplatform bikkels passeer ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef RB het volgende:
[..]
mij , maar de gevolgen zijn voor eigen rekening
![]()
Ik hoor alleen maar ruis.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:18 schreef hicham het volgende:
Wat heb jij nou tegen crossers
Fucking die hards daar in Baja 1000 niet allemaal want ze wisselen om de 200 mijl ofzoLijkt me ook cool om een keer te doen. Die gasten rijden zelfs door een bepaald gedeelte wat heel veel lijkt op drijfzand. Motor zakt er bijna in weg
Als ze gas loslaten zijn ze de sjakie
![]()
Was loos met de crossertsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
Stomme crossers.
Ik ga out van triestheid.![]()
Oh, Mark je hebt mail, maar volgens mij heb je weinig aan alleen een kenteken hoor.
Maar ik ben te lui om de papieren op te zoeken.![]()
Edit: er stond al wel een 1 op blijkbaar zie ik op de foto.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:19 schreef Makster het volgende:
Ik ga voor uhh ff denken, uhhmmzzz, ja Raus. Ik kies Raus![]()
![]()
Dat mag niet, die heeft airbags dus dan is ze in het incasseringsvoordeel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:19 schreef Makster het volgende:
Nee, tegen + 100 kg boorplatform bikkels passeer ik
![]()
Niet om het een of ander maar bloeden zal jou deel worden in deze strijdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Vriend, je wordt gebatst. Incasseren zul je![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat mag niet, die heeft airbags dus dan is ze in het incasseringsvoordeel.![]()
PatM .. oh nee die heeft ze ook.
Watte mag je een keer gratis batsen, kruip je weer terug in dat rooie vel van jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:19 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Je vergeet het capoeira gedeeltequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die kan krabben, ik zou voor OPM gaan
![]()
Je bent de enige die ik nog niet gemeet heb, dat heeft zo z'n redenen. Je durft de confrontatie gewoon niet aan te gaan mietekequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar bloeden zal jou deel worden in deze strijd![]()
In het mooiste geval zijn die papieren er morgen, en hij is nog steeds netjes KNMV verzekerd voorlopig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef Makster het volgende:
Was loos met de crossertsBehalve dat ze het leven niet snappen en in hun eigen wereld leven
Voro de verzekering heb ik inderdaad ook een framenummer nodigMaar zo kan ik wel ff snel een online prijsopgave fixen
Thanks![]()
Mooi alternatief inderdaad, ik pak die OPM turk wel ff jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die kan krabben, ik zou voor OPM gaan
![]()
Je hebt je kansen weer verspeelt vrindquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar jullie nemen mij ineens serieus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
That's it, dat wordt een oud hollandsche nierstoot voor RB de volgende keerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:22 schreef RB het volgende:
[..]
Watte mag je een keer gratis batsen, kruip je weer terug in dat rooie vel van je![]()
![]()
Ik kan de confrontatie niet aan, das wat heel andersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Je vergeet het capoeira gedeelte
Ze zijn toch pitten die bosche bollen, dus we kunnen wel ff roddelen over ze nu![]()
[..]
Je bent de enige die ik nog niet gemeet heb, dat heeft zo z'n redenen. Je durft de confrontatie gewoon niet aan te gaan mieteke
Beter is de RDW SNELquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In het mooiste geval zijn die papieren er morgen, en hij is nog steeds netjes KNMV verzekerd voorlopig.![]()
En met crosserts is niks mis, integendeel.![]()
Maar jullie nemen mij ineens serieus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom maar op met die knuisten van je,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef Makster het volgende:
[..]
That's it, dat wordt een oud hollandsche nierstoot voor RB de volgende keer
Poeperdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik kan de confrontatie niet aan, das wat heel anders![]()
is maar van eentje het gevalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Poeperd
Ik ga pitten denk ik waarschijnlijk blijf ik nog een half uur F5'en hierWou vroeg naar bed maar deze apen hier posten ineens alsof hun leven ervan af hangt
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:27 schreef RB het volgende:
[..]
Kom maar op met die knuisten van je,Ik drink lust je rauw
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Kan je niet bijhouden met ja alto heH![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:27 schreef worldpimber het volgende:
Reconstructie![]()
[afbeelding]
Wil sowieso nog even een keer terug gaan om te evalueren wat er nu precies mis ging![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:27 schreef Makster het volgende:
Jij post ik ineens alsof je samen gaat wonen ofzoWaar is de simpele ziel uit Hoogvliet heen
![]()
![]()
Hoe lang nog dan??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een keer meeten, toch wel als de KLX rijdt hehWord weer eens tijd voor mij
Jij niet, maar dat lijk je niet door te hebbenquote:Jullie zijn wel toffe peren allemaal![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh sorry, hoofdletter vergeten
Correctie: Alto
![]()
Hoe lang? Tja alleen nog spuiten en wat klein sleutelwerkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe lang nog dan??
Alle vakanties zijn zo onderhand afgelopen en je had je remklauw toch al binnen?
[..]
Jij niet, maar dat lijk je niet door te hebben![]()
![]()
Ik moet eerlijk zeggen, toen ik even before/after foto's ging kijken..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:32 schreef hicham het volgende:
Jij niet, maar dat lijk je niet door te hebben![]()
![]()
Als we jou tempo aanhouden zal het dit jaar niet meer wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:30 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Wanneer gaan we een keer meeten, toch wel als de KLX rijdt hehWord weer eens tijd voor mij
Jullie zijn wel toffe peren allemaal![]()
Begint wel goed te komen jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, toen ik even before/after foto's ging kijken..
[afbeelding]
[afbeelding]
..dat ik toch wel een warm gevoel rond mijn maagstreek begon te voelen
Ze plagen me !!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:37 schreef RB het volgende:
[..]
Als we jou tempo aanhouden zal het dit jaar niet meer worden![]()
En nou ga ik echt![]()
![]()
Tja ik heb geen 34 ouwe lullen dagen die ik altijd maar op kan nemen om lekker thuis te hangenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:37 schreef RB het volgende:
[..]
Als we jou tempo aanhouden zal het dit jaar niet meer worden![]()
En nou ga ik echt![]()
![]()
quote:
Je weet toch waaromquote:
quote:
Ik wil wel kletsen en rellen maar zit ook nog te msn-en.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:51 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Iedereen lijkt ineens echt neer te zijnEn ik was zo lekker op dreef met posten vanavond
Naja dan ga ik ook maar neer, morgen wat klussen en dan lekker niks doen![]()
Adios guapa![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:27 schreef worldpimber het volgende:
Reconstructie![]()
Wil sowieso nog even een keer terug gaan om te evalueren wat er nu precies mis ging![]()
komttt dannnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef Makster het volgende:
Mooi alternatief inderdaad, ik pak die OPM turk wel ff ja![]()
Hey vroege vogelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo de bus pakkendan de trein
dan nog 1
en dan nog 1
![]()
![]()
...vanmiddag wel met motor naar huis![]()
[..]
komttt dannnvieze rednek
![]()
Dan zit ik al in de autoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hey vroege vogel![]()
...bus vertrekt om 700 uur
Latersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ookik hoef alleen naar huis ermee, dat scheelt...
busje komt zoooooo
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:38 schreef bwt het volgende:
[..]
Dacht eerder dat het als volgd was![]()
[afbeelding]
De moto lag boven op de boomstammetjes, niet er voor of er naast
Voor jou is het nu laatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:37 schreef yup het volgende:
Nog maar +- 9,5 uurtjes
Gelukkig hoef ik het meerendeel toch te slapen, anders zou ik doodgaan van het wachten
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo de bus pakkendan de trein
dan nog 1
en dan nog 1
![]()
![]()
...vanmiddag wel met motor naar huis![]()
[..]
komttt dannnvieze rednek
![]()
Das ook toevallig, twee vroegequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:38 schreef RB het volgende:
S`morgens
Er is niet veel om bij te lezenhier, iedereen vroeg op bed gegaan ofzo![]()
![]()
![]()
Dus 17.00 je eerste les?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:37 schreef yup het volgende:
Nog maar +- 9,5 uurtjes
Gelukkig hoef ik het meerendeel toch te slapen, anders zou ik doodgaan van het wachten
Er mist een zijkap op die 2'de foto, kreeg je daar een warm gevoel van.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:36 schreef worldpimber het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, toen ik even before/after foto's ging kijken..
[afbeelding]
[afbeelding]
..dat ik toch wel een warm gevoel rond mijn maagstreek begon te voelen
Heb je het over de kap die over de uitlaat valt of de kap rond de radiatorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er mist een zijkap op die 2'de foto, kreeg je daar een warm gevoel van.![]()
![]()
Wat is die tweede trouwens voor motorheeft wel iets weg van een CR.
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:31 schreef Patrick281 het volgende:
Maar Youssef verliest het ook zie ik aan de M-F/Fok MC! postdamn die had ik zo kunnen schrijven.
![]()
En internet kwam in1995, dus ik heb de tijd zonder M-F en Fok MC meegemaakt.
![]()
Voor jullie jeugdige gevoelens moet het er vast altijd geweest zijn.![]()
![]()
Echnie, ik ben een die-hardquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:31 schreef Patrick281 het volgende:
En internet kwam in1995, dus ik heb de tijd zonder M-F en Fok MC meegemaakt.
![]()
Voor jullie jeugdige gevoelens moet het er vast altijd geweest zijn.![]()
![]()
De achterkant, dat buizenframe is ook niet echt mooi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:33 schreef worldpimber het volgende:
Heb je het over de kap die over de uitlaat valt of de kap rond de radiator![]()
Die kappen mogen van mij beide wegblijven, komen beiden lelijk over.Die voorste omdat ie zo achterlijk als een wijf gespreid zit en de achterste omdat ie gewoon lelijk over de uitlaat zit
![]()
Tip voor Makster dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie geschiedenis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:38 schreef hicham het volgende:
Echnie, ik ben een die-hardwat MF betreft
Ik weet nog dat ik op gathering of tweakers kwam, en dat er een groep mensen waren die het heel veel over motoren hadden. Toen begonnen ze erover dat ze eigenlijk een motor-forum moesten opstarten, en zodoende was motor-forum.nl geboren
Maar ging er toen alleen nog niet heen![]()
Dus M-F is gestart door nerdsbetere dekmantel hadden die gasten niet kunnen verzinnen.
![]()
Maar wat deed jij op die leeftijd al op schadelijke sites als Tweakers?![]()
Die ouders houden je ook niet in de gaten.![]()
Wat wou je dan, dat het door niet-nerds zijnde motorrijders zou worden gestart? Die weten niet eens hoe je een bijlage op MF moet postenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mooie geschiedenis.![]()
Dus M-F is gestart door nerdsbetere dekmantel hadden die gasten niet kunnen verzinnen.
![]()
quote:Maar wat deed jij op die leeftijd al op schadelijke sites als Tweakers?![]()
Die ouders houden je ook niet in de gaten.![]()
De eigenschappen van een goede leider zijn brilliante ideeen en inzet, goed kunnen delegeren, maar een totaal gebrek aan specifieke vakmanschap.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:47 schreef hicham het volgende:
Wat wou je dan, dat het door niet-nerds zijnde motorrijders zou worden gestart? Die weten niet eens hoe je een bijlage op MF moet postenLaat staan een heel forum opbouwen
![]()
Van de hardware of de software?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk verstand van computers?![]()
Ik heb nog even bemiddelend gekeken.quote:
Hap.quote:
Ik was even met een spoedorder bezigH, en krijg ondertussen een pak werk inderdaad op het bureau.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:06 schreef hicham het volgende:
Hmpf, ik ga maar ff pitten
Hoop voor je dat iemand het gesprek over wil nemen, anders ben je hier alleen Pepijn. Youssef is ook al in z'n bed gedoken namelijkOf weet je wat ... je zou ook eens aan het werk kunnen gaan, schijnt ook te moeten gebeuren
![]()
![]()
Je zou toch aan het strand gaan liggen, volgens mij is het droog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:29 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Zo maar is f snel douchen en klussen (ff tjes dan heh, moeten niet ineens klaar zijn straks)
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:47 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Braking news
Stinkie heeft BE eindelijk gevraagd!![]()
Uhhmmzz ja maar als ik nu naar het strans ga dan heb ik binnen 5 minuten een longontsteking ben ik bangquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je zou toch aan het strand gaan liggen, volgens mij is het droog.![]()
Doet ie niet best, maar je weet van het weer in Oostenrijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:44 schreef Patrick281 het volgende:
Hee Mark, regel eens wat, we zitten op rubberprofiel te wachten, maar die chauffeur is vorige week uit Hongarije vertrokken, en na de Oostenrijkse grens is niets meer van hem vernomen .. afgelopen maandag.![]()
Weer een ziel verlorenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:47 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Braking news
Stinkie heeft BE eindelijk gevraagd!![]()
Het allereerste innitiatief zal wel van haar af gekomen zijn schat ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:02 schreef Makster het volgende:
GefeliciteerdTenminste ik neem aan dat BE ja heeft gezegd tegen die stinkert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minoltaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
No shit.
Dat had hij toch al lang dacht ik.![]()
![]()
Mogûh trouwens.![]()
Sorry dat ik toen zo zeikerig over Minolta was trouwens.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het allereerste innitiatief zal wel van haar af gekomen zijn schat ik.![]()
Mijn ex bleef ook maar zeuren wanneer ik haar eensz ging vragen.
En ook een man heeft zo zijn zwakke momenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tja fouten zijn er om van te leren toch
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:
Kom lekker met mijn papa kletsen een keer, die vind dat ook leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn oude vakgebied, almachtig mag ik wel zeggen.
![]()
![]()
Maar ook godenzonen moeten soms wat perspectief in dingen zien.![]()
Van je eigen huis of die in Haringvliet oid?quote:
Haringvliet kan je schrappenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:27 schreef hollander172 het volgende:
Van je eigen huis of die in Haringvliet oid?
Dan is hij een echte toerist, met een schoorsteen op zijn buikje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:21 schreef Makster het volgende:
En wat doet ie ermee:? Juist meenemen op vakantie![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het allereerste innitiatief zal wel van haar af gekomen zijn schat ik.![]()
Mijn ex bleef ook maar zeuren wanneer ik haar eensz ging vragen.
En ook een man heeft zo zijn zwakke momenten.
als man hoef je ook niet gelijk ja te zeggen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wij mannen kunnen ook net zoals de vrouwen de spanning flink op laten lopen
![]()
maar de kans dat ze dan gelijk maar een ander op zoekt is best groot.dus kan ook goede test zijn
enne jullie roddeltante's gaan wel erg snel de laatste tijd hoorik ben net beetje bijgelezen
![]()
quote:Nou... vandaag ook nog ff gedaan op m'n sjoppert. Eerst een vreselijke wheelie getrokken in de straat, vervolgens ff staan burnen voor het stoplicht, wat die eikel in zijn vette mercedes achter me ook kon waarderen en toen met 195 er vandoor gegaan, dwars door de stad...
Alleen die kutbus pleurde hem er zomaar voor gelukkig kwam er van de andere kant een Ferrari aan en die hebben zo'n lage neus ... kon precies z'n motorkap op rijden en vervolgens maakte ik een gave jump... zo over zo'n johnny golfje heen Nou dat was wat zeg, die lui schrokken zich de pleuris, maar ja... dan moeten ze maar aan de kant gaan eejjj...
Op de provinciale weg heb ik nog een gast met zijn RSV mille helemaal stront gereden, dat ding ging echt niet harder dan 260 en mijn sjoppert met hayabusa blok haalt de 310 met gemak...
Schopte later ook nog zo'n kutagent van de weg, omdat die lul steeds achter me aan reed met zijn schijt BMW Hij pleurde zo naar rechts de sloot in, eigen schuld
Nee, ik ben me d'r eentje hoor, ze moeten niet met me fokken...
Stoer... welnee! Ik bezorg graag motorrijders een slechte naam...
En om eerlijk te zijn... eigenlijk is't allemaal niet waar hoor, maar ik wil graag een superheld zijn net zoals TS is... die pas eeehhhh... eehhhh... dom...
Stoer verhaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
en nu is iedereen ineens stil![]()
ben maar naar andere clubje verhuisd![]()
Bizar verhaal
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:19 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
Mopje.Niet voor onder de 20, dus even in een spoilertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lees meestal wel terug.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Je vergeet het capoeira gedeelte
Ze zijn toch pitten die bosche bollen, dus we kunnen wel ff roddelen over ze nu![]()
[..]
Je bent de enige die ik nog niet gemeet heb, dat heeft zo z'n redenen. Je durft de confrontatie gewoon niet aan te gaan mieteke
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als man hoef je ook niet gelijk ja te zeggen hoorwij mannen kunnen ook net zoals de vrouwen de spanning flink op laten lopen
![]()
maar de kans dat ze dan gelijk maar een ander op zoekt is best groot.dus kan ook goede test zijn
enne jullie roddeltante's gaan wel erg snel de laatste tijd hoorik ben net beetje bijgelezen
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
en nu is iedereen ineens stil![]()
ben maar naar andere clubje verhuisd![]()
Bizar verhaal
Tering zeg, komt me vader me 12 uur wekkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:12 schreef worldpimber het volgende:
Wat voor werk trouwensOf ben je nou al pitten
![]()
![]()
Ik nam aan nee zeggen als iemand je ten huwelijk vraagtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je helemaal bijgelezen bent snap je mijn reactie ook![]()
Inderdaad ja, GRAFK$&*^$%$%^$$%$%^$#^ZOOIquote:
Ik snap alleen dit niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
als je helemaal bijgelezen bent snap je mijn reactie ook![]()
Gelijk nog wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Inderdaad ja, GRAFK$&*^$%$%^$$%$%^$#^ZOOI
[afbeelding]
Niet dus, het past wel ok maar het loopt niet relaxed en goed over de schijf heen
Zo moet het in mijn optiek zijn, weet niet hoe jullie erover denken?
[afbeelding]
Verder wel een mooi setje, dat dan weer wel
[afbeelding]
[afbeelding]
Begin het er helemaal mee gehad te hebben, godver wil wel weer eens rijden
------------------------------------------------------------------------------------------------------
tering pleuris tering zooi !!
Ik weet al wat het probleem is, die adapter is voor een officiele R vork en ik heb uiteraard een C vork![]()
Kan jij de afstand tussen de bevestigingspunten van de R is opmeten pepBeter nog, jij geeft me jou vorkpoten en jij krijgt mijne met officiele 2 zuiger remklauw en 270 mm remschijf. Inclusief 15w olie voor stuggere demping
![]()
Ik ga toch niet met een KLX-C toervoorvork rijden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Inderdaad ja, GRAFK$&*^$%$%^$$%$%^$#^ZOOI
[afbeelding]
Niet dus, het past wel ok maar het loopt niet relaxed en goed over de schijf heen
Zo moet het in mijn optiek zijn, weet niet hoe jullie erover denken?
[afbeelding]
Verder wel een mooi setje, dat dan weer wel
[afbeelding]
[afbeelding]
Begin het er helemaal mee gehad te hebben, godver wil wel weer eens rijden
------------------------------------------------------------------------------------------------------
tering pleuris tering zooi !!
Ik weet al wat het probleem is, die adapter is voor een officiele R vork en ik heb uiteraard een C vork![]()
Kan jij de afstand tussen de bevestigingspunten van de R is opmeten pepBeter nog, jij geeft me jou vorkpoten en jij krijgt mijne met officiele 2 zuiger remklauw en 270 mm remschijf. Inclusief 15w olie voor stuggere demping
![]()
De poten zijn ook identiek, alleen de bevestiging onder aan de linkerpoot is bij een C dus anders dan bij een R omdat een R een kleinere schijf heeft dan een C. Daarom staat het montage deel verder nog achter bij een C en zodoende past het dus niet. Braking heeft die hell gemaakt voor een R, als ze dat nou ff op de site hadden gezetquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met een KLX-C toervoorvork rijden.![]()
![]()
maar de poten zien er exact hetzelfde uit.![]()
![]()
What's kebeurt, zit de klauw niet helemaal over de schijf.![]()
Of zijn de boutgaten niet goed.![]()
Je mag wel even vanaaf komen meten, ben om 17:15 thuis met de KLX, moet wel naar een trouwerij om een uurtje of 8-half 9.![]()
Balen verder.![]()
Welke preciesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:06 schreef Rausdouwer het volgende:
die rode durft niet op mijn post te reageren
Ik weet niet, kan ik daar een proefrit mee maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:03 schreef Makster het volgende:
Heb jij oren naar het vork verhaal(ervan uitgaande dat mijn verhaal klopt dan heh
) Anders breng ik morgen heel de teffus zooi terug denk ik
Heb je een punt, nee ik bel morgen wel met Bikker en laat alles terug sturen. Ik verkoop die andere braking klauw ook en ik zoek verder naar een mooie Brembo Goldline.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet niet, kan ik daar een proefrit mee maken.![]()
Nu ben ik wel tevreden over mijn voorvork namelijk, en ik weet niet wat ik daar voor terugkrijg.![]()
Nee, maar alle gekheid op een stokje, ik weet niet of je mijn poten wel mooi vind, mijn fiets is iets ouder en er is wel met pekel gereden denk ik.![]()
Morgenochtend weet ik nog niet in welk bed ik ontwaak.![]()
![]()
OW diequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:06 schreef Rausdouwer het volgende:
die rode durft niet op mijn post te reageren
En ik heb een slijtstreep op het geanodieerd alu zitten van de remkabel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:10 schreef Makster het volgende:
Heb je een punt, nee ik bel morgen wel met Bikker en laat alles terug sturen. Ik verkoop die andere braking klauw ook en ik zoek verder naar een mooie Brembo Goldline.
Ben bang dat deze fiets nog ff onder cunstructie is![]()
![]()
Misschien heb ik straks wel post.quote:Ach ja, dan maar zorgen dat die CR er SNEL is, kan ik daar ff lekker mee raggen![]()
Ik begrijp het ja.quote:Voor nu ben ik wegm klauwen wassen en aan de zuip, heb het weer gehad voor vandaag
Misschien wel slim om te kijken of ik ze om kan wisselen, maar misschien nog beter om dit gewoon terug te sturen en ergens iets te laten frezen. Ik bedoel 350 Euro en het zit niet naar mijn zin, das geen optie dacht ik zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik heb een slijtstreep op het geanodieerd alu zitten van de remkabel.
Maar je kan altijd komen kijken en ze even omwisselen.![]()
![]()
[..]
Misschien heb ik straks wel post.![]()
[..]
Ik begrijp het ja.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
Een goede zaak laat zich pas echt kennen bij problemen.![]()
Wij volgen u met spanning.![]()
Hij is naar de boekhouder, en om half 5 terug. We zullen zien wat hij regelt en of hij uberhaupt iets regeltquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
U heeft ze besteld, kunnen wij het helpen dat uw motor is opgebouwt uit sloopdelen.
![]()
![]()
Een goede zaak laat zich pas echt kennen bij problemen.![]()
Wij volgen u met spanning.![]()
Hij komt waarschijnlijk toch al met slecht humeur terug van die accountant.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:51 schreef Makster het volgende:
Hij is naar de boekhouder, en om half 5 terug. We zullen zien wat hij regelt en of hij uberhaupt iets regelt![]()
Doet hij dat niet dan kom ik er nooit meer
Maar half 5 gaan we niet redden, dan ben ik van de kaart. Morgen maar weer bellen dan
En welke school mag dat wel niet zijn? Misschien zit je wel bij mij op school, netals ploderus. Kwamen we ook pas na een tijdje achterquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:40 schreef yup het volgende:
[..]
Maar ik werk bij een grote loods in sloterdijk, gewoon wat paketten sjouwen in de loods. Vandaag laatste nachtdienst daarna weer schooolllll.....
quote:
Ben je ook leker klaar meequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb je een punt, nee ik bel morgen wel met Bikker en laat alles terug sturen. Ik verkoop die andere braking klauw ook en ik zoek verder naar een mooie Brembo Goldline.
Ben bang dat deze fiets nog ff onder cunstructie is![]()
![]()
Ach ja, dan maar zorgen dat die CR er SNEL is, kan ik daar ff lekker mee raggen![]()
Voor nu ben ik wegm klauwen wassen en aan de zuip, heb het weer gehad voor vandaag
Maak ons maar lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:59 schreef ZX-7R het volgende:
@ hicham: weervoorspellingen gezien voor volgende week![]()
??
Niet gezien nee, it better be goodquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:59 schreef ZX-7R het volgende:
@ hicham: weervoorspellingen gezien voor volgende week![]()
??
quote:
Getieftquote:Ben je al van je ziekte af of heb je die manager gewoon neergetyft?
Ze hebben het over temps van 27-30 graden voor woensdag/donderdagquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:04 schreef hicham het volgende:
Niet gezien nee, it better be good![]()
Heb ff geen zin om te zoeken
Is er daar internet, wanteeuhhh.. donderdag klinkt goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:08 schreef ZX-7R het volgende:
Ze hebben het over temps van 27-30 graden voor woensdag/donderdagdat zal 1 vd dagen worden dat we onze nieuwe banden gaan testen op Se Ringh
![]()
jij wou toch werkehhquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:08 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
Ze hebben het over temps van 27-30 graden voor woensdag/donderdagdat zal 1 vd dagen worden dat we onze nieuwe banden gaan testen op Se Ringh
![]()
Bij de les blijvenquote:
We hadden besloten alleen de heenweg en terugweg te routeplannen en daar zouden we wel zien welke dag we naar de ring zouden gaan en welke dag naar kartbaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar alleen als jullie dan door kunnen geven of je wat nuttigs gaan doen op die dag
als ik jou was zou ik een topic openen over je internet verslavingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is er daar internet, wanteeuhhh.. donderdag klinkt goed![]()
Mag ik ook komen dan???
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik een topic openen over je internet verslaving![]()
![]()
heb ik iets goed te maken dan ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik bedoelde het op die manier dat ze contact konden opnemen met mij/FokMC
![]()
Ga jij nou maar even bedenken hoe je het goed gaat maken met Raus![]()
1 ritje op de fireblade en ze is het weer vergetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga jij nou maar even bedenken hoe je het goed gaat maken met Raus![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb ik iets goed te maken dan ?![]()
quote:
Ik hoop voor je dat ze bijgelezen heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:43 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik nam aan nee zeggen als iemand je ten huwelijk vraagt![]()
Pitsstop dagen bij Ten Kate motorenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef ZX-7R het volgende:
Weet niet of ik het morgen ga redden, in de middag in Het Noorden te zijnwat is er eigenlijk te doen?? Moet een hoop doen en heb 2 verjaardag overdag en een bbq van werk 's avonds
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:37 schreef hicham het volgende:
[..]
1 ritje op de fireblade Mercy en ze is het weer vergeten
wij zijn principeel tegen trouwenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik hoop voor je dat ze bijgelezen heeft.![]()
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:53 schreef hicham het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:29 schreef hicham het volgende:
@ZX-7R of is het nou OPM?Ik heb wegenkaarten van Duitsland gehaald, kunnen we wat mooie routes opzoeken
Maar dat doen we daar wel tijdens het ontbijt ofzo toch?
We hoeven nu alleen de heenweg te routen
You suckquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:55 schreef ZX-7R het volgende:
@ lim: ik ga een beetje jouw rooster bijhouden![]()
Lukt dat al een beetje of heb je hulp nodig met die heenweg?quote:
quote:dan hebben we tenminste iets te bespreken tijdens het ontbijt om stiltes te voorkomen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:56 schreef worldpimber het volgende:
You suckHad alleen gezegd dat 1 dagje komen wel kon
Wat een lap tekstquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens OPM, ik weet nog steeds niet hoe het zit met die reservetank van jou maareeuh. ploink
Anders gooi je voor de lange rit nog ff een zooi Tunap erin.
F5, ik heb de link geëdit.quote:
Aldus Martie op MFquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:05 schreef mercy_symbol het volgende:
ik heb van de week ook een motor particulier gekochten toen ik gevraagd had of ik een proefritje mocht maken was dat geen probleem, ik vroeg zelf nog of ie eventueel gegevens van mij wilde zien/hebben maar hij vond mijn vriendin al onderpand genoeg
![]()
als iemand echt goede bedoelingen heeft lijkt het me dat ze zelf al vragen hoe de eigenaar het zou willen doen:Y
lijkt me echt verschrikkelijk dat ze je motor jatten tijdens een proefritmotor weg, geen geld gevangen, en probeer dat maar eens bij de verzekering uit te leggen |( kan dan best een moeilijk verhaal worden lijkt me.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:49 schreef worldpimber het volgende:Proefritje
Ik heb overigens mijn half volle tank ingeruild voor een volle tank. Maak ik toch nog winstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.armoedszaaier
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:53 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
En nou denkt ze dat ik ook een pauper ben, terwijl het joouwww schuld isquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]Het is nou gedaan hoor
Me zus kwam nog langs en die was behoorlijk eeehh... 'not amused'toen ze het zag. Het plan was dat ik om 10 uur opstond en even de afwas ging doen om vervolgens te gaan werken, maar werd pas wakker om 13.00 door het geschreeuw van haar
()
Onze kans om weer wat voedsel voor vanavond te bietsen verspild![]()
Inholland Haarlemquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:01 schreef hicham het volgende:
[..]
En welke school mag dat wel niet zijn? Misschien zit je wel bij mij op school, netals ploderus. Kwamen we ook pas na een tijdje achterploderus is ook een Fok!MC'er maar die komt heel weinig de laatste tijd
[..]Dan vakantie voor jou
Ben je al van je ziekte af of heb je die manager gewoon neergetyft?
[..]
Ben je ook leker klaar mee
Heb het gevoel dat je ons naait, je durft niet tegen Raus heH, dus doe je alsof je motor nog lang niet klaar is en schuif je het af op die remklauw![]()
ik had ook niet gemailed maar gewoon ouderwets gebeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
F5, ik heb de link geëdit.
[..]
Aldus Martie op MF
Martie, niet iedereen ziet er uit als een goedwillend mens. Probeer maar eens te mailen over een motor terwijl je daaronder je naam "Youssef" neerzet![]()
Was ook wel grappig, zonder ook maar iets te zeggen bij mijn eerste Fok!MC en Fokoverall meet
met Ralf ging ie er zo vandoor zonder ook maar 1 woord te zeggen.
Volgens mij kneep de verkoper hem behoorlijk
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]Het is nou gedaan hoor
Me zus kwam nog langs en die was behoorlijk eeehh... 'not amused'toen ze het zag. Het plan was dat ik om 10 uur opstond en even de afwas ging doen om vervolgens te gaan werken, maar werd pas wakker om 13.00 door het geschreeuw van haar
()
Onze kans om weer wat voedsel voor vanavond te bietsen verspild![]()
Waar voel jij je zo schuldig over dan? Mijn broertje is als pauper geboren in tegenstelling tot mij. Daar kan jij ook niets aan doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
word dus weer kebab eten
![]()
ik voel me nu wel schuldig hoor![]()
quote:
als de vakantie door was gegaan hadden hij helemaal geen geld meer gehad voor etenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar voel jij je zo schuldig over dan? Mijn broertje is als pauper geboren in tegenstelling tot mij. Daar kan jij ook niets aan doen
En we hebben nog een kliekje van gisteren van m'n broer&schoonzus
Oeh, busted!quote:
Jij deelt je tijd gewoon niet goed in, je hebt meer dan genoeg tijd om even dat kleine stapeltje afwas te doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:39 schreef worldpimber het volgende:
Houd je mond nou maar over mijn pauper zijn, als ik de hele dag weg ben geweest en 's avonds laat amper mijn ogen open kan houden moet je niet verwachten dat ik die puinzooi ga opruimen
Dat verhaal van die race tussen de file richting de coentunnel is nog waar ook(getuige op MF
)
2 dachten er hetzelfde overquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:40 schreef Patrick281 het volgende:
Even geen tijd om alles bij te lezen, maar als je een proefrit gaat maken huur je gewoon een hoer in ofzo, en komt lekker niet meer terug.![]()
En de eigenaar maar denken dat je een onderpand achterliet.![]()
En die vrouw weet ook lekker van niks.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]Word je daar ff goed genaaid
![]()
Op zoek naar pimb onderdelen voor de Blade onder je reet?![]()
![]()
Marktplaats ziet er goed uit trouwens nu
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als de vakantie door was gegaan hadden hij helemaal geen geld meer gehad voor eten![]()
Stuurdemperquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op zoek naar : hugger, Duo seat cover, en originele uitlaat, en eventueel een stuurdemper
![]()
oh ja en ook nog remschijven![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
denk dat ik er gelijk maar geile "wave disks"op zet![]()
Hoog porno gehalte heeft![]()
oh ja kleine knippers was ik nog vergetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
StuurdemperVerkapt "ik heb een motor met pooweeerrr
" post
Ikke wil undertail à 200+ euroDuo seatcover lijkt me ook wel wat, en kleine knippers.
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op zoek naar : hugger, Duo seat cover, en originele uitlaat, en eventueel een stuurdemper
![]()
oh ja en ook nog remschijven![]()
Motorkloten r0xorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Porno ruleZquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
StuurdemperVerkapt "ik heb een motor met pooweeerrr
" post
Ikke wil undertail à 200+ euroDuo seatcover lijkt me ook wel wat, en kleine knippers.
[..]![]()
![]()
Voor 19 euro heb je al een setje (2) kleine knippersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar wat moet ik voor ermee doendie zijn nu ook nog veeeeeeel te groot/lomp
![]()
ja dat weet ik maar dan heb ik achter geen losse knippers meer en voor welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor 19 euro heb je al een setje (2) kleine knippers
Valt wel mee denk ik als je die knipperlichten neemt netzoals Raus, die van haar steken met moeite net uit de kuip. Als dat bij jou ook zo is valt dat niet meer opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar dan heb ik achter geen losse knippers meer en voor welen dat staat volgens mij voor gene metur
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Porno ruleZ![]()
jij had er toch ook een stuurdemper op zitten ?![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:47 schreef hicham het volgende:Mooie R1
Blauwe R1's verpesten echt het imago van de R1. Lelijke dingen
Het asfalt op die rotondes daar was droog! Dus dat was wel ff fijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:15 schreef worldpimber het volgende:
Zat je soms weer rondjes te draaien![]()
eeeh, ja
![]()
En volvo taxi's? Fryslânja
![]()
En ons maar zeggen dat je niet eens meer geld voor gebak hebt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
LOLquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:15 schreef worldpimber het volgende:
Zat je soms weer rondjes te draaien![]()
En volvo taxi's? Fryslân
Ben nog langs rijschool meteoor geraced, was wat laat en ging een beetje binnendoor racen omdat een paar slakken voor me zaten. Zag ik in mijn ooghoek METEOOR nog staanZou zomaar kunnen dat yup daar werd gebashed vanwege zijn slechte rijkwaliteiten
![]()
Als je mij komt terroriseren. Kom maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:06 schreef worldpimber het volgende:
Gewoon ergens op Sloterdijk toch? Daar waar de treinen laden en lossen ergens in de buurt van dat kolengebeuren komen iig veel rijscholen. Of lest die sjef ergens anders?
Zeg maar wanneer je volgende les is als je dat weet *kuch*
Maar was het nou op die plek of niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:10 schreef yup het volgende:
[..]
Als je mij komt terroriseren. Kom maar
Met de auto pak ik je toch terug
Maar ik vind het echt fantastisch, wou morgen les maar was vol
Was sloterdijk, bij safe motors in de buurt. Zeg maar de overkant van safe motors, alleen dan die rechter terrein.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar was het nou op die plek of niet?![]()
Of kan je je alleen maar een vage waas herinneren vanaf het moment dat je op de voor jou nog 'hele zware motor' stapte
bij deze haak ik definitief af voor morgenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef ZX-7R het volgende:
Weet niet of ik het morgen ga redden, in de middag in Het Noorden te zijnwat is er eigenlijk te doen?? Moet een hoop doen en heb 2 verjaardag overdag en een bbq van werk 's avonds
Wat heb ik verkeerd gedaan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bij deze haak ik definitief af voor morgen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik wist niet dat een ZX-6R een kickstarter had
Ik zie wel wie ik tegen komquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat heb ik verkeerd gedaan?Voor mij is het ook twijfelachtig morgen.
Ik zal proberen te komen, zit alleen nog wel met dat ene voetsteuntje... en moet me brommer maken. Het probleem is bekend (tandwiel van kickstart afgebroken
) en morgen is dan de enige dag dat ik hem kan maken.
Of je moet weer tot dinsdag wachten omdat die achterlijke zaken maandag ook gesloten zijn![]()
Hopen dat Hicham dan maar komt. Hoef je alleen scheel te kijkenOh ja, en Raus komt toch ook misschien? Is RB dus toch niet de enige... wil alleen wel die motor op de testbank zetten
you got mail![]()
Ons geheimpiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat heeft die emoticon daar nou weer te betekenen [afbeelding] [afbeelding]
Doe is mailen/fok!en wat ge daar mee zenne bedoeltquote:
Als er meer komen kunnen we nog een ritje doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ons geheimpie![]()
![]()
[..]
Doe is mailen/fok!en wat ge daar mee zenne bedoelt
En RB: goed plan.Ik hoop echt dat ik nog kan komen
![]()
Zeker als het mooi weer wordt
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:02 schreef richardgie het volgende:
Je gaat pas hard als je de cilinders van een verhoogde BMW R1100S aan de grond kunt krijgen.(Zonder dat je omgevallen bent natuurlijk)
Een cyberstalker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Toen Raus dit las zei het ook volmondig dat die dingen bijna niet te zien zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:03 schreef worldpimber het volgende:
De knippers in OPM's kont doen ook niet bijster veel dan knipperen en vooral zo min mogelijk zichtbaar zijn. Je moet er echt op letten wil je ze zien
Een stalker!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ook hallo
(
)
Ben je geil...
Frontpage Oneliner TopicBen je een kloon of wat
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Toen Raus dit las zei het ook volmondig dat die dingen bijna niet te zien zijn![]()
![]()
Jij hebt plannenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
Ik weet alvast hoe ze loopt als ze 95 is.![]()
quote:van: "jolanda jansen"
datum: 2005/08/26 vr PM 11:15:25 CEST
aan: cr500@chello.nl
onderwerp: motard
hallo bart,
is het mogelijk om uw moter te bezichtigen Ik ben zeer geinteresseerd en wil
hem gewoon kopen. Laat als het mogelijk is even iets weten.
vriendelijke groet
bert
insh'allahquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
Jij hebt plannenDeovolente zullen we maar zeggen heH
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
Alweer voor de verkeerde, er staat nog wel verkocht bij.
[..]
[..]
insh'allah![]()
quote:van: "jolanda jansen"
quote:vriendelijke groet
bert
Ondeugend is de plaatselijke cabaretier in dat topicquote:
quote:Man woont jaar met overleden vrouw in huis
Sex bleef het zelfde maar de vaat stapelde op aldus de rouwende echtgenoot.
Klinkt allemaal goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:32 schreef hollander172 het volgende:
knip
Staat op 1000 vierkante meter grond.![]()
Ja, ik vond het eerst ook hoopvol.quote:
Never underestimate the power of .. euh Google.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:40 schreef worldpimber het volgende:
En ik maar de moeite nemen om het in het Nederlands op te schrijven
Ik weet niet of je het plaatje nog kan herinneren van de tuin maar die mag inderdaad wel een keertje omgeploegd worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goed![]()
Met zo veel grond kun je gelijk je eigen parijs-dakar rally in je achtertuin houden
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Ondeugend is de plaatselijke cabaretier in dat topic
edit: ik zie dat het een vast kliekje is dat daar post, ondeugend is niet de enige
Dit is de enige leuke die ik kon vinden![]()
[..]
Dus de keuze is al gemaakt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:32 schreef hollander172 het volgende:
Zo ook weer terug.
Eerste afspraak hebben we gehaald, tweede net niet.Makelaar was ook al pleitte.
![]()
Geen probleem aangezien we die tweede na het zien van de buitenkant toch al niet meer wilden zien van de binnenkant.Typische gevalletje van jammer, verkeerde ligging (
hell's angels kroeg naast de deur) en gewoon raar gebouwd, slecht afgewerkt etc.
Wat zeg ik nu? Die eerste was nog veel erger.Pandje staat al even leeg (lees minimaal een jaar), moet enorm veel aan gebeuren maar wat een schattig pandje zeg......
Staat in een prachtige villawijk, Mc Donalds op loopafstand evenals alle winkels en supermarkten die je je in kan denken
en toch lekker rustig en ruim. Staat op 1000 vierkante meter grond.
![]()
Enige is de to do list: nieuwe kozijnen en dubbel glas rondom, vloeren moeten (gedeeltelijk) opnieuw gestort worden, dak mag tzt wel een keer vervangen worden, veel deuren binnen mogen vervangen worden, moeten wat onnozele bouwsels in de achtertuin gesloopt worden, electra opnieuw aanleggen, nieuw lood op het dak etc. etc.
Ook zijn er voordelen: ik kan alles zelf, enorm veel ruime kamers in het huis, ligging is echt perfect, alleen de grondprijs is al meer waard dan de woning zelf, mooi in amerikaanse stijl opgetrokken, naar keuze alles gelijkvloers en boven naar eigen inzicht in te delen, goede buurt (lees veel zwart geld
), rustig maar toch alle uitvalswegen binnen handbereik.
Zal morgen wel wat fotootjes neerkwakken.
Duidelijk, jij gaat gepaintballed worden ipv paintballenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
Viel niet veel bij te lezen vandaag zeg.. saaie dag. Ga ook maar eens naar bed, want morgenochtend lig ik angstig ergens achter een boom in de modder, hopend dat niemand me ziet.. juist ja lekker outdoor paintballen![]()
Rest veel plezier bij Ten Kate morgen![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:28 schreef hicham het volgende:
Zou d'r eigenlijk ook niet bij zijn slaaptechnisch gezien
maar ik heb al een afspraak dus ik moet er wel vroeg uit
Nu maar naar bed dan
Gelukkig is het iets anders ingedeeld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:00 schreef richardgie het volgende:
Wat moet je nou met een tuin van 4 bij 250 meter?Een omgevallen toren maken?
Neuh nog niet hoor, gevoel zegt van wel maar verstand twijfelt nog een beetje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dus de keuze is al gemaakt?![]()
Of ga je nog verder kijken![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:27 schreef worldpimber het volgende:
Veel plezier morgen en post eens wat meer![]()
RB, camera met filmfunctie bij je?![]()
quote:
quote:Te koop Honda CR500 Enduro met kenteken
Mooie off te road motor, Prijs: € 2.250,00
Bouwjaar is '99.
deze motor is in nov. 2001 op kenteken gezet
het betreft een lichte motorfiets, dus geschikt voor klein rijbewijs
Bel svp 06-54796773; dat gaat sneller dan per mail.
OF voor jouquote:
Klein rijbewijs.quote:
Die band zit inderdaad fucking vreemd ! Weet niet wat hij heeft gedaan maar goed is het nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klein rijbewijs.![]()
Maar ik was ben aan het zoeken voor SM velgjes.
GS-500 velgen hebben ook wel wat.![]()
Alleen voor achter is het net ff te smal, en jammer dat die vent niet in de buurt zit om ff te passen met de as.
[afbeelding]
en gelijk een vette remschijf erbij.![]()
GSX600F velgen zijn vetter. (band zit wel raar op dat achterwiel)
Alleen dat gaat wat moeizamer passen.
[afbeelding]
En they really need a paintjob.![]()
Hoewel mijn KLX is ook paars.![]()
Te brede band op te kleine velg?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
GSX600F velgen zijn vetter. (band zit wel raar op dat achterwiel)
Alleen dat gaat wat moeizamer passen.
It slipped my mind 30 second Ago.quote:
Ik weet niet wat er normaal op een GSX-F zit,maar 160 past toch wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:33 schreef hollander172 het volgende:
Te brede band op te kleine velg?![]()
HAhahahahaha gewoon gebruikte zuigers aanbiedenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
It slipped my mind 30 second Ago.![]()
Het geld voor de CR moet ik anders toch maar inzetten voor het pimpen van de KLX.![]()
Die kan ik ook wel verkopen, maar voor 2.500/3.000 euro heb je tegenwoordig nog weinig fatsoenlijks terug.![]()
Als ik er 1.000 euro inpomp moet ik wel een heel eind komen met de poserwaarde.![]()
met een beetje hulp van jou.![]()
Mail had ik nog niet gelezen, not@home, ik ben momenteel verpleegkundige voor FS die op bed ligt.![]()
Had vandaag ook de Fiero willen halen in Almere .. tik maar 1200 euro af voor APK + remmen.
Deze advertentie is helemaal kansloos.![]()
Enn hij bied in een andere advertentie ook nog gebruikte koppelingsplaten aan.![]()
![]()
Hou je rekening met de achterbrug van de R! Daar gaat geen 150 of 160 inpassen. Op planetklx.de staat er nog wel een geloof ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er normaal op een GSX-F zit,maar 160 past toch wel.![]()
Denk dat je gelijk hebt.![]()
Lijkt mij best gevaarlijk, zo'n band kan toch haarscheurtjes gaan vertonen bij belastig.![]()
Affijn heb 2 biedingen lopen.
Raar dat er geen onderdelen sectie is voor Aprilia, die heeft ook mooie velgen.
De meeste sloopdelen en wielen zie je trouwens bij Suzuki.
Bij Kawasaki is het helemaal triest, volgens mij heet een GPZ500 ook best leuke velgie' s.
En een KLX hoeft niet zo breed met 45 pk en 135 kilo. groter is wel meernatuurlijk.
Kom het er maar opzetten vandaag dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:38 schreef Makster het volgende:
Wat ik je mailde was de vraag of het een optie is om alleen de onderpoot over te gooien. Bij de C en de R zijn de vorkpoten identiek m.u.v. de bevestingsdingen onderaan. En daar gaat het om. Kan je ook gelijk die 270MM remschijf erop gooien met de remklauw en leidingen en rvs oliekanaal ding
Moet zo een oefenwedstrijd voetballenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kom het er maar opzetten vandaag dan.![]()
Ik meen dat Cyborg zei dat de velg opzich wel paste, maar de ene 160 band niet dezelfde breedte had als de andere 160 band. hiermee concludeer ik dat 150 geen probleem zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:40 schreef Makster het volgende:
Hou je rekening met de achterbrug van de R! Daar gaat geen 150 of 160 inpassen. Op planetklx.de staat er nog wel een geloof ik
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:44 schreef Makster het volgende:
Moet zo een oefenwedstrijd voetballen![]()
Maar als je serieus bent dan kom ik morgen gelijk langs met een gereedschapskist en fix ik het![]()
En dan wacht ik ook nog ff met bellen naar bikker, als dit de oplossing is iedereen ermee geholpen![]()
Nu weet ik het ook niet meer hoe het precies zatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik meen dat Cyborg zei dat de velg opzich wel paste, maar de ene 160 band niet dezelfde breedte had als de andere 160 band. hiermee concludeer ik dat 150 geen probleem zou moeten zijn.![]()
Maar misschien heb jij nog andere informatie.![]()
En ergens vind ik sterwielen ook wel wat kick hebben, de CR staat het als geen ander.![]()
Ook bij Cyborg vind ik de wielen echt super staan.
Maar als we iets met de remschijf doen dan ga ik misschien wel niet lopen kloten en de naven gewoon naar Haan sturen.![]()
[..]
![]()
![]()
Eerste het beste linkje dat ik kan vinden rept over 150 achter en 120 voor dus...........quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er normaal op een GSX-F zit,maar 160 past toch wel.![]()
Denk dat je gelijk hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |