Gelukkig is het iets anders ingedeeld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:00 schreef richardgie het volgende:
Wat moet je nou met een tuin van 4 bij 250 meter?Een omgevallen toren maken?
Neuh nog niet hoor, gevoel zegt van wel maar verstand twijfelt nog een beetje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dus de keuze is al gemaakt?![]()
Of ga je nog verder kijken![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:27 schreef worldpimber het volgende:
Veel plezier morgen en post eens wat meer![]()
RB, camera met filmfunctie bij je?![]()
quote:
quote:Te koop Honda CR500 Enduro met kenteken
Mooie off te road motor, Prijs: € 2.250,00
Bouwjaar is '99.
deze motor is in nov. 2001 op kenteken gezet
het betreft een lichte motorfiets, dus geschikt voor klein rijbewijs
Bel svp 06-54796773; dat gaat sneller dan per mail.
OF voor jouquote:
Klein rijbewijs.quote:
Die band zit inderdaad fucking vreemd ! Weet niet wat hij heeft gedaan maar goed is het nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klein rijbewijs.![]()
Maar ik was ben aan het zoeken voor SM velgjes.
GS-500 velgen hebben ook wel wat.![]()
Alleen voor achter is het net ff te smal, en jammer dat die vent niet in de buurt zit om ff te passen met de as.
[afbeelding]
en gelijk een vette remschijf erbij.![]()
GSX600F velgen zijn vetter. (band zit wel raar op dat achterwiel)
Alleen dat gaat wat moeizamer passen.
[afbeelding]
En they really need a paintjob.![]()
Hoewel mijn KLX is ook paars.![]()
Te brede band op te kleine velg?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
GSX600F velgen zijn vetter. (band zit wel raar op dat achterwiel)
Alleen dat gaat wat moeizamer passen.
It slipped my mind 30 second Ago.quote:
Ik weet niet wat er normaal op een GSX-F zit,maar 160 past toch wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:33 schreef hollander172 het volgende:
Te brede band op te kleine velg?![]()
HAhahahahaha gewoon gebruikte zuigers aanbiedenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
It slipped my mind 30 second Ago.![]()
Het geld voor de CR moet ik anders toch maar inzetten voor het pimpen van de KLX.![]()
Die kan ik ook wel verkopen, maar voor 2.500/3.000 euro heb je tegenwoordig nog weinig fatsoenlijks terug.![]()
Als ik er 1.000 euro inpomp moet ik wel een heel eind komen met de poserwaarde.![]()
met een beetje hulp van jou.![]()
Mail had ik nog niet gelezen, not@home, ik ben momenteel verpleegkundige voor FS die op bed ligt.![]()
Had vandaag ook de Fiero willen halen in Almere .. tik maar 1200 euro af voor APK + remmen.
Deze advertentie is helemaal kansloos.![]()
Enn hij bied in een andere advertentie ook nog gebruikte koppelingsplaten aan.![]()
![]()
Hou je rekening met de achterbrug van de R! Daar gaat geen 150 of 160 inpassen. Op planetklx.de staat er nog wel een geloof ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er normaal op een GSX-F zit,maar 160 past toch wel.![]()
Denk dat je gelijk hebt.![]()
Lijkt mij best gevaarlijk, zo'n band kan toch haarscheurtjes gaan vertonen bij belastig.![]()
Affijn heb 2 biedingen lopen.
Raar dat er geen onderdelen sectie is voor Aprilia, die heeft ook mooie velgen.
De meeste sloopdelen en wielen zie je trouwens bij Suzuki.
Bij Kawasaki is het helemaal triest, volgens mij heet een GPZ500 ook best leuke velgie' s.
En een KLX hoeft niet zo breed met 45 pk en 135 kilo. groter is wel meernatuurlijk.
Kom het er maar opzetten vandaag dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:38 schreef Makster het volgende:
Wat ik je mailde was de vraag of het een optie is om alleen de onderpoot over te gooien. Bij de C en de R zijn de vorkpoten identiek m.u.v. de bevestingsdingen onderaan. En daar gaat het om. Kan je ook gelijk die 270MM remschijf erop gooien met de remklauw en leidingen en rvs oliekanaal ding
Moet zo een oefenwedstrijd voetballenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kom het er maar opzetten vandaag dan.![]()
Ik meen dat Cyborg zei dat de velg opzich wel paste, maar de ene 160 band niet dezelfde breedte had als de andere 160 band. hiermee concludeer ik dat 150 geen probleem zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:40 schreef Makster het volgende:
Hou je rekening met de achterbrug van de R! Daar gaat geen 150 of 160 inpassen. Op planetklx.de staat er nog wel een geloof ik
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:44 schreef Makster het volgende:
Moet zo een oefenwedstrijd voetballen![]()
Maar als je serieus bent dan kom ik morgen gelijk langs met een gereedschapskist en fix ik het![]()
En dan wacht ik ook nog ff met bellen naar bikker, als dit de oplossing is iedereen ermee geholpen![]()
Nu weet ik het ook niet meer hoe het precies zatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik meen dat Cyborg zei dat de velg opzich wel paste, maar de ene 160 band niet dezelfde breedte had als de andere 160 band. hiermee concludeer ik dat 150 geen probleem zou moeten zijn.![]()
Maar misschien heb jij nog andere informatie.![]()
En ergens vind ik sterwielen ook wel wat kick hebben, de CR staat het als geen ander.![]()
Ook bij Cyborg vind ik de wielen echt super staan.
Maar als we iets met de remschijf doen dan ga ik misschien wel niet lopen kloten en de naven gewoon naar Haan sturen.![]()
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |