quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
Een goede zaak laat zich pas echt kennen bij problemen.![]()
Wij volgen u met spanning.![]()
Hij is naar de boekhouder, en om half 5 terug. We zullen zien wat hij regelt en of hij uberhaupt iets regeltquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
U heeft ze besteld, kunnen wij het helpen dat uw motor is opgebouwt uit sloopdelen.
![]()
![]()
Een goede zaak laat zich pas echt kennen bij problemen.![]()
Wij volgen u met spanning.![]()
Hij komt waarschijnlijk toch al met slecht humeur terug van die accountant.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:51 schreef Makster het volgende:
Hij is naar de boekhouder, en om half 5 terug. We zullen zien wat hij regelt en of hij uberhaupt iets regelt![]()
Doet hij dat niet dan kom ik er nooit meer
Maar half 5 gaan we niet redden, dan ben ik van de kaart. Morgen maar weer bellen dan
En welke school mag dat wel niet zijn? Misschien zit je wel bij mij op school, netals ploderus. Kwamen we ook pas na een tijdje achterquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:40 schreef yup het volgende:
[..]
Maar ik werk bij een grote loods in sloterdijk, gewoon wat paketten sjouwen in de loods. Vandaag laatste nachtdienst daarna weer schooolllll.....
quote:
Ben je ook leker klaar meequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb je een punt, nee ik bel morgen wel met Bikker en laat alles terug sturen. Ik verkoop die andere braking klauw ook en ik zoek verder naar een mooie Brembo Goldline.
Ben bang dat deze fiets nog ff onder cunstructie is![]()
![]()
Ach ja, dan maar zorgen dat die CR er SNEL is, kan ik daar ff lekker mee raggen![]()
Voor nu ben ik wegm klauwen wassen en aan de zuip, heb het weer gehad voor vandaag
Maak ons maar lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:59 schreef ZX-7R het volgende:
@ hicham: weervoorspellingen gezien voor volgende week![]()
??
Niet gezien nee, it better be goodquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:59 schreef ZX-7R het volgende:
@ hicham: weervoorspellingen gezien voor volgende week![]()
??
quote:
Getieftquote:Ben je al van je ziekte af of heb je die manager gewoon neergetyft?
Ze hebben het over temps van 27-30 graden voor woensdag/donderdagquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:04 schreef hicham het volgende:
Niet gezien nee, it better be good![]()
Heb ff geen zin om te zoeken
Is er daar internet, wanteeuhhh.. donderdag klinkt goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:08 schreef ZX-7R het volgende:
Ze hebben het over temps van 27-30 graden voor woensdag/donderdagdat zal 1 vd dagen worden dat we onze nieuwe banden gaan testen op Se Ringh
![]()
jij wou toch werkehhquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:08 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
Ze hebben het over temps van 27-30 graden voor woensdag/donderdagdat zal 1 vd dagen worden dat we onze nieuwe banden gaan testen op Se Ringh
![]()
Bij de les blijvenquote:
We hadden besloten alleen de heenweg en terugweg te routeplannen en daar zouden we wel zien welke dag we naar de ring zouden gaan en welke dag naar kartbaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar alleen als jullie dan door kunnen geven of je wat nuttigs gaan doen op die dag
als ik jou was zou ik een topic openen over je internet verslavingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is er daar internet, wanteeuhhh.. donderdag klinkt goed![]()
Mag ik ook komen dan???
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik een topic openen over je internet verslaving![]()
![]()
heb ik iets goed te maken dan ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik bedoelde het op die manier dat ze contact konden opnemen met mij/FokMC
![]()
Ga jij nou maar even bedenken hoe je het goed gaat maken met Raus![]()
1 ritje op de fireblade en ze is het weer vergetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga jij nou maar even bedenken hoe je het goed gaat maken met Raus![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb ik iets goed te maken dan ?![]()
quote:
Ik hoop voor je dat ze bijgelezen heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:43 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik nam aan nee zeggen als iemand je ten huwelijk vraagt![]()
Pitsstop dagen bij Ten Kate motorenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef ZX-7R het volgende:
Weet niet of ik het morgen ga redden, in de middag in Het Noorden te zijnwat is er eigenlijk te doen?? Moet een hoop doen en heb 2 verjaardag overdag en een bbq van werk 's avonds
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:37 schreef hicham het volgende:
[..]
1 ritje op de fireblade Mercy en ze is het weer vergeten
wij zijn principeel tegen trouwenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik hoop voor je dat ze bijgelezen heeft.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:53 schreef hicham het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:29 schreef hicham het volgende:
@ZX-7R of is het nou OPM?Ik heb wegenkaarten van Duitsland gehaald, kunnen we wat mooie routes opzoeken
Maar dat doen we daar wel tijdens het ontbijt ofzo toch?
We hoeven nu alleen de heenweg te routen
You suckquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:55 schreef ZX-7R het volgende:
@ lim: ik ga een beetje jouw rooster bijhouden![]()
Lukt dat al een beetje of heb je hulp nodig met die heenweg?quote:
quote:dan hebben we tenminste iets te bespreken tijdens het ontbijt om stiltes te voorkomen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:56 schreef worldpimber het volgende:
You suckHad alleen gezegd dat 1 dagje komen wel kon
Wat een lap tekstquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens OPM, ik weet nog steeds niet hoe het zit met die reservetank van jou maareeuh. ploink
Anders gooi je voor de lange rit nog ff een zooi Tunap erin.
F5, ik heb de link geëdit.quote:
Aldus Martie op MFquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:05 schreef mercy_symbol het volgende:
ik heb van de week ook een motor particulier gekochten toen ik gevraagd had of ik een proefritje mocht maken was dat geen probleem, ik vroeg zelf nog of ie eventueel gegevens van mij wilde zien/hebben maar hij vond mijn vriendin al onderpand genoeg
![]()
als iemand echt goede bedoelingen heeft lijkt het me dat ze zelf al vragen hoe de eigenaar het zou willen doen:Y
lijkt me echt verschrikkelijk dat ze je motor jatten tijdens een proefritmotor weg, geen geld gevangen, en probeer dat maar eens bij de verzekering uit te leggen |( kan dan best een moeilijk verhaal worden lijkt me.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:49 schreef worldpimber het volgende:Proefritje
Ik heb overigens mijn half volle tank ingeruild voor een volle tank. Maak ik toch nog winstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.armoedszaaier
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:53 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
En nou denkt ze dat ik ook een pauper ben, terwijl het joouwww schuld isquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]Het is nou gedaan hoor
Me zus kwam nog langs en die was behoorlijk eeehh... 'not amused'toen ze het zag. Het plan was dat ik om 10 uur opstond en even de afwas ging doen om vervolgens te gaan werken, maar werd pas wakker om 13.00 door het geschreeuw van haar
()
Onze kans om weer wat voedsel voor vanavond te bietsen verspild![]()
Inholland Haarlemquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:01 schreef hicham het volgende:
[..]
En welke school mag dat wel niet zijn? Misschien zit je wel bij mij op school, netals ploderus. Kwamen we ook pas na een tijdje achterploderus is ook een Fok!MC'er maar die komt heel weinig de laatste tijd
[..]Dan vakantie voor jou
Ben je al van je ziekte af of heb je die manager gewoon neergetyft?
[..]
Ben je ook leker klaar mee
Heb het gevoel dat je ons naait, je durft niet tegen Raus heH, dus doe je alsof je motor nog lang niet klaar is en schuif je het af op die remklauw![]()
ik had ook niet gemailed maar gewoon ouderwets gebeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
F5, ik heb de link geëdit.
[..]
Aldus Martie op MF
Martie, niet iedereen ziet er uit als een goedwillend mens. Probeer maar eens te mailen over een motor terwijl je daaronder je naam "Youssef" neerzet![]()
Was ook wel grappig, zonder ook maar iets te zeggen bij mijn eerste Fok!MC en Fokoverall meet
met Ralf ging ie er zo vandoor zonder ook maar 1 woord te zeggen.
Volgens mij kneep de verkoper hem behoorlijk
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]Het is nou gedaan hoor
Me zus kwam nog langs en die was behoorlijk eeehh... 'not amused'toen ze het zag. Het plan was dat ik om 10 uur opstond en even de afwas ging doen om vervolgens te gaan werken, maar werd pas wakker om 13.00 door het geschreeuw van haar
()
Onze kans om weer wat voedsel voor vanavond te bietsen verspild![]()
Waar voel jij je zo schuldig over dan? Mijn broertje is als pauper geboren in tegenstelling tot mij. Daar kan jij ook niets aan doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
word dus weer kebab eten
![]()
ik voel me nu wel schuldig hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |