quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
Mopje.Niet voor onder de 20, dus even in een spoilertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lees meestal wel terug.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Je vergeet het capoeira gedeelte
Ze zijn toch pitten die bosche bollen, dus we kunnen wel ff roddelen over ze nu![]()
[..]
Je bent de enige die ik nog niet gemeet heb, dat heeft zo z'n redenen. Je durft de confrontatie gewoon niet aan te gaan mieteke
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als man hoef je ook niet gelijk ja te zeggen hoorwij mannen kunnen ook net zoals de vrouwen de spanning flink op laten lopen
![]()
maar de kans dat ze dan gelijk maar een ander op zoekt is best groot.dus kan ook goede test zijn
enne jullie roddeltante's gaan wel erg snel de laatste tijd hoorik ben net beetje bijgelezen
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
en nu is iedereen ineens stil![]()
ben maar naar andere clubje verhuisd![]()
Bizar verhaal
Tering zeg, komt me vader me 12 uur wekkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:12 schreef worldpimber het volgende:
Wat voor werk trouwensOf ben je nou al pitten
![]()
![]()
Ik nam aan nee zeggen als iemand je ten huwelijk vraagtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je helemaal bijgelezen bent snap je mijn reactie ook![]()
Inderdaad ja, GRAFK$&*^$%$%^$$%$%^$#^ZOOIquote:
Ik snap alleen dit niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
als je helemaal bijgelezen bent snap je mijn reactie ook![]()
Gelijk nog wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar de kans dat ze dan gelijk maar een ander op zoekt is best groot.dus kan ook goede test zijn
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Inderdaad ja, GRAFK$&*^$%$%^$$%$%^$#^ZOOI
[afbeelding]
Niet dus, het past wel ok maar het loopt niet relaxed en goed over de schijf heen
Zo moet het in mijn optiek zijn, weet niet hoe jullie erover denken?
[afbeelding]
Verder wel een mooi setje, dat dan weer wel
[afbeelding]
[afbeelding]
Begin het er helemaal mee gehad te hebben, godver wil wel weer eens rijden
------------------------------------------------------------------------------------------------------
tering pleuris tering zooi !!
Ik weet al wat het probleem is, die adapter is voor een officiele R vork en ik heb uiteraard een C vork![]()
Kan jij de afstand tussen de bevestigingspunten van de R is opmeten pepBeter nog, jij geeft me jou vorkpoten en jij krijgt mijne met officiele 2 zuiger remklauw en 270 mm remschijf. Inclusief 15w olie voor stuggere demping
![]()
Ik ga toch niet met een KLX-C toervoorvork rijden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Inderdaad ja, GRAFK$&*^$%$%^$$%$%^$#^ZOOI
[afbeelding]
Niet dus, het past wel ok maar het loopt niet relaxed en goed over de schijf heen
Zo moet het in mijn optiek zijn, weet niet hoe jullie erover denken?
[afbeelding]
Verder wel een mooi setje, dat dan weer wel
[afbeelding]
[afbeelding]
Begin het er helemaal mee gehad te hebben, godver wil wel weer eens rijden
------------------------------------------------------------------------------------------------------
tering pleuris tering zooi !!
Ik weet al wat het probleem is, die adapter is voor een officiele R vork en ik heb uiteraard een C vork![]()
Kan jij de afstand tussen de bevestigingspunten van de R is opmeten pepBeter nog, jij geeft me jou vorkpoten en jij krijgt mijne met officiele 2 zuiger remklauw en 270 mm remschijf. Inclusief 15w olie voor stuggere demping
![]()
De poten zijn ook identiek, alleen de bevestiging onder aan de linkerpoot is bij een C dus anders dan bij een R omdat een R een kleinere schijf heeft dan een C. Daarom staat het montage deel verder nog achter bij een C en zodoende past het dus niet. Braking heeft die hell gemaakt voor een R, als ze dat nou ff op de site hadden gezetquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met een KLX-C toervoorvork rijden.![]()
![]()
maar de poten zien er exact hetzelfde uit.![]()
![]()
What's kebeurt, zit de klauw niet helemaal over de schijf.![]()
Of zijn de boutgaten niet goed.![]()
Je mag wel even vanaaf komen meten, ben om 17:15 thuis met de KLX, moet wel naar een trouwerij om een uurtje of 8-half 9.![]()
Balen verder.![]()
Welke preciesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:06 schreef Rausdouwer het volgende:
die rode durft niet op mijn post te reageren
Ik weet niet, kan ik daar een proefrit mee maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:03 schreef Makster het volgende:
Heb jij oren naar het vork verhaal(ervan uitgaande dat mijn verhaal klopt dan heh
) Anders breng ik morgen heel de teffus zooi terug denk ik
Heb je een punt, nee ik bel morgen wel met Bikker en laat alles terug sturen. Ik verkoop die andere braking klauw ook en ik zoek verder naar een mooie Brembo Goldline.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet niet, kan ik daar een proefrit mee maken.![]()
Nu ben ik wel tevreden over mijn voorvork namelijk, en ik weet niet wat ik daar voor terugkrijg.![]()
Nee, maar alle gekheid op een stokje, ik weet niet of je mijn poten wel mooi vind, mijn fiets is iets ouder en er is wel met pekel gereden denk ik.![]()
Morgenochtend weet ik nog niet in welk bed ik ontwaak.![]()
![]()
OW diequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:06 schreef Rausdouwer het volgende:
die rode durft niet op mijn post te reageren
En ik heb een slijtstreep op het geanodieerd alu zitten van de remkabel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:10 schreef Makster het volgende:
Heb je een punt, nee ik bel morgen wel met Bikker en laat alles terug sturen. Ik verkoop die andere braking klauw ook en ik zoek verder naar een mooie Brembo Goldline.
Ben bang dat deze fiets nog ff onder cunstructie is![]()
![]()
Misschien heb ik straks wel post.quote:Ach ja, dan maar zorgen dat die CR er SNEL is, kan ik daar ff lekker mee raggen![]()
Ik begrijp het ja.quote:Voor nu ben ik wegm klauwen wassen en aan de zuip, heb het weer gehad voor vandaag
Misschien wel slim om te kijken of ik ze om kan wisselen, maar misschien nog beter om dit gewoon terug te sturen en ergens iets te laten frezen. Ik bedoel 350 Euro en het zit niet naar mijn zin, das geen optie dacht ik zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik heb een slijtstreep op het geanodieerd alu zitten van de remkabel.
Maar je kan altijd komen kijken en ze even omwisselen.![]()
![]()
[..]
Misschien heb ik straks wel post.![]()
[..]
Ik begrijp het ja.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |