quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet stoppen want mijn aflossing () komt zo en dan ben ik er rond half 8 ofzo wel weer eventjes in de pubsc ofzo denk ik
.
hoi, ik moet straks naar schoolquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:40 schreef Imberr het volgende:
heey freiss
lesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
gerrum
![]()
al les enzo of voor t rooster?
oeii...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:43 schreef Imberr het volgende:
k*t.. me moeder is wakker..die gaat natuurlijk weer zeiken dat ik de hele nacht gecomputerd
de eerste weken zijn altijd t bestequote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:44 schreef freiss het volgende:
[..]
tot het 7e = 14.50, maar ik heb wel 3 tussenuren.
Maarja, ik ben vergeten mijn boeken te kaften en schriften te kopenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
de eerste weken zijn altijd t beste(meestal) weinig huiswerk en veel uitval
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
en als ze is uitgemopperd vraagt ze: wil je ook koffie?![]()
oudersquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:48 schreef freiss het volgende:
[..]
![]()
Mijn vader vroeg ook laatst, want mijn moeder was niet thuis dus hij ging maar een film kijken tot kwart voor 3 in de nacht, of ik niet eens moest gaan slapen toen de film afgelopen was
![]()
8.05quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
ouders![]()
![]()
hoelaat begint je eerste uur eig?
ze is nog niet beneden gelukkigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:49 schreef freiss het volgende:
Begint ze al te mopperen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
eindelijk es iemand die ook zo vroeg moet beginnen
![]()
dankequote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:51 schreef freiss het volgende:
Veel succes met je moederZie je misschien straks wel, of pas als ik uit school ben
![]()
![]()
![]()
Hehequote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:02 schreef Imberr het volgende:reactie van men moeder:
ik schrok me kapot
wat doe jij hier?!
ik: uuh..zitten
zij: heb je hier de hele nacht gezeten?!net alsof dat nieuw voor der is
![]()
ik: ja
zij: waren er nog mensen dan?
zij: en die zijn ook allemaal de hele nacht opgebleven?
zij: dit is niet goed voor je hoor!
ik: uuhm.... boeie..
en toen ging ze tv kijken
oeh..smiley overload![]()
![]()
krijg alleen geen koffie aangeboden vandaagquote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:08 schreef freiss het volgende:
[..]
Hehe![]()
![]()
Ik ga trouwens naar school !![]()
doeiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:20 schreef darkskedar het volgende:
grafkanker, zometeen naar school
Blijkbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:46 schreef brainster het volgende:
Is iedereen nu naar school ofzo?
Mwoah, getting laid gebeurd wel weer op schoolquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:45 schreef wappiej het volgende:
je moeder heeft een punt, als je de hele hele dagen en nachten achter de pc zit, krijg je nooit een kleurtje, nooit spierontwikkeling, enzo, ergste is, you will NEVER EVER EVER get laid.
And if you will, is je conditie zo op een dieptepunt dat je niet meer weet wat je moet doen of na 3 minuten doodop bentquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:45 schreef wappiej het volgende:
je moeder heeft een punt, als je de hele hele dagen en nachten achter de pc zit, krijg je nooit een kleurtje, nooit spierontwikkeling, enzo, ergste is, you will NEVER EVER EVER get laid.
Of je moet binnen 1 minuut klaarkomen natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
And if you will, is je conditie zo op een dieptepunt dat je niet meer weet wat je moet doen of na 3 minuten doodop bent.
Dat is toch sex? na 3 minuten dood op en niet weten wat je moet doen? ? ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
And if you will, is je conditie zo op een dieptepunt dat je niet meer weet wat je moet doen of na 3 minuten doodop bent.
Succes met je toekomstige relaties danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:09 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Dat is toch sex? na 3 minuten dood op en niet weten wat je moet doen? ? ?![]()
Ik heb al ruim 5,5 jaar een relatie met dezelfde partner, en op het gebied van sex heb ik gelukkig totaal niets te klagenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:15 schreef wappiej het volgende:
[..]
Succes met je toekomstige relaties dan
jij niet neequote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:18 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ik heb al ruim 5,5 jaar een relatie met dezelfde partner, en op het gebied van sex heb ik gelukkig totaal niets te klagen
Pimp my mod?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:39 schreef B_BOY het volgende:
ja als pub maar niet doodvalt als de school weer begint zijn brechtje en ijsmeis hun elangrjike taak waarmee ze kunnen pimpen op school gelijk weer kwijt.
Is dat zo?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:39 schreef B_BOY het volgende:
ja als pub maar niet doodvalt als de school weer begint zijn brechtje en ijsmeis hun elangrjike taak waarmee ze kunnen pimpen op school gelijk weer kwijt.
en op zijn school ben je dus egt de pimp als je mod bent:Pquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is dat zo?!
* ijsmeis doet een ICT opleiding! Dus wees gerust, ik houd jullie netjes in de gaten.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en op zo'n school ben je dus egt de pimp als je mod bent:P
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en op zijn school ben je dus egt de pimp als je mod bent:P
Der TLK ist Ambtenaar dus ik hou ook iedereen in de gatenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is dat zo?!
* ijsmeis doet een ICT opleiding! Dus wees gerust, ik houd jullie netjes in de gaten.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Der TLK ist Ambtenaar dus ik hou ook iedereen in de gaten
Hó hó !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:53 schreef B_BOY het volgende:
whehehe, Als jij nou eens het koffie-apparaat in de gaten houd TLK.
ik mag volgend jaar als keuzevak informatica gaan doen.Misschien word ik dan ook wel een nerd. iemand die dan geen vragen meer hoeft te stellen maar iemand die vragen kan beantwoorden in DIG.
Hou het wel daar hèquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:58 schreef saaw het volgende:
[..]
hier ook
maar het waait behoorlijk hard
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:53 schreef B_BOY het volgende:
whehehe, Als jij nou eens het koffie-apparaat in de gaten houd TLK.
ik mag volgend jaar als keuzevak informatica gaan doen.Misschien word ik dan ook wel een nerd. iemand die dan geen vragen meer hoeft te stellen maar iemand die vragen kan beantwoorden in DIG.
is goed, ik ga het zo wel ff vangenquote:
matig:P ik ga maar een bakkie drinken. hier trouwens ook lekker felle zo. ik ga zo denk ff voetballen met maten das altijd beter.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het koffiezet apparaat staat
Ik ga dalijk naar mijn werk een schema afhalen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
matig:P ik ga maar een bakkie drinken. hier trouwens ook lekker felle zo. ik ga zo denk ff voetballen met maten das altijd beter.
kusje eropquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:02 schreef saaw het volgende:
kopje koffie is wel een goed idee ja
maar kheb net mn mond gebrand aan mn tosti
Daar heb je je mensen voor, om koffie te halen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het koffiezet apparaat staat
Ik heb van het week-end mijn kin verbrand aan een tostiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:02 schreef saaw het volgende:
maar kheb net mn mond gebrand aan mn tosti
ik verbrand me meestal aan de tosti-ijzerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:08 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ik heb van het week-end mijn kin verbrand aan een tosti![]()
preciesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:06 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Daar heb je je mensen voor, om koffie te halen...
![]()
![]()
dudequote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:11 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb mijn penis wel eens verbrand aan het gasfornuis...
Ik heb me vaker verbrand aan gloeiend hete bordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:22 schreef wappiej het volgende:
ik heb wel eens een pan kokend water over m'n poot laten vallen op m'n werk.. ook heel leuk
Mijn handen zijn onderhand vuurvast hahaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb me vaker verbrand aan gloeiend hete borden![]()
Ik haat dat borden opwarmen![]()
Daarom doe ik dat ook nooitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:43 schreef Imberr het volgende:
k*t.. me moeder is wakker..die gaat natuurlijk weer zeiken dat ik de hele nacht gecomputerd
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:29 schreef wappiej het volgende:
[..]
Mijn handen zijn onderhand vuurvast haha
Ook leuk, mensen die een pollepel een half uur lang in de soep laten liggen terwijl 'ie staat te koken...
Kom jij daar aan: "oh even de soep door roeren"
kssssssssssssssstttttttttttttttttttt AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onderrug?? Bij het dichtgooien van de bestekla met je bips oid?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:10 schreef saaw het volgende:
[..]
ik verbrand me meestal aan de tosti-ijzer
echt op de gekste plekken [buik, arm, onderrug]
bijvooorbeeld:Pquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:06 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Onderrug?? Bij het dichtgooien van de bestekla met je bips oid?![]()
ja gohquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:02 schreef B_BOY het volgende:
ik heb me overal zo ongeveer al wel aanverbrand. laatst trouwens nog een opdonder gehad van me pc. godver me hand heeft een half uur lang getinteld. was best aparte ervaring.
best wazig ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
dat dat een hele aparte ervaring is
I call it "The stranger"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:02 schreef B_BOY het volgende:
godver me hand heeft een half uur lang getinteld. was best aparte ervaring.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:45 schreef wappiej het volgende:
okquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:46 schreef the_legend_killer het volgende:
men begint het gespem weer
nouquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:47 schreef Gabry het volgende:
woei, als ik wist dat et zo dood was had ik niet gepost
Niks mis met minderjarige meisjesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:52 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ook op jou hoor.. als mede pedo![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niks mis met minderjarige meisjes.
Oke oke vooruit dan maar,quote:
Sukkel loser duhuhhhhhquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:05 schreef Gabry het volgende:
Ik ga denk ik zo ff, ik moet nog naar Utrecht voor 2 uurtjes..
Want mn ouders denken dat ik gister herkansingen had
En ik denk het ook![]()
Hey, ben je d'er weerquote:
ja, zo min mogelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:27 schreef BObNL het volgende:
Al iets uitgevoerd vandaag ?
Wat heeft ze gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:27 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Hey, ben je d'er weer
Nou, vertel eens, hoe brand jij je onderrug aan een tosti ijzer?
neuhquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:27 schreef BObNL het volgende:
Al iets uitgevoerd vandaag ?
had ik nou niet van jouw verwacht toen ik je foto boek bekeekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:28 schreef saaw het volgende:
[..]
neuh
ben naar de fysio geweest voor een uur en heb mn fiets gefixxed
vanavond naar het amsterdamse bos met wat vrienden en bier en wiet
nou kijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:27 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Hey, ben je d'er weer
Nou, vertel eens, hoe brand jij je onderrug aan een tosti ijzer?
haha dat zegt echt iedereenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:30 schreef BObNL het volgende:
[..]
had ik nou niet van jouw verwacht toen ik je foto boek bekeek![]()
Wil ook mee!, maar houd het dan wel bij bier
uhm daaruit haal ik dat je niet veel aan had aan je bovenlijfquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:30 schreef saaw het volgende:
[..]
nou kijk
je zet hem aan en loopt weg om iets nuttigs te gaan doen
dan hoor je na een poosje *klik* dat ie klaar is, je loopt erheen, kijkt even of ie goed is en besluit hem nog even te laten zitten
dan draai je je om naar de koelkast om iets te drinken te pakken maar je brakke beste vriend komt net langsstommelen die duwt je een stukje opzij waardoor je tegen het tostigeval aanloopt
heel simpel dus
Als ik men rijbewijs heb. Nu is het nogwat ver uit rotterdamquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:31 schreef saaw het volgende:
[..]
haha dat zegt echt iedereen
net alsof iedereen die jointjes rookt er meteen als een junk uitziet
maar als de fotos van lowlands komen en ik zet die online zie je wel wat anders
en je mag best mee hoor
nee klopt want ik kwam net uit mn bed en had alleen mn ondergoed aanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
uhm daaruit haal ik dat je niet veel aan had aan je bovenlijf![]()
En hoe komt je beste vriend zo brak
![]()
Ah, iets anders dan mijn visie dusquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:30 schreef saaw het volgende:
[..]
nou kijk
je zet hem aan en loopt weg om iets nuttigs te gaan doen
dan hoor je na een poosje *klik* dat ie klaar is, je loopt erheen, kijkt even of ie goed is en besluit hem nog even te laten zitten
dan draai je je om naar de koelkast om iets te drinken te pakken maar je brakke beste vriend komt net langsstommelen die duwt je een stukje opzij waardoor je tegen het tostigeval aanloopt
heel simpel dus
Feestje gehoudenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:34 schreef saaw het volgende:
[..]
nee klopt want ik kwam net uit mn bed en had alleen mn ondergoed aan
en hij [en ik, en de rest van de mensen die er waren maar nog in hun bedje lagen, nja mijn bed dus eigenlijk] was brak omdat we niet veel geslapen en wel veel gesmoked hadden
eerst naar een feestje en toen bij mij thuis gecrashed omdat niemand zin had om verder te fietsenquote:
quote:
Haha , moet ook maar weer eens een feestje opzettenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:35 schreef saaw het volgende:
[..]
eerst naar een feestje en toen bij mij thuis gecrashed omdat niemand zin had om verder te fietsen
ghehe geen ideequote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:37 schreef BObNL het volgende:
[..]
Haha , moet ook maar weer eens een feestje opzettenMaar heb zoeen hekel aan de zooi de volgende dag. Wat kost het om 2 van die schoonmakerstjes een ochtendje te laten werken
jij behandeld hem ook niet goedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:37 schreef Chanandler het volgende:
Ik ga mn MP3 speler maar eens zoeken. Hij is zomaar weggelopen![]()
hehe, je wil de woonkamer niet zien na een feestje hierquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:38 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe geen idee
wij ruimen altijd met zn allen ff op, is zo gebeurd
en mn kamer is altijd een puinhoop en veel mensen dus zo groot verschil maakt het niet
Ja, dan moet je lezen he? bah....quote:
Stay in school!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:38 schreef Chriz2k het volgende:
Don't do drugs.
bij mij gewoon niet in de woonkamer, al dat gezeikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:41 schreef BObNL het volgende:
[..]
hehe, je wil de woonkamer niet zien na een feestje hier, halve meubilair is van zijn plaatje. De vloer moet 4 of 5 keer gedwijld worden. Overal lege flessen / bekertjes / glasscherven. Nog niet over eten gesproken! Dan moet die hele stallatie weer afgebroken worden
En dan alle frutsels weer terrug enzo
![]()
Ruikt dan zeker niet zo fris in je kamer? Als je alles in het kleed laat trekken....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:44 schreef saaw het volgende:
[..]
bij mij gewoon niet in de woonkamer, al dat gezeik
mijn slaapkamer is groot zat voor ongeveer 10 mensen als je elkaar een beetje aardig vindt iig
vloerbedekking absorbeert alle bier enzodus ff alle troep in een vuilniszak mikken en de stofzuiger erdoorheen
miss moet ik dat ook maar eens doen, maar meestal komen er 20 mensen ofzo. en een vriend van mij heeft zen drive in dus ook altijd wel leukquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:44 schreef saaw het volgende:
[..]
bij mij gewoon niet in de woonkamer, al dat gezeik
mijn slaapkamer is groot zat voor ongeveer 10 mensen als je elkaar een beetje aardig vindt iig
vloerbedekking absorbeert alle bier enzodus ff alle troep in een vuilniszak mikken en de stofzuiger erdoorheen
ghehe jawel hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:46 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ruikt dan zeker niet zo fris in je kamer? Als je alles in het kleed laat trekken....
Zullen we eens een uitwisselings project houdenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:48 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe jawel hoor
we gooien er wel handdoeken enzo op dat het meeste niet in het tapijt terecht komt maar behalve nare vlekken merk je er niets van
enige wat echt moet na zo'n avond is een dagje de balkondeuren open zetten en de ventilator aan, want anders krijg je een sigareten/wiet-walm in al je spullen [incl dekens en kussens enzo, niet echt lekker]
wij gaan meestal ergens anders heen en dan met een deel van de groep bij iemand thuis crashen dus dat zijn bijna nooit meer dan 10 mensen ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:47 schreef BObNL het volgende:
[..]
miss moet ik dat ook maar eens doen, maar meestal komen er 20 mensen ofzo. en een vriend van mij heeft zen drive in dus ook altijd wel leuk![]()
Als de deur dit keer niet ondergekost wordt iedereen schijnd als te denken buiten te staan voor de deur![]()
![]()
ghehe primaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:50 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zullen we eens een uitwisselings project houdenkom jij naar mijn feestje kom ik naar de jouwe
![]()
Niet echt lekker? Ik leg mijn hoofd altijd neer op een kilo zak wiet, heerlijk die geurquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:48 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe jawel hoor
we gooien er wel handdoeken enzo op dat het meeste niet in het tapijt terecht komt maar behalve nare vlekken merk je er niets van
enige wat echt moet na zo'n avond is een dagje de balkondeuren open zetten en de ventilator aan, want anders krijg je een sigareten/wiet-walm in al je spullen [incl dekens en kussens enzo, niet echt lekker]
wietgeur is wel fijn maar niet als het al gerookt isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:52 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Niet echt lekker? Ik leg mijn hoofd altijd neer op een kilo zak wiet, heerlijk die geur![]()
Nee, dit is niet waar, ik kweek geen wiet...
En inderdaad, die geur is niet fijn
Ja mijn ouders flikker ik het huis ook uit. En ze mogen beneden , boven broertjes kamer (maar is niet veel ) , mijn kamer ligt dan vol met matrassen en kussensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:51 schreef saaw het volgende:
[..]
wij gaan meestal ergens anders heen en dan met een deel van de groep bij iemand thuis crashen dus dat zijn bijna nooit meer dan 10 mensen ofzo
als ik ehct een feetsje geef schop ik mn ouders weg en gebruiken we het hele huis
en als iemand moet kotsen doet ie dat maar op het balkon, in de badkamer of in een emmer [die ook de asbak is]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:55 schreef saaw het volgende:
mijn kamer ligt altijd vol met matrassen en kussens
nja een 2persoonsbed, een heel grote stoel, een fatboy en een matras, en heel veel kussens en dekens
FATBOYS ROELEREN !!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:55 schreef saaw het volgende:
mijn kamer ligt altijd vol met matrassen en kussens
nja een 2persoonsbed, een heel grote stoel, een fatboy en een matras, en heel veel kussens en dekens
ik heb verder alleen een boeken- en klerenkast en een kastje met dvd's/cd's waar ook mn tv en al die onzin op staatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:56 schreef BObNL het volgende:
[..]
, 2 persoons bed past niet. Nouja kan wel maar moet men mini bar eruit
![]()
i knowquote:
Geen bankquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:58 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb verder alleen een boeken- en klerenkast en een kastje met dvd's/cd's waar ook mn tv en al die onzin op staat
dat bedoelde ik ook...snik snik...niemand begrijpt mijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:52 schreef saaw het volgende:
[..]
wietgeur is wel fijn maar niet als het al gerookt is
nee daar zijn we doorheen gezakt en nu heb ik een fatboyquote:
Wow best grootquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:00 schreef saaw het volgende:
[..]
nee daar zijn we doorheen gezakt en nu heb ik een fatboy
dat is zo'n hele grote zitzak, 140 bij 180, echt geniaal ding
yeahquote:
Hey, dat is zo'n neukzak!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:04 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
en heel chill
[afbeelding]
je kan er echt op 100 manieren chill op zitten/hangen
ik heb een limegroene
die gaat ik ook kopenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:04 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
en heel chill
[afbeelding]
je kan er echt op 100 manieren chill op zitten/hangen
ik heb een limegroene
trust me, als je er eenkeer eentje hebt gebruik je hem altijd!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
die gaat ik ook kopen!!
![]()
. Gooi ik gewoon midden in men kamer
Alleen waar laat ik hem als ik hem ff niet gebruikt
![]()
Maar als die int midden van men kamer leg kan ik er niet meer doorheen lopenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:06 schreef saaw het volgende:
[..]
trust me, als je er eenkeer eentje hebt gebruik je hem altijd!
nja het is niet een massief ding ofzo he, je kan m gewoon aan de kant schuiven of helemaal plat leggen ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:07 schreef BObNL het volgende:
[..]
Maar als die int midden van men kamer leg kan ik er niet meer doorheen lopenHij past maar net geloof ik
Voor de rest het 2p bedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:08 schreef saaw het volgende:
[..]
dat s wel waar, je kan er heel lekker samen op zitten
exactlyquote:
Kan je hem goed opproppen in een halve vierkante meter ofzo ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:08 schreef saaw het volgende:
[..]
nja het is niet een massief ding ofzo he, je kan m gewoon aan de kant schuiven of helemaal plat leggen ofzo
nee denk het net nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:09 schreef BObNL het volgende:
[..]
Kan je hem goed opproppen in een halve vierkante meter ofzo ?
ow moet leren lezen , eerst maar een wenkel vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:10 schreef saaw het volgende:
[..]
nee denk het net niet
de zak zelf is dus 140 bij 180 en zit ongeveer 3/4 vol met een soort piepschuim balletjes
loop gewoon eens naar de wenkel en test er een, weet je meteen hoe chill het zit en of je er plek voor hebt
weet eigenlijk niet of ze het daar hebbenquote:
Grappig, mijn mega zitzak/voetbal wel, echt geweldig !!!quote:
nja warschijnlijk lukt het ook best maar niet als je stoned bent iigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:12 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Grappig, mijn mega zitzak/voetbal wel, echt geweldig !!!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:14 schreef saaw het volgende:
[..]
nja warschijnlijk lukt het ook best maar niet als je stoned bent iig
Misschien heeft ze geld teveel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:20 schreef Boeman het volgende:
en deze heeft saaw neemk aan
[afbeelding]
wat zijn die dingen trouwens verrotte duur
jup, maar de kleur is in het echt mooierquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:20 schreef Boeman het volgende:
en deze heeft saaw neemk aan
[afbeelding]
wat zijn die dingen trouwens verrotte duur
nee ik heb een berg geld gekregen toen ik 18 werdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:21 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Misschien heeft ze geld teveel.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:21 schreef saaw het volgende:
[..]
jup, maar de kleur is in het echt mooier
en ze zijn duur ja, ik heb 150 e betaalt
nu alquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:23 schreef Knoekie het volgende:
Hoi, eerste introdutctie dag gehad op school![]()
ohja A'dam valt ook onder noordquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:23 schreef saaw het volgende:
[..]
nu al
ik moet over anderhalve week pas
ik moet dinsdag beginnen met mijn lessen. Ik heb echt een kut klasquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:31 schreef saaw het volgende:
oh ik kom er net achter dat ik maandag as mn rooster en boeken moet ophalen, dan de hele week virj heb en maandag erop moet beginnen
chill
Enige.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik moet dinsdag beginnen met mijn lessen. Ik heb echt een kut klasop Spenky na
Geloof dat ik en spenky de enigste normale gasten zijn
![]()
ja ik ben ook beetje uitgefokt evenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:35 schreef Knoekie het volgende:
En toen was het doodjes
op het lusac teovallig?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:36 schreef saaw het volgende:
ik heb geen idee bij wie ik in de klas of zelfs op school kom
ga naar een nieuwe school en je kan niet langer dan 1 jaar op die school zitten dus niemand kent elkaar
ga 5 en 6 vwo in 1 jaar doen
Netjes !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:36 schreef saaw het volgende:
ik heb geen idee bij wie ik in de klas of zelfs op school kom
ga naar een nieuwe school en je kan niet langer dan 1 jaar op die school zitten dus niemand kent elkaar
ga 5 en 6 vwo in 1 jaar doen
Rij over haar heen. Heb je nog 2 punten over.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:38 schreef Duncan-Death het volgende:
Daar ging me net een vrouw vals zingen hierachter!
De hoer.
Ik had vorige week de bonus gepakt in level 5 dus ik heb er meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:39 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Rij over haar heen. Heb je nog 2 punten over.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:40 schreef joupee het volgende:
[..]
dan heb ik al 1 klasgenoot voor je![]()
2 van mijn punten zijn al gereseveerdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:39 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Rij over haar heen. Heb je nog 2 punten over.
haha.. ik zelf niet oor.. ik blijf nog een jaar vwo5 doen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef saaw het volgende:
[..]hip
een meisje van mn oude school gaat ook geloof ik maar die kan ik niet berijken want is nog op vakantie
ga je naar die intro zeil gedoe ?
ooh okequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:42 schreef joupee het volgende:
[..]
haha.. ik zelf niet oor.. ik blijf nog een jaar vwo5 doen...
klasgenoot van me van dit jaar schijnt te gaan..
hoewel hij wel over was![]()
waarom krijg ik in dit stinkende gat nooit een intro en heb ik ook nooit en intro gehad?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef saaw het volgende:
[..]hip
een meisje van mn oude school gaat ook geloof ik maar die kan ik niet berijken want is nog op vakantie
ga je naar die intro zeil gedoe ?
ik ook noitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:43 schreef Boeman het volgende:
[..]
waarom krijg ik in dit stinkende gat nooit een intro en heb ik ook nooit en intro gehad?![]()
Zouden we een keer in klas 4 naar rotterdam: ja gaat niet door, we hebben geen geld over na het aanschaffen van een kutkunstwerk. In de 5e zouden (zo was het ritueel) naar winterberg (D) langlaufen/skiën een dag. Nee, geldgebrek.
ik wordt er soms zo depressief van...
![]()
zijn moeder was wezen informeren bij conrector en die had gezegd dat hij 60% kans had op slagen..dat vond ze te weinigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:42 schreef saaw het volgende:
[..]
ooh oke
zeg maar hoi tegen hem dan
hoezo dan als ie wel over was? beetje gek
ja werkweek hadden we wel, daar moeten ze niet met hun tengels aankomen want dan ga ik wel autodidactisch bezig ofzo...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:44 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ook noit
wel excursie dingen, afgelopen jaar naar romeen jaar daarvoor naar disneyland parijs [maar dat hadden we zelf georganiseerd]
maar lieve mensen ik ga een middagdutje doen![]()
dag![]()
ik ga dit jaar voor de 4e keer op reis met school.. en dan bedoel ik overnachten incluisquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:43 schreef Boeman het volgende:
[..]
waarom krijg ik in dit stinkende gat nooit een intro en heb ik ook nooit en intro gehad?.
Zouden we een keer in klas 4 naar rotterdam: ja gaat niet door, we hebben geen geld over na het aanschaffen van een kutkunstwerk. In de 5e zouden (zo was het ritueel) naar winterberg (D) langlaufen/skiën een dag. Nee, geldgebrek.
ik wordt er soms zo depressief van...
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:47 schreef joupee het volgende:
[..]
ik ga dit jaar voor de 4e keer op reis met school.. en dan bedoel ik overnachten incluis![]()
kleurtje: ik word heel snel bruin en heb zonnehemel thuisquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:45 schreef wappiej het volgende:
maar niet met enge mannetjes meegaan hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:52 schreef Imberr het volgende:
goeiemiddag iedereen
[..]
kleurtje: ik word heel snel bruin en heb zonnehemel thuis
spierontwikkeling: daar heb je gym voor
en over dat laatste hoef ik me helemaal geen zorgen te maken.. krijg aanbiedingen genoeg![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:54 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar niet met enge mannetjes meegaan hoor![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:54 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar niet met enge mannetjes meegaan hoor![]()
Hoi wil je een lolliequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
mag dat niet dan?! en die geven altijd zulke lekkere snoepjes
![]()
ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
mag dat niet dan?! en die geven altijd zulke lekkere snoepjes
![]()
Iemand die mijn userplaatje waardeertquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:00 schreef wappiej het volgende:
Knoekie's avatar is heel mooi als je stoned bent
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:01 schreef wappiej het volgende:
Ik ben zo stoned als een garnaal mên
Heyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:02 schreef Casparovvv het volgende:
middag![]()
* Casparovvv heeft gefrituurd bij een vriend
ik ben niet stoned en vind em heel mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:00 schreef wappiej het volgende:
Knoekie's avatar is heel mooi als je stoned bent
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben niet stoned en vind em heel mooi![]()
quote:
Heb je ook al ondekt dat ze heel snel kapot gaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv heeft ontdekt dat plasmaschermen best wel erg mooi zijn
Smaken verschillenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben niet stoned en vind em heel mooi![]()
dat 2 logo's door elkaar heel erg mooi staan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv heeft ontdekt dat plasmaschermen best wel erg mooi zijn
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:05 schreef taart het volgende:
[..]
dat 2 logo's door elkaar heel erg mooi staan?
Want die zijn o-zo spannendquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:10 schreef ijsmeis het volgende:![]()
!!
*gaat de weersverwachtingen maar eens bekijken*
Hopelijk wordt het vrijdag mooi weer. Moet ik heel de dag buiten zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:10 schreef ijsmeis het volgende:![]()
!!
*gaat de weersverwachtingen maar eens bekijken*
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef wappiej het volgende:
regen in alle kleurtjes van de regenbooooooooooooooooooooog
Mooi.quote:
Ach het heeft al gehageltquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:14 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Mooi.
Ik hoop dat het binennkort gaat sneeuwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |