had ik nou niet van jouw verwacht toen ik je foto boek bekeekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:28 schreef saaw het volgende:
[..]
neuh
ben naar de fysio geweest voor een uur en heb mn fiets gefixxed
vanavond naar het amsterdamse bos met wat vrienden en bier en wiet
nou kijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:27 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Hey, ben je d'er weer
Nou, vertel eens, hoe brand jij je onderrug aan een tosti ijzer?
haha dat zegt echt iedereenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:30 schreef BObNL het volgende:
[..]
had ik nou niet van jouw verwacht toen ik je foto boek bekeek![]()
Wil ook mee!, maar houd het dan wel bij bier
uhm daaruit haal ik dat je niet veel aan had aan je bovenlijfquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:30 schreef saaw het volgende:
[..]
nou kijk
je zet hem aan en loopt weg om iets nuttigs te gaan doen
dan hoor je na een poosje *klik* dat ie klaar is, je loopt erheen, kijkt even of ie goed is en besluit hem nog even te laten zitten
dan draai je je om naar de koelkast om iets te drinken te pakken maar je brakke beste vriend komt net langsstommelen die duwt je een stukje opzij waardoor je tegen het tostigeval aanloopt
heel simpel dus
Als ik men rijbewijs heb. Nu is het nogwat ver uit rotterdamquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:31 schreef saaw het volgende:
[..]
haha dat zegt echt iedereen
net alsof iedereen die jointjes rookt er meteen als een junk uitziet
maar als de fotos van lowlands komen en ik zet die online zie je wel wat anders
en je mag best mee hoor
nee klopt want ik kwam net uit mn bed en had alleen mn ondergoed aanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
uhm daaruit haal ik dat je niet veel aan had aan je bovenlijf![]()
En hoe komt je beste vriend zo brak
![]()
Ah, iets anders dan mijn visie dusquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:30 schreef saaw het volgende:
[..]
nou kijk
je zet hem aan en loopt weg om iets nuttigs te gaan doen
dan hoor je na een poosje *klik* dat ie klaar is, je loopt erheen, kijkt even of ie goed is en besluit hem nog even te laten zitten
dan draai je je om naar de koelkast om iets te drinken te pakken maar je brakke beste vriend komt net langsstommelen die duwt je een stukje opzij waardoor je tegen het tostigeval aanloopt
heel simpel dus
Feestje gehoudenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:34 schreef saaw het volgende:
[..]
nee klopt want ik kwam net uit mn bed en had alleen mn ondergoed aan
en hij [en ik, en de rest van de mensen die er waren maar nog in hun bedje lagen, nja mijn bed dus eigenlijk] was brak omdat we niet veel geslapen en wel veel gesmoked hadden
eerst naar een feestje en toen bij mij thuis gecrashed omdat niemand zin had om verder te fietsenquote:
quote:
Haha , moet ook maar weer eens een feestje opzettenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:35 schreef saaw het volgende:
[..]
eerst naar een feestje en toen bij mij thuis gecrashed omdat niemand zin had om verder te fietsen
ghehe geen ideequote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:37 schreef BObNL het volgende:
[..]
Haha , moet ook maar weer eens een feestje opzettenMaar heb zoeen hekel aan de zooi de volgende dag. Wat kost het om 2 van die schoonmakerstjes een ochtendje te laten werken
jij behandeld hem ook niet goedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:37 schreef Chanandler het volgende:
Ik ga mn MP3 speler maar eens zoeken. Hij is zomaar weggelopen![]()
hehe, je wil de woonkamer niet zien na een feestje hierquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:38 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe geen idee
wij ruimen altijd met zn allen ff op, is zo gebeurd
en mn kamer is altijd een puinhoop en veel mensen dus zo groot verschil maakt het niet
Ja, dan moet je lezen he? bah....quote:
Stay in school!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:38 schreef Chriz2k het volgende:
Don't do drugs.
bij mij gewoon niet in de woonkamer, al dat gezeikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:41 schreef BObNL het volgende:
[..]
hehe, je wil de woonkamer niet zien na een feestje hier, halve meubilair is van zijn plaatje. De vloer moet 4 of 5 keer gedwijld worden. Overal lege flessen / bekertjes / glasscherven. Nog niet over eten gesproken! Dan moet die hele stallatie weer afgebroken worden
En dan alle frutsels weer terrug enzo
![]()
Ruikt dan zeker niet zo fris in je kamer? Als je alles in het kleed laat trekken....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:44 schreef saaw het volgende:
[..]
bij mij gewoon niet in de woonkamer, al dat gezeik
mijn slaapkamer is groot zat voor ongeveer 10 mensen als je elkaar een beetje aardig vindt iig
vloerbedekking absorbeert alle bier enzodus ff alle troep in een vuilniszak mikken en de stofzuiger erdoorheen
miss moet ik dat ook maar eens doen, maar meestal komen er 20 mensen ofzo. en een vriend van mij heeft zen drive in dus ook altijd wel leukquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:44 schreef saaw het volgende:
[..]
bij mij gewoon niet in de woonkamer, al dat gezeik
mijn slaapkamer is groot zat voor ongeveer 10 mensen als je elkaar een beetje aardig vindt iig
vloerbedekking absorbeert alle bier enzodus ff alle troep in een vuilniszak mikken en de stofzuiger erdoorheen
ghehe jawel hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:46 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ruikt dan zeker niet zo fris in je kamer? Als je alles in het kleed laat trekken....
Zullen we eens een uitwisselings project houdenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:48 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe jawel hoor
we gooien er wel handdoeken enzo op dat het meeste niet in het tapijt terecht komt maar behalve nare vlekken merk je er niets van
enige wat echt moet na zo'n avond is een dagje de balkondeuren open zetten en de ventilator aan, want anders krijg je een sigareten/wiet-walm in al je spullen [incl dekens en kussens enzo, niet echt lekker]
wij gaan meestal ergens anders heen en dan met een deel van de groep bij iemand thuis crashen dus dat zijn bijna nooit meer dan 10 mensen ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:47 schreef BObNL het volgende:
[..]
miss moet ik dat ook maar eens doen, maar meestal komen er 20 mensen ofzo. en een vriend van mij heeft zen drive in dus ook altijd wel leuk![]()
Als de deur dit keer niet ondergekost wordt iedereen schijnd als te denken buiten te staan voor de deur![]()
![]()
ghehe primaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:50 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zullen we eens een uitwisselings project houdenkom jij naar mijn feestje kom ik naar de jouwe
![]()
Niet echt lekker? Ik leg mijn hoofd altijd neer op een kilo zak wiet, heerlijk die geurquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:48 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe jawel hoor
we gooien er wel handdoeken enzo op dat het meeste niet in het tapijt terecht komt maar behalve nare vlekken merk je er niets van
enige wat echt moet na zo'n avond is een dagje de balkondeuren open zetten en de ventilator aan, want anders krijg je een sigareten/wiet-walm in al je spullen [incl dekens en kussens enzo, niet echt lekker]
wietgeur is wel fijn maar niet als het al gerookt isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:52 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Niet echt lekker? Ik leg mijn hoofd altijd neer op een kilo zak wiet, heerlijk die geur![]()
Nee, dit is niet waar, ik kweek geen wiet...
En inderdaad, die geur is niet fijn
Ja mijn ouders flikker ik het huis ook uit. En ze mogen beneden , boven broertjes kamer (maar is niet veel ) , mijn kamer ligt dan vol met matrassen en kussensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:51 schreef saaw het volgende:
[..]
wij gaan meestal ergens anders heen en dan met een deel van de groep bij iemand thuis crashen dus dat zijn bijna nooit meer dan 10 mensen ofzo
als ik ehct een feetsje geef schop ik mn ouders weg en gebruiken we het hele huis
en als iemand moet kotsen doet ie dat maar op het balkon, in de badkamer of in een emmer [die ook de asbak is]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:55 schreef saaw het volgende:
mijn kamer ligt altijd vol met matrassen en kussens
nja een 2persoonsbed, een heel grote stoel, een fatboy en een matras, en heel veel kussens en dekens
FATBOYS ROELEREN !!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:55 schreef saaw het volgende:
mijn kamer ligt altijd vol met matrassen en kussens
nja een 2persoonsbed, een heel grote stoel, een fatboy en een matras, en heel veel kussens en dekens
ik heb verder alleen een boeken- en klerenkast en een kastje met dvd's/cd's waar ook mn tv en al die onzin op staatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:56 schreef BObNL het volgende:
[..]
, 2 persoons bed past niet. Nouja kan wel maar moet men mini bar eruit
![]()
i knowquote:
Geen bankquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:58 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb verder alleen een boeken- en klerenkast en een kastje met dvd's/cd's waar ook mn tv en al die onzin op staat
dat bedoelde ik ook...snik snik...niemand begrijpt mijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:52 schreef saaw het volgende:
[..]
wietgeur is wel fijn maar niet als het al gerookt is
nee daar zijn we doorheen gezakt en nu heb ik een fatboyquote:
Wow best grootquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:00 schreef saaw het volgende:
[..]
nee daar zijn we doorheen gezakt en nu heb ik een fatboy
dat is zo'n hele grote zitzak, 140 bij 180, echt geniaal ding
yeahquote:
Hey, dat is zo'n neukzak!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:04 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
en heel chill
[afbeelding]
je kan er echt op 100 manieren chill op zitten/hangen
ik heb een limegroene
die gaat ik ook kopenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:04 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
en heel chill
[afbeelding]
je kan er echt op 100 manieren chill op zitten/hangen
ik heb een limegroene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |