Ik had vorige week de bonus gepakt in level 5 dus ik heb er meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:39 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Rij over haar heen. Heb je nog 2 punten over.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:40 schreef joupee het volgende:
[..]
dan heb ik al 1 klasgenoot voor je![]()
2 van mijn punten zijn al gereseveerdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:39 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Rij over haar heen. Heb je nog 2 punten over.
haha.. ik zelf niet oor.. ik blijf nog een jaar vwo5 doen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef saaw het volgende:
[..]hip
een meisje van mn oude school gaat ook geloof ik maar die kan ik niet berijken want is nog op vakantie
ga je naar die intro zeil gedoe ?
ooh okequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:42 schreef joupee het volgende:
[..]
haha.. ik zelf niet oor.. ik blijf nog een jaar vwo5 doen...
klasgenoot van me van dit jaar schijnt te gaan..
hoewel hij wel over was![]()
waarom krijg ik in dit stinkende gat nooit een intro en heb ik ook nooit en intro gehad?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef saaw het volgende:
[..]hip
een meisje van mn oude school gaat ook geloof ik maar die kan ik niet berijken want is nog op vakantie
ga je naar die intro zeil gedoe ?
ik ook noitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:43 schreef Boeman het volgende:
[..]
waarom krijg ik in dit stinkende gat nooit een intro en heb ik ook nooit en intro gehad?![]()
Zouden we een keer in klas 4 naar rotterdam: ja gaat niet door, we hebben geen geld over na het aanschaffen van een kutkunstwerk. In de 5e zouden (zo was het ritueel) naar winterberg (D) langlaufen/skiën een dag. Nee, geldgebrek.
ik wordt er soms zo depressief van...
![]()
zijn moeder was wezen informeren bij conrector en die had gezegd dat hij 60% kans had op slagen..dat vond ze te weinigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:42 schreef saaw het volgende:
[..]
ooh oke
zeg maar hoi tegen hem dan
hoezo dan als ie wel over was? beetje gek
ja werkweek hadden we wel, daar moeten ze niet met hun tengels aankomen want dan ga ik wel autodidactisch bezig ofzo...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:44 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ook noit
wel excursie dingen, afgelopen jaar naar romeen jaar daarvoor naar disneyland parijs [maar dat hadden we zelf georganiseerd]
maar lieve mensen ik ga een middagdutje doen![]()
dag![]()
ik ga dit jaar voor de 4e keer op reis met school.. en dan bedoel ik overnachten incluisquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:43 schreef Boeman het volgende:
[..]
waarom krijg ik in dit stinkende gat nooit een intro en heb ik ook nooit en intro gehad?.
Zouden we een keer in klas 4 naar rotterdam: ja gaat niet door, we hebben geen geld over na het aanschaffen van een kutkunstwerk. In de 5e zouden (zo was het ritueel) naar winterberg (D) langlaufen/skiën een dag. Nee, geldgebrek.
ik wordt er soms zo depressief van...
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:47 schreef joupee het volgende:
[..]
ik ga dit jaar voor de 4e keer op reis met school.. en dan bedoel ik overnachten incluis![]()
kleurtje: ik word heel snel bruin en heb zonnehemel thuisquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:45 schreef wappiej het volgende:
je moeder heeft een punt, als je de hele hele dagen en nachten achter de pc zit, krijg je nooit een kleurtje, nooit spierontwikkeling, enzo, ergste is, you will NEVER EVER EVER get laid.
maar niet met enge mannetjes meegaan hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:52 schreef Imberr het volgende:
goeiemiddag iedereen
[..]
kleurtje: ik word heel snel bruin en heb zonnehemel thuis
spierontwikkeling: daar heb je gym voor
en over dat laatste hoef ik me helemaal geen zorgen te maken.. krijg aanbiedingen genoeg![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:54 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar niet met enge mannetjes meegaan hoor![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:54 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar niet met enge mannetjes meegaan hoor![]()
Hoi wil je een lolliequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
mag dat niet dan?! en die geven altijd zulke lekkere snoepjes
![]()
ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
mag dat niet dan?! en die geven altijd zulke lekkere snoepjes
![]()
Iemand die mijn userplaatje waardeertquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:00 schreef wappiej het volgende:
Knoekie's avatar is heel mooi als je stoned bent
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:01 schreef wappiej het volgende:
Ik ben zo stoned als een garnaal mên
Heyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:02 schreef Casparovvv het volgende:
middag![]()
* Casparovvv heeft gefrituurd bij een vriend
ik ben niet stoned en vind em heel mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:00 schreef wappiej het volgende:
Knoekie's avatar is heel mooi als je stoned bent
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben niet stoned en vind em heel mooi![]()
quote:
Heb je ook al ondekt dat ze heel snel kapot gaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv heeft ontdekt dat plasmaschermen best wel erg mooi zijn
Smaken verschillenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben niet stoned en vind em heel mooi![]()
dat 2 logo's door elkaar heel erg mooi staan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv heeft ontdekt dat plasmaschermen best wel erg mooi zijn
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:05 schreef taart het volgende:
[..]
dat 2 logo's door elkaar heel erg mooi staan?
Want die zijn o-zo spannendquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:10 schreef ijsmeis het volgende:![]()
!!
*gaat de weersverwachtingen maar eens bekijken*
Hopelijk wordt het vrijdag mooi weer. Moet ik heel de dag buiten zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:10 schreef ijsmeis het volgende:![]()
!!
*gaat de weersverwachtingen maar eens bekijken*
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef wappiej het volgende:
regen in alle kleurtjes van de regenbooooooooooooooooooooog
Mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |