Dan geen bier voor mij tot 10 uur vanavondquote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:53 schreef whoops het volgende:
[..]
Tankstations mogen in NL geen alcohol meer verkopen... NS stations wel... Of ze dat ook om 7 uur 's ochtends doen weet ik niet...
Uitwringen boven je glasquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:05 schreef Karzeuler het volgende:
shit, ik denk, ik ga die laatste slok nemen, schenk ik de fukking helft over me kleren heen
fuk zeg
Ga je een stukje slapen ja?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:07 schreef Karzeuler het volgende:
nou, ik denk dat ik aan bed-managment ga doen
Doe eens snel openen gvdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:29 schreef whoops het volgende:
Aangezien ik natuurlijk geen PUBSC ga openen maar even hier verder...
GMTAquote:
Nimmer.quote:
Beetje zoals elke FOK!-man ongeveer, wat dat betreft...quote:[..]
GMTA
Watjequote:
Denk ut wel jaquote:[..]
Beetje zoals elke FOK!-man ongeveer, wat dat betreft...
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
tja.. ik kijk gewoon graag naar vrouwelijk schoon(en mannelijk schoon ook dus
)
Jij komt er nog wel Imberr...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
tja.. ik kijk gewoon graag naar vrouwelijk schoon(en mannelijk schoon ook dus
)
Slapen? Naar school gaan bedoel jequote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:52 schreef whoops het volgende:
[..]
Jij komt er nog wel Imberr...![]()
Slaap lekker allemaal ....
Veel plezier op school dude...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:52 schreef freiss het volgende:
[..]
Slapen? Naar school gaan bedoel je
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:52 schreef whoops het volgende:
[..]
Jij komt er nog wel Imberr...![]()
Slaap lekker allemaal ....
Ben je al,quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:56 schreef Imberr het volgende:
[..]misschien word ik nog wel es bekend op fok
*droom*droom*
Voor twaalven aan het bier, we hebben een winnaar in de strijd om de kroon van het alcoholismequote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:05 schreef ElCondor het volgende:
Ik heb nu alleen de B gezien, waar blijft de F?
Gisteren dus een Kaasouflétje of drie in de vetbak gegooit.
Was goed.
Ik doe weinig met Bier, maar drink nu wel een Brugse Zot, fris biertje!!!
Hohoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voor twaalven aan het bier, we hebben een winnaar in de strijd om de kroon van het alcoholisme
Roep het dan ook niet mén!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:58 schreef ElCondor het volgende:
[..]
Hoho![]()
Was figuurlijk gesproken huh?
Nee, zo 's ochtends zit ik aan de Cola, of de Bullit
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:58 schreef ElCondor het volgende:
[..]
Hoho![]()
Was figuurlijk gesproken huh?
Nee, zo 's ochtends zit ik aan de Cola, of de Bullit
Tssssk! Iedereen zit hier met een koelkast vol bier en een vetpan naast het Fok!station en jij houdt de boel een beetje voor de gek...
bassie of adriaan, bier kan niemand laten staan aad.gifquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:02 schreef Knoekie het volgende:
Hoi.
Van bier wordt je groot en sterk 14.gif
Ben jij de echtequote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:03 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
bassie of adriaan, bier kan niemand laten staan aad.gif
ik keek toen altijd naar kinderenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:09 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik keek als kind altijd naar jou![]()
Gatverdamme. Zelfs pis smaakt nog beter.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor jupiler nu
Rustig aan dus. Lekker proberen zolang mogelijk te doen ermee. Niet slok slok op nu.
ga maar verder breezers drinkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:11 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Gatverdamme. Zelfs pis smaakt nog beter.![]()
Als je Belgisch bier drink, drink dan Leffequote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:13 schreef Chimay het volgende:
[..]
ga maar verder breezers drinken![]()
jupiler is goed![]()
Als je bier drinkt, drink dan Hertog Janquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:16 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Als je Belgisch bier drink, drink dan Leffe
nog nooit Hertog Jan gedronkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:20 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Als je bier drinkt, drink dan Hertog Jan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |