Maak jij een nieuwe dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:04 schreef dewitteparel het volgende:
*&^@#* ik krijg die afbeelding niet aan de praat. Tijd voor een nieuwe collage?
Jij kan er weer even tegen! verkapte tvp...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:11 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Maak jij een nieuwe dan?
Zoals ik al zei in het vorige deel: Ik ben maandag naar de kapper geweest en ben zowaar tevreden. Voor lang gehouden, zijkanten ook, mat bijgewerkt. Game on dus.
En jij noemde mijn haarmaniertjes nichterig?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:52 schreef GF het volgende:
Ik ga m'n haar binnenkort weer eens verven. Maar dan zelf de verf kopen en m'n vriendin het laten doen. Hoop dat het goed gaat
Uhuh.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:23 schreef MadGuy het volgende:
[..]
En jij noemde mijn haarmaniertjes nichterig?![]()
![]()
Over haar niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
Laten we het er één topic eens niet over hebben
Het was maar een geintje van Madguy. Dat weet ik, dat weet hij. Jij probeert er weer een issue van te maken. Niet wij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
Laten we het er één topic eens niet over hebben
Een issue, holy crap.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:37 schreef GF het volgende:
[..]
Het was maar een geintje van Madguy. Dat weet ik, dat weet hij. Jij probeert er weer een issue van te maken. Niet wij.
niet alles op één lengtequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:45 schreef super-muffin het volgende:
Mijn haar is nog steeds te lang
Wat is in laagjes laten knippen precies
Daar komt ie g*dverdomme na 28 topics pas meequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:45 schreef super-muffin het volgende:
Wat is in laagjes laten knippen precies
Dat ken ik dus ook. Die krullen naar de zijkanten kan ik weinig aan doen, vrees ik. Dat droge heb ik meer naarmate het weer tijd wordt voor een kappersbeurt, zijn vooral de punten. Die hairrepair meuk maakt mijn haar keihard, of doe ik iets raars?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:21 schreef GF het volgende:
Ik heb hetzelfde aan de achterkant. Ook dat het soort van gaat krullen naar de zijkanten.
idd, die voor en na plaatjes vind ik ook niet zo, maar de site is wel leuk om een beetje idee op te doen vind ik, er zitten qua haartypes best nogal verschillen in alle foto's dus een hoop mensen kunnen "zichzelf" wel terugvindenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:59 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb die link inderdaad wel eens eerder gezien, en hoewel de maker van die site soms goede tips heeft, ben ik het niet altijd eens met zijn 'dit staat veel beter' plaatjes. Een beetje conservatief en ouderwets...
wow! dat ziet er echt goed uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:35 schreef saaw het volgende:
mijn haar is eindelijk een beetje lang aan het worden :d kan zelfs in een staartje op een manier dat het enigzins bijft zitten
zie FoBo
Nee, ik heb niet zozeer het idee dat die shampoo echt helpt tegen de droogte. Het wordt er wel lekker zacht van, maar ik gebruik evengoed altijd conditioner na het wassen. Genoeg van dat soort middeltjes kan je niet gebruiken zeg ik maarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:14 schreef Coldplaya het volgende:
Lacoste, ik las in een vorig deel dat je een shampoo voor droog haar gebruikt. Helpt die nu echt of word het haar er enkel zachter van? Bij mij is het vnl. aan de achterkant tamelijk droog.
Haargel helpt wel maar niet gedurende de hele dag. En die Hair-repair meuk maakt het eigenlijk enkel platter.
fotoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:14 schreef SickBitch het volgende:
hihi ik heb heel lang haar *trots*maar verven is prijzig met lang haar
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Daar komt ie g*dverdomme na 28 topics pas mee
Ja, maar als een shampoo erg schuimt betekent dat meestal dat er veel zeep in zit. Dit droogt je haar uit, kan klitten en gespleten haarpunten veroorzaken en kan leiden tot overmatige vetproductie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:16 schreef SickBitch het volgende:
shampoo voor droog en beschadigd haar werkt wel goed als je het echt regelmatig gebruikt (niet tussendoor even andere shampoo gebruiken)
tuurlijk wel!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:29 schreef SickBitch het volgende:
[..]
ja maar k ben een meisje dus k tel zeker niet mee hier![]()
Ik ben niet welkom?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:32 schreef dewitteparel het volgende:
Dit is geen 'chauvinist male pig' topic hoor
ga voor nog langer :p t is woensdag geknipt dus is stukje afquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:32 schreef dewitteparel het volgende:
Dit is geen 'chauvinist male pig' topic hoorDames meer dan welkom
@SB: dat is behoorlijk lang jaZo lang hoef ik het niet iig
aan foto 1 te zien heb je echt geen heel lang haar hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:14 schreef SickBitch het volgende:
hihi ik heb heel lang haar *trots*maar verven is prijzig met lang haar
t is niet extreem lang neequote:Op zondag 28 augustus 2005 16:59 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
aan foto 1 te zien heb je echt geen heel lang haar hoor
Bij mij was het laatst ook debiel geknipt, precies hetzelfde, voor veel te kort en achter te lang gelaten, heb het dus noodgedwongen een stuk korter moeten laten knippen bij mn normale kapper, maar nu ben ik helaas wel weer een stapje teruggezet qua haargroei. Ach, kan ik hier de volgende tig topics nog lekker rondhangenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:09 schreef Markoe het volgende:
Ja ik moet ook langer haar...
het is nu zwart geverfd maar de uitgroei is er al weer, ga het nu blond met zwart erdoor doen, en het moet eens wat sneller gaan groeien... tis echt debiel geknipt want de voorkant is echt veel korter dan de 8erkant, net zon old-skool
Thanx! ik ben al lang blij dat ik niet meer met m,n broer word vergeleken ,de eerste opmerking die ik naar me hoofd kreeg gesmeten [he je lijkt nu echt precies op je broer!] dat was voor mij al een reden om het weer langer te laten groeienquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:52 schreef MadGuy het volgende:
Ik blijf het zeggen: mooi haar!Het mijne is niet half zo dik en goed vallend, maar ik mag de laatste tijd niet klagen eigenlijk.
Oke! ik heb die reclame nog niet gezien op tv ,ga de de reclame in de gaten houdenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:11 schreef MadGuy het volgende:
Dat zal er wel weer netjes uitzien!
@ DarcMarc, in de nieuwe Herbal reclame zit ook een mooi mannenkapsel!
Zal vast wel niet met herbal gewassen zijn. Wat een klote shampoo is dat!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
Oh, die reclame heb ik ook gezien ja! Viel me inderdaad op dat het een puik kapsel was
Oke hier zijn zequote:Op woensdag 7 september 2005 16:06 schreef MadGuy het volgende:
Zeker doen, ik wil namelijk screencaps...
Het is ongeveer net als die jongen die je hierboven gepost hebt. Het is iets met tropische ingrediënten ofzo...
Was er niet nog een andere? Ik krijg nu het idee dat ik toch niet goed heb gekekenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Oke hier zijn ze
[afbeelding][afbeelding]
Inderdaad mooi kapsel
Dezequote:Op woensdag 7 september 2005 20:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Was er niet nog een andere? Ik krijg nu het idee dat ik toch niet goed heb gekeken
Waarom ben je überhaupt naar de kapper gegaan?quote:Op zondag 11 september 2005 12:03 schreef BabaORiley het volgende:
Nou, vrijdag naar de kapper geweest...
Hel.
gelwax was vorige week in de aanbieding @ 2¤quote:Op woensdag 14 september 2005 12:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
Laat ik ook weer eens wat van me horen dacht ik bij mezelf
Vandaag even Hydro Mousse, XX Extra strong gellak en gelwax van de HEMA gekocht. De twee eerstgenoemde zijn geen spuitbussen op drijfgas, maar gewone handpompjes. Ben benieuwd naar de werking, want de prijs is zeer aantrekkelijk. Respectievelijk ¤2,25 , ¤2,40 en ¤ 2,70.
Ben ik van m'n Gliss Kur geloof afgevallen? Neen.Afgelopen weekend was ik na een feestje op andere locatie m'n spullen vergeten. M'n Gliss Kur schuimversteviger en bijna lege pot gelwax van de HEMA staan dus even werkeloos aan de kant. Het haarmasker en conditioner van Gliss Kur vinden nog gretig aftrek. Nou moet ik zeggen dat sinds ik dat makser gebruik, m'n haar daadwerkelijk zachter aanvoelt gedurende meerdere dagen. 3,5 week na kappersbezoek nog geen gespleten punten
Dank je dat je die actie even door hebt gegevenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:39 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
gelwax was vorige week in de aanbieding @ 2¤Meteen 4 potten gehaald
Dan moeten er weer foto's geplaatst worden!quote:Op maandag 12 september 2005 19:06 schreef MadGuy het volgende:
Ik update die collage ook niet meer zo erg, heb ik gemerkt...
Was jij niet aan de beurt?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dan moeten er weer foto's geplaatst worden!
Inderdaad erg vriendelijk...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dank je dat je die actie even door hebt gegeven
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dank je dat je die actie even door hebt gegeven
Ga er even voor zittenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:24 schreef MadGuy het volgende:
Zeg, Lacoste, zitten er ook cone ingrediënten in de conditioners en haarmaskers van Gliss Kur?
Het lijkt mij eerlijk gezegd dat je haar er knettervet van wordt. Daarbij zal het je haar niet verzorgen met speciaal daarvoor bedoelde ingrediënten, maar alleen een vet filmpje vormen om de haar.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:39 schreef Modwire het volgende:
Ik hoor hiet net dat zonnebrand-creme(/melk) goed is voor je haar, om te gebruiken als een soort van gel/wax, iemand die dit kan bevestigen danwel ontkrachten voordat ik het probeer![]()
Haha, wat wordt je vraag?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:21 schreef DarcMarc het volgende:
@ MadGuy ik heb nog een handige weblog gevonden van een kapster Blondie genaamd http://haarvragen.web-log.nl/log/3424890 waar je gewoon vragen kan stellen over je haar
Morgen maar is een vraag stellen![]()
Een Ashton Kutscher (sp?) kapsel...quote:Op woensdag 14 september 2005 22:46 schreef MugenPower het volgende:
Heeft zoiets een naam dan...![]()
![]()
<MP>
Hoewel ik geen expert ben in narcisten-jargon betekent het volgens mij het "schuin" knippen van het haar, in plaats van recht. Daarbij komt de onderste laag van het haar laag te hangen, terwijl het haar dat aan de bovenkant van je hoofd groeit hoger is afgeknipt.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:40 schreef Steijn het volgende:
Beetje domme vraag misschien, maar weet iemand wat haar in laagjes knippen is en hoe ziet dat er uit (foto's dus)?
Misschien als haar dunner wordt dat het meer gaat krullen?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:56 schreef Avani het volgende:
Volgens mij zitten hier wel haardeskundigen, gezien de scheikundige tekeningen ook.![]()
Mijn haar hoeft echt totaal niet langer. Het is lang genoeg, maar de laatste tijd krijg ik steeds meer krullen. Iemand hier enig idee hoe dat kan? M'n haar was namelijk eerst gewoon een beetje golvend, maar laatste tijd worden dat dus steeds meer krullen. Ik ga hier ook weer geen speciaal topic voor openen, maar het viel alleen op.![]()
Het gaat ook niet om een verschil van 10cm bij halflang haar natuurlijk! Eerder in de orde van grootte van een cm ofzo. Als je de bovenste laag langer dan de onderliggende laag laat, dan vouwt het kapsel zich naar binnen als een paddestoel. Wellicht kan je je daar iets bij voorstellenquote:Op donderdag 15 september 2005 11:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Heu, ik dacht altijd dat de bovenste laag lang bleef en de ondersten juist kort? Het lijkt me niet echt een succes om dat haar van boven je oren tot je schouders te hebben en de bovenste laag tot je oren. Hoe heet het dan als de bovenste laag lang is en de onderste lagen kort? ..Als dat uberhaupt bestaat
Ah ok. Die paddestoelvergelijking snap ik wel ja. Nee ik dacht omdat je vaak van die ruige männen in metalbands ziet met heel stijl haar dat dan alleen de bovenste laag echt lang was, en de onderste lagen maar een paar cmquote:Op donderdag 15 september 2005 11:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om een verschil van 10cm bij halflang haar natuurlijk! Eerder in de orde van grootte van een cm ofzo. Als je de bovenste laag langer dan de onderliggende laag laat, dan vouwt het kapsel zich naar binnen als een paddestoel. Wellicht kan je je daar iets bij voorstellen
Maar hoe het heet wat jij bedoelt... geen idee.
Het is niet te hopen.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:42 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Misschien als haar dunner wordt dat het meer gaat krullen?
Ik heb een bandje bij de H&M gekocht. Is een 'tweedelig' bandje, maar ik draag het bijelkaar iig. Werkt wel aardig. Als je zo'n dunne zwarte vind, laat me wetenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:30 schreef S-Two het volgende:
Ik kom ook maar weer eens posten. M'n haar kan ik voor nu bijna in m'n mond doen, maar ik vind dat het nog steeds zo langzaam groeit
. Zal binnenkort wel weer eens ff een foto posten. Ben trouwens nog steeds op zoek naar een bandje voor in m'n haar (het is nu toch echt wel nodig voor tijdens het voetballen...)
ik zie die dingen echt nooit liggen, ben ik scheel ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[[url=http://files.skewl.net/images/fok_743856_1_thumb.jpg]afbeelding][/url]
2 euro ofzo bij Kruidvat.
Die krengen staan tussen de kammen e.d. Het heet "professional football hairband" oid. Vraag het anders gewoon aan een Kruidvat-werknemer.quote:Op maandag 19 september 2005 23:33 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
ik zie die dingen echt nooit liggen, ben ik scheel ofzo
euu, wat zijn dat voorn bandjes dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:51 schreef S-Two het volgende:
Heb vandaag zo'n bandje gevonden bij de DA. 2 voor ¤ 2,95 ofsoo
Het zijn eigenlijk gewoon grote elastiekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:59 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
euu, wat zijn dat voorn bandjes dan?heeft iemand ook een foto van hoe dat eruit ziet als je het in hebt?
Weet ik, ben mn haar aan het laten groeien. Wil het langer krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:05 schreef Modwire het volgende:
Dat is niet erg lang, hoor
Ik ben trouwens afgehaakt, en heb het maar laten millimeteren
Ik heb gevraagd aan een werknemer... nientequote:Op maandag 19 september 2005 23:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die krengen staan tussen de kammen e.d. Het heet "professional football hairband" oid. Vraag het anders gewoon aan een Kruidvat-werknemer.
Als je het écht niet kan vinden, wil ik er best één voor je kopen en naar je verzenden.
Mail je adresgegevens maar even naar sylvesterrr(at)fok.nl, dan stuur ik het morgen wel naar je op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:34 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd aan een werknemer... niente
Als je in de spiegel kijkt ziet het er inderdaad behoorlijk belachelijk uit, maar dat is omdat jij wéét dat je zo'n bandje hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef S-Two het volgende:
Heb vanavond voor het eerst getraint met zo'n bandje, volgens mij zag het er behoorlijk belachelijk uit, maar het werkte wel; geen haar in m'n ogen.
Een maat van me had er ook één in, dus dat scheelde al, maar ik werd wel steeds Ibrahimovic genoemdquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je in de spiegel kijkt ziet het er inderdaad behoorlijk belachelijk uit, maar dat is omdat jij wéét dat je zo'n bandje hebt.![]()
Ze zijn jaloers.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een maat van me had er ook één in, dus dat scheelde al, maar ik werd wel steeds Ibrahimovic genoemd![]()
Droog, net opgedroogd haar.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik heb na alle goede verhalen hema gelwax gekocht. alleen wat is jullie ervaring. kun je het beter opbrengen op nat, droog of handdoekdroog haar? hier staat niets over op de verpakking. ik neem aan droog haar, maar ik vraag het toch maar ff
ik doe het meestal op nat haarquote:Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik heb na alle goede verhalen hema gelwax gekocht. alleen wat is jullie ervaring. kun je het beter opbrengen op nat, droog of handdoekdroog haar? hier staat niets over op de verpakking. ik neem aan droog haar, maar ik vraag het toch maar ff
DarcMarc's oude voorbeeld!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:06 schreef Varr het volgende:
http://stetol.chez.tiscali.fr/filmspublicitaires/bossbottled.htm
Prima kapsel
verschilt een beetje. Vaak doe ik er wat in als het nat is, om het uit mijn ogen te houden en als het dan opdroogt soms er nog wat bij en soms niet. Mijn haar valt vaak redelijk in model naarmate de dag vordertquote:Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
DarcMarc's oude voorbeeld!![]()
@ glansknikker: neem je dan een hele grote lik gelwax? Mijn ervaring is dat het dan als het haar opdroogt vervliegt...
Ziet er beter uit als mijn haar! mijn haar zit alleen goed als ik het gewassen hebt ,2e dag zit er teveel slag in [ja Madguy ik weet hetquote:Op woensdag 21 september 2005 15:41 schreef dewitteparel het volgende:
vanochtend genomen, zit niet echt super, maar geeft wel lengte ongeveer aan
[afbeelding]
quote:
Ok...quote:Op woensdag 21 september 2005 17:19 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ziet er beter uit als mijn haar! mijn haar zit alleen goed als ik het gewassen hebt ,2e dag zit er teveel slag in [ja Madguy ik weet het]
Ziet er goddomme puik uit kerel!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:41 schreef dewitteparel het volgende:
vanochtend genomen, zit niet echt super, maar geeft wel lengte ongeveer aan
[afbeelding]
Zou 't kort houden, het is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[afbeelding]
Dat zit niet goed, toch?
[afbeelding]
Dit ziet er al wat beter uit.
check je mailquote:Op maandag 19 september 2005 23:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die krengen staan tussen de kammen e.d. Het heet "professional football hairband" oid. Vraag het anders gewoon aan een Kruidvat-werknemer.
Als je het écht niet kan vinden, wil ik er best één voor je kopen en naar je verzenden.
beetje donkere kiekquote:Op maandag 26 september 2005 12:11 schreef GF het volgende:
Vanmorgen, met nog nat haar.
[afbeelding]
Zo vind ik het nooit zo geweldig. Om de 1 of andere reden vind ik het leuker zitten nadat ik tegen windkracht 9 in hebben moeten fietsen
dat heb ik nou ook. besteed steeds minder aandacht voor de spiegel aan het in model brengen van het haar omdat het toch wel anders (meestal beter) zit na de fietstochtquote:Op maandag 26 september 2005 13:09 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
beetje donkere kiekMaar je prefereert dus een coupe tegenwind, heb ik ook vaak
Komt denk ik omdat je juist je haar iedere dag wast. Ik neem aan dat je het met shampoo doet? dat is lekker agressief voor je hoofdhuid natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef Doagere het volgende:
Wat kan ik trouwens doen, ik heb het idee dat ik nogal wat haren verlies.. Ben ook nog niet naar de kapper geweest. Ook heb ik best veel jeuk op mijn hoofd :S En heb absoluut geen vlooien ofzo, was mijn haar ook elke dag.
Iemand tips?
Ik wi je niet bang maken hoor, maar vlooien houden juist van schoon haar.quote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef Doagere het volgende:
Wat kan ik trouwens doen, ik heb het idee dat ik nogal wat haren verlies.. Ben ook nog niet naar de kapper geweest. Ook heb ik best veel jeuk op mijn hoofd :S En heb absoluut geen vlooien ofzo, was mijn haar ook elke dag.
Iemand tips?
Een paar keer je t-shirt over je hoofd trekken,geeft hetzelfde resultaat GFquote:Op maandag 26 september 2005 22:09 schreef GF het volgende:
Nu vind ik m'n haar bv. ook beter zitten dan toen ik die foto nam. Dan ben ik paar keer naar buiten geweest, stond een flinke wind hier![]()
Ik wil precies dat kapsel en ook de piercing trouwens maar zal nergens naar staan omdak al n labret hebquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:33 schreef MotionMan0 het volgende:
[afbeelding]
oude foto
maar nu is het te lang en t krult een beetje, irritant
Die heb ik geedit !duurde mij veels te langquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:50 schreef MadGuy het volgende:
Heb je nu al je vraag gesteld. DonkereMarc?
Wat moet je dan bij een kapper? Kan je beter naar een paardenwinkel gaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef mrkanarie het volgende:
ik bel morgen de kapper op, kwil een pony!
Op familieweekend door mn nichtje met haar eigen stijltangquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:40 schreef 2DStylish het volgende:
Hey r00d, waar heb je je haar laten stijlen en hoe duur was het?
Speth heeft de doorslag gegeven?quote:
Ik doe er maar 10 minuten over ! wat water erin en effe goed kammen,maar ik heb het juist precies andersom vooral van voren dat het haar in je ogen prikt is irritantquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:58 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik zit nu ongeveer op dezelfde lengte als DarcMarc (iets langer mischien) maar het begint nu echt irritant te worden. Ik ben lui en heb geen zin om vet lang te doen over kijn haar 's ochtends. ook mijn mat begint vervelend te worden omdat ie (vooral na het fietsen) voor geen meter meer zit.
Vooral de eerste foto vind ik je mat er gaaf uitzienquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:26 schreef r00d het volgende:
Rustig hier zeg...
Vandaag voor de grap eens mn haar laten stijlen... Is nu zo:
[afbeelding]
Tja, de woorden experimenteel en kapper gaan voor het merendeel ook niet zo goed samen ben ik bang.... Jammer dat het niet naar je zin is. Ik ken het probleem, tijdje terug was ik ook al aardig opgeschoten en toch langs de kapper en zij ook: we doen het ff anders, resultaat: voor veel te kort geworden en t zat enkel een beetje met een hoop kunst en vliegwerk... Ik begin onderhand een soort van kappersangst te ontwikkelen ben ik bang...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Speth heeft de doorslag gegeven?
Gisteren is de kapper even experimenteel met mijn haar aan de slag gegaan. Meer dan de helft is er af, en doordat het gesneden is ziet het er m.i. niet echt uit. Ach ja, op zo'n moment moet je gewoon balen.
Voor de ramptoeristen, een plaatje blijft uit
je moet je scheren.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:47 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik doe er maar 10 minuten over ! wat water erin en effe goed kammen,maar ik heb het juist precies andersom vooral van voren dat het haar in je ogen prikt is irritant
[..]
Vooral de eerste foto vind ik je mat er gaaf uitzien
Maar ontopic :,Net een begravenis achter de rug maar ik had gelukkig geen slechte haardag
[afbeelding]
Waarom ben je dan toch weer gegaan ? je kan het zelf toch ook aangeven als ze het te kort kniptquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, de woorden experimenteel en kapper gaan voor het merendeel ook niet zo goed samen ben ik bang.... Jammer dat het niet naar je zin is. Ik ken het probleem, tijdje terug was ik ook al aardig opgeschoten en toch langs de kapper en zij ook: we doen het ff anders, resultaat: voor veel te kort geworden en t zat enkel een beetje met een hoop kunst en vliegwerk... Ik begin onderhand een soort van kappersangst te ontwikkelen ben ik bang...![]()
Tja, je hebt gelijk, de keren dat ik ga zijn altijd op die momenten dat het echt voor geen meter meer zit, en zoals zovelen heb ik dan een paar dagen later alweer spijt, maar ik moet idd ook wat duidelijker zijn naar de kapster toe. Het nadeel van je haar langer laten worden is wel altijd dat als je dan eenmaal in die stoel zit het makkelijk is om weer voor lekker kort te gaan. Terwijl het in mijn geval dan na een week toch al niet meer top zit. Het blijft een kwestie van doorzetten als je het echt wil.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:14 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Waarom ben je dan toch weer gegaan ? je kan het zelf toch ook aangeven als ze het te kort knipt
Samson ben jij Pepijn ? http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=hair&t=268862quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, je hebt gelijk, de keren dat ik ga zijn altijd op die momenten dat het echt voor geen meter meer zit, en zoals zovelen heb ik dan een paar dagen later alweer spijt, maar ik moet idd ook wat duidelijker zijn naar de kapster toe. Het nadeel van je haar langer laten worden is wel altijd dat als je dan eenmaal in die stoel zit het makkelijk is om weer voor lekker kort te gaan. Terwijl het in mijn geval dan na een week toch al niet meer top zit. Het blijft een kwestie van doorzetten als je het echt wil.
Ik ook, Sylvesterrr zou er eentje voor mij regelen alleen die is nu weer kaalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:09 schreef rotskibo het volgende:
ik zoek me nog steeds de tering naar zo'n haarband als Baros hierzo op deze foto:
[afbeelding]
weet iemand waar je kan kopen?
Nope, dat ben ik niet, ik wilde dat ik m was want zo te zien is hij onderhand wat assertiever bij de kapper dan ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:00 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Samson ben jij Pepijn ? http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=hair&t=268862
verhaal door Pepijn...
Deze fobie hoort zo onderhand in een ander topic thuisquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:45 schreef Samson het volgende:
[..]
Nope, dat ben ik niet, ik wilde dat ik m was want zo te zien is hij onderhand wat assertiever bij de kapper dan ik![]()
Dat ding is uitverkocht bij alle Kruidvat-filialen in het winkelcentrum (3 filialen). Ik kijk vanmiddag nog een keer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:01 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik ook, Sylvesterrr zou er eentje voor mij regelen alleen die is nu weer kaal
geef maar een linkjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Deze fobie hoort zo onderhand in een ander topic thuisRelaties & Psychologie bijvoorbeeld.
vandaag was ik bij footlocker, nike store, etos, zelfs bij een kapper maar nergens hadden ze hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat ding is uitverkocht bij alle Kruidvat-filialen in het winkelcentrum (3 filialen). Ik kijk vanmiddag nog een keer.
Ik heb er een voor je gevonden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat ding is uitverkocht bij alle Kruidvat-filialen in het winkelcentrum (3 filialen). Ik kijk vanmiddag nog een keer.
weeehooooquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:13 schreef sylvesterrr het volgende:
@dewitteparel: als TPG Post meewerkt, krijg je morgen eindelijk je haarbandje in je handen.
@rotskibo: dat ding kost EUR 1,99 (excl. EUR 0,78 verzendkosten). Ik koop en verzend het morgen.
voor mij idemquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:10 schreef dewitteparel het volgende:
mail me even je rekeningnummer dan maak ik 2,77¤ over
Ik heb jouw haarband nog niet kunnen kopen wegens omstandigheden. Ik koop en verzend 't vandaag.quote:
Daar zit echt maar één ding op:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:20 schreef super-muffin het volgende:
Mijn haar is een beetje te lang aan het worden
En je haarband is inmiddels onderweg. :-)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb jouw haarband nog niet kunnen kopen wegens omstandigheden. Ik koop en verzend 't vandaag.
goed bezig maddonaman! Ik vind dit er beter uitzien dan het iets kortere nu het over je oren hangtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:59 schreef MadGuy het volgende:
Middels de volgende brakke camfoto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
wilde ik even melden dat mijn haar vandaag wel ERG naar mijn zit zit!
Gast... dan hoef je nog niet meteen zo'n griezelig exemplaar te nemenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:10 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Daar zit echt maar één ding op:
[afbeelding]
"Gaat u maar alvast zitten, mijn handen jeuken..."![]()
Danke! IK begin ook weer tevredener te worden. Nu de goede lijn voortzetten!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:12 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
goed bezig maddonaman! Ik vind dit er beter uitzien dan het iets kortere nu het over je oren hangt![]()
Madguy is dit kapsel niet wat voor jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:59 schreef MadGuy het volgende:
Middels de volgende brakke camfoto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
wilde ik even melden dat mijn haar vandaag wel ERG naar mijn zit zit!
tsja, ik weet nog niet precies hoe ik het wil hebben dus dat komt nog wel een keer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:10 schreef MadGuy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je al geen kappersangst zou hebben krijg je het wel na het zien van deze foto... brrrrquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:10 schreef MadGuy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik denk dat je al een heel eind in de richting van dit kapsel komt als je je haar anders styled: aan de voorkant heb je t redelijk omhoog gestyled. Als je goed kijkt zie je dat bij hem er zowiezo meer een soort van scheiding net naast het midden zit. Als je het anders styled lijkt het aan de voorkant ook meteen een stuk langer (dat idee heb ik, ik ben natuurlijk geen specialist..)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:38 schreef MadGuy het volgende:
Grappig dat je over dat kapsel van hem begint, Darcmarc! Ik heb toevallig ook wat plaatjes van hem opgeslagen!Ik vind het een zeer relaxed kapsel inderdaad!
ok, ben benieuwd, op zich is het een leuk kapsel vind ikquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:23 schreef MadGuy het volgende:
Samson: over die kappersangst: mission accomplished.
En over dat stylen... dat is niet zozeer een kwestie van styling. Het kruipt bij mij helaas vanzelf zo omhoog. Ik kan het wel heel plat maken, maar dan nog staat het binnen de kortste keren zo omhoog.Maar ik zal eens een keer wat gaan proberen. Ik denk sowieso wel dat ik een ander moel doet, voor veel langere plukken dus...
Ik probeer ook melodramatisch te kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:21 schreef MadGuy het volgende:
Hey, dat ziet er op zich best leuk uit. Even ingroeien, zeg maar, en dan zit dat best oké. Je kijkt niet echt vrolijk!
Damn ik dacht wat een geile chickquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:32 schreef WolfOfDarkness het volgende:
[afbeelding]
Weet nog niet echt wat ik er mee ga doen, maar ik vind het nu echt lelijk.
Aan alle kanten er 10 cm vanaf en het is nog steeds 'lang' maar dan zit 't beter. Je kan ook naar een betere kapper gaan en ze maar 'wat raak laten knippen'.. Dan komt t ook wel goed..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:03 schreef WolfOfDarkness het volgende:
Hehe, dat werkt dus niet .. m'n haar zit alleen maar zo xD.. daarvoor met het korter en in laagjes, I guess. Aangezien het nogal dik is en krullend (blugh) werkt gel/wax/etc. echt niet. Suggesties?
Edit:
Anders krijg je dit soort effecten [klik]
Advies vragen aan een echt goeie kapper, moeilijk haar bestaat niet, slechte kappers wel...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:32 schreef WolfOfDarkness het volgende:
[afbeelding]
Weet nog niet echt wat ik er mee ga doen, maar ik vind het nu echt lelijk.
Nee, dat is natuurlijk niet normaal, snel even een tripje naar je dokter zou ik zeggen. Een beetje haarverlies kan natuurlijk wel, maar met hele plukken het uit je hoofd kunnen trekken is niet gewoon...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:50 schreef mrkanarie het volgende:
ik heb last van haar uitval.niet zo maar haaruitval, nee, ik kan zo hele plukken uit mijn hoofd trekken. Is dit normaal bij lang haar en wat aan te doen?
neu, dit is vlak na het douchen dan is het wat platterquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:31 schreef MadGuy het volgende:
Glansknikker! Wat een verschil met die ene foto die je eerste postte? Nog steeds cool, maar wat minder vol, klopt dat?
quote:
Mijn kapsel zit vlak na het douchen meestal heel goed.quote:[..]
neu, dit is vlak na het douchen dan is het wat platter
quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:16 schreef super-muffin het volgende:
Gisteren werd ik aangesproken met mevrouw
Ik zoek ook nog een steeds een model. Claudia Schiffer lijkt me wel watquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:16 schreef super-muffin het volgende:
Gisteren werd ik aangesproken met mevrouw
Ik zoek nog een model dat ik wil, want het gaat er af
quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een steeds een model. Claudia Schiffer lijkt me wel wat
Paljasquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de andere kant was.
haha ga weg gastquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:16 schreef dewitteparel het volgende:
Speth, had jij net tentamen in de tennishal? Ik zat in de groep die er al zat toen er een behoorlijk grote groep binnenkwam en enorm veel stampij ging maken, volgens mij zag ik je lopen namelijk
join the clubquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:40 schreef mrkanarie het volgende:
ik wil naar de kapper maar ik durf niet.
Geschiedenis van de Politieke Cultuur, was een mooi kabaal toen jullie die tafels gingen uitklappenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:15 schreef Speth het volgende:
[..]
haha ga weg gastons tentamen was idd verzet van de gewone examenhal naar de tenniszaal om een of andere reden... Welk tentamen had jij?
mja, slechte zaak dat we dat zelf moesten doen en jullie moesten storen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:37 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Geschiedenis van de Politieke Cultuur, was een mooi kabaal toen jullie die tafels gingen uitklappen![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:40 schreef mrkanarie het volgende:
ik wil naar de kapper maar ik durf niet.
Nee, beetje gelogen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:40 schreef Paltos het volgende:
Mên, ik vond men haar te lang. Ik wou naar de kapper!
Weet je wat ik deed? Ik ging naar de kapper! Moeilijk he!
Ik ging binnen en ze vroegen me:"He joh, moet je wat kapselboeken zien?"
Ik nam wat boekies en begon wat te bladeren. Ik zag iets dat vaag in de richting ging en zei later tegen de kapster:"Wel, ik wil het zo en zo en ook een beetje zo, jeweettoch!"
En heb je me ooit, knipte ze het wel zo en zo en een beetje zo!
Naar de kapper gaan, zo moeilijk..
ik heb niemand een mietje genoemt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
`
Wie noemt wie een mietje vraag ik me dan af
"Ik dacht dat je van de andere kant was" impliceert mijns inziens genoeg, maar dat terzijdequote:Op woensdag 2 november 2005 14:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik heb niemand een mietje genoemt?
Daar heeft de kapper vast wel een MacGyver oplossing voor...quote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef dewitteparel het volgende:
Super-muffin: zeker een verbetering m.i.Heb je een foto meegenomen of gewoon de kapper uitgelegd wat er moest gebeuren?
Ik moet binnenkort ook weer, begin op macgyver te lijken, mn qua mat :
[afbeelding]
"Hier heb je een elastiekje, paperclip en een rietje. Knip mijn haar."quote:Op woensdag 2 november 2005 18:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Daar heeft de kapper vast wel een MacGyver oplossing voor...
dan wordt mijn haar geknipt met een tankquote:Op woensdag 2 november 2005 18:52 schreef Speth het volgende:
[..]
"Hier heb je een elastiekje, paperclip en een rietje. Knip mijn haar."
Beetje Haley Joel Osment aspiraties? Speth blijft grote gelijkenis tonen met kindsterretjes.quote:Op donderdag 3 november 2005 04:06 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Beetje ingekort, voornamelijk om beide zijden gelijkmatiger te maken, zodat ik er niet uit zie als die gast die triangel speelt in de jostiband...
Deze mevrouw gaat er ook gebukt onder...quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:53 schreef dewitteparel het volgende:
ik moet ook weer, moet even flink gesnoeid worden in die st bernard in mn nek
Stukken beter...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:52 schreef Skv het volgende:
Voor de kapper (net na het douchen):
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry voor de grootte
Dat ziet er top uit SKVquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:52 schreef Skv het volgende:
Voor de kapper (net na het douchen):
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry voor de grootte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |