Hoewel ik geen expert ben in narcisten-jargon betekent het volgens mij het "schuin" knippen van het haar, in plaats van recht. Daarbij komt de onderste laag van het haar laag te hangen, terwijl het haar dat aan de bovenkant van je hoofd groeit hoger is afgeknipt.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:40 schreef Steijn het volgende:
Beetje domme vraag misschien, maar weet iemand wat haar in laagjes knippen is en hoe ziet dat er uit (foto's dus)?
Misschien als haar dunner wordt dat het meer gaat krullen?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:56 schreef Avani het volgende:
Volgens mij zitten hier wel haardeskundigen, gezien de scheikundige tekeningen ook.![]()
Mijn haar hoeft echt totaal niet langer. Het is lang genoeg, maar de laatste tijd krijg ik steeds meer krullen. Iemand hier enig idee hoe dat kan? M'n haar was namelijk eerst gewoon een beetje golvend, maar laatste tijd worden dat dus steeds meer krullen. Ik ga hier ook weer geen speciaal topic voor openen, maar het viel alleen op.![]()
Het gaat ook niet om een verschil van 10cm bij halflang haar natuurlijk! Eerder in de orde van grootte van een cm ofzo. Als je de bovenste laag langer dan de onderliggende laag laat, dan vouwt het kapsel zich naar binnen als een paddestoel. Wellicht kan je je daar iets bij voorstellenquote:Op donderdag 15 september 2005 11:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Heu, ik dacht altijd dat de bovenste laag lang bleef en de ondersten juist kort? Het lijkt me niet echt een succes om dat haar van boven je oren tot je schouders te hebben en de bovenste laag tot je oren. Hoe heet het dan als de bovenste laag lang is en de onderste lagen kort? ..Als dat uberhaupt bestaat
Ah ok. Die paddestoelvergelijking snap ik wel ja. Nee ik dacht omdat je vaak van die ruige männen in metalbands ziet met heel stijl haar dat dan alleen de bovenste laag echt lang was, en de onderste lagen maar een paar cmquote:Op donderdag 15 september 2005 11:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om een verschil van 10cm bij halflang haar natuurlijk! Eerder in de orde van grootte van een cm ofzo. Als je de bovenste laag langer dan de onderliggende laag laat, dan vouwt het kapsel zich naar binnen als een paddestoel. Wellicht kan je je daar iets bij voorstellen
Maar hoe het heet wat jij bedoelt... geen idee.
Het is niet te hopen.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:42 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Misschien als haar dunner wordt dat het meer gaat krullen?
Ik heb een bandje bij de H&M gekocht. Is een 'tweedelig' bandje, maar ik draag het bijelkaar iig. Werkt wel aardig. Als je zo'n dunne zwarte vind, laat me wetenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:30 schreef S-Two het volgende:
Ik kom ook maar weer eens posten. M'n haar kan ik voor nu bijna in m'n mond doen, maar ik vind dat het nog steeds zo langzaam groeit
. Zal binnenkort wel weer eens ff een foto posten. Ben trouwens nog steeds op zoek naar een bandje voor in m'n haar (het is nu toch echt wel nodig voor tijdens het voetballen...)
ik zie die dingen echt nooit liggen, ben ik scheel ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[[url=http://files.skewl.net/images/fok_743856_1_thumb.jpg]afbeelding][/url]
2 euro ofzo bij Kruidvat.
Die krengen staan tussen de kammen e.d. Het heet "professional football hairband" oid. Vraag het anders gewoon aan een Kruidvat-werknemer.quote:Op maandag 19 september 2005 23:33 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
ik zie die dingen echt nooit liggen, ben ik scheel ofzo
euu, wat zijn dat voorn bandjes dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:51 schreef S-Two het volgende:
Heb vandaag zo'n bandje gevonden bij de DA. 2 voor ¤ 2,95 ofsoo
Het zijn eigenlijk gewoon grote elastiekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:59 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
euu, wat zijn dat voorn bandjes dan?heeft iemand ook een foto van hoe dat eruit ziet als je het in hebt?
Weet ik, ben mn haar aan het laten groeien. Wil het langer krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:05 schreef Modwire het volgende:
Dat is niet erg lang, hoor
Ik ben trouwens afgehaakt, en heb het maar laten millimeteren
Ik heb gevraagd aan een werknemer... nientequote:Op maandag 19 september 2005 23:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die krengen staan tussen de kammen e.d. Het heet "professional football hairband" oid. Vraag het anders gewoon aan een Kruidvat-werknemer.
Als je het écht niet kan vinden, wil ik er best één voor je kopen en naar je verzenden.
Mail je adresgegevens maar even naar sylvesterrr(at)fok.nl, dan stuur ik het morgen wel naar je op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:34 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd aan een werknemer... niente
Als je in de spiegel kijkt ziet het er inderdaad behoorlijk belachelijk uit, maar dat is omdat jij wéét dat je zo'n bandje hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef S-Two het volgende:
Heb vanavond voor het eerst getraint met zo'n bandje, volgens mij zag het er behoorlijk belachelijk uit, maar het werkte wel; geen haar in m'n ogen.
Een maat van me had er ook één in, dus dat scheelde al, maar ik werd wel steeds Ibrahimovic genoemdquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je in de spiegel kijkt ziet het er inderdaad behoorlijk belachelijk uit, maar dat is omdat jij wéét dat je zo'n bandje hebt.![]()
Ze zijn jaloers.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een maat van me had er ook één in, dus dat scheelde al, maar ik werd wel steeds Ibrahimovic genoemd![]()
Droog, net opgedroogd haar.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef ߨúĐęWyN het volgende:
ik heb na alle goede verhalen hema gelwax gekocht. alleen wat is jullie ervaring. kun je het beter opbrengen op nat, droog of handdoekdroog haar? hier staat niets over op de verpakking. ik neem aan droog haar, maar ik vraag het toch maar ff
ik doe het meestal op nat haarquote:Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef ߨúĐęWyN het volgende:
ik heb na alle goede verhalen hema gelwax gekocht. alleen wat is jullie ervaring. kun je het beter opbrengen op nat, droog of handdoekdroog haar? hier staat niets over op de verpakking. ik neem aan droog haar, maar ik vraag het toch maar ff
DarcMarc's oude voorbeeld!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:06 schreef Varr het volgende:
http://stetol.chez.tiscali.fr/filmspublicitaires/bossbottled.htm
Prima kapsel
verschilt een beetje. Vaak doe ik er wat in als het nat is, om het uit mijn ogen te houden en als het dan opdroogt soms er nog wat bij en soms niet. Mijn haar valt vaak redelijk in model naarmate de dag vordertquote:Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
DarcMarc's oude voorbeeld!![]()
@ glansknikker: neem je dan een hele grote lik gelwax? Mijn ervaring is dat het dan als het haar opdroogt vervliegt...
Ziet er beter uit als mijn haar! mijn haar zit alleen goed als ik het gewassen hebt ,2e dag zit er teveel slag in [ja Madguy ik weet hetquote:Op woensdag 21 september 2005 15:41 schreef dewitteparel het volgende:
vanochtend genomen, zit niet echt super, maar geeft wel lengte ongeveer aan
[afbeelding]
quote:
Ok...quote:Op woensdag 21 september 2005 17:19 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ziet er beter uit als mijn haar! mijn haar zit alleen goed als ik het gewassen hebt ,2e dag zit er teveel slag in [ja Madguy ik weet het]
Ziet er goddomme puik uit kerel!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:41 schreef dewitteparel het volgende:
vanochtend genomen, zit niet echt super, maar geeft wel lengte ongeveer aan
[afbeelding]
Zou 't kort houden, het is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[afbeelding]
Dat zit niet goed, toch?
[afbeelding]
Dit ziet er al wat beter uit.
check je mailquote:Op maandag 19 september 2005 23:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die krengen staan tussen de kammen e.d. Het heet "professional football hairband" oid. Vraag het anders gewoon aan een Kruidvat-werknemer.
Als je het écht niet kan vinden, wil ik er best één voor je kopen en naar je verzenden.
beetje donkere kiekquote:Op maandag 26 september 2005 12:11 schreef GF het volgende:
Vanmorgen, met nog nat haar.
[afbeelding]
Zo vind ik het nooit zo geweldig. Om de 1 of andere reden vind ik het leuker zitten nadat ik tegen windkracht 9 in hebben moeten fietsen
dat heb ik nou ook. besteed steeds minder aandacht voor de spiegel aan het in model brengen van het haar omdat het toch wel anders (meestal beter) zit na de fietstochtquote:Op maandag 26 september 2005 13:09 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
beetje donkere kiekMaar je prefereert dus een coupe tegenwind, heb ik ook vaak
Komt denk ik omdat je juist je haar iedere dag wast. Ik neem aan dat je het met shampoo doet? dat is lekker agressief voor je hoofdhuid natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef Doagere het volgende:
Wat kan ik trouwens doen, ik heb het idee dat ik nogal wat haren verlies.. Ben ook nog niet naar de kapper geweest. Ook heb ik best veel jeuk op mijn hoofd :S En heb absoluut geen vlooien ofzo, was mijn haar ook elke dag.
Iemand tips?
Ik wi je niet bang maken hoor, maar vlooien houden juist van schoon haar.quote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef Doagere het volgende:
Wat kan ik trouwens doen, ik heb het idee dat ik nogal wat haren verlies.. Ben ook nog niet naar de kapper geweest. Ook heb ik best veel jeuk op mijn hoofd :S En heb absoluut geen vlooien ofzo, was mijn haar ook elke dag.
Iemand tips?
Een paar keer je t-shirt over je hoofd trekken,geeft hetzelfde resultaat GFquote:Op maandag 26 september 2005 22:09 schreef GF het volgende:
Nu vind ik m'n haar bv. ook beter zitten dan toen ik die foto nam. Dan ben ik paar keer naar buiten geweest, stond een flinke wind hier![]()
Ik wil precies dat kapsel en ook de piercing trouwens maar zal nergens naar staan omdak al n labret hebquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:33 schreef MotionMan0 het volgende:
[afbeelding]
oude foto
maar nu is het te lang en t krult een beetje, irritant
Die heb ik geedit !duurde mij veels te langquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:50 schreef MadGuy het volgende:
Heb je nu al je vraag gesteld. DonkereMarc?
Wat moet je dan bij een kapper? Kan je beter naar een paardenwinkel gaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef mrkanarie het volgende:
ik bel morgen de kapper op, kwil een pony!
Op familieweekend door mn nichtje met haar eigen stijltangquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:40 schreef 2DStylish het volgende:
Hey r00d, waar heb je je haar laten stijlen en hoe duur was het?
Speth heeft de doorslag gegeven?quote:
Ik doe er maar 10 minuten over ! wat water erin en effe goed kammen,maar ik heb het juist precies andersom vooral van voren dat het haar in je ogen prikt is irritantquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:58 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik zit nu ongeveer op dezelfde lengte als DarcMarc (iets langer mischien) maar het begint nu echt irritant te worden. Ik ben lui en heb geen zin om vet lang te doen over kijn haar 's ochtends. ook mijn mat begint vervelend te worden omdat ie (vooral na het fietsen) voor geen meter meer zit.
Vooral de eerste foto vind ik je mat er gaaf uitzienquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:26 schreef r00d het volgende:
Rustig hier zeg...
Vandaag voor de grap eens mn haar laten stijlen... Is nu zo:
[afbeelding]
Tja, de woorden experimenteel en kapper gaan voor het merendeel ook niet zo goed samen ben ik bang.... Jammer dat het niet naar je zin is. Ik ken het probleem, tijdje terug was ik ook al aardig opgeschoten en toch langs de kapper en zij ook: we doen het ff anders, resultaat: voor veel te kort geworden en t zat enkel een beetje met een hoop kunst en vliegwerk... Ik begin onderhand een soort van kappersangst te ontwikkelen ben ik bang...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Speth heeft de doorslag gegeven?
Gisteren is de kapper even experimenteel met mijn haar aan de slag gegaan. Meer dan de helft is er af, en doordat het gesneden is ziet het er m.i. niet echt uit. Ach ja, op zo'n moment moet je gewoon balen.
Voor de ramptoeristen, een plaatje blijft uit
je moet je scheren.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:47 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik doe er maar 10 minuten over ! wat water erin en effe goed kammen,maar ik heb het juist precies andersom vooral van voren dat het haar in je ogen prikt is irritant
[..]
Vooral de eerste foto vind ik je mat er gaaf uitzien
Maar ontopic :,Net een begravenis achter de rug maar ik had gelukkig geen slechte haardag
[afbeelding]
Waarom ben je dan toch weer gegaan ? je kan het zelf toch ook aangeven als ze het te kort kniptquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, de woorden experimenteel en kapper gaan voor het merendeel ook niet zo goed samen ben ik bang.... Jammer dat het niet naar je zin is. Ik ken het probleem, tijdje terug was ik ook al aardig opgeschoten en toch langs de kapper en zij ook: we doen het ff anders, resultaat: voor veel te kort geworden en t zat enkel een beetje met een hoop kunst en vliegwerk... Ik begin onderhand een soort van kappersangst te ontwikkelen ben ik bang...![]()
Tja, je hebt gelijk, de keren dat ik ga zijn altijd op die momenten dat het echt voor geen meter meer zit, en zoals zovelen heb ik dan een paar dagen later alweer spijt, maar ik moet idd ook wat duidelijker zijn naar de kapster toe. Het nadeel van je haar langer laten worden is wel altijd dat als je dan eenmaal in die stoel zit het makkelijk is om weer voor lekker kort te gaan. Terwijl het in mijn geval dan na een week toch al niet meer top zit. Het blijft een kwestie van doorzetten als je het echt wil.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:14 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Waarom ben je dan toch weer gegaan ? je kan het zelf toch ook aangeven als ze het te kort knipt
Samson ben jij Pepijn ? http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=hair&t=268862quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, je hebt gelijk, de keren dat ik ga zijn altijd op die momenten dat het echt voor geen meter meer zit, en zoals zovelen heb ik dan een paar dagen later alweer spijt, maar ik moet idd ook wat duidelijker zijn naar de kapster toe. Het nadeel van je haar langer laten worden is wel altijd dat als je dan eenmaal in die stoel zit het makkelijk is om weer voor lekker kort te gaan. Terwijl het in mijn geval dan na een week toch al niet meer top zit. Het blijft een kwestie van doorzetten als je het echt wil.
Ik ook, Sylvesterrr zou er eentje voor mij regelen alleen die is nu weer kaalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:09 schreef rotskibo het volgende:
ik zoek me nog steeds de tering naar zo'n haarband als Baros hierzo op deze foto:
[afbeelding]
weet iemand waar je kan kopen?
Nope, dat ben ik niet, ik wilde dat ik m was want zo te zien is hij onderhand wat assertiever bij de kapper dan ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:00 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Samson ben jij Pepijn ? http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=hair&t=268862
verhaal door Pepijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |