dat heb ik nou ook. besteed steeds minder aandacht voor de spiegel aan het in model brengen van het haar omdat het toch wel anders (meestal beter) zit na de fietstochtquote:Op maandag 26 september 2005 13:09 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
beetje donkere kiekMaar je prefereert dus een coupe tegenwind, heb ik ook vaak
Komt denk ik omdat je juist je haar iedere dag wast. Ik neem aan dat je het met shampoo doet? dat is lekker agressief voor je hoofdhuid natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef Doagere het volgende:
Wat kan ik trouwens doen, ik heb het idee dat ik nogal wat haren verlies.. Ben ook nog niet naar de kapper geweest. Ook heb ik best veel jeuk op mijn hoofd :S En heb absoluut geen vlooien ofzo, was mijn haar ook elke dag.
Iemand tips?
Ik wi je niet bang maken hoor, maar vlooien houden juist van schoon haar.quote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef Doagere het volgende:
Wat kan ik trouwens doen, ik heb het idee dat ik nogal wat haren verlies.. Ben ook nog niet naar de kapper geweest. Ook heb ik best veel jeuk op mijn hoofd :S En heb absoluut geen vlooien ofzo, was mijn haar ook elke dag.
Iemand tips?
Een paar keer je t-shirt over je hoofd trekken,geeft hetzelfde resultaat GFquote:Op maandag 26 september 2005 22:09 schreef GF het volgende:
Nu vind ik m'n haar bv. ook beter zitten dan toen ik die foto nam. Dan ben ik paar keer naar buiten geweest, stond een flinke wind hier![]()
Ik wil precies dat kapsel en ook de piercing trouwens maar zal nergens naar staan omdak al n labret hebquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:33 schreef MotionMan0 het volgende:
[afbeelding]
oude foto
maar nu is het te lang en t krult een beetje, irritant
Die heb ik geedit !duurde mij veels te langquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:50 schreef MadGuy het volgende:
Heb je nu al je vraag gesteld. DonkereMarc?
Wat moet je dan bij een kapper? Kan je beter naar een paardenwinkel gaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef mrkanarie het volgende:
ik bel morgen de kapper op, kwil een pony!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |