dat heb ik nou ook. besteed steeds minder aandacht voor de spiegel aan het in model brengen van het haar omdat het toch wel anders (meestal beter) zit na de fietstochtquote:Op maandag 26 september 2005 13:09 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
beetje donkere kiekMaar je prefereert dus een coupe tegenwind, heb ik ook vaak
Komt denk ik omdat je juist je haar iedere dag wast. Ik neem aan dat je het met shampoo doet? dat is lekker agressief voor je hoofdhuid natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef Doagere het volgende:
Wat kan ik trouwens doen, ik heb het idee dat ik nogal wat haren verlies.. Ben ook nog niet naar de kapper geweest. Ook heb ik best veel jeuk op mijn hoofd :S En heb absoluut geen vlooien ofzo, was mijn haar ook elke dag.
Iemand tips?
Ik wi je niet bang maken hoor, maar vlooien houden juist van schoon haar.quote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef Doagere het volgende:
Wat kan ik trouwens doen, ik heb het idee dat ik nogal wat haren verlies.. Ben ook nog niet naar de kapper geweest. Ook heb ik best veel jeuk op mijn hoofd :S En heb absoluut geen vlooien ofzo, was mijn haar ook elke dag.
Iemand tips?
Een paar keer je t-shirt over je hoofd trekken,geeft hetzelfde resultaat GFquote:Op maandag 26 september 2005 22:09 schreef GF het volgende:
Nu vind ik m'n haar bv. ook beter zitten dan toen ik die foto nam. Dan ben ik paar keer naar buiten geweest, stond een flinke wind hier![]()
Ik wil precies dat kapsel en ook de piercing trouwens maar zal nergens naar staan omdak al n labret hebquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:33 schreef MotionMan0 het volgende:
[afbeelding]
oude foto
maar nu is het te lang en t krult een beetje, irritant
Die heb ik geedit !duurde mij veels te langquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:50 schreef MadGuy het volgende:
Heb je nu al je vraag gesteld. DonkereMarc?
Wat moet je dan bij een kapper? Kan je beter naar een paardenwinkel gaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef mrkanarie het volgende:
ik bel morgen de kapper op, kwil een pony!
Op familieweekend door mn nichtje met haar eigen stijltangquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:40 schreef 2DStylish het volgende:
Hey r00d, waar heb je je haar laten stijlen en hoe duur was het?
Speth heeft de doorslag gegeven?quote:
Ik doe er maar 10 minuten over ! wat water erin en effe goed kammen,maar ik heb het juist precies andersom vooral van voren dat het haar in je ogen prikt is irritantquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:58 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik zit nu ongeveer op dezelfde lengte als DarcMarc (iets langer mischien) maar het begint nu echt irritant te worden. Ik ben lui en heb geen zin om vet lang te doen over kijn haar 's ochtends. ook mijn mat begint vervelend te worden omdat ie (vooral na het fietsen) voor geen meter meer zit.
Vooral de eerste foto vind ik je mat er gaaf uitzienquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:26 schreef r00d het volgende:
Rustig hier zeg...
Vandaag voor de grap eens mn haar laten stijlen... Is nu zo:
[afbeelding]
Tja, de woorden experimenteel en kapper gaan voor het merendeel ook niet zo goed samen ben ik bang.... Jammer dat het niet naar je zin is. Ik ken het probleem, tijdje terug was ik ook al aardig opgeschoten en toch langs de kapper en zij ook: we doen het ff anders, resultaat: voor veel te kort geworden en t zat enkel een beetje met een hoop kunst en vliegwerk... Ik begin onderhand een soort van kappersangst te ontwikkelen ben ik bang...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Speth heeft de doorslag gegeven?
Gisteren is de kapper even experimenteel met mijn haar aan de slag gegaan. Meer dan de helft is er af, en doordat het gesneden is ziet het er m.i. niet echt uit. Ach ja, op zo'n moment moet je gewoon balen.
Voor de ramptoeristen, een plaatje blijft uit
je moet je scheren.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:47 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik doe er maar 10 minuten over ! wat water erin en effe goed kammen,maar ik heb het juist precies andersom vooral van voren dat het haar in je ogen prikt is irritant
[..]
Vooral de eerste foto vind ik je mat er gaaf uitzien
Maar ontopic :,Net een begravenis achter de rug maar ik had gelukkig geen slechte haardag
[afbeelding]
Waarom ben je dan toch weer gegaan ? je kan het zelf toch ook aangeven als ze het te kort kniptquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, de woorden experimenteel en kapper gaan voor het merendeel ook niet zo goed samen ben ik bang.... Jammer dat het niet naar je zin is. Ik ken het probleem, tijdje terug was ik ook al aardig opgeschoten en toch langs de kapper en zij ook: we doen het ff anders, resultaat: voor veel te kort geworden en t zat enkel een beetje met een hoop kunst en vliegwerk... Ik begin onderhand een soort van kappersangst te ontwikkelen ben ik bang...![]()
Tja, je hebt gelijk, de keren dat ik ga zijn altijd op die momenten dat het echt voor geen meter meer zit, en zoals zovelen heb ik dan een paar dagen later alweer spijt, maar ik moet idd ook wat duidelijker zijn naar de kapster toe. Het nadeel van je haar langer laten worden is wel altijd dat als je dan eenmaal in die stoel zit het makkelijk is om weer voor lekker kort te gaan. Terwijl het in mijn geval dan na een week toch al niet meer top zit. Het blijft een kwestie van doorzetten als je het echt wil.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:14 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Waarom ben je dan toch weer gegaan ? je kan het zelf toch ook aangeven als ze het te kort knipt
Samson ben jij Pepijn ? http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=hair&t=268862quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, je hebt gelijk, de keren dat ik ga zijn altijd op die momenten dat het echt voor geen meter meer zit, en zoals zovelen heb ik dan een paar dagen later alweer spijt, maar ik moet idd ook wat duidelijker zijn naar de kapster toe. Het nadeel van je haar langer laten worden is wel altijd dat als je dan eenmaal in die stoel zit het makkelijk is om weer voor lekker kort te gaan. Terwijl het in mijn geval dan na een week toch al niet meer top zit. Het blijft een kwestie van doorzetten als je het echt wil.
Ik ook, Sylvesterrr zou er eentje voor mij regelen alleen die is nu weer kaalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:09 schreef rotskibo het volgende:
ik zoek me nog steeds de tering naar zo'n haarband als Baros hierzo op deze foto:
[afbeelding]
weet iemand waar je kan kopen?
Nope, dat ben ik niet, ik wilde dat ik m was want zo te zien is hij onderhand wat assertiever bij de kapper dan ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:00 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Samson ben jij Pepijn ? http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=hair&t=268862
verhaal door Pepijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |