Mail je adresgegevens maar even naar sylvesterrr(at)fok.nl, dan stuur ik het morgen wel naar je op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:34 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd aan een werknemer... niente
Als je in de spiegel kijkt ziet het er inderdaad behoorlijk belachelijk uit, maar dat is omdat jij wéét dat je zo'n bandje hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef S-Two het volgende:
Heb vanavond voor het eerst getraint met zo'n bandje, volgens mij zag het er behoorlijk belachelijk uit, maar het werkte wel; geen haar in m'n ogen.
Een maat van me had er ook één in, dus dat scheelde al, maar ik werd wel steeds Ibrahimovic genoemdquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je in de spiegel kijkt ziet het er inderdaad behoorlijk belachelijk uit, maar dat is omdat jij wéét dat je zo'n bandje hebt.![]()
Ze zijn jaloers.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een maat van me had er ook één in, dus dat scheelde al, maar ik werd wel steeds Ibrahimovic genoemd![]()
Droog, net opgedroogd haar.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik heb na alle goede verhalen hema gelwax gekocht. alleen wat is jullie ervaring. kun je het beter opbrengen op nat, droog of handdoekdroog haar? hier staat niets over op de verpakking. ik neem aan droog haar, maar ik vraag het toch maar ff
ik doe het meestal op nat haarquote:Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik heb na alle goede verhalen hema gelwax gekocht. alleen wat is jullie ervaring. kun je het beter opbrengen op nat, droog of handdoekdroog haar? hier staat niets over op de verpakking. ik neem aan droog haar, maar ik vraag het toch maar ff
DarcMarc's oude voorbeeld!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:06 schreef Varr het volgende:
http://stetol.chez.tiscali.fr/filmspublicitaires/bossbottled.htm
Prima kapsel
verschilt een beetje. Vaak doe ik er wat in als het nat is, om het uit mijn ogen te houden en als het dan opdroogt soms er nog wat bij en soms niet. Mijn haar valt vaak redelijk in model naarmate de dag vordertquote:Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
DarcMarc's oude voorbeeld!![]()
@ glansknikker: neem je dan een hele grote lik gelwax? Mijn ervaring is dat het dan als het haar opdroogt vervliegt...
Ziet er beter uit als mijn haar! mijn haar zit alleen goed als ik het gewassen hebt ,2e dag zit er teveel slag in [ja Madguy ik weet hetquote:Op woensdag 21 september 2005 15:41 schreef dewitteparel het volgende:
vanochtend genomen, zit niet echt super, maar geeft wel lengte ongeveer aan
[afbeelding]
quote:
Ok...quote:Op woensdag 21 september 2005 17:19 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ziet er beter uit als mijn haar! mijn haar zit alleen goed als ik het gewassen hebt ,2e dag zit er teveel slag in [ja Madguy ik weet het]
Ziet er goddomme puik uit kerel!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:41 schreef dewitteparel het volgende:
vanochtend genomen, zit niet echt super, maar geeft wel lengte ongeveer aan
[afbeelding]
Zou 't kort houden, het is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[afbeelding]
Dat zit niet goed, toch?
[afbeelding]
Dit ziet er al wat beter uit.
check je mailquote:Op maandag 19 september 2005 23:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die krengen staan tussen de kammen e.d. Het heet "professional football hairband" oid. Vraag het anders gewoon aan een Kruidvat-werknemer.
Als je het écht niet kan vinden, wil ik er best één voor je kopen en naar je verzenden.
beetje donkere kiekquote:Op maandag 26 september 2005 12:11 schreef GF het volgende:
Vanmorgen, met nog nat haar.
[afbeelding]
Zo vind ik het nooit zo geweldig. Om de 1 of andere reden vind ik het leuker zitten nadat ik tegen windkracht 9 in hebben moeten fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |