Bij mij was het laatst ook debiel geknipt, precies hetzelfde, voor veel te kort en achter te lang gelaten, heb het dus noodgedwongen een stuk korter moeten laten knippen bij mn normale kapper, maar nu ben ik helaas wel weer een stapje teruggezet qua haargroei. Ach, kan ik hier de volgende tig topics nog lekker rondhangenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:09 schreef Markoe het volgende:
Ja ik moet ook langer haar...
het is nu zwart geverfd maar de uitgroei is er al weer, ga het nu blond met zwart erdoor doen, en het moet eens wat sneller gaan groeien... tis echt debiel geknipt want de voorkant is echt veel korter dan de 8erkant, net zon old-skool
Thanx! ik ben al lang blij dat ik niet meer met m,n broer word vergeleken ,de eerste opmerking die ik naar me hoofd kreeg gesmeten [he je lijkt nu echt precies op je broer!] dat was voor mij al een reden om het weer langer te laten groeienquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:52 schreef MadGuy het volgende:
Ik blijf het zeggen: mooi haar!Het mijne is niet half zo dik en goed vallend, maar ik mag de laatste tijd niet klagen eigenlijk.
Oke! ik heb die reclame nog niet gezien op tv ,ga de de reclame in de gaten houdenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:11 schreef MadGuy het volgende:
Dat zal er wel weer netjes uitzien!
@ DarcMarc, in de nieuwe Herbal reclame zit ook een mooi mannenkapsel!
Zal vast wel niet met herbal gewassen zijn. Wat een klote shampoo is dat!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
Oh, die reclame heb ik ook gezien ja! Viel me inderdaad op dat het een puik kapsel was
Oke hier zijn zequote:Op woensdag 7 september 2005 16:06 schreef MadGuy het volgende:
Zeker doen, ik wil namelijk screencaps...
Het is ongeveer net als die jongen die je hierboven gepost hebt. Het is iets met tropische ingrediënten ofzo...
Was er niet nog een andere? Ik krijg nu het idee dat ik toch niet goed heb gekekenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Oke hier zijn ze
[afbeelding][afbeelding]
Inderdaad mooi kapsel
Dezequote:Op woensdag 7 september 2005 20:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Was er niet nog een andere? Ik krijg nu het idee dat ik toch niet goed heb gekeken
Waarom ben je überhaupt naar de kapper gegaan?quote:Op zondag 11 september 2005 12:03 schreef BabaORiley het volgende:
Nou, vrijdag naar de kapper geweest...
Hel.
gelwax was vorige week in de aanbieding @ 2¤quote:Op woensdag 14 september 2005 12:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
Laat ik ook weer eens wat van me horen dacht ik bij mezelf
Vandaag even Hydro Mousse, XX Extra strong gellak en gelwax van de HEMA gekocht. De twee eerstgenoemde zijn geen spuitbussen op drijfgas, maar gewone handpompjes. Ben benieuwd naar de werking, want de prijs is zeer aantrekkelijk. Respectievelijk ¤2,25 , ¤2,40 en ¤ 2,70.
Ben ik van m'n Gliss Kur geloof afgevallen? Neen.Afgelopen weekend was ik na een feestje op andere locatie m'n spullen vergeten. M'n Gliss Kur schuimversteviger en bijna lege pot gelwax van de HEMA staan dus even werkeloos aan de kant. Het haarmasker en conditioner van Gliss Kur vinden nog gretig aftrek. Nou moet ik zeggen dat sinds ik dat makser gebruik, m'n haar daadwerkelijk zachter aanvoelt gedurende meerdere dagen. 3,5 week na kappersbezoek nog geen gespleten punten
Dank je dat je die actie even door hebt gegevenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:39 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
gelwax was vorige week in de aanbieding @ 2¤Meteen 4 potten gehaald
Dan moeten er weer foto's geplaatst worden!quote:Op maandag 12 september 2005 19:06 schreef MadGuy het volgende:
Ik update die collage ook niet meer zo erg, heb ik gemerkt...
Was jij niet aan de beurt?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dan moeten er weer foto's geplaatst worden!
Inderdaad erg vriendelijk...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dank je dat je die actie even door hebt gegeven
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dank je dat je die actie even door hebt gegeven
Ga er even voor zittenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:24 schreef MadGuy het volgende:
Zeg, Lacoste, zitten er ook cone ingrediënten in de conditioners en haarmaskers van Gliss Kur?
Het lijkt mij eerlijk gezegd dat je haar er knettervet van wordt. Daarbij zal het je haar niet verzorgen met speciaal daarvoor bedoelde ingrediënten, maar alleen een vet filmpje vormen om de haar.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:39 schreef Modwire het volgende:
Ik hoor hiet net dat zonnebrand-creme(/melk) goed is voor je haar, om te gebruiken als een soort van gel/wax, iemand die dit kan bevestigen danwel ontkrachten voordat ik het probeer![]()
Haha, wat wordt je vraag?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:21 schreef DarcMarc het volgende:
@ MadGuy ik heb nog een handige weblog gevonden van een kapster Blondie genaamd http://haarvragen.web-log.nl/log/3424890 waar je gewoon vragen kan stellen over je haar
Morgen maar is een vraag stellen![]()
Een Ashton Kutscher (sp?) kapsel...quote:Op woensdag 14 september 2005 22:46 schreef MugenPower het volgende:
Heeft zoiets een naam dan...![]()
![]()
<MP>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |