Niet van die negerfratsen hier, he jong.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:18 schreef Speth het volgende:
word up, G
Ik kan het niet laten... Ik doe het al sinds mijn jeugd.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:47 schreef Lucske het volgende:
[..]
Niet van die negerfratsen hier, he jong.
Zo denk ik idd wel dat m'n haar eruit ziet als het langer wordt, hoewel het mijne wel iets fijner is dan wat die dude op de foto heeft. Ik geef echter de voorkeur aan wat netter haarquote:Op maandag 11 juli 2005 11:53 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
Dit dus. Om maar even de on-topic feestvreugde te verhogen.
Is DIT overigens niet iets voor je, Speth?
aha en hoelang lijft dat dan ongeveer stijl als ik t door de kapper laat doenquote:Mja, je kan je haar natuurlijk laten straighten bij de kapper, alleen dat is niet zo goed voor je haar en je moet het om de zoveel tijd opnieuw laten doen.
Is ook zo lullig als je constant met je spuit in je hand zit....quote:Op maandag 11 juli 2005 15:41 schreef MadGuy het volgende:
Nat blijven kan alleen als je het constant bevochtigd met een plantenspuit of iets dergelijks...
dat is inderdaad een erg fijn kapsel....quote:Op maandag 11 juli 2005 11:53 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
Dit dus. Om maar even de on-topic feestvreugde te verhogen.
Is DIT overigens niet iets voor je, Speth?
Bovenste of die ik Speth aanraadde?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:04 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
dat is inderdaad een erg fijn kapsel....![]()
Ik heb hem voor je geupdatequote:Op maandag 11 juli 2005 10:18 schreef MadGuy het volgende:
Deel 27 dus alweer. Ik post mijn fotocollage maar even, maar ik heb niet de tijd gehad hem te updaten. Lacoste, jij had toch nog tijd over?
[afbeelding]
Vorig deel
Haarwas tips
De kappersite met modellenboek
de bovenste, die link is meer voor vrouwen vind ik persoonlijk, iig in combinatie met die kleurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |