"Ik dacht dat je van de andere kant was" impliceert mijns inziens genoeg, maar dat terzijdequote:Op woensdag 2 november 2005 14:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik heb niemand een mietje genoemt?
Daar heeft de kapper vast wel een MacGyver oplossing voor...quote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef dewitteparel het volgende:
Super-muffin: zeker een verbetering m.i.Heb je een foto meegenomen of gewoon de kapper uitgelegd wat er moest gebeuren?
Ik moet binnenkort ook weer, begin op macgyver te lijken, mn qua mat :
[afbeelding]
"Hier heb je een elastiekje, paperclip en een rietje. Knip mijn haar."quote:Op woensdag 2 november 2005 18:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Daar heeft de kapper vast wel een MacGyver oplossing voor...
dan wordt mijn haar geknipt met een tankquote:Op woensdag 2 november 2005 18:52 schreef Speth het volgende:
[..]
"Hier heb je een elastiekje, paperclip en een rietje. Knip mijn haar."
Beetje Haley Joel Osment aspiraties? Speth blijft grote gelijkenis tonen met kindsterretjes.quote:Op donderdag 3 november 2005 04:06 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Beetje ingekort, voornamelijk om beide zijden gelijkmatiger te maken, zodat ik er niet uit zie als die gast die triangel speelt in de jostiband...
Deze mevrouw gaat er ook gebukt onder...quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:53 schreef dewitteparel het volgende:
ik moet ook weer, moet even flink gesnoeid worden in die st bernard in mn nek
Stukken beter...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:52 schreef Skv het volgende:
Voor de kapper (net na het douchen):
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry voor de grootte
Dat ziet er top uit SKVquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:52 schreef Skv het volgende:
Voor de kapper (net na het douchen):
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry voor de grootte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |