idd, die voor en na plaatjes vind ik ook niet zo, maar de site is wel leuk om een beetje idee op te doen vind ik, er zitten qua haartypes best nogal verschillen in alle foto's dus een hoop mensen kunnen "zichzelf" wel terugvindenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:59 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb die link inderdaad wel eens eerder gezien, en hoewel de maker van die site soms goede tips heeft, ben ik het niet altijd eens met zijn 'dit staat veel beter' plaatjes. Een beetje conservatief en ouderwets...
wow! dat ziet er echt goed uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:35 schreef saaw het volgende:
mijn haar is eindelijk een beetje lang aan het worden :d kan zelfs in een staartje op een manier dat het enigzins bijft zitten
zie FoBo
Nee, ik heb niet zozeer het idee dat die shampoo echt helpt tegen de droogte. Het wordt er wel lekker zacht van, maar ik gebruik evengoed altijd conditioner na het wassen. Genoeg van dat soort middeltjes kan je niet gebruiken zeg ik maarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:14 schreef Coldplaya het volgende:
Lacoste, ik las in een vorig deel dat je een shampoo voor droog haar gebruikt. Helpt die nu echt of word het haar er enkel zachter van? Bij mij is het vnl. aan de achterkant tamelijk droog.
Haargel helpt wel maar niet gedurende de hele dag. En die Hair-repair meuk maakt het eigenlijk enkel platter.
fotoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:14 schreef SickBitch het volgende:
hihi ik heb heel lang haar *trots*maar verven is prijzig met lang haar
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Daar komt ie g*dverdomme na 28 topics pas mee
Ja, maar als een shampoo erg schuimt betekent dat meestal dat er veel zeep in zit. Dit droogt je haar uit, kan klitten en gespleten haarpunten veroorzaken en kan leiden tot overmatige vetproductie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:16 schreef SickBitch het volgende:
shampoo voor droog en beschadigd haar werkt wel goed als je het echt regelmatig gebruikt (niet tussendoor even andere shampoo gebruiken)
tuurlijk wel!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:29 schreef SickBitch het volgende:
[..]
ja maar k ben een meisje dus k tel zeker niet mee hier![]()
Ik ben niet welkom?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:32 schreef dewitteparel het volgende:
Dit is geen 'chauvinist male pig' topic hoor
ga voor nog langer :p t is woensdag geknipt dus is stukje afquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:32 schreef dewitteparel het volgende:
Dit is geen 'chauvinist male pig' topic hoorDames meer dan welkom
@SB: dat is behoorlijk lang jaZo lang hoef ik het niet iig
aan foto 1 te zien heb je echt geen heel lang haar hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:14 schreef SickBitch het volgende:
hihi ik heb heel lang haar *trots*maar verven is prijzig met lang haar
t is niet extreem lang neequote:Op zondag 28 augustus 2005 16:59 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
aan foto 1 te zien heb je echt geen heel lang haar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |