Deze fobie hoort zo onderhand in een ander topic thuisquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:45 schreef Samson het volgende:
[..]
Nope, dat ben ik niet, ik wilde dat ik m was want zo te zien is hij onderhand wat assertiever bij de kapper dan ik![]()
Dat ding is uitverkocht bij alle Kruidvat-filialen in het winkelcentrum (3 filialen). Ik kijk vanmiddag nog een keer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:01 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik ook, Sylvesterrr zou er eentje voor mij regelen alleen die is nu weer kaal
geef maar een linkjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Deze fobie hoort zo onderhand in een ander topic thuisRelaties & Psychologie bijvoorbeeld.
vandaag was ik bij footlocker, nike store, etos, zelfs bij een kapper maar nergens hadden ze hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat ding is uitverkocht bij alle Kruidvat-filialen in het winkelcentrum (3 filialen). Ik kijk vanmiddag nog een keer.
Ik heb er een voor je gevonden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat ding is uitverkocht bij alle Kruidvat-filialen in het winkelcentrum (3 filialen). Ik kijk vanmiddag nog een keer.
weeehooooquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:13 schreef sylvesterrr het volgende:
@dewitteparel: als TPG Post meewerkt, krijg je morgen eindelijk je haarbandje in je handen.
@rotskibo: dat ding kost EUR 1,99 (excl. EUR 0,78 verzendkosten). Ik koop en verzend het morgen.
voor mij idemquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:10 schreef dewitteparel het volgende:
mail me even je rekeningnummer dan maak ik 2,77¤ over
Ik heb jouw haarband nog niet kunnen kopen wegens omstandigheden. Ik koop en verzend 't vandaag.quote:
Daar zit echt maar één ding op:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:20 schreef super-muffin het volgende:
Mijn haar is een beetje te lang aan het worden
En je haarband is inmiddels onderweg. :-)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb jouw haarband nog niet kunnen kopen wegens omstandigheden. Ik koop en verzend 't vandaag.
goed bezig maddonaman! Ik vind dit er beter uitzien dan het iets kortere nu het over je oren hangtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:59 schreef MadGuy het volgende:
Middels de volgende brakke camfoto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
wilde ik even melden dat mijn haar vandaag wel ERG naar mijn zit zit!
Gast... dan hoef je nog niet meteen zo'n griezelig exemplaar te nemenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:10 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Daar zit echt maar één ding op:
[afbeelding]
"Gaat u maar alvast zitten, mijn handen jeuken..."![]()
Danke! IK begin ook weer tevredener te worden. Nu de goede lijn voortzetten!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:12 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
goed bezig maddonaman! Ik vind dit er beter uitzien dan het iets kortere nu het over je oren hangt![]()
Madguy is dit kapsel niet wat voor jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:59 schreef MadGuy het volgende:
Middels de volgende brakke camfoto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
wilde ik even melden dat mijn haar vandaag wel ERG naar mijn zit zit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |