Ik dacht dat jij ging slapen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:50 schreef Imberr het volgende:
PUB Slowchat #119 "Spenky"Knoekie"BObNL"
Check.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:52 schreef cultheld het volgende:
Waar zijn de pedo's?
Geen pedo, ik heb enkel een lolita-complex.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:52 schreef cultheld het volgende:
Waar zijn de pedo's?
Ik las "neukversie" ipv "afdrukversie".quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:56 schreef cultheld het volgende:
Zou PUB al bij de favorieten van martijn.org staan?
Fuck, is mijn kaaklijn zo apart?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie het aan je kin inclusief mond!
Nee, je hebt gewoon een tijd teveel met foto's gespamt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:57 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Fuck, is mijn kaaklijn zo apart?
afrukversiequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik las "neukversie" ipv "afdrukversie".
Maar dat ligt natuurlijk helemaal aan dat het 22:00 uur is geweest !
Hehehehehehe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik las "neukversie" ipv "afrukversie".
Maar dat ligt natuurlijk helemaal aan dat het 22:00 uur is geweest !
De pot verwijt de ketel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon een tijd teveel met foto's gespamt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:57 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Fuck, is mijn kaaklijn zo apart?
WELLUSquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:59 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel.
Sorry....
Maar ik ben het niet hoor!
dan ben je nog best een slimme josti!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:00 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het syndroom van down.
NIETUS!quote:
Ach man, houd toch je klep dichtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:01 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
NIETUS!
GEBASSEERD OP LEUGENS! ER ZIJN GEEN AMERIKANEN IN IRAK!
Oh erm... wacht... ik draai door.
Ja hee, jij bracht het naar voren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach man, houd toch je klep dicht!!
Ik zei helemaal niks over Irakquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:02 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ja hee, jij bracht het naar voren.
Waar Hans Teeuwen zo goed in was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks over Irak!!
Mijn emoties, wat doe je !!
Maar dan valt alles eruit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:04 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Waar Hans Teeuwen zo goed in was.
De boel omdraaien.
was? Issie dood?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:04 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Waar Hans Teeuwen zo goed in was.
De boel omdraaien.
Oeh, dat kan best kinky zijn!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dan valt alles eruit.
Zie je het al voor je? Álles? Vallen? Eruit?
Yuck!
Alhoewel zoiets vast aangenaam is op de wc!
*ziet tubgirl alweer voor zich*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:11 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Oeh, dat kan best kinky zijn!
Voor sommige mensen dan.....
Doe mij maar het ouderwetsche gedoe, met wat moderne invloeden van chopin tot berlusconi.
En dan feces uitwerpen op de maat.quote:
*trots en strijkt met de eer*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:13 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
En dan feces uitwerpen op de maat.
Ik voorzie een winamp-plugin.
Meis, je zit bordevol ideeën!![]()
![]()
Die skin zou ik het downloaden waard vinden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:13 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
En dan feces uitwerpen op de maat.
Ik voorzie een winamp-plugin.
Meis, je zit bordevol ideeën!![]()
![]()
Je komt in de credits.quote:
Ziejewel..!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:16 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je komt in de credits.
Weet je wat, mijn volgende nummer zal ijsmeis heten.
Bioslock. maanvis en een andere user hebben ook al een usernaamnummer!
Wat ben ik goed in kinnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:18 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Lachen, gieren, brullen?
Met hem mag ik hier niet meer komen.
Hodver, toch erin getrapt.quote:
Breng ijsmeis nou niet op ideeënquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:20 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hodver, toch erin getrapt.
Naja, het is ik: cerror.
Maar je gaat mij toch niet noteren voor een algehele ban huh?![]()
![]()
Ok ok ok, ik heb je gepest ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Breng ijsmeis nou niet op ideeën!
Op je knieënquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:22 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ok ok ok, ik heb je gepest ja.
Maar dat was alleen omdat ik die foto's tof vind!
Dus meer een soort van B&H idee... geen bash idee
Schiet eens op danquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:23 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Daar heb ik (nog) geen smiley voor gemaakt.
Afgesproken!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Schiet eens op dan.
*stelt een tijdslimiet in van 24 uur*
hoe zit het met al die smilies die je voor mij zou maken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:24 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Afgesproken!
* Duncan-Death fotosoep aanpleurt.
Welke precies?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
hoe zit het met al die smilies die je voor mij zou maken?![]()
![]()
![]()
Wat is dat in de handen van dat smiletje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:33 schreef Duncan-Death het volgende:
Zeg ijsmeis, laat mij alstublieft niet bannen hier in pub: [afbeelding]
Done.
2 handen tegen elkaar...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat is dat in de handen van dat smiletje?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:33 schreef Duncan-Death het volgende:
Zeg ijsmeis, laat mij alstublieft niet bannen hier in pub: [afbeelding]
Done.
wrom ik zit tog ook niet op school.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:37 schreef Casparovvv het volgende:
Brechtje zit op school, wat denk je zelf?
ijsmeis zal wel werken ofzo
wij moeten dan altijd pas woensdag naar school. ja maandag introductie onzin. maar da moet ik niet zo. ik moet alleen nu komende maandag herkansingen maken :Squote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:59 schreef Casparovvv het volgende:
niet voor Brechtje, ze zin in dezelfde regio als ik dus moet weer naar school vandaag. Ik moet vanmiddag ook even langs, eigenlijk
okej dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:25 schreef Gabry het volgende:
Ik heb ook herkansingen nu.. maar ik ga niet
Geen zin![]()
Ik vind hem wel rustgevendquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:36 schreef spenky het volgende:
[..]
je word wel een beetje aggesief van die AVATAR van jou
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:36 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemorgen.
jaa daar heb je dan wel weer een puntquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:37 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik vind hem wel rustgevend![]()
Die blauwe lucht, lichte kleren enzo![]()
Ik heb mijn boekenpakket al 2 weken binnen, en nog steeds maar 60% van mijn boeken gekaft ofzoquote:
Mijn computer is niet zo goed in kaftenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:45 schreef spenky het volgende:
[..]anno 2005 gaat alles gewoon met de computert
me laptop...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Mijn computer is niet zo goed in kaften![]()
Het beste wat je kan doen is gewoon voorzichtig zijn, dan is kaften niet nodig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Mijn computer is niet zo goed in kaften![]()
wat voor kaftpapier heb je? beetje mooi?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:47 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Het beste wat je kan doen is gewoon voorzichtig zijn, dan is kaften niet nodig.
Maar aangezien ik meester ben in het boeken slopen, nat maken en onbewust volkrassen, kaft ik ze toch maar
dat mokkeltje heb ik toevallig wel opgewacht in de kleedkamer bij de douchesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:49 schreef -Mo- het volgende:
Er is zo'n lelijk mokkeltje dat elke keer steeds meer kleren uitrekt als FC Zwolle wint, of verdient gelijkspeelt...en nu heeft Zwolle gister gewonnen
Fotows?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:49 schreef -Mo- het volgende:
Er is zo'n lelijk mokkeltje dat elke keer steeds meer kleren uitrekt als FC Zwolle wint, of verdient gelijkspeelt...en nu heeft Zwolle gister gewonnen
Alle restjes van de afgelopen jaren. Dat houd in: O'neill, simpel zwart HEMA kaftpapier en simpel zwart V&D kaftpapier, gekreukt en wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:48 schreef spenky het volgende:
[..]
wat voor kaftpapier heb je? beetje mooi?
dat is juist vetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Alle restjes van de afgelopen jaren. Dat houd in: O'neill, simpel zwart HEMA kaftpapier en simpel zwart V&D kaftpapier, gekreukt en wel.
Tsja, zie het nut van pimpen met je schoolspullen nooit zo
Ja, ik kon het huis niet vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:47 schreef spenky het volgende:
hooi mo, heb heel de nacht liggen wachten op je biertje
En vevolgens finaal in elkaar geslagen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:49 schreef spenky het volgende:
[..]
dat mokkeltje heb ik toevallig wel opgewacht in de kleedkamer bij de douches
Ik had geluk. Het kaftpapier van mijn wiskunde boeken vorig jaar had ik bewaard, en het paste precies om mijn nieuwe wiskunde boeken dit jaar. Hoefde het er alleen maar omheen te vouwenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:51 schreef spenky het volgende:
[..]
dat is juist vetlekker old skool kaften
dat kwam erna pasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En vevolgens finaal in elkaar geslagen?![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:52 schreef Gabry het volgende:
mn laatste kaft papier was van de Powerpuff Girls![]()
En vervolgens belandde ik op een boederijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:51 schreef spenky het volgende:
[..]
muts, khad nog de vlak uitgehangen met een varken eraan
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:53 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik had geluk. Het kaftpapier van mijn wiskunde boeken vorig jaar had ik bewaard, en het paste precies om mijn nieuwe wiskunde boeken dit jaar. Hoefde het er alleen maar omheen te vouwen
hmmz tog verkeerde afslag genomen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En vervolgens belandde ik op een boederij![]()
Ow boerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ze heeft alleen nog maar het muts afgedaan hoor.![]()
www.fczwolle.org
Beweer je nou dat je géen boer bent?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:54 schreef spenky het volgende:
[..]
hmmz tog verkeerde afslag genomen...
jaaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Beweer je nou dat je géen boer bent?![]()
Laterquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:55 schreef spenky het volgende:
ik moet ff gaan.. cu vanaaf wel ofzo oooi
Het zijn gewoon allemaal wankertjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:56 schreef Gabry het volgende:
Zwolle moet echt wanhopig zijn als ze zulk soort acties hebben
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:00 schreef Chriz2k het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/NANA1.html.
TOEGANG GEWEIGERDquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:00 schreef Chriz2k het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/NANA1.html.
Filternet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
TOEGANG GEWEIGERD
De toegang tot http://www.big-boys.com/articles/NANA1.html werd geweigerd.
Toon reden van de blokkade
Klik op deze link om te zien waarom de pagina werd geblokkeerd
(filtergebruikersnaam en -wachtwoord eenmalig vereist)
Onterecht geblokkeerde pagina
Klik op bovenstaande link indien u vindt dat deze pagina niet
gefilterd had moeten zijn.
Filter passeren
Om het filter te kunnen passeren dient u te beschikken over
filtergebruikersnaam en -wachtwoord (1x per sessie).
Veelgestelde vragen over het filter
vindt u op onze Helpdeskpagina's.
neequote:
Owja, Solcon, daar kon ik niet opkomen. Ook een ingebouwd Christenenfilter ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:10 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
nee
Solcon...
Heb een klein broertje die ook weet hoe internet werkt enzoMisschien ook een stukje zelfbescherming...
Solcon abbo is anders dan filternet abbo. Solcon wordt ook gebruikt op scholen enzo, filternet is christelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:18 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Owja, Solcon, daar kon ik niet opkomen. Ook een ingebouwd Christenenfilter ja.
hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:24 schreef wappiej het volgende:
Ik heb geen kaftpapier nodig, ik krijg een map en dat zijn al m'n boeken.
En je sportkleding hoef je ook niet te kaften
*begint 30 augustus aan brugjaar landmacht VV2*
Aaaaaaaaaaaah. * Rabrynil rent weg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:23 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Solcon abbo is anders dan filternet abbo. Solcon wordt ook gebruikt op scholen enzo, filternet is christelijk.
Helemaal erg is kliksafe, van het reformatorisch dagblad![]()
het reformatorisch dagblad sluit zelfs hun site op zondag, want christenen mogen niet surfen op zondag
waarvoor?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:26 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaah. * Rabrynil rent weg.
Ik heb zilverkleurig kaftpapier van de V&D (wat ook erg handig is als je cadeautjes moet inpakken), nog wit kaftpapier over van vorig jaar, en blauwgroen met gele Bono (beertje van VIS) die z'n armen uitsteekt alsof 'ie een knuffel geeft. Dit jaar maar 1 soort druk kaftpapier, rest neutraal. Dat knuffelbeertje maakt me gewoon vrolijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Alle restjes van de afgelopen jaren. Dat houd in: O'neill, simpel zwart HEMA kaftpapier en simpel zwart V&D kaftpapier, gekreukt en wel.
Tsja, zie het nut van pimpen met je schoolspullen nooit zo
Dat had mijn opa, totdat zijn parkinson te erg werdt en hij niet meer kon muizen of typenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:31 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Voor internetfilters a la het Reformatorisch Dagblad.
Ik ben van schriften af gestapt, gebruik een multomap, en een stencilmap voor de losse stencils.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb zilverkleurig kaftpapier van de V&D (wat ook erg handig is als je cadeautjes moet inpakken), nog wit kaftpapier over van vorig jaar, en blauwgroen met gele Bono (beertje van VIS) die z'n armen uitsteekt alsof 'ie een knuffel geeft. Dit jaar maar 1 soort druk kaftpapier, rest neutraal. Dat knuffelbeertje maakt me gewoon vrolijk. En al mijn schriften zijn in felle (neon)kleuren
.
Ik moest een keer wat opzoeken voor school (ook christelijk), kwam ik terecht op de site van het reformatorisch dagblad (op zondag maak ik vaak werkstukken, toch een saaie dag) "Vandaag is de site gesloten, morgen weer."quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:23 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Solcon abbo is anders dan filternet abbo. Solcon wordt ook gebruikt op scholen enzo, filternet is christelijk.
Helemaal erg is kliksafe, van het reformatorisch dagblad![]()
het reformatorisch dagblad sluit zelfs hun site op zondag, want christenen mogen niet surfen op zondag
Vrouwpersonenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik ben van schriften af gestapt, gebruik een multomap, en een stencilmap voor de losse stencils.
cadeaupapier hebben we genoeg, met 2 creatief zijnde inpak-geile vrouwpersoonen in dit huis.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik moest een keer wat opzoeken voor school (ook christelijk), kwam ik terecht op de site van het reformatorisch dagblad (op zondag maak ik vaak werkstukken, toch een saaie dag) "Vandaag is de site gesloten, morgen weer."
Zit je daar.
Of mensen die geen JA-NEE brievenbussticker hebben maar een Reforsticker: "Wij wensen geen krant te ontvangen op zondag." en dan een kerkje en 'Reformatorisch dagblad' eronder. Je zal maar kranten lopen en alleen goed weer hebben op zondag. Of open gewoon je brievenbus niet op zondag: heb je er geen last van.
Ik ben ook inpak-geil als het om cadeautjes voor vriend(inn)en hoor. Ik heb zelfs lintjes/strikjes voor de finishing touch. Maar boeken kaften doe ik dit jaar voor het eerst, daarvoor deed mijn moeder het altijd in haar eentje, nu wilde ze het per se samen doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik ben van schriften af gestapt, gebruik een multomap, en een stencilmap voor de losse stencils.
cadeaupapier hebben we genoeg, met 2 creatief zijnde inpak-geile vrouwpersoonen in dit huis.
ja?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:38 schreef -Trinity- het volgende:
En ik ben ook een vrouwspersoon natuurlijk.
dankje Trinityquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:41 schreef -Trinity- het volgende:
Succes Casparovvv.
engquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dankje Trinity![]()
School, ja, s c h o o l.
Ach, voor mij is het gewoon een meneer die aan het aftellen is bij een bokswedstrijd!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:01 schreef Gabry het volgende:
Ik heb het gevoel, alsof mn posts minder vriendelijk, doordacht en rustig overkomen met deze avatar
drumspullenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:18 schreef B_BOY het volgende:
ik ga me drumspullen maar es inpakken kjomen ze straks ophalen.
ik kan al boogschietenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:20 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil leren boogschieten. Of schieten met handgeweer.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach, voor mij is het gewoon een meneer die aan het aftellen is bij een bokswedstrijd!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Gewoon toch, kruisbogen vind ik nep.
Dat eerste blonde meisje lijkt me wel cool als ze normaal kijktquote:
die met die bril...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dat eerste blonde meisje lijkt me wel cool als ze normaal kijkt![]()
Maar wel voor verbetering vatbaar![]()
links is ze ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:36 schreef -Trinity- het volgende:
Is dat blonde meisje trouwens links dat zij de boog anders vasthoudt dan alle andere, of legt ze wat uit?
Brechtje mag vooraan staanquote:
Dat kind is net 11 ofzo manquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dat eerste blonde meisje lijkt me wel cool als ze normaal kijkt![]()
Maar wel voor verbetering vatbaar![]()
misschien is ze linkshandig?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:36 schreef -Trinity- het volgende:
Is dat blonde meisje trouwens links dat zij de boog anders vasthoudt dan alle andere, of legt ze wat uit?
Hey moquote:
ja, en dan maar richtenquote:
Hee leef jij ook nogquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:46 schreef saaw het volgende:
ik moet zo naar het ziekenhuis maar heb geen zin
en daarn naar de fysio
en dan bier
Gabry!quote:
ben je echt een vrouw?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:46 schreef saaw het volgende:
en daarn naar de fysio
en dan bier
10voor3quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
IK moet om kwart over 2, jij?
Ik moet ook binnekort.. extra inentingen voor mn opleiding..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:46 schreef saaw het volgende:
en daarn naar de fysio
en dan bier
Oh, dat breekt toch ook je hele dag?quote:
Als ze maar geen boeren laten achterafquote:
Nu? Raarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:51 schreef Duncan-Death het volgende:
Ola luitjes!
Tiet veurn boterhammeke!
18, wel tof voor die vriend van jequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
vriend van mij heeft sinds een aantal maanden zijn rode baret, hij zit bij de luchtmobiele brigade.
Je eet je nog dood.quote:
Ja, wat dacht je danquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kom je serieus dáár opeens online voor?
Oei.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:54 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Mazzelpik!
Ik moet het doen met droog brood en leverpastei.
Ik moet eerst nog windows service pack 1 of 2 installeren..quote:
Can't hardly waitquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog windows service pack 1 of 2 installeren..![]()
Daarna kan die weer aan..![]()
Ze lijkt op mn studieloopbaan begeleider..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:58 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
Lief gezichtje.
Lelijke memmen.
Vrouwenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ze lijkt op mn studieloopbaan begeleider..
Ik heb geprobeert dr hints te geven, maar die kut psycholoog reagert daar niet goed op![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ze lijkt op mn studieloopbaan begeleider..
Ik heb geprobeert dr hints te geven, maar die kut psycholoog reageert daar niet goed op![]()
Gij zult het nooit lerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Have you *looked* in a mirror recently?
Neuh, ik zou het niet durven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Did you look in a mirror recently
quote:
omfg n00b, i pwn y0u big tim3z0r, rofl.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Doet me denken aan oude nerdische klasgenoten...
Dust2quote:
lolquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
omfg n00b, i pwn y0u big tim3z0r, rofl.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:16 schreef Gabry het volgende:
lollolololol, I pwn u wif m4d5killz!!!!!11111oneoneoneeleven
olololOLOLOLolOLOLlOLo ROFLMAOGTMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111!on!eone!!!!!!11111111111111111quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
omfg n00b, i pwn y0u big tim3z0r, rofl.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:22 schreef Chriz2k het volgende:
¬_¬
^_^quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:25 schreef Duncan-Death het volgende:
^-^
OMFG, tering zeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:29 schreef Duncan-Death het volgende:
[afbeelding]
Woord omhoog negers!
quote:
sick, maar die tering jantjes komen regelmatig langsquote:
ILL GET AN ADMIN TO BAN YOU FUCKING NOOBquote:
Zoontjes van de bevriende arts?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
sick, maar die tering jantjes komen regelmatig langs![]()
Verpauperde jeugd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
sick, maar die tering jantjes komen regelmatig langs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |