Het beste wat je kan doen is gewoon voorzichtig zijn, dan is kaften niet nodig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Mijn computer is niet zo goed in kaften![]()
wat voor kaftpapier heb je? beetje mooi?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:47 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Het beste wat je kan doen is gewoon voorzichtig zijn, dan is kaften niet nodig.
Maar aangezien ik meester ben in het boeken slopen, nat maken en onbewust volkrassen, kaft ik ze toch maar
dat mokkeltje heb ik toevallig wel opgewacht in de kleedkamer bij de douchesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:49 schreef -Mo- het volgende:
Er is zo'n lelijk mokkeltje dat elke keer steeds meer kleren uitrekt als FC Zwolle wint, of verdient gelijkspeelt...en nu heeft Zwolle gister gewonnen
Fotows?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:49 schreef -Mo- het volgende:
Er is zo'n lelijk mokkeltje dat elke keer steeds meer kleren uitrekt als FC Zwolle wint, of verdient gelijkspeelt...en nu heeft Zwolle gister gewonnen
Alle restjes van de afgelopen jaren. Dat houd in: O'neill, simpel zwart HEMA kaftpapier en simpel zwart V&D kaftpapier, gekreukt en wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:48 schreef spenky het volgende:
[..]
wat voor kaftpapier heb je? beetje mooi?
dat is juist vetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Alle restjes van de afgelopen jaren. Dat houd in: O'neill, simpel zwart HEMA kaftpapier en simpel zwart V&D kaftpapier, gekreukt en wel.
Tsja, zie het nut van pimpen met je schoolspullen nooit zo
Ja, ik kon het huis niet vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:47 schreef spenky het volgende:
hooi mo, heb heel de nacht liggen wachten op je biertje
En vevolgens finaal in elkaar geslagen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:49 schreef spenky het volgende:
[..]
dat mokkeltje heb ik toevallig wel opgewacht in de kleedkamer bij de douches
Ik had geluk. Het kaftpapier van mijn wiskunde boeken vorig jaar had ik bewaard, en het paste precies om mijn nieuwe wiskunde boeken dit jaar. Hoefde het er alleen maar omheen te vouwenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:51 schreef spenky het volgende:
[..]
dat is juist vetlekker old skool kaften
dat kwam erna pasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En vevolgens finaal in elkaar geslagen?![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:52 schreef Gabry het volgende:
mn laatste kaft papier was van de Powerpuff Girls![]()
En vervolgens belandde ik op een boederijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:51 schreef spenky het volgende:
[..]
muts, khad nog de vlak uitgehangen met een varken eraan
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:53 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik had geluk. Het kaftpapier van mijn wiskunde boeken vorig jaar had ik bewaard, en het paste precies om mijn nieuwe wiskunde boeken dit jaar. Hoefde het er alleen maar omheen te vouwen
hmmz tog verkeerde afslag genomen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En vervolgens belandde ik op een boederij![]()
Ow boerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ze heeft alleen nog maar het muts afgedaan hoor.![]()
www.fczwolle.org
Beweer je nou dat je géen boer bent?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:54 schreef spenky het volgende:
[..]
hmmz tog verkeerde afslag genomen...
jaaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Beweer je nou dat je géen boer bent?![]()
Laterquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:55 schreef spenky het volgende:
ik moet ff gaan.. cu vanaaf wel ofzo oooi
Het zijn gewoon allemaal wankertjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:56 schreef Gabry het volgende:
Zwolle moet echt wanhopig zijn als ze zulk soort acties hebben
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:00 schreef Chriz2k het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/NANA1.html.
TOEGANG GEWEIGERDquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:00 schreef Chriz2k het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/NANA1.html.
Filternet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
TOEGANG GEWEIGERD
De toegang tot http://www.big-boys.com/articles/NANA1.html werd geweigerd.
Toon reden van de blokkade
Klik op deze link om te zien waarom de pagina werd geblokkeerd
(filtergebruikersnaam en -wachtwoord eenmalig vereist)
Onterecht geblokkeerde pagina
Klik op bovenstaande link indien u vindt dat deze pagina niet
gefilterd had moeten zijn.
Filter passeren
Om het filter te kunnen passeren dient u te beschikken over
filtergebruikersnaam en -wachtwoord (1x per sessie).
Veelgestelde vragen over het filter
vindt u op onze Helpdeskpagina's.
neequote:
Owja, Solcon, daar kon ik niet opkomen. Ook een ingebouwd Christenenfilter ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:10 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
nee
Solcon...
Heb een klein broertje die ook weet hoe internet werkt enzoMisschien ook een stukje zelfbescherming...
Solcon abbo is anders dan filternet abbo. Solcon wordt ook gebruikt op scholen enzo, filternet is christelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:18 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Owja, Solcon, daar kon ik niet opkomen. Ook een ingebouwd Christenenfilter ja.
hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:24 schreef wappiej het volgende:
Ik heb geen kaftpapier nodig, ik krijg een map en dat zijn al m'n boeken.
En je sportkleding hoef je ook niet te kaften
*begint 30 augustus aan brugjaar landmacht VV2*
Aaaaaaaaaaaah. * Rabrynil rent weg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:23 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Solcon abbo is anders dan filternet abbo. Solcon wordt ook gebruikt op scholen enzo, filternet is christelijk.
Helemaal erg is kliksafe, van het reformatorisch dagblad![]()
het reformatorisch dagblad sluit zelfs hun site op zondag, want christenen mogen niet surfen op zondag
waarvoor?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:26 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaah. * Rabrynil rent weg.
Ik heb zilverkleurig kaftpapier van de V&D (wat ook erg handig is als je cadeautjes moet inpakken), nog wit kaftpapier over van vorig jaar, en blauwgroen met gele Bono (beertje van VIS) die z'n armen uitsteekt alsof 'ie een knuffel geeft. Dit jaar maar 1 soort druk kaftpapier, rest neutraal. Dat knuffelbeertje maakt me gewoon vrolijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Alle restjes van de afgelopen jaren. Dat houd in: O'neill, simpel zwart HEMA kaftpapier en simpel zwart V&D kaftpapier, gekreukt en wel.
Tsja, zie het nut van pimpen met je schoolspullen nooit zo
Dat had mijn opa, totdat zijn parkinson te erg werdt en hij niet meer kon muizen of typenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:31 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Voor internetfilters a la het Reformatorisch Dagblad.
Ik ben van schriften af gestapt, gebruik een multomap, en een stencilmap voor de losse stencils.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb zilverkleurig kaftpapier van de V&D (wat ook erg handig is als je cadeautjes moet inpakken), nog wit kaftpapier over van vorig jaar, en blauwgroen met gele Bono (beertje van VIS) die z'n armen uitsteekt alsof 'ie een knuffel geeft. Dit jaar maar 1 soort druk kaftpapier, rest neutraal. Dat knuffelbeertje maakt me gewoon vrolijk. En al mijn schriften zijn in felle (neon)kleuren
.
Ik moest een keer wat opzoeken voor school (ook christelijk), kwam ik terecht op de site van het reformatorisch dagblad (op zondag maak ik vaak werkstukken, toch een saaie dag) "Vandaag is de site gesloten, morgen weer."quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:23 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Solcon abbo is anders dan filternet abbo. Solcon wordt ook gebruikt op scholen enzo, filternet is christelijk.
Helemaal erg is kliksafe, van het reformatorisch dagblad![]()
het reformatorisch dagblad sluit zelfs hun site op zondag, want christenen mogen niet surfen op zondag
Vrouwpersonenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik ben van schriften af gestapt, gebruik een multomap, en een stencilmap voor de losse stencils.
cadeaupapier hebben we genoeg, met 2 creatief zijnde inpak-geile vrouwpersoonen in dit huis.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik moest een keer wat opzoeken voor school (ook christelijk), kwam ik terecht op de site van het reformatorisch dagblad (op zondag maak ik vaak werkstukken, toch een saaie dag) "Vandaag is de site gesloten, morgen weer."
Zit je daar.
Of mensen die geen JA-NEE brievenbussticker hebben maar een Reforsticker: "Wij wensen geen krant te ontvangen op zondag." en dan een kerkje en 'Reformatorisch dagblad' eronder. Je zal maar kranten lopen en alleen goed weer hebben op zondag. Of open gewoon je brievenbus niet op zondag: heb je er geen last van.
Ik ben ook inpak-geil als het om cadeautjes voor vriend(inn)en hoor. Ik heb zelfs lintjes/strikjes voor de finishing touch. Maar boeken kaften doe ik dit jaar voor het eerst, daarvoor deed mijn moeder het altijd in haar eentje, nu wilde ze het per se samen doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik ben van schriften af gestapt, gebruik een multomap, en een stencilmap voor de losse stencils.
cadeaupapier hebben we genoeg, met 2 creatief zijnde inpak-geile vrouwpersoonen in dit huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |