Ok ok ok, ik heb je gepest ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Breng ijsmeis nou niet op ideeën!
Op je knieënquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:22 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ok ok ok, ik heb je gepest ja.
Maar dat was alleen omdat ik die foto's tof vind!
Dus meer een soort van B&H idee... geen bash idee
Schiet eens op danquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:23 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Daar heb ik (nog) geen smiley voor gemaakt.
Afgesproken!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Schiet eens op dan.
*stelt een tijdslimiet in van 24 uur*
hoe zit het met al die smilies die je voor mij zou maken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:24 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Afgesproken!
* Duncan-Death fotosoep aanpleurt.
Welke precies?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
hoe zit het met al die smilies die je voor mij zou maken?![]()
![]()
![]()
Wat is dat in de handen van dat smiletje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:33 schreef Duncan-Death het volgende:
Zeg ijsmeis, laat mij alstublieft niet bannen hier in pub: [afbeelding]
Done.
2 handen tegen elkaar...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat is dat in de handen van dat smiletje?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:33 schreef Duncan-Death het volgende:
Zeg ijsmeis, laat mij alstublieft niet bannen hier in pub: [afbeelding]
Done.
wrom ik zit tog ook niet op school.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:37 schreef Casparovvv het volgende:
Brechtje zit op school, wat denk je zelf?
ijsmeis zal wel werken ofzo
wij moeten dan altijd pas woensdag naar school. ja maandag introductie onzin. maar da moet ik niet zo. ik moet alleen nu komende maandag herkansingen maken :Squote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:59 schreef Casparovvv het volgende:
niet voor Brechtje, ze zin in dezelfde regio als ik dus moet weer naar school vandaag. Ik moet vanmiddag ook even langs, eigenlijk
okej dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:25 schreef Gabry het volgende:
Ik heb ook herkansingen nu.. maar ik ga niet
Geen zin![]()
Ik vind hem wel rustgevendquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:36 schreef spenky het volgende:
[..]
je word wel een beetje aggesief van die AVATAR van jou
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:36 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemorgen.
jaa daar heb je dan wel weer een puntquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:37 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik vind hem wel rustgevend![]()
Die blauwe lucht, lichte kleren enzo![]()
Ik heb mijn boekenpakket al 2 weken binnen, en nog steeds maar 60% van mijn boeken gekaft ofzoquote:
Mijn computer is niet zo goed in kaftenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:45 schreef spenky het volgende:
[..]anno 2005 gaat alles gewoon met de computert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |