Ik dacht dat jij ging slapen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:50 schreef Imberr het volgende:
PUB Slowchat #119 "Spenky"Knoekie"BObNL"
Check.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:52 schreef cultheld het volgende:
Waar zijn de pedo's?
Geen pedo, ik heb enkel een lolita-complex.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:52 schreef cultheld het volgende:
Waar zijn de pedo's?
Ik las "neukversie" ipv "afdrukversie".quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:56 schreef cultheld het volgende:
Zou PUB al bij de favorieten van martijn.org staan?
Fuck, is mijn kaaklijn zo apart?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie het aan je kin inclusief mond!
Nee, je hebt gewoon een tijd teveel met foto's gespamt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:57 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Fuck, is mijn kaaklijn zo apart?
afrukversiequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik las "neukversie" ipv "afdrukversie".
Maar dat ligt natuurlijk helemaal aan dat het 22:00 uur is geweest !
Hehehehehehe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik las "neukversie" ipv "afrukversie".
Maar dat ligt natuurlijk helemaal aan dat het 22:00 uur is geweest !
De pot verwijt de ketel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon een tijd teveel met foto's gespamt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:57 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Fuck, is mijn kaaklijn zo apart?
WELLUSquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:59 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel.
Sorry....
Maar ik ben het niet hoor!
dan ben je nog best een slimme josti!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:00 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het syndroom van down.
NIETUS!quote:
Ach man, houd toch je klep dichtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:01 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
NIETUS!
GEBASSEERD OP LEUGENS! ER ZIJN GEEN AMERIKANEN IN IRAK!
Oh erm... wacht... ik draai door.
Ja hee, jij bracht het naar voren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach man, houd toch je klep dicht!!
Ik zei helemaal niks over Irakquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:02 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ja hee, jij bracht het naar voren.
Waar Hans Teeuwen zo goed in was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks over Irak!!
Mijn emoties, wat doe je !!
Maar dan valt alles eruit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:04 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Waar Hans Teeuwen zo goed in was.
De boel omdraaien.
was? Issie dood?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:04 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Waar Hans Teeuwen zo goed in was.
De boel omdraaien.
Oeh, dat kan best kinky zijn!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dan valt alles eruit.
Zie je het al voor je? Álles? Vallen? Eruit?
Yuck!
Alhoewel zoiets vast aangenaam is op de wc!
*ziet tubgirl alweer voor zich*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:11 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Oeh, dat kan best kinky zijn!
Voor sommige mensen dan.....
Doe mij maar het ouderwetsche gedoe, met wat moderne invloeden van chopin tot berlusconi.
En dan feces uitwerpen op de maat.quote:
*trots en strijkt met de eer*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:13 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
En dan feces uitwerpen op de maat.
Ik voorzie een winamp-plugin.
Meis, je zit bordevol ideeën!![]()
![]()
Die skin zou ik het downloaden waard vinden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:13 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
En dan feces uitwerpen op de maat.
Ik voorzie een winamp-plugin.
Meis, je zit bordevol ideeën!![]()
![]()
Je komt in de credits.quote:
Ziejewel..!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:16 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je komt in de credits.
Weet je wat, mijn volgende nummer zal ijsmeis heten.
Bioslock. maanvis en een andere user hebben ook al een usernaamnummer!
Wat ben ik goed in kinnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:18 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Lachen, gieren, brullen?
Met hem mag ik hier niet meer komen.
Hodver, toch erin getrapt.quote:
Breng ijsmeis nou niet op ideeënquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:20 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hodver, toch erin getrapt.
Naja, het is ik: cerror.
Maar je gaat mij toch niet noteren voor een algehele ban huh?![]()
![]()
Ok ok ok, ik heb je gepest ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Breng ijsmeis nou niet op ideeën!
Op je knieënquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:22 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ok ok ok, ik heb je gepest ja.
Maar dat was alleen omdat ik die foto's tof vind!
Dus meer een soort van B&H idee... geen bash idee
Schiet eens op danquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:23 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Daar heb ik (nog) geen smiley voor gemaakt.
Afgesproken!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Schiet eens op dan.
*stelt een tijdslimiet in van 24 uur*
hoe zit het met al die smilies die je voor mij zou maken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:24 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Afgesproken!
* Duncan-Death fotosoep aanpleurt.
Welke precies?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
hoe zit het met al die smilies die je voor mij zou maken?![]()
![]()
![]()
Wat is dat in de handen van dat smiletje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:33 schreef Duncan-Death het volgende:
Zeg ijsmeis, laat mij alstublieft niet bannen hier in pub: [afbeelding]
Done.
2 handen tegen elkaar...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat is dat in de handen van dat smiletje?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:33 schreef Duncan-Death het volgende:
Zeg ijsmeis, laat mij alstublieft niet bannen hier in pub: [afbeelding]
Done.
wrom ik zit tog ook niet op school.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:37 schreef Casparovvv het volgende:
Brechtje zit op school, wat denk je zelf?
ijsmeis zal wel werken ofzo
wij moeten dan altijd pas woensdag naar school. ja maandag introductie onzin. maar da moet ik niet zo. ik moet alleen nu komende maandag herkansingen maken :Squote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:59 schreef Casparovvv het volgende:
niet voor Brechtje, ze zin in dezelfde regio als ik dus moet weer naar school vandaag. Ik moet vanmiddag ook even langs, eigenlijk
okej dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:25 schreef Gabry het volgende:
Ik heb ook herkansingen nu.. maar ik ga niet
Geen zin![]()
Ik vind hem wel rustgevendquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:36 schreef spenky het volgende:
[..]
je word wel een beetje aggesief van die AVATAR van jou
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:36 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemorgen.
jaa daar heb je dan wel weer een puntquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:37 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik vind hem wel rustgevend![]()
Die blauwe lucht, lichte kleren enzo![]()
Ik heb mijn boekenpakket al 2 weken binnen, en nog steeds maar 60% van mijn boeken gekaft ofzoquote:
Mijn computer is niet zo goed in kaftenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:45 schreef spenky het volgende:
[..]anno 2005 gaat alles gewoon met de computert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |