En het misstaat je niet eens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:16 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Eindelijk valt mij eens de eer ten deel een semi-bikkeltijd topic te mogen openen..
Echte mannen vatten zoiets nimmer nooit spontaan sportief op. Die plassen hun territorium af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:19 schreef Tijn het volgende:
Kijk hoe sportief ik het opvat. Een echte man.
Hmm. Dan is het misschien maar goed dat ik voor vanavond een eind brei aan het semi-bikkelen. Ik slaap doorgaans uiterst slecht in urine.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echte mannen vatten zoiets nimmer nooit spontaan op. Die plassen hun territorium af.
woarquote:
WAT HEB JE DAN GEDAAN VANAVOND?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:00 schreef broer het volgende:
Ja! Ook *meldt*.
Echter zonder het bier en de wodka red bull.
Vooruit dan maar. Ik heb een gedeelte van de avond getapt dus precies kunnen draaien wat ik wilde. En in die tijd kon ik gratis bier drinken. En verder heb ik ook nog fijn gepraat met mensen. Dus ideaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:03 schreef broer het volgende:
Ik weet het. Zonder bier is het een verloren avond. Het spijt me dat ik je teleurstel.
Aanvaard mijn oprechte excuses.
Dat klinkt helemaal ideaal. Ik heb nog een paar euro uitgegeven (nou ja, feitelijk niet, want het stond op m'n drankkaarten maar toch). En ik ga nu ook slapen. Een fijne nachtrust, broer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:09 schreef broer het volgende:
Klinkt als een leuke avond, I.R. En al zul je het niet geloven: ondanks het gebrek aan bier was die van mij ook leuk. En ik ga hem nu afsluiten met een uurtje of wat slaap.
Truste.
He getver.. da;s niet leuk .. of stiekum wel ??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:03 schreef Ole het volgende:
dit was mijn laatste vrije doordeweekse avond incl vrije dag erna.. donderdag mag ik fijn om 7.00 opstaan, douchen, vergaderen etc,, Dan begint het serieuze leven weer,
Lafjes tegenaan gehangen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:29 schreef Tijn het volgende:
Hey Moonen, heb je dr geneukt?
Ik voel me opeens bezwaard.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:34 schreef Jane het volgende:
Goedenavond!
Ga rustig door met jullie gesprek. Wil niet storen of zo.
Nergens voor nodig, Eert!quote:
Welnee Mike, ik wist niet eens dat ze er waren!quote:
Nee hoor Tijn. Sterker nog, ik hoor nú pas dat het weer begonnen is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:37 schreef Tijn het volgende:
Hoi Jane!
Ik ben denk ik de enige die niks van dat hele BB gezien heeft
Oh...da's ook wel leuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Welnee Mike, ik wist niet eens dat ze er waren!
Nee, ik zit dus de popquiz van 3 voor 12 te spelen (zie ook mijn edit hiervoor).
Dat klinkt helemaal niet onaardig!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, gezien mijn goede ervaringen van gisteravond ga ik misschien over een paar weken weer tappen, en dan is het een open avond en dan kunnen jullie allemaal voor 80 cent een door mijzelf getapt biertje krijgen. Klinkt dat niet heerlijk?
Leuk maar verslavend, Mike.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Oh...da's ook wel leuk.Heb het gisteren ook even gespeeld.
Ik weet niet of ik nog welkom ben als ik jou weer meeneem.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet onaardig!
Zie ik eruit alsof het me veel kan schelen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog welkom ben als ik jou weer meeneem.
Hè, dan zet ie toch gewoon z'n zonnebril op?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog welkom ben als ik jou weer meeneem.
En z'n communisten-pet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Hè, dan zet ie toch gewoon z'n zonnebril op?
Op het moment dat ie over de tsunamislachtoffers begint hebben ze m door hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Hè, dan zet ie toch gewoon z'n zonnebril op?
Hmmmm, misschien heeft 'ie inmiddels wel andere slachtoffers gevonden. Ghehehe!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Op het moment dat ie over de tsunamislachtoffers begint hebben ze m door hoor.
Ik trek m'n Sharam Al-sheik T-shirt wel aanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Op het moment dat ie over de tsunamislachtoffers begint hebben ze m door hoor.
Altijd gezellig!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef Tijn het volgende:
bij het indrinken en het eten zat ik een beetje op de praatstoel
Oh nee, die nacht had je echt alles kunnen doen wat je wilde, dat weet echt niemand meer. Misschien heb je dat ook wel gedaan trouwens, ik heb geen idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef Tijn het volgende:
We hebben ons trouwens toch helemaal niet zo misdragen bij de vereniging zelf? Alleen daarvoor bij het indrinken en het eten zat ik een beetje op de praatstoel, maar daarna viel het volgens mij reuze mee
Kijk, broer, dat lijkt me wel een degelijke jongen die niet gaat schreeuwen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:43 schreef broer het volgende:
Ja, euh, kan iemand mij even die Machinist-hype uitleggen? Ik vond het maar een flauwe film, dus ik zal wel een belangrijk iets hebben gemist.
Drugs? Dat weet ik uberhaupt niet meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ook nietMisschien was het de drank, misschien de drugs, we zullen er nooit achter komen
Kijk, Jane, dat is ten minste iemand die je gezelschap waardeert in plaats van er achteraf moeilijk over te gaan doen, IRquote:
Zijn het nog dezelfde vragen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Leuk maar verslavend, Mike.
Maar ik sta inmiddels wel alweer op 21.
Daar kon je nog wel eens gelijk in hebben. Tenzij niemand mij wil vertellen waar die Machinist-hype op slaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
degelijke jongen die niet gaat schreeuwen
Tuurlijk!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kijk, Jane, dat is ten minste iemand die je gezelschap waardeert in plaats van er achteraf moeilijk over te gaan doen, IR
Hoho, ík was niet begonnen met te zeuren over jouw gedrag met oud en nieuw, dat was de rest van de niet-fok aanwezigen (nou ja, 1 of 2).quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kijk, Jane, dat is ten minste iemand die je gezelschap waardeert in plaats van er achteraf moeilijk over te gaan doen, IR
Ik heb het vanavond even een rondje gespeeld en toen was "Zwan" het antwoord op de vraag wat Billy Corgans nieuwe band was, dus ik denk het welquote:
Geen idee. Ik heb m uberhaupt niet gezien. Volgens mij komt het van Lamon en Tijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
Daar kon je nog wel eens gelijk in hebben. Tenzij niemand mij wil vertellen waar die Machinist-hype op slaat.
Of heeft die film een apart topic weten te veroveren?
Sommige wel. Maar ja, die vragen over DJ's en Rappers blijven toch gokwerk voor mij, hoor.quote:
Hey, Tijn zei tenminste wat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hoho, ík was niet begonnen met te zeuren over jouw gedrag met oud en nieuw, dat was de rest van de niet-fok aanwezigen (nou ja, 1 of 2).
'noem de 43e top 40 notering waar paul mccartney aan heeft meegewerkt'.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Sommige wel. Maar ja, die vragen over DJ's en Rappers blijven toch gokwerk voor mij, hoor.
Heb net maar weer een paar vragen ingestuurd, zodat mijn eigen kansen binnenkort hopelijk weer toenemen.
Nou ja, hype.. Ik ben em al een paar weken aan het pimpen hier, maar ik geloof niet dat er buiten 23 FOK!kers, 15 zwervers en een verdwaalde straatkat veel bezoek voor is geweest in de lokale cinema.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:43 schreef broer het volgende:
Ja, euh, kan iemand mij even die Machinist-hype uitleggen? Ik vond het maar een flauwe film, dus ik zal wel een belangrijk iets hebben gemist.
Ik ook, want dan ben ik in Mexicoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar goed, komend jaar ga ik oud en nieuw wel weer zonder enge fokkers vieren
Heerlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ook, want dan ben ik in Mexico
[afbeelding]
Ik heb 'em op aanraden van Lamon gekeken. En ik vond het een mooie film. Ik ben me verder van geen hype bewust.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb m uberhaupt niet gezien. Volgens mij komt het van Lamon en Tijn.
Oh, Lieske zit in BB? Ik snapte het al niet.quote:
Sorry, dit was mijn eerste en tevens laatste opmerking over dat onderwerp.quote:
Ik weet het niet, maar dat leek me logischquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, Lieske zit in BB? Ik snapte het al niet.
Ik had er ook buiten Fok! om goede verhalen over gehoord. Dus je was niet de enige.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:54 schreef Lamon het volgende:
Nou ja, hype.. Ik ben em al een paar weken aan het pimpen hier,
Het lag er allemaal nogal dik bovenop, vond ik. Het duister, de lege blik, de paranoia... Pfff... Het kon wel wat subtieler. Ik ben het echter helemaal met je eens dat dat bij mij een smaakgebrek is. Daarvoor uiteraard nederige excuses.quote:(Da's mijn sociaal aangepaste vertaling van "Je hebt gewoon geen smaak, lul!")
Ik vond het overigens best een aardige film, maar wat tegengeluid is wel prettig in dat topic.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
Dank! Wellicht ga ik daar mijn gal ook nog wel spuwen.
Nou, vooruit dan. Excuses aanvaard.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:08 schreef broer het volgende:
Het lag er allemaal nogal dik bovenop, vond ik. Het duister, de lege blik, de paranoia... Pfff... Het kon wel wat subtieler. Ik ben het echter helemaal met je eens dat dat bij mij een smaakgebrek is. Daarvoor uiteraard nederige excuses.
Ik kwam er vanavond bij toeval achter dat ik deel 3 van The Matrix nog steeds niet heb gezien. (Geloof ik.)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:12 schreef Lamon het volgende:
Zolang je de Matrix nog steeds maar overhyped vindt, slik ik alles als zoete koek.
En deel 3 is ECHT een drama.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik kwam er vanavond bij toeval achter dat ik deel 3 van The Matrix nog steeds niet heb gezien. (Geloof ik.)
En onmiddellijk schaam ik me ervoor dat ik deel 2 wél heb gezien.
Zullen we de eerste eens kijken? Die is echt wel okayquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:16 schreef Jane het volgende:
Zal ik er dan hier maar gewoon voor uitkomen dat ik die héle Matrix nog nooit gezien heb?
Ik heb deel 3 wel gezien, en kan je vertellen dat deel 2 in verhouding tot deel 3 staat als een slecht kapsel staat tot het urineren in de handtas van je schoonmoeder qua schaamte..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik kwam er vanavond bij toeval achter dat ik deel 3 van The Matrix nog steeds niet heb gezien. (Geloof ik.)
En onmiddellijk schaam ik me ervoor dat ik deel 2 wél heb gezien.
Is goed!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zullen we de eerste eens kijken? Die is echt wel okay
Maar met de vertrouwde kwaliteit volledig gehandhaafd natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:20 schreef sig000 het volgende:
Het begint ineens een echte reeks te worden..
Ik heb ze even een keer snel bekeken met 't voornemen om er eens goed voor te gaan zitten en je raad 't al dat moet ik nog steeds doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb deel 3 wel gezien, en kan je vertellen dat deel 2 in verhouding tot deel 3 staat als een slecht kapsel staat tot het urineren in de handtas van je schoonmoeder qua schaamte..
Uitermate plastisch verwoord!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:20 schreef Lamon het volgende:
Ik heb deel 3 wel gezien, en kan je vertellen dat deel 2 in verhouding tot deel 3 staat als een slecht kapsel staat tot het urineren in de handtas van je schoonmoeder qua schaamte..
Eeuwig zonde. En ook precies de reden dat ik me nooit aan deel 2 en 3 heb gewaagd, het zou deel 1 alleen maar naar beneden halen. Om precies dezelfde reden heb ik ook Hypercube nooit gezien en het werkt, ik vind Cube ook nog steeds een geweldige filmquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
En het zorgt er meteen voor dat ik zelfs deel één uit mijn geheugen ga wissen.
Had ik dat ook maar gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:38 schreef Tijn het volgende:
Eeuwig zonde. En ook precies de reden dat ik me nooit aan deel 2 en 3 heb gewaagd, het zou deel 1 alleen maar naar beneden halen. Om precies dezelfde reden heb ik ook Hypercube nooit gezien en het werkt, ik vind Cube ook nog steeds een geweldige film
Ik denk dat ik na deze wijze raad alleen deel 1 nog eens rustig te bekijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eeuwig zonde. En ook precies de reden dat ik me nooit aan deel 2 en 3 heb gewaagd, het zou deel 1 alleen maar naar beneden halen. Om precies dezelfde reden heb ik ook Hypercube nooit gezien en het werkt, ik vind Cube ook nog steeds een geweldige film
Ik haat zowiezo eindeloze vervolgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:52 schreef Tijn het volgende:
Ach, wat kan mij die hype en die hele kut-trilogie nou schelen
Het argumenteren lukt nog aardig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:17 schreef Lamon het volgende:
Wil ik net gaan slapen krijg ik dit nog even voor mijn ogen: De PvdA walm van multicultiralisme in het onderwijs
Mijn bloed kookt bij dat soort geestelijk uitgedaagde randdebielen.
Was ik maar nuchter, dan kan ik altijd wat beter relativeren.
Gewoon bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:22 schreef Tijn het volgende:
Waar ben je heen geweest, Jane?
Nou, meer even snel nieuwe schoenen, 2 nieuwe shirts en een tas kopen en gelijk weer naar huis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:27 schreef Tijn het volgende:
Tis meer boodschappen doen dan winkelen of hebben jullie alleen maar op terrasjes koffie gedronken en gekeken naar mensen die winkelen?
Ga je weer op vakantie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:29 schreef thaleia het volgende:
Hoi, ik ben er ook nog, want ik moest m'n koffer nog pakken.
Af en toe denk ik nog weleens aan plunk, meestal als er een nummer van The Cramps voorbijkomt in m'n playlist
Vrouwen doen dat anders. Die kijken eerst welke winkels de moeite zijn. Dan volgt een tocht door de uitverkorene om het rek met precies 't goede te vinden. Vaak lukt dat niet en eindigt 't idd op een terras.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:27 schreef Tijn het volgende:
Tis meer boodschappen doen dan winkelen of hebben jullie alleen maar op terrasjes koffie gedronken en gekeken naar mensen die winkelen?
Ik vond het wel weer eens tijd. Ik heb immers alweer drie dagen gewerkt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:31 schreef Seborik het volgende:
Ga je weer op vakantie?
Welk cultureel plekje met voora veel kroegjes wordt het deze keer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:31 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer eens tijd. Ik heb immers alweer drie dagen gewerkt.
Kijk, jij snapt het tenminste!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:31 schreef thaleia het volgende:
[..]
Slapen noem je dat he!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:31 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik vind de matrix ook nog steeds overhyped en niet boeiend, dus dat blijft een goede S-B link.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan. Excuses aanvaard.
Zolang je de Matrix nog steeds maar overhyped vindt, slik ik alles als zoete koek.
Wat deed het voor jou dan?? Be mad. Swallow a cat??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:35 schreef Seborik het volgende:
Iedereen die het "There is no spoon"-moment als keerpunt in zijn/haar filosofische gedachten heeft ervaren, verdient het om flink mishandeld te worden met eenzelfde lepel.
Dat zeg ik, boodschappen doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, meer even snel nieuwe schoenen, 2 nieuwe shirts en een tas kopen en gelijk weer naar huis.
Ja, oké! Ik associeer boodschappen altijd met eetbare dingen, maar dat hoeft niet natuurlijk.quote:
Karate Kid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat deed het voor jou dan?? Be mad. Swallow a cat??
Sterker nog, een ieder die dat als keerpunt in zijn/haar filosofische gedachten heeft ervaren, heeft nog nooit een filosofische gedachte gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:35 schreef Seborik het volgende:
Iedereen die het "There is no spoon"-moment als keerpunt in zijn/haar filosofische gedachten heeft ervaren, verdient het om flink mishandeld te worden met eenzelfde lepel.
Het moment dat Daniel van de heuvel wordt geduwd op z'n fiets is serieus best een heftig moment als 6-jarige kijker.quote:
Mr. Miagi was toen ook nog cool.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het moment dat Daniel van de heuvel wordt geduwd op z'n fiets is serieus best een heftig moment als 6-jarige kijker.
Kan je em niet even vragen of hij toch een poging wil wagen. In mijn ervaring worden dronken mensen vaak scherper.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:03 schreef Tijn het volgende:
Ik vind Mike wel het type om daar iets van te weten. Als 'ie ten minste niet dronken is, zoals nu.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:12 schreef Lamon het volgende:
Kan je em niet even vragen of hij toch een poging wil wagen. In mijn ervaring worden dronken mensen vaak scherper.
(Althans, da's mijn excuus, aangezien ik tussen einde werktijd en slapen gaan over het algemeen in een behoorlijk aangeschoten toestand verkeer. Alles om er een positieve spin aan te geven.)
Helemaal mee eens. Dat is ongeveer hetzelfde wat ik toen ook in het Dogville topic heb geschreven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:00 schreef Tijn het volgende:
Maar Dogville was inderdaad erg cool. Ik had 'em nooit gezien, omdat ik bang was dat het een saai drama zou zijn. Dat is namelijk wat ik ervan had gelezen. Maar ik vond het alles behalve saai. Juist erg spannend. En het einde is gewoon heerlijk, ik wou dat meer films zo afliepen
En bij vlagen ook wel heerlijk cynisch. De onbezorgde en altijd even lieflijke manier waarop hij de meest zieke daden van de dorpelingen beschrijft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:06 schreef Tijn het volgende:
Oh, nou, daar ga ik me niet aan wagen. Maar ik vond sowieso de vertelwijze erg prettig. Ik hou er wel van als er een alwetende verteller is die enigszins objectief is
Saai snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:17 schreef Tijn het volgende:
Ach, hij vertelt het gewoon zoals het is, zonder overal gelijk over-sentimenteel of dramatisch over te doen. Echt een Brit, ik hou er wel van en kan er zeker om lachen
Ik heb net even het Dogville-topic doorgelezen en ik vind het echt bizar dat de mening zo uiteen lopen. De gedachte "saai" kwam niet eens bij me op toen ik deze film keek, maar blijkbaar zijn er heel wat mensen die daar anders over denken.
Het is een nogal koud observerende manier van, zij het wel of niet fictief menselijk gedrag tonen. Een beetje what you see is what you get. Geen nuances om het gedrag te vergoeilijken of enige vorm van eerlijk berouw buiten wat valse schaamte bij confrontatie. Het is uitermate direkt, en dat kan iemand afstoten denk ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:26 schreef Tijn het volgende:
Rauw? Hoe bedoel je?
Nou ja, niet dat het goed gepraat wordt, maar meer dat ze zelf geen enkel moment van bezinning hebben, buiten dat ze zich wat lijken te schamen als ze direkt met hun daden geconfronteerd worden, maar dat is meer omdat ze geleerd hebben wat fout is dan dat ze er echt mee zitten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:32 schreef Tijn het volgende:
Sorry, maar ik begrijp niks van wat je zegt
Oh wacht, je bedoelt hoe die mensen zich in het dorp misdragen? Dat dat niet wordt goedgepraat ofzo? Tsja, dat hoeft toch ook niet? Het einde rekent daar toch prima mee af?
Oh,maar ik analiseer de bedoeling van de film ook niet. Ik doe een poging om te analiseren waarom veel mensen de film zo slecht zouden kunnen vinden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:46 schreef Tijn het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik als ik theorieen over films (of boeken of muziek of wat dan ook) ga bedenken, ik compleet voorbij ga aan wat de schrijver eigenlijk bedoelde. Tzal niet voor het eerst zijn dat een analist een hele sublaag uit een verhaal weet te halen waar de schrijver zich compleet niet van bewust is, dat vind ik altijd zo genantNiet dat ik jou ergens van beschuldig, Lamon, maar ik begin er daarom zelf meestal maar niet aan
Ik heb gisteren en vanochtend bij Mike even wat Omroep Brabant gekeken en aan de hand van de artiesten die ik daar in 10 minuutjes voorbij zag komen, gok ik dat ze nog volop succes in die regionen hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:15 schreef Jane het volgende:
Weet je wat ik me laatst afvroeg? Hoe zou het toch met de Havenzangers zijn?
Ik kan er ook geen hout van.quote:Op maandag 29 augustus 2005 03:35 schreef Tijn het volgende:
Ja, ik heb er even naar gekeken. Maar ik heb niet zo'n geheugen voor feitjes, dus het is altijd nogal een afgang als ik meedoe aan dit soort spelletjes
Waar herken ik dat van?quote:Op maandag 29 augustus 2005 03:58 schreef Tijn het volgende:
Ik speel altijd maar als gast, dan is het voor m'n gevoel minder genant als ik weer eens in de eerste of tweede ronde afval
Ben je nou echt hooked aan een online game Lamon?quote:Op maandag 29 augustus 2005 04:03 schreef Lamon het volgende:
Als jullie nou even snel registreren, kunnen we een keertje tegen elkaar. Er zijn weinig anderen meer over, en het duurt maar een minuutje.
Komop, komoooop.
Ja, en hij probeert ons mee te sleuren in z'n poel van verderfquote:Op maandag 29 augustus 2005 04:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben je nou echt hooked aan een online game Lamon?.
Alleen voor vannacht. Daarna is het mooie er weer vanaf..quote:Op maandag 29 augustus 2005 04:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben je nou echt hooked aan een online game Lamon?.
Ok nu snap ik 't weer.quote:Op maandag 29 augustus 2005 04:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alleen voor vannacht. Daarna is het mooie er weer vanaf..
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:04 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht dat probleem getackled te hebben met een kleine ventilator naast m'n bed.
Geen dank.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:31 schreef thaleia het volgende:
Ik moet een man met een ventilator
*plop.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:57 schreef Lamon het volgende:
Hmm, het is warmpjes in de slaapkamer. Ik vrees dat ik nog even op zal moeten blijven. So be it..
Moet je ook overnachten dan? Dan zou ik als ik jou was gewoon een beetje aandringen dat je liever weer meteen naar huis gaat. Over het algemeen zijn ze daar wel blij mee, krijg ik de indruk.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:06 schreef Tijn het volgende:
Oh, voor geïnteresseerden: die vage bobbel op m'n pols wordt vrijdag operatief verwijderd door een plastisch chirurg. Als ik ten minste morgen door de anesthetist word goed gekeurd.
Pffff, dat warme ziekenhuis, ik zie er nu al tegenop
Het is niets ernstigs, maar omdat het groter wordt en mogelijk wel een probleem kan worden, wordt het toch maar verwijderd. En omdat het bij m'n hand is, gaat een plastisch chirurg dat doen. Deze logica heb ik overigens uiteraard niet van mezelf, maar dit is wat m'n huisarts aanraadde.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:09 schreef broer het volgende:
Ai, Tijn. Dat is toch minder. Is het iets ernstigs of is het puur cosmetisch?
Wat is er in hemelsnaam gebeurd dat je jezelf zó wilt kwellen?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:10 schreef sig000 het volgende:
Faithless DVD opzet.
Ik hoef godzijdank niet te overnachten, maar de arts had het wel over een dagopname dus ik zie mezelf al wel zwetend in zo'n klam bed naast een raam liggen die niet open kanquote:Op donderdag 1 september 2005 02:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Moet je ook overnachten dan? Dan zou ik als ik jou was gewoon een beetje aandringen dat je liever weer meteen naar huis gaat. Over het algemeen zijn ze daar wel blij mee, krijg ik de indruk.
De slaapkamer is te warm.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam gebeurt dat je jezelf zó wilt kwellen?
Dat zijn op zijn zachtst gezegd een beetje akelige plaatjes. Goed dat je het weg laat halen.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:12 schreef Tijn het volgende:
De bobbel is overigens een ganglion. Het klinkt als een personage uit Lord of the Rings, maar het is een bobbel vol met gewrichtsvocht.
Ik zou nog liever proberen te slapen in een Turkse sauna dan dat ik een dvd van Faithless opzet.quote:
Krijg je een plaatselijke verdoving of narcose. In geval 2 hoef je je geen zorgen te maken over warmteproblemen. Tegen de tijd dat je een beetje bij bent, kan je je spullen alweer pakken.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:13 schreef Tijn het volgende:
Ik hoef godzijdank niet te overnachten, maar de arts had het wel over een dagopname dus ik zie mezelf al wel zwetend in zo'n klam bed naast een raam liggen die niet open kan
Dat gevoel heb ik altijd bij Massive Attack.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:18 schreef broer het volgende:
Ik zou nog liever proberen te slapen in een Turkse sauna dan dat ik een dvd van Faithless opzet.
Of een cd, for that matter. Of dat ik überhaupt aan Faithless dénk...
Massive Attack kan ik beter hebben dan Faithless. Maar MA is inderdaad steeds verder afgegleden naar goedkope bombast. De Pink Floyd van de jaren negentig, hoorde ik laatst. Vond ik wel treffend.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef Lamon het volgende:
Dat gevoel heb ik altijd bij Massive Attack.
Dat klinkt als een trauma.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:18 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zou nog liever proberen te slapen in een Turkse sauna dan dat ik een dvd van Faithless opzet.
Of een cd, for that matter. Of dat ik überhaupt aan Faithless dénk...
Als zijn zanger van Jamaica plukken is 't wel ok.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik altijd bij Massive Attack.
Als er een film zou worden gemaakt over mijn trauma, zou Faithless inderdaad de soundtrack leveren.quote:
Goeie tip. Zal ik doen! Dank.quote:Je kunt 't ontwijken gelukkig.![]()
Auw,..quote:Op donderdag 1 september 2005 02:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik steek mijn kop regelmatig in de koelkast en wacht tot ik omval.![]()
Dat weet ik niet, dat ga ik morgen met de anesthetist bespreken. Maar ik vind het ook wel een beetje overdreven om helemaal knock-out te gaan van zo'n klein dingetje. Bovendien heb ik die avond nog een feestje, dus ik wil wel een beetje bij de tijd zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 02:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Krijg je een plaatselijke verdoving of narcose.
Ik maak mijn huiskamer zo warm mogelijk, blijf relatief dik gekleed en hoop dat dat genoeg is om verlichting te brengen als ik eenmaal mijn slaapkamer in ga.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:30 schreef sig000 het volgende:
Ik steek mijn kop regelmatig in de koelkast en wacht tot ik omval.![]()
Laken over de kop en plaatselijk dan.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat ga ik morgen met de anesthetist bespreken. Maar ik vind het ook wel een beetje overdreven om helemaal knock-out te gaan van zo'n klein dingetje. Bovendien heb ik die avond nog een feestje, dus ik wil wel een beetje bij de tijd zijn
Oeh, nee! Als je mag kiezen zou ik echt narcose doen! Zelfs al blijf je een beetje duf (wat waarschijnlijk best mee zal vallen), je bent veel meer in je oude doen als je er niets van meemaakt, dan wanneer je de hele dag bewust doorgehaald hebt.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat ga ik morgen met de anesthetist bespreken. Maar ik vind het ook wel een beetje overdreven om helemaal knock-out te gaan van zo'n klein dingetje. Bovendien heb ik die avond nog een feestje, dus ik wil wel een beetje bij de tijd zijn
Met wat voor dope doen ze nu zo'n algemene?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oeh, nee! Als je mag kiezen zou ik echt narcose doen! Zelfs al blijf je een beetje duf (wat waarschijnlijk best mee zal vallen), je bent veel meer in je oude doen als je er niets van meemaakt, dan wanneer je de hele dag bewust doorgehaald hebt.
Hoe klein de ingreep ook is, een dag ziekenhuis is veel demotiverender dan even out geweest zijn, bij een feestje. Tenminste, dat is mijn overtuiging.
Ehm, in de mogelijke situatie dat je met een vrouw aan het praten bent op een willekeurig feestje, wat geeft meer mannelijkheid weer?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:45 schreef Tijn het volgende:
Maar dan voel ik me zo'n mietje, Lamon. Kben toch geen vrouw.
Holy shit! Waarom? Hoe lang heb je erover gedaan ook? 2 uur ofzo? Meer?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:47 schreef Stranger het volgende:
Hoi tijn, ik heb net gelopen van nijmegen centraal naar mijn huis, gezellig he?
Dit is best overtuigendquote:Op donderdag 1 september 2005 02:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ehm, in de mogelijke situatie dat je met een vrouw aan het praten bent op een willekeurig feestje, wat geeft meer mannelijkheid weer?
a) Ik heb vandaag een bultje laten wegsnijden, plaatselijk verdoofd, was lekker snel gebeurd.
b) Ik ben vandaag geopereerd, narcose, de hele mikmak, maar het gaat wel weer, ik wilde dit voor geen goud missen.
Tis lekker weer man.. hehequote:Op donderdag 1 september 2005 02:47 schreef Stranger het volgende:
Hoi tijn, ik heb net gelopen van nijmegen centraal naar mijn huis, gezellig he?
Geen bus en geld, maar wel een lekke band. Ik kwam om kwart voor 1 aan met de trein, dus 2 uur is een goede gok. Gelukkig hoef ik pas om 7 uur op te staan.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Holy shit! Waarom? Hoe lang heb je erover gedaan ook? 2 uur ofzo? Meer?
Da's midden in de nacht!quote:Op donderdag 1 september 2005 02:51 schreef Stranger het volgende:
Gelukkig hoef ik pas om 7 uur op te staan.
Was het niet stiekem zo, dat onze hele hedendaagse beschaving zijn oorsprong vond bij de Romeinen?quote:Op donderdag 1 september 2005 03:01 schreef Tijn het volgende:
Wow, ik zie net op Discovery dat Romeinen al een schrikkeljaar hadden, omdat ze erachter waren gekomen dat een jaar niet 365, maar 365-en-een-kwart dagen telt. Ik vind het uberhaupt al knap dat ze doorhadden dat er 365 dagen in een jaar zitten. Dat lijkt mij best lastig uitzoeken zonder Google
Slimme jongens, die Romeinen
Vertel mij wat. Een airconditioner zou werelds zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 03:09 schreef Tijn het volgende:
Ik zou echt hulpeloos zijn zonder elektronische apparatuurZeker in deze hitte
Hey, thaleia. Het gebeurt niet vaak dat ik hier nog kan posten, dus die keer dat ik kan grijp ik natuurlijk met beide handen aan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:47 schreef thaleia het volgende:
Ha, Mike
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:49 schreef thaleia het volgende:
Ik ben bezopen Mike, en daardoor ben ik mijn tas kwijt. Afgezien daarvan is alles goed. En jij? Al afgestudeerd?
Weet je nog wel waar je tas is? Of wie je zelf bent?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:56 schreef thaleia het volgende:
Prachtig!
Ok, dat valt dan allemaal nog mee. Toen ik op vakantie was wisten we de eerste avond niet eens meer waar ons appartement was.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:58 schreef thaleia het volgende:
Nee, ik ben mijn tas nog steeds kwijt, maar hij moet zich in mijn huis bevinden want mijn sleutels zaten erin en die heb ik gebruikt om binnen te komen, en bovendien zat mijn mobiel erin en die ligt nu hier
Ik weet nog wie ik ben. Ik weet ook dat een normaal mens niet zo ver heen raakt van zo'n bescheiden hoeveelheid alcohol.
Ja, dat klopt. We waren Stranger ook kwijtgeraakt. Die belde toen en toen stelde 'ie voor dat 'ie wel op een bankje in een park ging slapen. Toen ben ik 'm maar gaan zoeken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:00 schreef thaleia het volgende:
Dat was die vakantie van die foto's he?
Ik ook eigenlijk. Maar ik ben bezig om een nieuwe monitor te bestellen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:18 schreef broer het volgende:
Ik had je helemaal niet herkend met die lelijke andere icon, Ole.
Maar ondertussen slaap je natuurlijk al. En dat zou ik ook moeten doen...
Ik ben ooit wel begonnen met een Mac, al was het een tweedehands met de specificaties die nu zelfs matig zouden zijn voor een willekeurig mobieltje. Maar de software was zo beperkt en upgraden zat er ook niet in.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:44 schreef broer het volgende:
Een monitor bestellen doe je inderdaad niet om 3.25 uur. Een pc ook niet, trouwens. De ware nachtbraker bestelt om 3.25 uur een nieuwe Mac. In dat geval was je uitstekend bij je hoofd geweest. Nu je geen Mac bestelt op dit tijdstip, moet ik je helaas gelijk geven...
Het is deze geworden trouwens: http://www.samsung.com/nl(...)multimedia/730bf.aspquote:Op vrijdag 2 september 2005 04:00 schreef Lamon het volgende:
Ik geef het op trouwens, ik zit de hele tijd te twijfelen tussen lcd en crt, en 17 of 19 inch. En er zijn uberhaupt veel te weinig zwarte(/grijze) monitoren in omloop.
En?! En?! Wat is het geworden? Kben je een vrouw ofzo, of een man zonder stoer verhaal.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:55 schreef Tijn het volgende:
Nou mensen, operatie geslaagd, ik leef nog. Wel m'n hand in het verband waardoor ik toch maar m'n feestjes heb afgezegd voor dit weekend. Ik wil niet dinsdag (als het eraf mag) aan de dokter uitleggen waarom er bier overheen is gegaan.
Een man zonder stoer verhaalquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
En?! En?! Wat is het geworden? Kben je een vrouw ofzo, of een man zonder stoer verhaal.
Neeeh!quote:
Da's al beter.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:12 schreef Tijn het volgende:
Ik heb ervan genoten zelfs. Kzat bijna mee te fluiten, ware het niet dat ze met messen in me sneden en het bloed tot aan de muren spoot.
Ik heb een keer naast een ver-schrik-ke-lijk dronken meisje in bed gelegen die vrijwel alleen maar wodka op had en ik geloof niet dat ze het eens was met je fabeltje de volgende ochtend.quote:Op zondag 4 september 2005 03:20 schreef broer het volgende:
Van wodka krijg je toch geen kater?
Of ben ik de enige die dat fabeltje gelooft?
Het was van toen ik nog op de havo zat, dat valt bij mij tegenwoordig al onder lang geleden.quote:Op maandag 5 september 2005 02:04 schreef Tijn het volgende:
Nou echt lang geleden kan het nooit zijn, TF, want DitD is uit 2000
Ja, dat is eigenlijk wel herkenbaar, mijn lange termijngeheugen gaat ook niet al te ver terug als het erop aan komtquote:Op maandag 5 september 2005 02:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het was van toen ik nog op de havo zat, dat valt bij mij tegenwoordig al onder lang geleden.![]()
broer kent me wel een beetje, maar of hij dat van me weet...quote:Op maandag 5 september 2005 02:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk wel herkenbaar, mijn lange termijngeheugen gaat ook niet al te ver terug als het erop aan komt
Wat ben je eigenlijk na de HAVO gaan doen en/of wat doe je nu?
We kennen je hier niet, dus dit geforceerde vraaggesprekje moet even hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |