Nee hoor. Ik denk dat expliciet gewoon op verschillende manieren uitgelegd kan worden. Er zit op zich niet veel naakt in en de seksuele interacties zijn zo gefilmd dat het zomaar opgenomen zou kunnen zijn, zonder dat de acteurs ook maar in dezelfde kamer waren. Dus wat dat betreft valt het inderdaad wel mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:52 schreef wonderer het volgende:
Ik vond het niet erg expliciet, trouwens, maar dat kan aan mij liggen.
Gelukkig, weer iemand die ervan heeft mogen genieten.quote:Op zondag 4 september 2005 13:56 schreef Mike het volgende:
Zeker een indrukwekkende film en voor mij ook de beste film van het jaar tot nu toe.
Hier even dieper op inhakend.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:52 schreef wonderer het volgende:
Vooral mooi hoe twee jongens die hetzelfde hebben meegemaakt, toch zo erg verschillend op de situatie reageren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:20 schreef Tijn het volgende:
Mysterious Skin (2004). Wow. Wat een goeie film. En wat knap om zo'n dramatisch verhaal te vertellen zonder daarbij overdreven sentimenteel te worden of je een mening door je strot te duwen. Topfilm.
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:19 schreef Seborik het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Gorro op 01-10-2005 23:50:53 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Volgens mij zet Play bij elke film met een homoseksueel thema dat het Gay Interest is. Maar je hebt gelijk, iedereen zou deze film gewoon moeten zien.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:00 schreef Lamon het volgende:
Grappig, ik had deze film uiteraard meteen gepreordered op Play., en nu staat er in mijn bestellijstje als bijvoeging ''Gay interest".
Ik snap dat soort gelul nooit. Homoseksueelen hoeven toch niet perse van homoseksueel getinte films te houden? En als ze dat wel doen, dan zijn ze toch wel in staat die films zelf te vinden?
En aangezien dit gewoon een vreselijk goede film is voor iedereen, ongeacht seksueele voorkeur, is het een beetje een infantiele bijvoeging wat mij betreft.
Wel bekend, maar over het algemeen niet echt geliefd. Dawnquote:Op zondag 15 januari 2006 04:01 schreef ioko het volgende:
Vind de cast toch niet echt onbekend, Michelle Trachtenberg is toch ook nogal bekend van Buffy....
Daar had ik het ook niet overquote:Op zondag 15 januari 2006 13:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wel bekend, maar over het algemeen niet echt geliefd. Dawn![]()
Gewoon kijken, zeg dat ik het heb gezegd.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef Verbal het volgende:
Ik wil deze film heel erg graag zien, al ben ik vanwege de materie ook ernstig huiverig. Maar ik denk dat het deze week wel een keer gaat gebeuren.
V.
Tegen wie?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gewoon kijken, zeg dat ik het heb gezegd.
Ja, denk daar maar eens over na.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, denk daar maar eens over na.
Daarmee suggereer ik op subtiele wijze een diepgang die ik eigenlijk niet bezit.... maar de film wel
Ik weet niet of je op de een of andere manier (over)gevoelig bent voor de materie, maar in principe is alles vrij gemakkelijk te verteren (voor een doorgewinterde filmkijker). Het valt allemaal best mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
You lost me completely
Maar gewoon kijken zal het voor mij niet worden, vrees ik.
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |