Slapen noem je dat he!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:31 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer eens tijd. Ik heb immers alweer drie dagen gewerkt.
Ik vind de matrix ook nog steeds overhyped en niet boeiend, dus dat blijft een goede S-B link.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan. Excuses aanvaard.
Zolang je de Matrix nog steeds maar overhyped vindt, slik ik alles als zoete koek.
Wat deed het voor jou dan?? Be mad. Swallow a cat??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:35 schreef Seborik het volgende:
Iedereen die het "There is no spoon"-moment als keerpunt in zijn/haar filosofische gedachten heeft ervaren, verdient het om flink mishandeld te worden met eenzelfde lepel.
Dat zeg ik, boodschappen doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, meer even snel nieuwe schoenen, 2 nieuwe shirts en een tas kopen en gelijk weer naar huis.
Ja, oké! Ik associeer boodschappen altijd met eetbare dingen, maar dat hoeft niet natuurlijk.quote:
Karate Kid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat deed het voor jou dan?? Be mad. Swallow a cat??
Sterker nog, een ieder die dat als keerpunt in zijn/haar filosofische gedachten heeft ervaren, heeft nog nooit een filosofische gedachte gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:35 schreef Seborik het volgende:
Iedereen die het "There is no spoon"-moment als keerpunt in zijn/haar filosofische gedachten heeft ervaren, verdient het om flink mishandeld te worden met eenzelfde lepel.
Het moment dat Daniel van de heuvel wordt geduwd op z'n fiets is serieus best een heftig moment als 6-jarige kijker.quote:
Mr. Miagi was toen ook nog cool.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het moment dat Daniel van de heuvel wordt geduwd op z'n fiets is serieus best een heftig moment als 6-jarige kijker.
Kan je em niet even vragen of hij toch een poging wil wagen. In mijn ervaring worden dronken mensen vaak scherper.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:03 schreef Tijn het volgende:
Ik vind Mike wel het type om daar iets van te weten. Als 'ie ten minste niet dronken is, zoals nu.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:12 schreef Lamon het volgende:
Kan je em niet even vragen of hij toch een poging wil wagen. In mijn ervaring worden dronken mensen vaak scherper.
(Althans, da's mijn excuus, aangezien ik tussen einde werktijd en slapen gaan over het algemeen in een behoorlijk aangeschoten toestand verkeer. Alles om er een positieve spin aan te geven.)
Helemaal mee eens. Dat is ongeveer hetzelfde wat ik toen ook in het Dogville topic heb geschreven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:00 schreef Tijn het volgende:
Maar Dogville was inderdaad erg cool. Ik had 'em nooit gezien, omdat ik bang was dat het een saai drama zou zijn. Dat is namelijk wat ik ervan had gelezen. Maar ik vond het alles behalve saai. Juist erg spannend. En het einde is gewoon heerlijk, ik wou dat meer films zo afliepen
En bij vlagen ook wel heerlijk cynisch. De onbezorgde en altijd even lieflijke manier waarop hij de meest zieke daden van de dorpelingen beschrijft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:06 schreef Tijn het volgende:
Oh, nou, daar ga ik me niet aan wagen. Maar ik vond sowieso de vertelwijze erg prettig. Ik hou er wel van als er een alwetende verteller is die enigszins objectief is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |