quote:Op donderdag 1 september 2005 02:04 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht dat probleem getackled te hebben met een kleine ventilator naast m'n bed.
Geen dank.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:31 schreef thaleia het volgende:
Ik moet een man met een ventilator
*plop.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:57 schreef Lamon het volgende:
Hmm, het is warmpjes in de slaapkamer. Ik vrees dat ik nog even op zal moeten blijven. So be it..
Moet je ook overnachten dan? Dan zou ik als ik jou was gewoon een beetje aandringen dat je liever weer meteen naar huis gaat. Over het algemeen zijn ze daar wel blij mee, krijg ik de indruk.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:06 schreef Tijn het volgende:
Oh, voor geïnteresseerden: die vage bobbel op m'n pols wordt vrijdag operatief verwijderd door een plastisch chirurg. Als ik ten minste morgen door de anesthetist word goed gekeurd.
Pffff, dat warme ziekenhuis, ik zie er nu al tegenop
Het is niets ernstigs, maar omdat het groter wordt en mogelijk wel een probleem kan worden, wordt het toch maar verwijderd. En omdat het bij m'n hand is, gaat een plastisch chirurg dat doen. Deze logica heb ik overigens uiteraard niet van mezelf, maar dit is wat m'n huisarts aanraadde.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:09 schreef broer het volgende:
Ai, Tijn. Dat is toch minder. Is het iets ernstigs of is het puur cosmetisch?
Wat is er in hemelsnaam gebeurd dat je jezelf zó wilt kwellen?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:10 schreef sig000 het volgende:
Faithless DVD opzet.
Ik hoef godzijdank niet te overnachten, maar de arts had het wel over een dagopname dus ik zie mezelf al wel zwetend in zo'n klam bed naast een raam liggen die niet open kanquote:Op donderdag 1 september 2005 02:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Moet je ook overnachten dan? Dan zou ik als ik jou was gewoon een beetje aandringen dat je liever weer meteen naar huis gaat. Over het algemeen zijn ze daar wel blij mee, krijg ik de indruk.
De slaapkamer is te warm.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam gebeurt dat je jezelf zó wilt kwellen?
Dat zijn op zijn zachtst gezegd een beetje akelige plaatjes. Goed dat je het weg laat halen.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:12 schreef Tijn het volgende:
De bobbel is overigens een ganglion. Het klinkt als een personage uit Lord of the Rings, maar het is een bobbel vol met gewrichtsvocht.
Ik zou nog liever proberen te slapen in een Turkse sauna dan dat ik een dvd van Faithless opzet.quote:
Krijg je een plaatselijke verdoving of narcose. In geval 2 hoef je je geen zorgen te maken over warmteproblemen. Tegen de tijd dat je een beetje bij bent, kan je je spullen alweer pakken.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:13 schreef Tijn het volgende:
Ik hoef godzijdank niet te overnachten, maar de arts had het wel over een dagopname dus ik zie mezelf al wel zwetend in zo'n klam bed naast een raam liggen die niet open kan
Dat gevoel heb ik altijd bij Massive Attack.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:18 schreef broer het volgende:
Ik zou nog liever proberen te slapen in een Turkse sauna dan dat ik een dvd van Faithless opzet.
Of een cd, for that matter. Of dat ik überhaupt aan Faithless dénk...
Massive Attack kan ik beter hebben dan Faithless. Maar MA is inderdaad steeds verder afgegleden naar goedkope bombast. De Pink Floyd van de jaren negentig, hoorde ik laatst. Vond ik wel treffend.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef Lamon het volgende:
Dat gevoel heb ik altijd bij Massive Attack.
Dat klinkt als een trauma.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:18 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zou nog liever proberen te slapen in een Turkse sauna dan dat ik een dvd van Faithless opzet.
Of een cd, for that matter. Of dat ik überhaupt aan Faithless dénk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |