Uitermate plastisch verwoord!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:20 schreef Lamon het volgende:
Ik heb deel 3 wel gezien, en kan je vertellen dat deel 2 in verhouding tot deel 3 staat als een slecht kapsel staat tot het urineren in de handtas van je schoonmoeder qua schaamte..
Eeuwig zonde. En ook precies de reden dat ik me nooit aan deel 2 en 3 heb gewaagd, het zou deel 1 alleen maar naar beneden halen. Om precies dezelfde reden heb ik ook Hypercube nooit gezien en het werkt, ik vind Cube ook nog steeds een geweldige filmquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
En het zorgt er meteen voor dat ik zelfs deel één uit mijn geheugen ga wissen.
Had ik dat ook maar gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:38 schreef Tijn het volgende:
Eeuwig zonde. En ook precies de reden dat ik me nooit aan deel 2 en 3 heb gewaagd, het zou deel 1 alleen maar naar beneden halen. Om precies dezelfde reden heb ik ook Hypercube nooit gezien en het werkt, ik vind Cube ook nog steeds een geweldige film
Ik denk dat ik na deze wijze raad alleen deel 1 nog eens rustig te bekijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eeuwig zonde. En ook precies de reden dat ik me nooit aan deel 2 en 3 heb gewaagd, het zou deel 1 alleen maar naar beneden halen. Om precies dezelfde reden heb ik ook Hypercube nooit gezien en het werkt, ik vind Cube ook nog steeds een geweldige film
Ik haat zowiezo eindeloze vervolgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:52 schreef Tijn het volgende:
Ach, wat kan mij die hype en die hele kut-trilogie nou schelen
Het argumenteren lukt nog aardig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:17 schreef Lamon het volgende:
Wil ik net gaan slapen krijg ik dit nog even voor mijn ogen: De PvdA walm van multicultiralisme in het onderwijs
Mijn bloed kookt bij dat soort geestelijk uitgedaagde randdebielen.
Was ik maar nuchter, dan kan ik altijd wat beter relativeren.
Gewoon bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:22 schreef Tijn het volgende:
Waar ben je heen geweest, Jane?
Nou, meer even snel nieuwe schoenen, 2 nieuwe shirts en een tas kopen en gelijk weer naar huis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:27 schreef Tijn het volgende:
Tis meer boodschappen doen dan winkelen of hebben jullie alleen maar op terrasjes koffie gedronken en gekeken naar mensen die winkelen?
Ga je weer op vakantie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:29 schreef thaleia het volgende:
Hoi, ik ben er ook nog, want ik moest m'n koffer nog pakken.
Af en toe denk ik nog weleens aan plunk, meestal als er een nummer van The Cramps voorbijkomt in m'n playlist
Vrouwen doen dat anders. Die kijken eerst welke winkels de moeite zijn. Dan volgt een tocht door de uitverkorene om het rek met precies 't goede te vinden. Vaak lukt dat niet en eindigt 't idd op een terras.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:27 schreef Tijn het volgende:
Tis meer boodschappen doen dan winkelen of hebben jullie alleen maar op terrasjes koffie gedronken en gekeken naar mensen die winkelen?
Ik vond het wel weer eens tijd. Ik heb immers alweer drie dagen gewerkt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:31 schreef Seborik het volgende:
Ga je weer op vakantie?
Welk cultureel plekje met voora veel kroegjes wordt het deze keer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:31 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer eens tijd. Ik heb immers alweer drie dagen gewerkt.
Kijk, jij snapt het tenminste!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:31 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer eens tijd. Ik heb immers alweer drie dagen gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |