quote:
check vorige topicquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:10 schreef Renesite het volgende:
Een eend?
Oh ja jij zag hem ook al natuurlijk.quote:
my second homequote:Op zondag 21 augustus 2005 19:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja jij zag hem ook al natuurlijk.![]()
Volgend jaar een nieuwe wagen: wordt waarschijnlijk een 5 serie.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:15 schreef Chanandler het volgende:
Een ford mustang is pas een mooie wagen
lang geleden gingen ze niet lief tegen me doen toen ik daar kwam....quote:
waar,quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:21 schreef Jaguarized het volgende:
ga nieuwe halen
euhhhquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
benzinepomp
citytank bij de sontweg of de shell op de zonnelaanquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
euhhh
Juist
ik rijd zometeen mar eventjes over de snelweg om bij een bezinetankstation te bereiken die het heeft
Die überhaupt open is op zondag.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
euhhh
Juist
ik rijd zometeen mar eventjes over de snelweg om bij een bezinetankstation te bereiken die het heeft
en dichtbij is..quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
citytank bij de sontweg of de shell op de zonnelaan![]()
vanuit vinkhuizen is het niet zo ver toch naar de zonnelaan?quote:
kappen met dat Groningse geblaatquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
vanuit vinkhuizen is het niet zo ver toch naar de zonnelaan?
Wanneer ik in vinkhuizen woonde welquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
vanuit vinkhuizen is het niet zo ver toch naar de zonnelaan?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer ik in vinkhuizen woonde wel![]()
praat gewoon nederlands hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:29 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
kappen met dat Groningse geblaat
Ga naar berre ofzo
doeiquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:29 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
kappen met dat Groningse geblaat
Ga naar berre ofzo
ohja das wel een endje wegquote:
Vakantiequote:Op zondag 21 augustus 2005 19:16 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Christiaan, nieuw?
Tsssssquote:
euhhh....quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Renesite, zat jij toevallig ook op Jacqieline.com?
quote:
Natalia ken ik, was in Knokke op vakantie, die ziet er best OK uit.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:38 schreef Saarah het volgende:
Jeej sevens naar Maanrock, naar Natalia en Clouseau![]()
watte?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:38 schreef Saarah het volgende:
Jeej sevens naar Maanrock, naar Natalia en Clouseau![]()
quote:
Op mij of Jamai?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
en jette geilde nog wel op hem
Om zijn sterrenstatus, like duh.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
en jette geilde nog wel op hem
Idd ja, ze heeft goede liedjesquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Natalia ken ik, was in Knokke op vakantie, die ziet er best OK uit.
ik snap dr nix vanquote:
Ik ga zodadelijk naar Maanrock (een gratis muziekfestival), waar Natalia (een bekende zangeres in Belgie) en Clouseau (een heel bekende groep in Belgie) optreden.quote:
Ik bedoelde in pub ofzoquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vakantie(En ik zit toch al een maand of 17 langer op FOK! dan jij
leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:40 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik ga zodadelijk naar Maanrock (een gratis muziekfestival), waar Natalia (een bekende zangeres in Belgie) en Clouseau (een heel bekende groep in Belgie) optreden.
Zo beter?
Jettquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Op mij of Jamai?
En wie is Jette?
Heb ik niet veel van gehoord lol. Belgische TV is trouwens zwaar OK alsmede de Belgische TMF vele malen beter is dan de onze.quote:
Clouseau kennen Nederlanders denk ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:40 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik ga zodadelijk naar Maanrock (een gratis muziekfestival), waar Natalia (een bekende zangeres in Belgie) en Clouseau (een heel bekende groep in Belgie) optreden.
Zo beter?
jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:40 schreef Saarah het volgende:
[..]
Zo beter?
ja maar hij snapte dr nix van dus...quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Clouseau kennen Nederlanders denk ik ook
ik nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Clouseau kennen Nederlanders denk ik ook
moet ik je nog het een en ander uitleggen over babys enzo?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:42 schreef Jaguarized het volgende:
Herman Finkers - Een Gynaecologisch Praatje![]()
![]()
Nee, ik lees ook de PleeBoiquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
moet ik je nog het een en ander uitleggen over babys enzo?
Herman Finkersquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:42 schreef Jaguarized het volgende:
Herman Finkers - Een Gynaecologisch Praatje![]()
![]()
Gister was je hier toch ook alquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:44 schreef brainster het volgende:
Goedesavonds mensen
* brainster is terug van heel lang wegeweest
Jiskefetquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Herman Finkers
Jiskefet [afbeelding]
Jiskefetquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Herman Finkers
Jiskefet [afbeelding]
Milk Inc, zijn belgen iddquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:45 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ken wel... hoe heten die nou.... met dat liedje 'walk on water' Just to be with you, ofzo.
volgens mij zijn dat ook Belgen
Euhhhhquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:45 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ken wel... hoe heten die nou.... met dat liedje 'walk on water' Just to be with you, ofzo.
Jochem Myerquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jiskefet
Jochem meijer [afbeelding]
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Gister was je hier toch ook al
Milk Inc.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:45 schreef Casparovvv het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:46 schreef brainster het volgende:
[..]
ik was na 5 minuten alweer pleiten volgens mij.
Snap je het zelf wel?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jullie zijn te dom voor Jiskefet
Jij hebt gymnasiumquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jullie zijn te dom voor Jiskefet
Ali is Gayquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ali G is ook puik
Melk Inc. heeft een keer opgetreden op ons schoolfeest in de 2e hoor!!quote:
Die is cabaretierquote:
duurt te lang...quote:
als je ADHD hebt: ga alsjeblieft NIET naar die sitequote:
Zuid Afrikaansquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:49 schreef Imberr het volgende:
Baie dankie aan almal wat gehelp het om dit moontlik te maak.
wtf?![]()
Wier alles good?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:49 schreef Imberr het volgende:
Baie dankie aan almal wat gehelp het om dit moontlik te maak.
wtf?![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:49 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
als je ADHD hebt: ga alsjeblieft NIET naar die site
alleen kleurenblinden worden daar niet gek...
en een hééle goedequote:
quote:SuSaNNe zegt:
heey wie ben jij?
Jeroen --> Kunnen jullie door een waterkraan? Ja, wij kunnen door een waterkraan! zegt:
euh jij voegde mij toe
SuSaNNe zegt:
haha neee jij mij..kreeg zo'n schermpje met die ene die wil je toevoegen
Jeroen --> Kunnen jullie door een waterkraan? Ja, wij kunnen door een waterkraan! zegt:
gossie die kreeg ik ook
SuSaNNe zegt:
hahaa vaag
ja idd
SuSaNNe zegt:
aan je naam te zien denk ik ook niet dat ik je ken..
SuSaNNe zegt:
woon je soms in zwolle?
nope,groningen
zit je op Fok?
SuSaNNe zegt:
nee
ok
SuSaNNe zegt:
haha wat is dat?
forum.fok.nl
een forum
SuSaNNe zegt:
hmm waar gaat dat over dan?
algemeen forum over allerlei dingen
SuSaNNe zegt:
ok
Zou inge wel weten wat een cabaretier is?quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zou inge wel weten wat een cabaretier is?
zeekoeiquote:
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
Heey... zou jij niet na de zomer eens een foto in bikini plaatsen hier op 't forum?
quote:
jij.quote:
geil.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
Voegt iemand mij toe op MSN vanmiddag. Spreekt ze me zojuist aan:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:53 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
jij.
je weet toch niet wat het betekend.
Moet ik nu helemaal de quote gaan opzoeken in de history, of geef je gewoon toe dat je eronderuit aan het krabbelen bent.quote:
De lama'squote:Op zondag 21 augustus 2005 19:54 schreef Chanandler het volgende:
Komt er nog wat leuks op TV vanavond?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
Moet ik nu helemaal de quote gaan opzoeken in de history, of geef je gewoon toe dat je eronderuit aan het krabbelen bent.
OMG bijna vergetenquote:
veel plezier op Kaaspop.quote:
Daagquote:
PukkelPopquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
veel plezier op Kaaspop.
Of hoe heette het ook alweer?![]()
echt wel, ik was helemaal aan het klaarkomen toen ze heey zeiquote:
een van de onderste resultaten op google afbeeldingen.quote:
have fun!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:41 schreef Imberr het volgende:
k zal wel wat foto's maken van mij in bikiniis dat ook goed? is tenminste niet zo erg als je ondergoed aan iedereen laten zien
En het is nu na 19 augustus... dus wat let je?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
hmm...bikini gaat nog welk zie nog wel als k op vakantie ben
een nijlpaard?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
een van de onderste resultaten op google afbeeldingen.
edit.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mijn RAR met alle Muse albums is bijjna binnen
allequote:
uuhm.. t feit dat ik geen bikinifoto's heb..quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
[..]
En het is nu na 19 augustus... dus wat let je?
[..]
Zonder bikini is ook goedquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuhm.. t feit dat ik geen bikinifoto's heb..![]()
Er zijn helemaal geen foto's gemaakt op je vakantie?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuhm.. t feit dat ik geen bikinifoto's heb..![]()
quote:
jawel, maar t weer was geen bikiniweerquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen foto's gemaakt op je vakantie?
Emule zuigtquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wil je de ED2K link hebben Jag, voor Emule dus.
14.gifquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Emule zuigtIk heb alleen Absolution.
![]()
Geeft niets... je hebt beloofd foto's te plaatsen. Dus dan moet je je woord houden. Dan maar foto's in een t-shirt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
jawel, maar t weer was geen bikiniweer
quote:
Of zonderquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:03 schreef HuHu het volgende:
[..]
Geeft niets... je hebt beloofd foto's te plaatsen. Dus dan moet je je woord houden. Dan maar foto's in een t-shirt.
En niet met een dikke wollen trui erover.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:03 schreef HuHu het volgende:
[..]
Geeft niets... je hebt beloofd foto's te plaatsen. Dus dan moet je je woord houden. Dan maar foto's in een t-shirt.
wanneer?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:04 schreef Renesite het volgende:
De lama's komen in de stadsschouwburg
Van?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:04 schreef Renesite het volgende:
De lama's komen in de stadsschouwburg
ga je heen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:05 schreef Renesite het volgende:
http://www.de-oosterpoort.nl/fs_detail.asp?id=20988
Ik hoop het.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het is hier zo stil, volgens mij zit iedereen op haar FB te F5en
quote:
je meent 'tquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
21.08.2005 tja..(35 Kb) is niet zo duidelijk
Misschien meent ie het.quote:
Wat zei Bob?quote:
nee dat wil je niet weten.quote:
Tekenleraresquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:22 schreef Chriz2k het volgende:
Excuseert U mij voor mijn fetisj.
Beter dan van die vieze peervormige dingen toch?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:22 schreef Chriz2k het volgende:
Excuseert U mij voor mijn fetisj.
Bob had met haar afgesproken. Ik vroeg daarna of ze nog een beetje voorgevel had. Bob zei dat ze wel een beetje voorgevel had.quote:
Jah, dat eerste wist ik. Klopt wel ja, met nadruk op een beetjequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bob had met haar afgesproken. Ik vroeg daarna of ze nog een beetje voorgevel had. Bob zei dat ze wel een beetje voorgevel had.![]()
![]()
![]()
ik had toen geloof ik ook t truitje aan dat ik op die vage foto aan hebquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bob had met haar afgesproken. Ik vroeg daarna of ze nog een beetje voorgevel had. Bob zei dat ze wel een beetje voorgevel had.![]()
![]()
![]()
Met die eerste foto's had je ook een soort van preview en kon je wel het een en ander gokken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:26 schreef freiss het volgende:
[..]
Jah, dat eerste wist ik. Klopt wel ja, met nadruk op een beetje![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:26 schreef freiss het volgende:
[..]
Jah, dat eerste wist ik. Klopt wel ja, met nadruk op een beetje![]()
*fap fap fap fap*quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
Tis rustig, volgens mij zit de halve SC te rukken.
Hoe weet jij datquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
Zou ze op 14-jarige jongetjes vallenquote:
Ja want ze mogen tussen de 14 en 17 zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zou ze op 14-jarige jongetjes vallen
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:29 schreef HuHu het volgende:
Ja... prima die foto's... maar ze zijn nog niet echt duidelijk ofzo hè.
Van overbelicht heeft de fotograaf zeker nog nooit gehoord?
Trek het je niet aan... dat is de leeftijd.quote:
heb t veranderdquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja want ze mogen tussen de 14 en 17 zijn.
Kansloos.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zou ze op 14-jarige jongetjes vallen
Ja hé, 17CM, dat is echt te weinigquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja want ze mogen tussen de 14 en 17 zijn.
cm he?
Ik doelde op die ene foto bij de tv.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
me broer heeft die foto gemaakt toen ik niet oplette
heeft ie dus snel gedaan
Ah heb je nieuwe onder- en bovengrenzen?quote:
jamaiquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kansloos.
Wel op slimme gymnasium jamai's
jij bent langerquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja hé, 17CM, dat is echt te weinig
quote:
Dat zeg ikquote:
yepquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah heb je nieuwe onder- en bovengrenzen?
quote:
ah, 17cm³quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:32 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hij doelde op het aantal kubieke centimeter vet op z'n gezicht.
zo, met 2 jaar verhoogd! nu mag renesite zelfs mee doen.quote:
huldequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
zo, met 2 jaar verhoogd! nu mag renesite zelfs mee doen.![]()
was ook zo jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Die ene foto met dat ijsje lijkt meer op een "gemaakt-terwijl-ik-even-niet-oplette"-foto.
Zelfs ik val nu binnen de grens.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
zo, met 2 jaar verhoogd! nu mag renesite zelfs mee doen.![]()
Waaromquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
kijk jij nooit mnormaal in de camera![]()
geen eisen als minimaal aantal posts op fok?quote:
Ik val dan goed in de margequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
geen eisen als minimaal aantal posts op fok?
Teringjantje... Imberr heeft bijna meer posts dan mij hier op 't forum.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
geen eisen als minimaal aantal posts op fok?
tofquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ff naar Randstad m'n werkbriefje inleveren in de brievenbus.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:37 schreef HuHu het volgende:
[..]
Om kinderen buiten de deur te houden.
Oppassen doet ze alleen voor geld.
En ik heb ruim 6 keer zoveel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:38 schreef HuHu het volgende:
[..]
Teringjantje... Imberr heeft bijna meer posts dan mij hier op 't forum.
A, jij laat je liever verkrachten door je vriendje van 21quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdat een relatie met iemand van 14 niet werkt bij mij15 meestal ook niet trouwens
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
En ik heb ruim 6 keer zoveel.
huhu
Het is HuHu, met dubbel hoofdletter H.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
En ik heb ruim 6 keer zoveel.
huhu
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
A, jij laat je liever verkrachten door je vriendje van 21
Jij niet joh, door een jongen van 21quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Foei... wat zeg je nu. Ga je mond spoelen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Oke, sorry Hugoquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:39 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is HuHu, met dubbel hoofdletter H.
Nee, ik moet naar bed. Ja, handjes boven de dekenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
Foei... wat zeg je nu. Ga je mond spoelen.
Welke kloons heb je nou? Je hebt IuIu, niet te verwarren met lulu, en TuTu of nie?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
Foei... wat zeg je nu. Ga je mond spoelen.
HuHuquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:42 schreef freiss het volgende:
[..]
Welke kloons heb je nou? Je hebt IuIu, niet te verwarren met lulu, en TuTu of nie?
Ja, en NIET na 11 uur tv kijken!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, ik moet naar bed. Ja, handjes boven de deken
quote:
Is er dan nog TV na Sesamstraat?quote:
Tuurlijk, de ongecensureerde versiequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Is er dan nog TV na Sesamstraat?
Cartoon Network... 24 uur lang kinderplezier.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, okay, en de wereld houd op aan het eind van de straat.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja daar moet je voor betalenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:45 schreef HuHu het volgende:
[..]
Cartoon Network... 24 uur lang kinderplezier.
achter de decoderquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:45 schreef HuHu het volgende:
[..]
Cartoon Network... 24 uur lang kinderplezier.
Niet, drie straten verderop ligt de kerk hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, okay, en de wereld houd op aan het eind van de straat.
Is Plork religieus??quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Niet, drie straten verderop ligt de kerk hoor.
Ze liegen, dat is een hologram.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Niet, drie straten verderop ligt de kerk hoor.
wat is PURK?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:49 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Is Plork religieus??![]()
![]()
Edit: Ik bedoel PURK![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |