en ander werk is moeilijk te vindenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dooooodvermoeiend soms.
Wel gezellig enzo, maar de laatste tijd is het nogal kut
"Hier in Nederland in 23 + 177 gewoon 200 hoor"quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:47 schreef Renesite het volgende:
Was er donderdag een euh, negeroïde man die een paar boodschapjes had voor 23 euro.
De meneer betaalde met 200 euro.
Ik keek eens om me heen en ik stopte het maar in de kassa en begon met uittellen.
"2 euro maakt 25, en 25 is vijftig, en vijftig is 100, en 100 is 200"
Maar de beste man was het er niet mee eens en stopte het weer in de handen.
"Doe maar even op nieuw"
Ik een beetje bozig...
En toen maakte ik een telfout, toen pas, ik hield 25 euro over.
"Roep je baas erbij, je kan niet eens tot 200 tellen"
Ik pissed up maar ik moest netjes blijven.
Ik deed het eventjes terug bij de kassa zo van, ik kijk wel eventjes uit.
"NIET TERUGSTOPPEN!!!!"
Goed, ik kreeg het nogal op mijn heupen, en ik dacht, ik haal mijn baas niet, ik roep gewoon een collegaeens zien wat hij dán nog te zeggen heeft, als hij dénkt dat het mijn baas is whehehehe.
Zij telde het weer uit, en heel aardig zei ze nog.
"Sorry meneer, maar iedereen kan toch een telfout maken?"
Ik zat daar wat van, rot toch een eind op naar je eigen land.
"Je moet niet zo verschrikt kijken" zei die man.
Tief toch een heel eind op![]()
Hij keek mij echt de hele tijd al zo aan van, ik pak jou wel whehehehe![]()
Betalen met 200 euro mag sowieso niet. Dus je had hem sowieso al kunnen weigeren.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:47 schreef Renesite het volgende:
Was er donderdag een euh, negeroïde man die een paar boodschapjes had voor 23 euro.
Ik keek eens om me heen en ik stopte het maar in de kassa en begon met uittellen.
"Doe maar even op nieuw"
Ik een beetje bozig...
"NIET TERUGSTOPPEN!!!!"
Goed, ik kreeg het nogal op mijn heupen, en ik dacht, ik haal mijn baas niet, ik roep gewoon een collegaeens zien wat hij dán nog te zeggen heeft, als hij dénkt dat het mijn baas is whehehehe.
hallo iedereen trouwensquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:49 schreef freiss het volgende:
[..]
"Hier in Nederland in 23 + 177 gewoon 200 hoor"
terugtellen is nogal noodzakelijk als je een bepaald iemand niet helemaal oke vind en dat je hem ook echt NIET teveel geld wil geven, eerder te weinigquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:49 schreef freiss het volgende:
[..]
"Hier in Nederland in 23 + 177 gewoon 200 hoor"
Dat heb ik ff gevraagt, en het mag wel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Betalen met 200 euro mag sowieso niet. Dus je had hem sowieso al kunnen weigeren.
ik bedoel dat je dat tegen die negert had moeten zeggen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
terugtellen is nogal noodzakelijk als je een bepaald iemand niet helemaal oke vind en dat je hem ook echt NIET teveel geld wil geven, eerder te weinig
ja, hmmm, ja, misschien wel, was zo'n oud mannetje waarvan je het gewoon weet dat hij het een en ander in zijn binnenzak heeft zitten...quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:52 schreef freiss het volgende:
[..]
ik bedoel dat je dat tegen die negert had moeten zeggen.
bij onze AH niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat heb ik ff gevraagt, en het mag wel.
vreemd dat je sowieso dat biljet van 200 aannam. Nog vreemder dat je een biljet van 100 euro retour kon geven? Gelijk afromen die handelquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:47 schreef Renesite het volgende:
"Doe maar even op nieuw"
Ik een beetje bozig...
"NIET TERUGSTOPPEN!!!!"
Ja, euh, ik had toevallig 3 van 50 omdat ik minder van 20 en 10 had.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
vreemd dat je sowieso dat biljet van 200 aannam. Nog vreemder dat je een biljet van 100 euro retour kon geven? Gelijk afromen die handel
ik wilde hier laatst een blikje cola met een briefje van 100 betalen die ik van een belg had gekregen. ze accepteerde het niet. ja ik had wel kleiner, maar 40 cent ofzo....quote:
Voor een blikje cola.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ik wilde hier laatst een blikje cola met een briefje van 100 betalen die ik van een belg had gekregen. ze accepteerde het niet. ja ik had wel kleiner, maar 40 cent ofzo....![]()
Lulquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
oja, misschien goed om te zeggen dat ik dit cassieres dagelijks door de strot ram
ik kwam 5 cent te kort......quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor een blikje cola.
kolere...
Dat doe je toch niet!
15 cent
Die had je van mij dan wel mee gekregen
(nee, geintje)
Om die 5 cent had ik je door laten lopen.quote:
Er zijn ook blikjes cola van 43 centquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor een blikje cola.
kolere...
Dat doe je toch niet!
15 cent
(nee, geintje)
o ja, geen eigenmerkquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Er zijn ook blikjes cola van 43 cent![]()
sowieso moet je erg terughoudend zijn met het aannemen van biljetten van 100 en 200. Hebben jullie een geldsluis langs je kassa omhoog gaan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor een blikje cola.
kolere...
Dat doe je toch niet!
15 cent
(nee, geintje)
Jup, die pleaur ik er dan meteen door,quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:02 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
sowieso moet je erg terughoudend zijn met het aannemen van biljetten van 100 en 200. Hebben jullie een geldsluis langs je kassa omhoog gaan?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lul
je bent uitgeslapen!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ben weer terug, net de Dierenwinkel gekeken
Dat is dan wel een stukje veiligerquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jup, die pleaur ik er dan meteen door,
Wat is datquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ben weer terug, net de Dierenwinkel gekeken
Tering wat reageer jij snelquote:
Ken je het überhaupt?quote:
coca cola 45 cent....arme cassiere...quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Om die 5 cent had ik je door laten lopen.
Meteen je hele kassa leeg, goddamn![]()
Berkel en Rodenrijs, ergens in het zuiden jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ken je het überhaupt?
Ik was vorige week nog in Groningen hoor![]()
Dat is uniekquote:
en die pauper komt niet eens langs.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ken je het überhaupt?
Ik was vorige week nog in Groningen hoor![]()
Wij hebben het mooiste dorp met de mooiste huizen in de randstadquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Berkel en Rodenrijs, ergens in het zuiden in de randstad ja![]()
en de mooiste filesquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:06 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wij hebben het mooiste dorp met de mooiste huizen in de randstad![]()
Sorryquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
en die pauper komt niet eens langs.![]()
quote:
Whehehe!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:06 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wij hebben het mooiste dorp met de mooiste huizen in de randstad![]()
een bmw 316....quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:07 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Sorry![]()
Tsja, jij zou toch alleen maar geïnteresseerd zijn in mn auto
Bij afslag Berkel en Rodenrijs idd, maar dat is hier héél ver vandaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |