Natalia ken ik, was in Knokke op vakantie, die ziet er best OK uit.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:38 schreef Saarah het volgende:
Jeej sevens naar Maanrock, naar Natalia en Clouseau![]()
watte?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:38 schreef Saarah het volgende:
Jeej sevens naar Maanrock, naar Natalia en Clouseau![]()
quote:
Op mij of Jamai?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
en jette geilde nog wel op hem
Om zijn sterrenstatus, like duh.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
en jette geilde nog wel op hem
Idd ja, ze heeft goede liedjesquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Natalia ken ik, was in Knokke op vakantie, die ziet er best OK uit.
ik snap dr nix vanquote:
Ik ga zodadelijk naar Maanrock (een gratis muziekfestival), waar Natalia (een bekende zangeres in Belgie) en Clouseau (een heel bekende groep in Belgie) optreden.quote:
Ik bedoelde in pub ofzoquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vakantie(En ik zit toch al een maand of 17 langer op FOK! dan jij
leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:40 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik ga zodadelijk naar Maanrock (een gratis muziekfestival), waar Natalia (een bekende zangeres in Belgie) en Clouseau (een heel bekende groep in Belgie) optreden.
Zo beter?
Jettquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Op mij of Jamai?
En wie is Jette?
Heb ik niet veel van gehoord lol. Belgische TV is trouwens zwaar OK alsmede de Belgische TMF vele malen beter is dan de onze.quote:
Clouseau kennen Nederlanders denk ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:40 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik ga zodadelijk naar Maanrock (een gratis muziekfestival), waar Natalia (een bekende zangeres in Belgie) en Clouseau (een heel bekende groep in Belgie) optreden.
Zo beter?
jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:40 schreef Saarah het volgende:
[..]
Zo beter?
ja maar hij snapte dr nix van dus...quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Clouseau kennen Nederlanders denk ik ook
ik nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Clouseau kennen Nederlanders denk ik ook
moet ik je nog het een en ander uitleggen over babys enzo?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:42 schreef Jaguarized het volgende:
Herman Finkers - Een Gynaecologisch Praatje![]()
![]()
Nee, ik lees ook de PleeBoiquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
moet ik je nog het een en ander uitleggen over babys enzo?
Herman Finkersquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:42 schreef Jaguarized het volgende:
Herman Finkers - Een Gynaecologisch Praatje![]()
![]()
Gister was je hier toch ook alquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:44 schreef brainster het volgende:
Goedesavonds mensen
* brainster is terug van heel lang wegeweest
Jiskefetquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Herman Finkers
Jiskefet [afbeelding]
Jiskefetquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Herman Finkers
Jiskefet [afbeelding]
Milk Inc, zijn belgen iddquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:45 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ken wel... hoe heten die nou.... met dat liedje 'walk on water' Just to be with you, ofzo.
volgens mij zijn dat ook Belgen
Euhhhhquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:45 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ken wel... hoe heten die nou.... met dat liedje 'walk on water' Just to be with you, ofzo.
Jochem Myerquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jiskefet
Jochem meijer [afbeelding]
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Gister was je hier toch ook al
Milk Inc.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:45 schreef Casparovvv het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:46 schreef brainster het volgende:
[..]
ik was na 5 minuten alweer pleiten volgens mij.
Snap je het zelf wel?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jullie zijn te dom voor Jiskefet
Jij hebt gymnasiumquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jullie zijn te dom voor Jiskefet
Ali is Gayquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ali G is ook puik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |