Ik kan zelf niet goed genoeg scripten om zelf zoiets in elkaar te zettenquote:
Neither can I maar het is gewoon niet geschikt waar ik het voor moet gebruikenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik kan zelf niet goed genoeg scripten om zelf zoiets in elkaar te zetten
Dat heb ik nog nooit gezienquote:mijn site is ook een en al Mambo hoor
Ook heel veel extra's gedownload enzo hoorquote:
What 'd you thinkquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:13 schreef dikkedorus het volgende:
Wat is GC/GCSC?
Oh ja das altijd een vervelende dag.quote:
vervelend is niet t juiste woordquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja das altijd een vervelende dag.
En allemaal verplicht...quote:
baggerquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vervelend is niet t juiste woord
probeer opnieuw
Je koopt toch wel losse onderdelenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:22 schreef Sjowhan het volgende:
en, wat ga je doenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef es70 het volgende:
Eten op, kinderen in bed, echtgenoot naar Parckpop, mijn avond is begonnen.
Niks bijzondersquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je koopt toch wel losse onderdelen
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Amd64-3500+-512kb
asus sli deluxe mobo
2x512mb ddr kingston <- Overkill?
raptor 36.4gb (wd) <- Beetje weinig, maar wel erg snel... waarom zo snel...
asus x800xl-pci-express vidkaart
Die Raptors zijn ook behoorlijk prijzig.quote:
Het rijk 'alleen' hebben is af en toe erg prettigquote:
Hoi Leoniekequote:Op zondag 21 augustus 2005 19:37 schreef leonieke het volgende:
Goeieavond![]()
HP even stilgezet voor het nieuws en straks de tennismatch Clijsters-Henin
Ja dat lijkt me in jouw geval wel fijn ja!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Het rijk 'alleen' hebben is af en toe erg prettig.
HP is veel leuker....quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:37 schreef leonieke het volgende:
Goeieavond![]()
HP even stilgezet voor het nieuws en straks de tennismatch Clijsters-Henin
Neenee, we kijken nog even naar de 3equote:Op zondag 21 augustus 2005 19:38 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hoi Leoniekedie HP is dat al de 4e?
"Nekloge" noem ik dat altijd...ahja die titels ook vandaar dat ik dacht dat het de vierde was...staat die vierde nou nog niet op internet?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Neenee, we kijken nog even naar de 3e
Ik denk dat ergens rond november de 4e in de bioscoop komt en dan gaan we hem waarschijnlijk rond nieuwjaar gaan bekijken.
In het begin is het toch niet te doen want ik zit niet graag helemaal voorraan in de cinema.
Daar ga ik zeker weer heen in de bios. Dat zijn zo'n beetje de enige avondjes uit voor mij en Pat in de laatste jarenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Neenee, we kijken nog even naar de 3e
Ik denk dat ergens rond november de 4e in de bioscoop komt en dan gaan we hem waarschijnlijk rond nieuwjaar gaan bekijken.
In het begin is het toch niet te doen want ik zit niet graag helemaal voorraan in de cinema.
Nekloge?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:43 schreef passie66 het volgende:
[..]
"Nekloge" noem ik dat altijd...ahja die titels ook vandaar dat ik dacht dat het de vierde was...staat die vierde nou nog niet op internet?
Ik vind dit echt films die je (eerst) in de bios moet zien, kijkt toch heel anders.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:43 schreef passie66 het volgende:
[..]
"Nekloge" noem ik dat altijd...ahja die titels ook vandaar dat ik dacht dat het de vierde was...staat die vierde nou nog niet op internet?
Ben een regelmatige gamer (call of duty, battlefield2, call of duty 2), en ga steeds meer programma's tegelijk gebruiken..quote:Amd64-3500+-512kb
asus sli deluxe mobo
2x512mb ddr kingston <- Overkill?
raptor 36.4gb (wd) <- Beetje weinig, maar wel erg snel... waarom zo snel...
asus x800xl-pci-express vidkaart
Inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt films die je (eerst) in de bios moet zien, kijkt toch heel anders.
Herman is okquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:44 schreef Jaguarized het volgende:
Herman Finkers - Een Gynaecologisch Praatje![]()
![]()
quote:SuSaNNe zegt:
heey wie ben jij?
Jeroen --> Kunnen jullie door een waterkraan? Ja, wij kunnen door een waterkraan! zegt:
euh jij voegde mij toe
SuSaNNe zegt:
haha neee jij mij..kreeg zo'n schermpje met die ene die wil je toevoegen
Jeroen --> Kunnen jullie door een waterkraan? Ja, wij kunnen door een waterkraan! zegt:
gossie die kreeg ik ook
SuSaNNe zegt:
hahaa vaag
ja idd
SuSaNNe zegt:
aan je naam te zien denk ik ook niet dat ik je ken..
SuSaNNe zegt:
woon je soms in zwolle?
nope,groningen
zit je op Fok?
SuSaNNe zegt:
nee
ok
SuSaNNe zegt:
haha wat is dat?
forum.fok.nl
een forum
SuSaNNe zegt:
hmm waar gaat dat over dan?
algemeen forum over allerlei dingen
SuSaNNe zegt:
ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |