dank je....zag ook net dat alleen kopieren niet werktquote:
Ah...de kleine lettertjes!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:29 schreef Mukie het volgende:
Mensen C&P hem alleen vanuit de eerste post, terwijl als je op het linkje plakt, je alles in 1 keer hebt.
quote:Joey zet ff 'somewhere out there' op van Fievel
Kheb de dvd nog liggen... Binnenkort weer eens kijkenquote:Mukie (Moderator) - vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:09 Ergens ver weg![]()
Absoluut niet! Als jij vrijgezel bent pruts je wat meer aan....als je niet vrijgezel bent komt er toch vaak meer struktuur in en struktuur levert meestal tijdwinst op...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:32 schreef Mukie het volgende:
Stelling: Wanneer ik vrijgezel ben, heb ik meer tijd over voor dingen die ECHT belangrijk zijn.
Niet mee eens... In een relatie ben ik een stuk rustiger en probeer ik te denken aan mn toekomstquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:32 schreef Mukie het volgende:
Stelling: Wanneer ik vrijgezel ben, heb ik meer tijd over voor dingen die ECHT belangrijk zijn.
Mwoah.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:32 schreef Mukie het volgende:
quote:
Zoals ik zei, een leeg levenquote:
ik zing dan steeds meequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[..]
Kheb de dvd nog liggen... Binnenkort weer eens kijken![]()
Ook dat moet ik niet doenquote:
Ikzelf denk dan wel meer aan de dingen die IK wil bereiken/doen. Ik kan dan gewoon gaan voor wat ik wil. In een relatie kijk ik meer naar wat we SAMEN kunnen doen en ben ik meer geneigd om dingen te laten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:32 schreef Mukie het volgende:
Denk dat het meer is. Als vrijgezel pruts ik minder aan, dan wanneer is samen met iemand benquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:34 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Absoluut niet! Als jij vrijgezel bent pruts je wat meer aan....als je niet vrijgezel bent komt er toch vaak meer struktuur in en struktuur levert meestal tijdwinst op...
Bovendien hebben vrijgezellen en niet vrijgezellen een verschillende kijk op wat belangrijk is!
Dat zeg ik!! Je bent aan het prutsen!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Denk dat het meer is. Als vrijgezel pruts ik minder aan, dan wanneer is samen met iemand ben
Nee. Als vrijgezel zuip je je vaker klem en dat neemt behoorlijk veel tijd in, vooral ook omdat je de volgende dag minder actief bent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:32 schreef Mukie het volgende:
Die was ik vergeten!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:55 schreef thabit het volgende:
[..]
Nee. Als vrijgezel zuip je je vaker klem en dat neemt behoorlijk veel tijd in, vooral ook omdat je de volgende dag minder actief bent.
Ik drink ook nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:55 schreef thabit het volgende:
[..]
Nee. Als vrijgezel zuip je je vaker klem en dat neemt behoorlijk veel tijd in, vooral ook omdat je de volgende dag minder actief bent.
En niet drinken en geen vrienden en geen vriendin...quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:59 schreef Venderwel het volgende:
[..]
En niet drinken en geen vrienden en geen vriendin...
Jonge toch...ik wist niet dat je het zo zwaar had!
quote:
quote:
Erm maar ik niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:55 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Dat zeg ik!! Je bent aan het prutsen!!
Ik denk dat het misgaat bij het SAMEN dingen willen/moeten doen!
Tuurlijk wil ik dat ook wel als ik een relatie heb, maar er zijn nog steeds dingen die je alleen wilt doen en dat moet je ook zo houden! Ik hoef geen vrouw die elke minuut van de dag moet weten waar ik ben....
Niet dat ze het niet mag weten.....maar als ik dat 20 minuten geleden gezegd heb, dan hoeft ze niet 20 minuten later te bellen of ik daar nog steeds ben....
Wat ik bedoel is gewoon, je meot nie te krampachtig vasthouden aan het, we moeten het SAMEN leuk hebben....de hele dag...elke dag...
Drink je dan niet als je een relatie hebtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:55 schreef thabit het volgende:
[..]
ik dacht dat dit een muzieksingle topic wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:04 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan??
* Venderwel controleert nog even snel of ie wel in het singles topic zit
huh??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm maar ik niet.
ik zeg dat als ik vrijgezel ben (zoals nu) ik juist minder aanpruts
Wat versta jij onder een relatie? 24/7 aan elkaar vastgeplakt zitten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:55 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Dat zeg ik!! Je bent aan het prutsen!!
Ik denk dat het misgaat bij het SAMEN dingen willen/moeten doen!
Tuurlijk wil ik dat ook wel als ik een relatie heb, maar er zijn nog steeds dingen die je alleen wilt doen en dat moet je ook zo houden! Ik hoef geen vrouw die elke minuut van de dag moet weten waar ik ben....
Niet dat ze het niet mag weten.....maar als ik dat 20 minuten geleden gezegd heb, dan hoeft ze niet 20 minuten later te bellen of ik daar nog steeds ben....
Wat ik bedoel is gewoon, je meot nie te krampachtig vasthouden aan het, we moeten het SAMEN leuk hebben....de hele dag...elke dag...
Minder!! Zeker minder...al was het alleen maar omdat je vaak eerder naar huis gaat met z'n 2...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Drink je dan niet als je een relatie hebt
Ik krijg dan tranen in mn ogenquote:
Ikke niet, maar ze zijn er zat!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een relatie? 24/7 aan elkaar vastgeplakt zitten?
Zwelgjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik krijg dan tranen in mn ogen![]()
![]()
En in oktober komt 'als je begrijpt wat ik bedoel' uit op dvd![]()
Oli B??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
We hebben hier allemaal een vriendin en komen hier om jou uit te lachenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:04 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan??
* Venderwel controleert nog even snel of ie wel in het singles topic zit
Een stuk minder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Drink je dan niet als je een relatie hebt
ja DAT weet ik wel, maar kan me Pheno niet voorstellen met vriendin..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We hebben hier allemaal een vriendin en komen hier om jou uit te lachen![]()
quote:
Die heeft al langer dan iedereen hiero een vriendinnetje...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:13 schreef Venderwel het volgende:
[..]
ja DAT weet ik wel, maar kan me Pheno niet voorstellen met vriendin..![]()
Te typisch voor woordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:09 schreef Venderwel het volgende:
[..]
huh??Sorry!!
Maar blijf erbij dat mensen (en daarvan is dan in dit geval het grootste gedeelte) vaak iets te krampachtig in het samendingendoen zitten....
Voorbeeld:
Bel je een vriend op: "Hey joh, ga je vanavond ook even mee naar de kroeg?"
Dan hoor je hem tegen haar zeggen: "Het is Anne, of we (had ik het over we???) ook meegaan naar de kroeg."
Hoor je haar op de achtergrond: "Nee heb niet zoveel zin, maar jij mag wel!" (zegt ze omdat zij wel doorheeft dat ik meeluister)
Hij tegen mij: "Nee, heb niet zoveel zin."
Heel raar... en naar...
Zelfs een looser als ik kan het. Kun je nagaan wat jij bentquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:13 schreef Venderwel het volgende:
[..]
ja DAT weet ik wel, maar kan me Pheno niet voorstellen met vriendin..![]()
ohhhh...vrijwillig??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die heeft al langer dan iedereen hiero een vriendinnetje...![]()
Ik heb zelfs info die ik pas later hier ga meldenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die heeft al langer dan iedereen hiero een vriendinnetje...![]()
Hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:10 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Minder!! Zeker minder...al was het alleen maar omdat je vaak eerder naar huis gaat met z'n 2...![]()
leukquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
ikke nietquote:
ik heb geen vriendinquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We hebben hier allemaal een vriendin en komen hier om jou uit te lachen![]()
Ik heb een poos geleden.....(ehm..damn is alweer 8 jaar geleden!) een vriendin gehad in Tilburg...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Te typisch voor woorden
Dat zijn vaak ook de mensen die vrienden ineens minder zien, wanneer ze verliefd zijn.
Steeds minder en minder tot het uit gaat, Dan zijn ze weer welkom
Mmmmmmm.....gaan wij een keer op stap??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij?
Ik ben nu een kroegensluiter en vriendjelief is dat (vaak) ook.
En anders gaat hij toch eerder? Maak ik hem wel wakker
Niet!quote:
gmtaquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:23 schreef PhaE het volgende:
* PhaE gaat naar huis..
Prettig weekend allemaal !
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:23 schreef PhaE het volgende:
* PhaE gaat naar huis..
Prettig weekend allemaal !
Ynske, Melismay en....??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:24 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft nog steeds 3 cursisten in da house
Ik ken maar een paar fokkers irl, maar je noemt net de onbekenden opquote:
Ik ken er geen 1....althans niet dat ik weet...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken maar een paar fokkers irl, maar je noemt net de onbekenden op
Plato, M_Schtoppel, prinsrob, tooniceguy en natuurlijk _arual_quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:27 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ik ken er geen 1....althans niet dat ik weet...
Er was sprake van dat ik Ynske een keertje mee uiteten zou nemen, maar is nog niet concreet!
Dingen die echt belangrijk zijn moet je sowieso blijven doen, of je nou een relatie hebt of niet. En desnoods neem je toch gewoon je vriendin ( of vriend ) gewoon mee? Als je serieus een relatie hebt zijn er geen geheimen en kan je makkelijk je vriendin meenemen! sja of ze een avondje zuipen met de gozers leuk vind is een tweede, maar daar kan je haar nog over laten kiezen ( even als voorbeeld, dat dat echt belangrijk isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:32 schreef Mukie het volgende:
Laat iedereen deze opmerking nou voorbijgaan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:14 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zelfs info die ik pas later hier ga melden![]()
Hoe zit t eigenlijk met jullie plannen? Kinderen op welke leeftijd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:33 schreef broer het volgende:
[..]
Laat iedereen deze opmerking nou voorbijgaan?
Hebben we het over trouwen of over kinderen?
Topic gaat over singles, dus ja wat moet je er dan mee he!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:33 schreef broer het volgende:
[..]
Laat iedereen deze opmerking nou voorbijgaan?
Hebben we het over trouwen of over kinderen?
2005 is idd geen goed jaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe zit t eigenlijk met jullie plannen? Kinderen op welke leeftijd?
Ik zelf wil 2006/2007 eigenlijk best een kindje als de omstandigheden t toelaten...
tja als je het over zo'n lange afstand hebt, is het wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ik heb een poos geleden.....(ehm..damn is alweer 8 jaar geleden!) een vriendin gehad in Tilburg...
Friesland....Tilburg...niet handig, maar ja je bent gek op elkaar!
Beide natuurlijk geen auto, dus met de trein erheen...(ik woonde bij mijn ouders, zij op zichzelf.)
Ja ik was dus in het weekend vaak bij haar....bedoel je wilt toch ook een keer WEL samen zijn..
Kreeg ik ook een opmerking van mijn vrijgezelle vrienden: We zien je ook nooit meer...
Opzich wel waar, maar kon het ze moeilijk aan het verstand brengen...
Nou hoor je (en zie je) ze niet meer nu ze zelf een relatie hebben!
Shitquote:
Een voorbeeld aan nemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:36 schreef Venderwel het volgende:
Topic gaat over singles, dus ja wat moet je er dan mee he!![]()
Check maar ff op mn foboquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:30 schreef 907 het volgende:
oh hoe zit t nou met die mini-meet? ik ben net thuis, maar volgens mij heb ik die al gemist ofzo?
Komt tijd komt kind...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
2005 is idd geen goed jaar
Je hebt er goed aan gedaan![]()
Ik zal deze maar ff aan me voorbijgaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe zit t eigenlijk met jullie plannen? Kinderen op welke leeftijd?
Ik zelf wil 2006/2007 eigenlijk best een kindje als de omstandigheden t toelaten...
Je ontwijkt mijn vraag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:38 schreef Pheno het volgende:
2005 is idd geen goed jaar
Je hebt er goed aan gedaan![]()
bovenin bij de standaard gegevensquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:41 schreef 907 het volgende:
[..]
waar staat op welke dag? want dat kan ik niet vinden![]()
Biologische klok begint te tikken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik zal deze maar ff aan me voorbijgaan
Bij Mukie?? Nah, kan nog wel paar jaartjes!! Tenminste als die datum in haar profiel klopt!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Biologische klok begint te tikken...
Nehhh oude moedersquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:43 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Bij Mukie?? Nah, kan nog wel paar jaartjes!! Tenminste als die datum in haar profiel klopt!!
Ik zet liever niet een kind op de wereld binnen een labiele relatie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Biologische klok begint te tikken...
nope...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:43 schreef 907 het volgende:
[..]
en dan s`avonds is de gewone meet?(als dat doorgaat...)
Dan moet je ook geen labiele relatie aangaan...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik zet liever niet een kind op de wereld binnen een labiele relatie.
Ik zie niet in waarom die niet kan kloppen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:43 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Bij Mukie?? Nah, kan nog wel paar jaartjes!! Tenminste als die datum in haar profiel klopt!!
Moet soms alles uitleggen he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen labiele relatie aangaan...
Zucht...
Lieve schat ik heb het over jouquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen labiele relatie aangaan...
Zucht...
ok ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
nope...
Dat mogen de lui lekker uitvogelen in het algemene meettopic
Oh neeeeeee...zo bedoel ik het niet!! Als ik de foto's zo zie dan klopt dat inderdaad wel.....maar ja, er zijn vrouwen die liegen erover!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom die niet kan kloppen.
Echt waar... Mensen hier snappen niet wat humor is...quote:
Ja jij bent net zo dom als Mukie...quote:
Mwoa, heb haar redelijk hoog, dus dat valt dan nog wel wat mee!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja jij bent net zo dom als Mukie...
Kijk eens in dr ogen ipv...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:49 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Mwoa, heb haar redelijk hoog, dus dat valt dan nog wel wat mee!!![]()
Welke balquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Echt waar... Mensen hier snappen niet wat humor is...
Tuurlijk heb je t over mij, daarom kaats ik de bal zo mooi terug...
Rofl, ja doe dat eens...quote:
neuh, waarom zou ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:47 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Oh neeeeeee...zo bedoel ik het niet!! Als ik de foto's zo zie dan klopt dat inderdaad wel.....maar ja, er zijn vrouwen die liegen erover!!
Nou dan neem ik mn petje voor um afquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja jij bent net zo dom als Mukie...
Ben je gek joh, zet die pet weer op, je haar ziet er niet uit vandaag!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nou dan neem ik mn petje voor um af
Echt waar je snapt t gewoon weer niet...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Rofl, ja doe dat eens...
In mn ogen kijken.
JoeyT hoe kan iemand in mn ogen kijken vanachter een schermpje?
Een foto is niet meer dan een tijdelijke afspiegeling van een bepaald moment.
En dan nog, denk ik dat je best wel versteld zou staan
Dan leer eens te typen wat je bedoeldquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Echt waar je snapt t gewoon weer niet...
Niet alles te letterlijk opvatten...
Ja, morgen druk dagje weerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:01 schreef Venderwel het volgende:
Maar goed, als jij graag wilt dat ik in d'r ogen kijk, geen probleem, ben de moeilijkste niet! Ik bedoel er zijn mindere bezigheden....
@Mukie Heb je het morgen druk? Joey vindt dat ik in je ogen moet gaan zitten kijken!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:01 schreef Venderwel het volgende:
@Mukie Heb je het morgen druk? Joey vindt dat ik in je ogen moet gaan zitten kijken!
* Venderwel pakt agenda erbij en bladert heel interessant door de lega pagina'squote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:04 schreef Venderwel het volgende:
[..]
* Venderwel pakt agenda erbij en bladert heel interessant door de lega pagina's
Wanneer kun je wel?
In de ogen ipv... Lijkt me toch duidelijk... Weet niet waar jullie vandaan komen, maar in de randstad ken ik niemand die het niet zou begrijpen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan leer eens te typen wat je bedoeld
Misschien dat je dan eens wat minder misverstanden hebt![]()
@Mukie Hij heeft ons echt niet hoog zitten he?? Alsof wij dat niet weten! Heeft blijkbaar niet door dat we hem in de zeik nemen ipv andersom....zal het verschil in intelligentie zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In de ogen ipv... Lijkt me toch duidelijk... Weet niet waar jullie vandaan komen, maar in de randstad ken ik niemand die het niet zou begrijpen...
Tieten mensen tieten!!!!!!!!!!!!!!!
dat zei ik tochquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In de ogen ipv... Lijkt me toch duidelijk... Weet niet waar jullie vandaan komen, maar in de randstad ken ik niemand die het niet zou begrijpen...
shit ik kom uit de randstad ....quote:
net zoiets als 'je moet eens de andere lippen kussen'?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als in cherrylips??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
net zoiets als 'je moet eens de andere lippen kussen'?![]()
Tsja ik weet iig wel wanneer ik een blauwtje loop bij een meisjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:08 schreef Venderwel het volgende:
[..]
zal het verschil in intelligentie zijn.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
welke smaak ze hebben weet ik niet hoor
ff proeven voor je?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
welke smaak ze hebben weet ik niet hoor
Dus jij ziet nu tieten? Nee idd dat snap ik niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb ik een blauwtje gelopen dan??? Daarvoor moet je toch eerst iemand proberen te versieren??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja ik weet iig wel wanneer ik een blauwtje loop bij een meisje![]()
Niet echt een mannelijk excuus... Loverboyyyquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:12 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Heb ik een blauwtje gelopen dan??? Daarvoor moet je toch eerst iemand proberen te versieren??
Dat laatst heb ik al een half jaar niet meer gedaan......dus...
Ik wou hem niet maken....te makkelijk!quote:
iets met open deur enzo ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:13 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ik wou hem niet maken....te makkelijk!![]()
Maar eerlijk toegegeven, ik ben ook maar een vent en dat was ook het eerste wat mij te binnen schoot...
Ik ben je nu echt kwijt...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet echt een mannelijk excuus... Loverboyyy![]()
Ok ik ga hm uitleggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dus jij ziet nu tieten? Nee idd dat snap ik niet.
Ik zie alleen een scherm, meer niet.
Je verwisseld weer jouw wereld met de algemene
Waarop maar weer blijkt dat dit meer over jezelf zegt dan over mij!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok ik ga hm uitleggen
Venderwel zei dat hij jouw hoog heeft zitten. Waarop ik zei dat ie wat minder naar tieten moet kijken, waarmee ik dus bedoel dat hij alles met een kut hoog heeft zitten...
chemische troepquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog wel Labello Cherry liggen![]()
OMFGquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok ik ga hm uitleggen
Venderwel zei dat hij jouw hoog heeft zitten. Waarop ik zei dat ie wat minder naar tieten moet kijken, waarmee ik dus bedoel dat hij alles met een kut hoog heeft zitten...
Wat zegt t dan over mij... Ik doop hm er vanaaf weer ff in dus mij hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:16 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Waarop maar weer blijkt dat dit meer over jezelf zegt dan over mij!
echt goed zal het niet zijn neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:17 schreef 907 het volgende:
[..]
chemische troepals je t doet, moet je t goed doen
Lijkt mij niet... Ik heb vrouwen niet zo hoog zitten... Kheb ze ook t liefst liggend...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
OMFG
Projecteer jij jezelf nu op elke vent?
mmmmm...we zeggen wel ongeveer hetzelfde jij en ik, dus wat betreft heeft ie misschien wel gelijk dat we even dom zijn!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
OMFG
Projecteer jij jezelf nu op elke vent?
is die van jou over datum dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
echt goed zal het niet zijn nee
Dat blijkt meer dan eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt mij niet... Ik heb vrouwen niet zo hoog zitten... Kheb ze ook t liefst liggend...
ik had t over t eggie, dus in elk geval niet de labelloquote:
Zeg dan ook niet dat ik mezelf op anderen projecteerquote:
Nee, maar het effect zal een beetje vreemd zijn denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:19 schreef 907 het volgende:
[..]
is die van jou over datum dan?
ff op jongenstoer hoor
Ik zeg....experimentje...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar het effect zal een beetje vreemd zijn denk ik![]()
Dom zijn en op eenzelfde level zitten zijn 2 verschillende dingen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:18 schreef Venderwel het volgende:
[..]
mmmmm...we zeggen wel ongeveer hetzelfde jij en ik, dus wat betreft heeft ie misschien wel gelijk dat we even dom zijn!!
kan ie niet 2 dingen tegelijk??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dom zijn en op eenzelfde level zitten zijn 2 verschillende dingen.
Maar dat heeft ie nog niet door.
Komt morgen misschien wel, als zn geilheid weer iets gezakt is en er zuurstof bij zn hersenen komen
Dat je vrouwen niet hoog hebt zitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat ik mezelf op anderen projecteer![]()
t blijft n gozerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:22 schreef Venderwel het volgende:
[..]
kan ie niet 2 dingen tegelijk??![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dom zijn en op eenzelfde level zitten zijn 2 verschillende dingen.
Maar dat heeft ie nog niet door.
Komt morgen misschien wel, als zn geilheid lul weer iets gezakt is en er zuurstof bloed bij zn hersenen komen
Meepraten is zoooo 2004...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:22 schreef Venderwel het volgende:
[..]
kan ie niet 2 dingen tegelijk??![]()
Meer als een bedrijf...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat je vrouwen niet hoog hebt zitten.
Je ziet ze als gebruiksvoorwerpen.
Als je het afgelopen half jaar geen vrouw hebt versierd dan moet dat idd wel kunnen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:25 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ja...gelijk in, maar dat moet toch zeker nog wel kunenn?
Ik zie hier een aanname in verborgen zitten!! Helaas, wel een verkeerde aanname!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je het afgelopen half jaar geen vrouw hebt versierd dan moet dat idd wel kunnen...
Homosexueel zijn is inderdaad erg hip op dit moment, maar nee dat ben je nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:28 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ik zie hier een aanname in verborgen zitten!! Helaas, wel een verkeerde aanname!
Nou, zoals de rest van de mensen hier het wel meteen doorhad, ik doelde op het feit dat aangezien ik heb gezegd inderdaad dat ik geen vrouw versiert heb, jij er meteen vanuit gaat dat ik geen sex met een vrouw gehad zou hebben in datzelfde half jaar....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Homosexueel zijn is inderdaad erg hip op dit moment, maar nee dat ben je niet
Deze laaste aanname is inderdaad wel juist! Mijn dank daarvoor...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Homosexueel zijn is inderdaad erg hip op dit moment, maar nee dat ben je niet
Nogmaals... Twijfel gewoon niet aan mijn intelligentie... Die zit wel goed... Ik vond jouw opmerking over mijn zogenaamd voorspelbare aanname een beetje gewoontjes...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:32 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Nou, zoals de rest van de mensen hier het wel meteen doorhad, ik doelde op het feit dat aangezien ik heb gezegd inderdaad dat ik geen vrouw versiert heb, jij er meteen vanuit gaat dat ik geen sex met een vrouw gehad zou hebben in datzelfde half jaar....
Das dus mis...
Nu jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Meer als een bedrijf...
Ze leveren goeie diensten...
Er wordt zo weer voor me gekookt![]()
Maar nee hoor... Ben vet lief voor mn vriendinnetje![]()
Dat weet ik... Ik voel meteen aan wanneer iemand niet hip isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:33 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Deze laaste aanname is inderdaad wel juist! Mijn dank daarvoor...![]()
uhuh...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals... Twijfel gewoon niet aan mijn intelligentie... Die zit wel goed... Ik vond jouw opmerking over mijn zogenaamd voorspelbare aanname een beetje gewoontjes...
en daar gaat t toch om... Nu...quote:
beste jonge, als er iemand niet hip is ben ik het!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat weet ik... Ik voel meteen aan wanneer iemand niet hip is![]()
typisch een mannenuitspraakquote:
Wel een teken dat ze opletten!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef broer het volgende:
Het was natuurlijk ook de goden verzoeken, die TT...
Dat zeg ik... waarom denk je dat ik zeg dat je niet homosexueel kan zijn...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef Venderwel het volgende:
[..]
beste jonge, als er iemand niet hip is ben ik het!!
Thank God for that!
Als ze écht zouden opletten was er vanochtend wel iemand anders door de bliksem geraakt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef Venderwel het volgende:
Wel een teken dat ze opletten!
Voorkeur??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:40 schreef broer het volgende:
[..]
Als ze écht zouden opletten was er vanochtend wel iemand anders door de bliksem geraakt.
Zeggen is wat anders dan er naar leven...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef 907 het volgende:
[..]
typisch een mannenuitspraak
ik ben er zelf ook 1, maar dat zou ik niet hebben gezegd ...serieus...
* Venderwel geeft Joey een hand.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zeg ik... waarom denk je dat ik zeg dat je niet homosexueel kan zijn...
Ik spreek geen voorkeur uit, want dat is kliekjesvorming.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:41 schreef Venderwel het volgende:
Voorkeur??
Zo dus eten en verder helemaal niets... Beetje sporten, beetje lezen en beetje slapen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:41 schreef Venderwel het volgende:
[..]
* Venderwel geeft Joey een hand.
Maar eh, ga je anders nog wat leuks doen dit weekend?![]()
Vanavond kroeg...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo dus eten en verder helemaal niets... Beetje sporten, beetje lezen en beetje slapen...
Jij?
Tja...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef 907 het volgende:
[..]
typisch een mannenuitspraak
ik ben er zelf ook 1, maar dat zou ik niet hebben gezegd ...serieus...
Ongezellig!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:45 schreef Mukie het volgende:
Ik ga zo eens afsluiten en op naar huis
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:45 schreef Mukie het volgende:
Ik ga zo eens afsluiten en op naar huis
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:47 schreef thaleia het volgende:
Ik heb gebakken aardappeltjes
Volgens Joey waren dat mn tieten en daar heb ik idd niet echt zin in neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:46 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ongezellig!
Dus geen afspraak om ogen te kijken?![]()
Neeee..Joey zei dat ik eens in je ogen moest kijken, omdat hij er vanuit ging dat ik naar je tieten zat te kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Volgens Joey waren dat mn tieten en daar heb ik idd niet echt zin in nee
Ik ook. Als ik ze tenminste nu warm ga maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:47 schreef thaleia het volgende:
Ik heb gebakken aardappeltjes
Ik loog. Die van mij waren ook nog niet gebakken. En nu nog steeds niet, maar het gaat nu wel gebeuren, want er is niets zo mooi als gebakken aardappeltjes bij stromende regen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:49 schreef broer het volgende:
Ik ook. Als ik ze tenminste nu warm ga maken.
Nou zin in gezelschap terwijl je je gebakken aardappeltjes op eet en naar de regen kijkt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:14 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik loog. Die van mij waren ook nog niet gebakken. En nu nog steeds niet, maar het gaat nu wel gebeuren, want er is niets zo mooi als gebakken aardappeltjes bij stromende regen.
Goed weekend, degenen die weggaan
Nee, want ik vermoed dat er voor mij dan minder aardappeltjes overblijven. Klopt dat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:16 schreef Venderwel het volgende:
Nou zin in gezelschap terwijl je je gebakken aardappeltjes op eet en naar de regen kijkt?
Nee hoor hoeft helemaal niet! Maar ja als jij zin hebt om alleen te eten...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nee, want ik vermoed dat er voor mij dan minder aardappeltjes overblijven. Klopt dat?
Ik zit momenteel met m'n bord op schoot achter de PC met op de achtergrond RTL-Boulevard. Ik heb appelmoes en mayonaise door elkaar gemengd en verdrink de aardappeltjes daarin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:55 schreef thabit het volgende:
tafelmanieren.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:02 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik zit momenteel met m'n bord op schoot achter de PC met op de achtergrond RTL-Boulevard. Ik heb appelmoes en mayonaise door elkaar gemengd en verdrink de aardappeltjes daarin.
Dit soort dingen kan echt alleen als je single bent![]()
Tenzij je echt De Ideale Man tegenkomt natuurlijk, want die doet dan gewoon mee.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mijn gelijke gevonden
Was je maar een gozer
Ah, dáárom ben ik nog single.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:02 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik zit momenteel met m'n bord op schoot achter de PC met op de achtergrond RTL-Boulevard. Ik heb appelmoes en mayonaise door elkaar gemengd en verdrink de aardappeltjes daarin.
Dit soort dingen kan echt alleen als je single bent![]()
Tenzij je echt De Ideale Man tegenkomt natuurlijk, want die doet dan gewoon mee.
Das te warmquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:24 schreef thabit het volgende:
Waarom eigenlijk een bord, thaleia? Je kunt toch ook uit de pan eten?
* PhaE heeft dat ondervonden, de eerste keer dat hij als Single voor zichzelf ging koken...quote:
quote:<Xavier> Aidenn is awesome.
<Xavier> I just went downstairs to put on some tea for her, and she put on some music for me by SSHing into the computer near the kitchen.
<Xavier> that's totally hot.
<Aidenn> I've SSHed my way into Xavier's heart
Zo ken ik er nog eentje:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:48 schreef PhaE het volgende:
Het bewijs;
Ook nerds weten wat liefde is
[..]
Haai snoesquote:
hooooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:26 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Haai snoesBen jij dat op die avatar van je Lekker wijf!
![]()
Usual suspectsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:32 schreef broer het volgende:
Hmm... Moeilijke keuze. Of die ene stoere film kijken die ik eigenlijk al te vaak heb gezien, of toch in mijn eentje naar dat onbekende bandje gaan kijken...
* broer gaat eens even ernstig zitten twijfelen...
Dilemma's!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:32 schreef broer het volgende:
Hmm... Moeilijke keuze. Of die ene stoere film kijken die ik eigenlijk al te vaak heb gezien, of toch in mijn eentje naar dat onbekende bandje gaan kijken...
* broer gaat eens even ernstig zitten twijfelen...
Ik heb net nog het tafelkleed ondergespoten met ketchupquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:16 schreef thabit het volgende:
[..]
Ah, dáárom ben ik nog single..
Mijn tafelmanieren zijn zo erg dat mensen zelfs weddenschappen gaan sluiten over de hoeveelheid vlekken die in m'n kleren terechtkomen..
TMIquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net nog het tafelkleed ondergespoten met ketchupViel nog mee dat er een tafelkleed lag trouwens. Als ik alleen ben eet ik gewoon staand aan het aanrecht terwijl ik al aan het opruimen ben, en lik ik de overgebleven appelmoes met m'n vinger van m'n bord
En wellicht lekkere wijven!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:37 schreef thaleia het volgende:
Het bandje. Dat kan nog positief verrassen, the usual suspects niet meer
Jupsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:37 schreef thaleia het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef PhaE het volgende:
[..]
* PhaE heeft dat ondervonden, de eerste keer dat hij als Single voor zichzelf ging koken...
Tja, zij had alle servies meegenomen
Maar was niet, euh.. nuchter genoeg om te bedenken dat zo'n pan dan best warm is
Sterker nog: ik heb er 4 kleintjes bijquote:
nu vroeg ik me wederom af wat dat ook alweer betekende, maar ik weet 't weerquote:
Kun je lekker over je rug laten lopenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sterker nog: ik heb er 4 kleintjes bij
Dat ligt hier om de hoekquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:49 schreef CherryLips het volgende:
zee niveau?
Nog niet, zijn ze wat te klein voor. Zo groot als het topje van mn pink nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Kun je lekker over je rug laten lopen![]()
* Mukie kijkt achter stoelen en bankenquote:
Sportieve mamma!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nog niet, zijn ze wat te klein voor. Zo groot als het topje van mn pink nu
OMG die gerbilmama van mij is knots. Ze is zo gek op dat rad dat ze nu een van die kleintjes in dr bekkie heeft om te verplaatsen, maar het niet kan laten om nog ff drin te rennen
De aanhouder wint? Topics lang blijven zoeken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:54 schreef Mukie het volgende:
* Mukie kijkt achter stoelen en banken
Niets te vinden
Jij bent dan ook liefquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:55 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind gerbils anders een bijzonder hoog niveau hoor![]()
vele handen maken licht werk enzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:57 schreef Modus het volgende:
[..]
De aanhouder wint? Topics lang blijven zoeken?.
ja rimmenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:58 schreef fembol het volgende:
[..]
Heb net al geholpen, iemand riep dat het niveau gevonden was...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:00 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.theosofie.net/(...)tokt2003/wetten.html
Dit meer discussie waard?
Altijdquote:
das meer voor truth of wflquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:00 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.theosofie.net/(...)tokt2003/wetten.html
Dit meer discussie waard?
Elk onderwerp wat we hier bespreken past wel ergens andersquote:
Ik geloof dat ik dat inderdaad maar doe. (Met een beetje geluk red ik het beide.)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:37 schreef thaleia het volgende:
nou wat is jouw visie hierop dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Elk onderwerp wat we hier bespreken past wel ergens anders![]()
Dan kunnen we net zo goed de reeks sluiten
Leuk!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:03 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat inderdaad maar doe. (Met een beetje geluk red ik het beide.)
strak planquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:03 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat inderdaad maar doe. (Met een beetje geluk red ik het beide.)
Griept ze!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:05 schreef broer het volgende:
[..]
Wijven! Lekkere, zelfs. Dat kan ook nog.
Hoera!
Neem ze mee naar huis voor de filmquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:05 schreef broer het volgende:
[..]
Wijven! Lekkere, zelfs. Dat kan ook nog.
Hoera!
Songtekst van Blöf?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:06 schreef Mukie het volgende:
Als we denken aan verheven werelden die in de enorme ruimte drijven, en dan ons menselijke bestaan met al zijn trivialiteiten bekijken – het gekibbel, het geweld, het handelen zonder na te denken, voelen we dan niet op een of andere manier dat we ver zijn afgedwaald van de meer serene paden van de natuur?
Ach we kennen je nogquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:23 schreef PPWB84 het volgende:
ik denk om de optie open te houden dat je anar die meeting kan moet je wel weer ff wat posten
NU al intro dagen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:25 schreef PPWB84 het volgende:
Ik ben an t uitrusten van de introductiedagen in Utrecht. was hartstikke leuk. vandaag ingeshcreven bij een leuke studentenvereniging.
oh gelukkig nog vrijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:27 schreef PPWB84 het volgende:
ja ze waren vroeg ja. amar ja nu wel ff nog beetje vrij tot begin september..nou ja..ik bena an t werk.
Waarom thuis gezeten dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:30 schreef PPWB84 het volgende:
ja..heb er zin in. ik hebe en jaar thuisgezeten. t wordt tijd om weer echt leven. ik ben 20. ik hoor lol te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |