Ik ook. Als ik ze tenminste nu warm ga maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:47 schreef thaleia het volgende:
Ik heb gebakken aardappeltjes
Ik loog. Die van mij waren ook nog niet gebakken. En nu nog steeds niet, maar het gaat nu wel gebeuren, want er is niets zo mooi als gebakken aardappeltjes bij stromende regen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:49 schreef broer het volgende:
Ik ook. Als ik ze tenminste nu warm ga maken.
Nou zin in gezelschap terwijl je je gebakken aardappeltjes op eet en naar de regen kijkt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:14 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik loog. Die van mij waren ook nog niet gebakken. En nu nog steeds niet, maar het gaat nu wel gebeuren, want er is niets zo mooi als gebakken aardappeltjes bij stromende regen.
Goed weekend, degenen die weggaan
Nee, want ik vermoed dat er voor mij dan minder aardappeltjes overblijven. Klopt dat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:16 schreef Venderwel het volgende:
Nou zin in gezelschap terwijl je je gebakken aardappeltjes op eet en naar de regen kijkt?
Nee hoor hoeft helemaal niet! Maar ja als jij zin hebt om alleen te eten...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nee, want ik vermoed dat er voor mij dan minder aardappeltjes overblijven. Klopt dat?
Ik zit momenteel met m'n bord op schoot achter de PC met op de achtergrond RTL-Boulevard. Ik heb appelmoes en mayonaise door elkaar gemengd en verdrink de aardappeltjes daarin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:55 schreef thabit het volgende:
tafelmanieren.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:02 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik zit momenteel met m'n bord op schoot achter de PC met op de achtergrond RTL-Boulevard. Ik heb appelmoes en mayonaise door elkaar gemengd en verdrink de aardappeltjes daarin.
Dit soort dingen kan echt alleen als je single bent![]()
Tenzij je echt De Ideale Man tegenkomt natuurlijk, want die doet dan gewoon mee.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mijn gelijke gevonden
Was je maar een gozer
Ah, dáárom ben ik nog single.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:02 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik zit momenteel met m'n bord op schoot achter de PC met op de achtergrond RTL-Boulevard. Ik heb appelmoes en mayonaise door elkaar gemengd en verdrink de aardappeltjes daarin.
Dit soort dingen kan echt alleen als je single bent![]()
Tenzij je echt De Ideale Man tegenkomt natuurlijk, want die doet dan gewoon mee.
Das te warmquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:24 schreef thabit het volgende:
Waarom eigenlijk een bord, thaleia? Je kunt toch ook uit de pan eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |