Ik ook. Als ik ze tenminste nu warm ga maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:47 schreef thaleia het volgende:
Ik heb gebakken aardappeltjes
Ik loog. Die van mij waren ook nog niet gebakken. En nu nog steeds niet, maar het gaat nu wel gebeuren, want er is niets zo mooi als gebakken aardappeltjes bij stromende regen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:49 schreef broer het volgende:
Ik ook. Als ik ze tenminste nu warm ga maken.
Nou zin in gezelschap terwijl je je gebakken aardappeltjes op eet en naar de regen kijkt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:14 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik loog. Die van mij waren ook nog niet gebakken. En nu nog steeds niet, maar het gaat nu wel gebeuren, want er is niets zo mooi als gebakken aardappeltjes bij stromende regen.
Goed weekend, degenen die weggaan
Nee, want ik vermoed dat er voor mij dan minder aardappeltjes overblijven. Klopt dat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:16 schreef Venderwel het volgende:
Nou zin in gezelschap terwijl je je gebakken aardappeltjes op eet en naar de regen kijkt?
Nee hoor hoeft helemaal niet! Maar ja als jij zin hebt om alleen te eten...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nee, want ik vermoed dat er voor mij dan minder aardappeltjes overblijven. Klopt dat?
Ik zit momenteel met m'n bord op schoot achter de PC met op de achtergrond RTL-Boulevard. Ik heb appelmoes en mayonaise door elkaar gemengd en verdrink de aardappeltjes daarin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:55 schreef thabit het volgende:
tafelmanieren.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:02 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik zit momenteel met m'n bord op schoot achter de PC met op de achtergrond RTL-Boulevard. Ik heb appelmoes en mayonaise door elkaar gemengd en verdrink de aardappeltjes daarin.
Dit soort dingen kan echt alleen als je single bent![]()
Tenzij je echt De Ideale Man tegenkomt natuurlijk, want die doet dan gewoon mee.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mijn gelijke gevonden
Was je maar een gozer
Ah, dáárom ben ik nog single.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:02 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik zit momenteel met m'n bord op schoot achter de PC met op de achtergrond RTL-Boulevard. Ik heb appelmoes en mayonaise door elkaar gemengd en verdrink de aardappeltjes daarin.
Dit soort dingen kan echt alleen als je single bent![]()
Tenzij je echt De Ideale Man tegenkomt natuurlijk, want die doet dan gewoon mee.
Das te warmquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:24 schreef thabit het volgende:
Waarom eigenlijk een bord, thaleia? Je kunt toch ook uit de pan eten?
* PhaE heeft dat ondervonden, de eerste keer dat hij als Single voor zichzelf ging koken...quote:
quote:<Xavier> Aidenn is awesome.
<Xavier> I just went downstairs to put on some tea for her, and she put on some music for me by SSHing into the computer near the kitchen.
<Xavier> that's totally hot.
<Aidenn> I've SSHed my way into Xavier's heart
Zo ken ik er nog eentje:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:48 schreef PhaE het volgende:
Het bewijs;
Ook nerds weten wat liefde is
[..]
Haai snoesquote:
hooooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:26 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Haai snoesBen jij dat op die avatar van je Lekker wijf!
![]()
Usual suspectsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:32 schreef broer het volgende:
Hmm... Moeilijke keuze. Of die ene stoere film kijken die ik eigenlijk al te vaak heb gezien, of toch in mijn eentje naar dat onbekende bandje gaan kijken...
* broer gaat eens even ernstig zitten twijfelen...
Dilemma's!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:32 schreef broer het volgende:
Hmm... Moeilijke keuze. Of die ene stoere film kijken die ik eigenlijk al te vaak heb gezien, of toch in mijn eentje naar dat onbekende bandje gaan kijken...
* broer gaat eens even ernstig zitten twijfelen...
Ik heb net nog het tafelkleed ondergespoten met ketchupquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:16 schreef thabit het volgende:
[..]
Ah, dáárom ben ik nog single..
Mijn tafelmanieren zijn zo erg dat mensen zelfs weddenschappen gaan sluiten over de hoeveelheid vlekken die in m'n kleren terechtkomen..
TMIquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net nog het tafelkleed ondergespoten met ketchupViel nog mee dat er een tafelkleed lag trouwens. Als ik alleen ben eet ik gewoon staand aan het aanrecht terwijl ik al aan het opruimen ben, en lik ik de overgebleven appelmoes met m'n vinger van m'n bord
En wellicht lekkere wijven!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:37 schreef thaleia het volgende:
Het bandje. Dat kan nog positief verrassen, the usual suspects niet meer
Jupsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:37 schreef thaleia het volgende:
Het bandje. Dat kan nog positief verrassen, the usual suspects niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |