Nee, maar het effect zal een beetje vreemd zijn denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:19 schreef 907 het volgende:
[..]
is die van jou over datum dan?
ff op jongenstoer hoor
Ik zeg....experimentje...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar het effect zal een beetje vreemd zijn denk ik![]()
Dom zijn en op eenzelfde level zitten zijn 2 verschillende dingen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:18 schreef Venderwel het volgende:
[..]
mmmmm...we zeggen wel ongeveer hetzelfde jij en ik, dus wat betreft heeft ie misschien wel gelijk dat we even dom zijn!!
kan ie niet 2 dingen tegelijk??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dom zijn en op eenzelfde level zitten zijn 2 verschillende dingen.
Maar dat heeft ie nog niet door.
Komt morgen misschien wel, als zn geilheid weer iets gezakt is en er zuurstof bij zn hersenen komen
Dat je vrouwen niet hoog hebt zitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat ik mezelf op anderen projecteer![]()
t blijft n gozerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:22 schreef Venderwel het volgende:
[..]
kan ie niet 2 dingen tegelijk??![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dom zijn en op eenzelfde level zitten zijn 2 verschillende dingen.
Maar dat heeft ie nog niet door.
Komt morgen misschien wel, als zn geilheid lul weer iets gezakt is en er zuurstof bloed bij zn hersenen komen
Meepraten is zoooo 2004...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:22 schreef Venderwel het volgende:
[..]
kan ie niet 2 dingen tegelijk??![]()
Meer als een bedrijf...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat je vrouwen niet hoog hebt zitten.
Je ziet ze als gebruiksvoorwerpen.
Als je het afgelopen half jaar geen vrouw hebt versierd dan moet dat idd wel kunnen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:25 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ja...gelijk in, maar dat moet toch zeker nog wel kunenn?
Ik zie hier een aanname in verborgen zitten!! Helaas, wel een verkeerde aanname!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je het afgelopen half jaar geen vrouw hebt versierd dan moet dat idd wel kunnen...
Homosexueel zijn is inderdaad erg hip op dit moment, maar nee dat ben je nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:28 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ik zie hier een aanname in verborgen zitten!! Helaas, wel een verkeerde aanname!
Nou, zoals de rest van de mensen hier het wel meteen doorhad, ik doelde op het feit dat aangezien ik heb gezegd inderdaad dat ik geen vrouw versiert heb, jij er meteen vanuit gaat dat ik geen sex met een vrouw gehad zou hebben in datzelfde half jaar....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Homosexueel zijn is inderdaad erg hip op dit moment, maar nee dat ben je niet
Deze laaste aanname is inderdaad wel juist! Mijn dank daarvoor...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Homosexueel zijn is inderdaad erg hip op dit moment, maar nee dat ben je niet
Nogmaals... Twijfel gewoon niet aan mijn intelligentie... Die zit wel goed... Ik vond jouw opmerking over mijn zogenaamd voorspelbare aanname een beetje gewoontjes...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:32 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Nou, zoals de rest van de mensen hier het wel meteen doorhad, ik doelde op het feit dat aangezien ik heb gezegd inderdaad dat ik geen vrouw versiert heb, jij er meteen vanuit gaat dat ik geen sex met een vrouw gehad zou hebben in datzelfde half jaar....
Das dus mis...
Nu jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Meer als een bedrijf...
Ze leveren goeie diensten...
Er wordt zo weer voor me gekookt![]()
Maar nee hoor... Ben vet lief voor mn vriendinnetje![]()
Dat weet ik... Ik voel meteen aan wanneer iemand niet hip isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:33 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Deze laaste aanname is inderdaad wel juist! Mijn dank daarvoor...![]()
uhuh...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals... Twijfel gewoon niet aan mijn intelligentie... Die zit wel goed... Ik vond jouw opmerking over mijn zogenaamd voorspelbare aanname een beetje gewoontjes...
en daar gaat t toch om... Nu...quote:
beste jonge, als er iemand niet hip is ben ik het!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat weet ik... Ik voel meteen aan wanneer iemand niet hip is![]()
typisch een mannenuitspraakquote:
Wel een teken dat ze opletten!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef broer het volgende:
Het was natuurlijk ook de goden verzoeken, die TT...
Dat zeg ik... waarom denk je dat ik zeg dat je niet homosexueel kan zijn...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef Venderwel het volgende:
[..]
beste jonge, als er iemand niet hip is ben ik het!!
Thank God for that!
Als ze écht zouden opletten was er vanochtend wel iemand anders door de bliksem geraakt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef Venderwel het volgende:
Wel een teken dat ze opletten!
Voorkeur??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:40 schreef broer het volgende:
[..]
Als ze écht zouden opletten was er vanochtend wel iemand anders door de bliksem geraakt.
Zeggen is wat anders dan er naar leven...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef 907 het volgende:
[..]
typisch een mannenuitspraak
ik ben er zelf ook 1, maar dat zou ik niet hebben gezegd ...serieus...
* Venderwel geeft Joey een hand.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zeg ik... waarom denk je dat ik zeg dat je niet homosexueel kan zijn...
Ik spreek geen voorkeur uit, want dat is kliekjesvorming.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:41 schreef Venderwel het volgende:
Voorkeur??
Zo dus eten en verder helemaal niets... Beetje sporten, beetje lezen en beetje slapen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:41 schreef Venderwel het volgende:
[..]
* Venderwel geeft Joey een hand.
Maar eh, ga je anders nog wat leuks doen dit weekend?![]()
Vanavond kroeg...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo dus eten en verder helemaal niets... Beetje sporten, beetje lezen en beetje slapen...
Jij?
Tja...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef 907 het volgende:
[..]
typisch een mannenuitspraak
ik ben er zelf ook 1, maar dat zou ik niet hebben gezegd ...serieus...
Ongezellig!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:45 schreef Mukie het volgende:
Ik ga zo eens afsluiten en op naar huis
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:45 schreef Mukie het volgende:
Ik ga zo eens afsluiten en op naar huis
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:47 schreef thaleia het volgende:
Ik heb gebakken aardappeltjes
Volgens Joey waren dat mn tieten en daar heb ik idd niet echt zin in neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:46 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ongezellig!
Dus geen afspraak om ogen te kijken?![]()
Neeee..Joey zei dat ik eens in je ogen moest kijken, omdat hij er vanuit ging dat ik naar je tieten zat te kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Volgens Joey waren dat mn tieten en daar heb ik idd niet echt zin in nee
Ik ook. Als ik ze tenminste nu warm ga maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:47 schreef thaleia het volgende:
Ik heb gebakken aardappeltjes
Ik loog. Die van mij waren ook nog niet gebakken. En nu nog steeds niet, maar het gaat nu wel gebeuren, want er is niets zo mooi als gebakken aardappeltjes bij stromende regen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:49 schreef broer het volgende:
Ik ook. Als ik ze tenminste nu warm ga maken.
Nou zin in gezelschap terwijl je je gebakken aardappeltjes op eet en naar de regen kijkt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:14 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik loog. Die van mij waren ook nog niet gebakken. En nu nog steeds niet, maar het gaat nu wel gebeuren, want er is niets zo mooi als gebakken aardappeltjes bij stromende regen.
Goed weekend, degenen die weggaan
Nee, want ik vermoed dat er voor mij dan minder aardappeltjes overblijven. Klopt dat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:16 schreef Venderwel het volgende:
Nou zin in gezelschap terwijl je je gebakken aardappeltjes op eet en naar de regen kijkt?
Nee hoor hoeft helemaal niet! Maar ja als jij zin hebt om alleen te eten...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nee, want ik vermoed dat er voor mij dan minder aardappeltjes overblijven. Klopt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |