Dat weet ik... Ik voel meteen aan wanneer iemand niet hip isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:33 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Deze laaste aanname is inderdaad wel juist! Mijn dank daarvoor...![]()
uhuh...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals... Twijfel gewoon niet aan mijn intelligentie... Die zit wel goed... Ik vond jouw opmerking over mijn zogenaamd voorspelbare aanname een beetje gewoontjes...
en daar gaat t toch om... Nu...quote:
beste jonge, als er iemand niet hip is ben ik het!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat weet ik... Ik voel meteen aan wanneer iemand niet hip is![]()
typisch een mannenuitspraakquote:
Wel een teken dat ze opletten!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef broer het volgende:
Het was natuurlijk ook de goden verzoeken, die TT...
Dat zeg ik... waarom denk je dat ik zeg dat je niet homosexueel kan zijn...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef Venderwel het volgende:
[..]
beste jonge, als er iemand niet hip is ben ik het!!
Thank God for that!
Als ze écht zouden opletten was er vanochtend wel iemand anders door de bliksem geraakt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef Venderwel het volgende:
Wel een teken dat ze opletten!
Voorkeur??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:40 schreef broer het volgende:
[..]
Als ze écht zouden opletten was er vanochtend wel iemand anders door de bliksem geraakt.
Zeggen is wat anders dan er naar leven...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef 907 het volgende:
[..]
typisch een mannenuitspraak
ik ben er zelf ook 1, maar dat zou ik niet hebben gezegd ...serieus...
* Venderwel geeft Joey een hand.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zeg ik... waarom denk je dat ik zeg dat je niet homosexueel kan zijn...
Ik spreek geen voorkeur uit, want dat is kliekjesvorming.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:41 schreef Venderwel het volgende:
Voorkeur??
Zo dus eten en verder helemaal niets... Beetje sporten, beetje lezen en beetje slapen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:41 schreef Venderwel het volgende:
[..]
* Venderwel geeft Joey een hand.
Maar eh, ga je anders nog wat leuks doen dit weekend?![]()
Vanavond kroeg...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo dus eten en verder helemaal niets... Beetje sporten, beetje lezen en beetje slapen...
Jij?
Tja...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef 907 het volgende:
[..]
typisch een mannenuitspraak
ik ben er zelf ook 1, maar dat zou ik niet hebben gezegd ...serieus...
Ongezellig!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:45 schreef Mukie het volgende:
Ik ga zo eens afsluiten en op naar huis
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:45 schreef Mukie het volgende:
Ik ga zo eens afsluiten en op naar huis
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:47 schreef thaleia het volgende:
Ik heb gebakken aardappeltjes
Volgens Joey waren dat mn tieten en daar heb ik idd niet echt zin in neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:46 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ongezellig!
Dus geen afspraak om ogen te kijken?![]()
Neeee..Joey zei dat ik eens in je ogen moest kijken, omdat hij er vanuit ging dat ik naar je tieten zat te kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Volgens Joey waren dat mn tieten en daar heb ik idd niet echt zin in nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |