Oh neeeeeee...zo bedoel ik het niet!! Als ik de foto's zo zie dan klopt dat inderdaad wel.....maar ja, er zijn vrouwen die liegen erover!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom die niet kan kloppen.
Echt waar... Mensen hier snappen niet wat humor is...quote:
Ja jij bent net zo dom als Mukie...quote:
Mwoa, heb haar redelijk hoog, dus dat valt dan nog wel wat mee!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja jij bent net zo dom als Mukie...
Kijk eens in dr ogen ipv...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:49 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Mwoa, heb haar redelijk hoog, dus dat valt dan nog wel wat mee!!![]()
Welke balquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Echt waar... Mensen hier snappen niet wat humor is...
Tuurlijk heb je t over mij, daarom kaats ik de bal zo mooi terug...
Rofl, ja doe dat eens...quote:
neuh, waarom zou ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:47 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Oh neeeeeee...zo bedoel ik het niet!! Als ik de foto's zo zie dan klopt dat inderdaad wel.....maar ja, er zijn vrouwen die liegen erover!!
Nou dan neem ik mn petje voor um afquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja jij bent net zo dom als Mukie...
Ben je gek joh, zet die pet weer op, je haar ziet er niet uit vandaag!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nou dan neem ik mn petje voor um af
Echt waar je snapt t gewoon weer niet...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Rofl, ja doe dat eens...
In mn ogen kijken.
JoeyT hoe kan iemand in mn ogen kijken vanachter een schermpje?
Een foto is niet meer dan een tijdelijke afspiegeling van een bepaald moment.
En dan nog, denk ik dat je best wel versteld zou staan
Dan leer eens te typen wat je bedoeldquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Echt waar je snapt t gewoon weer niet...
Niet alles te letterlijk opvatten...
Ja, morgen druk dagje weerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:01 schreef Venderwel het volgende:
Maar goed, als jij graag wilt dat ik in d'r ogen kijk, geen probleem, ben de moeilijkste niet! Ik bedoel er zijn mindere bezigheden....
@Mukie Heb je het morgen druk? Joey vindt dat ik in je ogen moet gaan zitten kijken!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:01 schreef Venderwel het volgende:
@Mukie Heb je het morgen druk? Joey vindt dat ik in je ogen moet gaan zitten kijken!
* Venderwel pakt agenda erbij en bladert heel interessant door de lega pagina'squote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:04 schreef Venderwel het volgende:
[..]
* Venderwel pakt agenda erbij en bladert heel interessant door de lega pagina's
Wanneer kun je wel?
In de ogen ipv... Lijkt me toch duidelijk... Weet niet waar jullie vandaan komen, maar in de randstad ken ik niemand die het niet zou begrijpen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan leer eens te typen wat je bedoeld
Misschien dat je dan eens wat minder misverstanden hebt![]()
@Mukie Hij heeft ons echt niet hoog zitten he?? Alsof wij dat niet weten! Heeft blijkbaar niet door dat we hem in de zeik nemen ipv andersom....zal het verschil in intelligentie zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In de ogen ipv... Lijkt me toch duidelijk... Weet niet waar jullie vandaan komen, maar in de randstad ken ik niemand die het niet zou begrijpen...
Tieten mensen tieten!!!!!!!!!!!!!!!
dat zei ik tochquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In de ogen ipv... Lijkt me toch duidelijk... Weet niet waar jullie vandaan komen, maar in de randstad ken ik niemand die het niet zou begrijpen...
shit ik kom uit de randstad ....quote:
net zoiets als 'je moet eens de andere lippen kussen'?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als in cherrylips??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
net zoiets als 'je moet eens de andere lippen kussen'?![]()
Tsja ik weet iig wel wanneer ik een blauwtje loop bij een meisjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:08 schreef Venderwel het volgende:
[..]
zal het verschil in intelligentie zijn.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
welke smaak ze hebben weet ik niet hoor
ff proeven voor je?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
welke smaak ze hebben weet ik niet hoor
Dus jij ziet nu tieten? Nee idd dat snap ik niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb ik een blauwtje gelopen dan??? Daarvoor moet je toch eerst iemand proberen te versieren??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja ik weet iig wel wanneer ik een blauwtje loop bij een meisje![]()
Niet echt een mannelijk excuus... Loverboyyyquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:12 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Heb ik een blauwtje gelopen dan??? Daarvoor moet je toch eerst iemand proberen te versieren??
Dat laatst heb ik al een half jaar niet meer gedaan......dus...
Ik wou hem niet maken....te makkelijk!quote:
iets met open deur enzo ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:13 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ik wou hem niet maken....te makkelijk!![]()
Maar eerlijk toegegeven, ik ben ook maar een vent en dat was ook het eerste wat mij te binnen schoot...
Ik ben je nu echt kwijt...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet echt een mannelijk excuus... Loverboyyy![]()
Ok ik ga hm uitleggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dus jij ziet nu tieten? Nee idd dat snap ik niet.
Ik zie alleen een scherm, meer niet.
Je verwisseld weer jouw wereld met de algemene
Waarop maar weer blijkt dat dit meer over jezelf zegt dan over mij!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok ik ga hm uitleggen
Venderwel zei dat hij jouw hoog heeft zitten. Waarop ik zei dat ie wat minder naar tieten moet kijken, waarmee ik dus bedoel dat hij alles met een kut hoog heeft zitten...
chemische troepquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog wel Labello Cherry liggen![]()
OMFGquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok ik ga hm uitleggen
Venderwel zei dat hij jouw hoog heeft zitten. Waarop ik zei dat ie wat minder naar tieten moet kijken, waarmee ik dus bedoel dat hij alles met een kut hoog heeft zitten...
Wat zegt t dan over mij... Ik doop hm er vanaaf weer ff in dus mij hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:16 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Waarop maar weer blijkt dat dit meer over jezelf zegt dan over mij!
echt goed zal het niet zijn neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:17 schreef 907 het volgende:
[..]
chemische troepals je t doet, moet je t goed doen
Lijkt mij niet... Ik heb vrouwen niet zo hoog zitten... Kheb ze ook t liefst liggend...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
OMFG
Projecteer jij jezelf nu op elke vent?
mmmmm...we zeggen wel ongeveer hetzelfde jij en ik, dus wat betreft heeft ie misschien wel gelijk dat we even dom zijn!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
OMFG
Projecteer jij jezelf nu op elke vent?
is die van jou over datum dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
echt goed zal het niet zijn nee
Dat blijkt meer dan eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt mij niet... Ik heb vrouwen niet zo hoog zitten... Kheb ze ook t liefst liggend...
ik had t over t eggie, dus in elk geval niet de labelloquote:
Zeg dan ook niet dat ik mezelf op anderen projecteerquote:
Nee, maar het effect zal een beetje vreemd zijn denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:19 schreef 907 het volgende:
[..]
is die van jou over datum dan?
ff op jongenstoer hoor
Ik zeg....experimentje...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar het effect zal een beetje vreemd zijn denk ik![]()
Dom zijn en op eenzelfde level zitten zijn 2 verschillende dingen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:18 schreef Venderwel het volgende:
[..]
mmmmm...we zeggen wel ongeveer hetzelfde jij en ik, dus wat betreft heeft ie misschien wel gelijk dat we even dom zijn!!
kan ie niet 2 dingen tegelijk??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dom zijn en op eenzelfde level zitten zijn 2 verschillende dingen.
Maar dat heeft ie nog niet door.
Komt morgen misschien wel, als zn geilheid weer iets gezakt is en er zuurstof bij zn hersenen komen
Dat je vrouwen niet hoog hebt zitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat ik mezelf op anderen projecteer![]()
t blijft n gozerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:22 schreef Venderwel het volgende:
[..]
kan ie niet 2 dingen tegelijk??![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dom zijn en op eenzelfde level zitten zijn 2 verschillende dingen.
Maar dat heeft ie nog niet door.
Komt morgen misschien wel, als zn geilheid lul weer iets gezakt is en er zuurstof bloed bij zn hersenen komen
Meepraten is zoooo 2004...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:22 schreef Venderwel het volgende:
[..]
kan ie niet 2 dingen tegelijk??![]()
Meer als een bedrijf...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat je vrouwen niet hoog hebt zitten.
Je ziet ze als gebruiksvoorwerpen.
Als je het afgelopen half jaar geen vrouw hebt versierd dan moet dat idd wel kunnen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:25 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ja...gelijk in, maar dat moet toch zeker nog wel kunenn?
Ik zie hier een aanname in verborgen zitten!! Helaas, wel een verkeerde aanname!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je het afgelopen half jaar geen vrouw hebt versierd dan moet dat idd wel kunnen...
Homosexueel zijn is inderdaad erg hip op dit moment, maar nee dat ben je nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:28 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ik zie hier een aanname in verborgen zitten!! Helaas, wel een verkeerde aanname!
Nou, zoals de rest van de mensen hier het wel meteen doorhad, ik doelde op het feit dat aangezien ik heb gezegd inderdaad dat ik geen vrouw versiert heb, jij er meteen vanuit gaat dat ik geen sex met een vrouw gehad zou hebben in datzelfde half jaar....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Homosexueel zijn is inderdaad erg hip op dit moment, maar nee dat ben je niet
Deze laaste aanname is inderdaad wel juist! Mijn dank daarvoor...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Homosexueel zijn is inderdaad erg hip op dit moment, maar nee dat ben je niet
Nogmaals... Twijfel gewoon niet aan mijn intelligentie... Die zit wel goed... Ik vond jouw opmerking over mijn zogenaamd voorspelbare aanname een beetje gewoontjes...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:32 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Nou, zoals de rest van de mensen hier het wel meteen doorhad, ik doelde op het feit dat aangezien ik heb gezegd inderdaad dat ik geen vrouw versiert heb, jij er meteen vanuit gaat dat ik geen sex met een vrouw gehad zou hebben in datzelfde half jaar....
Das dus mis...
Nu jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Meer als een bedrijf...
Ze leveren goeie diensten...
Er wordt zo weer voor me gekookt![]()
Maar nee hoor... Ben vet lief voor mn vriendinnetje![]()
Dat weet ik... Ik voel meteen aan wanneer iemand niet hip isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:33 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Deze laaste aanname is inderdaad wel juist! Mijn dank daarvoor...![]()
uhuh...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals... Twijfel gewoon niet aan mijn intelligentie... Die zit wel goed... Ik vond jouw opmerking over mijn zogenaamd voorspelbare aanname een beetje gewoontjes...
en daar gaat t toch om... Nu...quote:
beste jonge, als er iemand niet hip is ben ik het!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat weet ik... Ik voel meteen aan wanneer iemand niet hip is![]()
typisch een mannenuitspraakquote:
Wel een teken dat ze opletten!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef broer het volgende:
Het was natuurlijk ook de goden verzoeken, die TT...
Dat zeg ik... waarom denk je dat ik zeg dat je niet homosexueel kan zijn...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef Venderwel het volgende:
[..]
beste jonge, als er iemand niet hip is ben ik het!!
Thank God for that!
Als ze écht zouden opletten was er vanochtend wel iemand anders door de bliksem geraakt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef Venderwel het volgende:
Wel een teken dat ze opletten!
Voorkeur??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:40 schreef broer het volgende:
[..]
Als ze écht zouden opletten was er vanochtend wel iemand anders door de bliksem geraakt.
Zeggen is wat anders dan er naar leven...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef 907 het volgende:
[..]
typisch een mannenuitspraak
ik ben er zelf ook 1, maar dat zou ik niet hebben gezegd ...serieus...
* Venderwel geeft Joey een hand.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zeg ik... waarom denk je dat ik zeg dat je niet homosexueel kan zijn...
Ik spreek geen voorkeur uit, want dat is kliekjesvorming.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:41 schreef Venderwel het volgende:
Voorkeur??
Zo dus eten en verder helemaal niets... Beetje sporten, beetje lezen en beetje slapen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:41 schreef Venderwel het volgende:
[..]
* Venderwel geeft Joey een hand.
Maar eh, ga je anders nog wat leuks doen dit weekend?![]()
Vanavond kroeg...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo dus eten en verder helemaal niets... Beetje sporten, beetje lezen en beetje slapen...
Jij?
Tja...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef 907 het volgende:
[..]
typisch een mannenuitspraak
ik ben er zelf ook 1, maar dat zou ik niet hebben gezegd ...serieus...
Ongezellig!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:45 schreef Mukie het volgende:
Ik ga zo eens afsluiten en op naar huis
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:45 schreef Mukie het volgende:
Ik ga zo eens afsluiten en op naar huis
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:47 schreef thaleia het volgende:
Ik heb gebakken aardappeltjes
Volgens Joey waren dat mn tieten en daar heb ik idd niet echt zin in neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:46 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ongezellig!
Dus geen afspraak om ogen te kijken?![]()
Neeee..Joey zei dat ik eens in je ogen moest kijken, omdat hij er vanuit ging dat ik naar je tieten zat te kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Volgens Joey waren dat mn tieten en daar heb ik idd niet echt zin in nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |