quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef PhaE het volgende:
[..]
* PhaE heeft dat ondervonden, de eerste keer dat hij als Single voor zichzelf ging koken...
Tja, zij had alle servies meegenomen
Maar was niet, euh.. nuchter genoeg om te bedenken dat zo'n pan dan best warm is
Sterker nog: ik heb er 4 kleintjes bijquote:
nu vroeg ik me wederom af wat dat ook alweer betekende, maar ik weet 't weerquote:
Kun je lekker over je rug laten lopenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sterker nog: ik heb er 4 kleintjes bij
Dat ligt hier om de hoekquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:49 schreef CherryLips het volgende:
zee niveau?
Nog niet, zijn ze wat te klein voor. Zo groot als het topje van mn pink nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Kun je lekker over je rug laten lopen![]()
* Mukie kijkt achter stoelen en bankenquote:
Sportieve mamma!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nog niet, zijn ze wat te klein voor. Zo groot als het topje van mn pink nu
OMG die gerbilmama van mij is knots. Ze is zo gek op dat rad dat ze nu een van die kleintjes in dr bekkie heeft om te verplaatsen, maar het niet kan laten om nog ff drin te rennen
De aanhouder wint? Topics lang blijven zoeken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:54 schreef Mukie het volgende:
* Mukie kijkt achter stoelen en banken
Niets te vinden
Jij bent dan ook liefquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:55 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind gerbils anders een bijzonder hoog niveau hoor![]()
vele handen maken licht werk enzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:57 schreef Modus het volgende:
[..]
De aanhouder wint? Topics lang blijven zoeken?.
ja rimmenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:58 schreef fembol het volgende:
[..]
Heb net al geholpen, iemand riep dat het niveau gevonden was...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:00 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.theosofie.net/(...)tokt2003/wetten.html
Dit meer discussie waard?
Altijdquote:
das meer voor truth of wflquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:00 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.theosofie.net/(...)tokt2003/wetten.html
Dit meer discussie waard?
Elk onderwerp wat we hier bespreken past wel ergens andersquote:
Ik geloof dat ik dat inderdaad maar doe. (Met een beetje geluk red ik het beide.)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:37 schreef thaleia het volgende:
Het bandje. Dat kan nog positief verrassen, the usual suspects niet meer
nou wat is jouw visie hierop dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Elk onderwerp wat we hier bespreken past wel ergens anders![]()
Dan kunnen we net zo goed de reeks sluiten
Leuk!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:03 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat inderdaad maar doe. (Met een beetje geluk red ik het beide.)
strak planquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:03 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat inderdaad maar doe. (Met een beetje geluk red ik het beide.)
Griept ze!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:05 schreef broer het volgende:
[..]
Wijven! Lekkere, zelfs. Dat kan ook nog.
Hoera!
Neem ze mee naar huis voor de filmquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:05 schreef broer het volgende:
[..]
Wijven! Lekkere, zelfs. Dat kan ook nog.
Hoera!
Songtekst van Blöf?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:06 schreef Mukie het volgende:
Als we denken aan verheven werelden die in de enorme ruimte drijven, en dan ons menselijke bestaan met al zijn trivialiteiten bekijken – het gekibbel, het geweld, het handelen zonder na te denken, voelen we dan niet op een of andere manier dat we ver zijn afgedwaald van de meer serene paden van de natuur?
Ach we kennen je nogquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:23 schreef PPWB84 het volgende:
ik denk om de optie open te houden dat je anar die meeting kan moet je wel weer ff wat posten
NU al intro dagen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:25 schreef PPWB84 het volgende:
Ik ben an t uitrusten van de introductiedagen in Utrecht. was hartstikke leuk. vandaag ingeshcreven bij een leuke studentenvereniging.
oh gelukkig nog vrijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:27 schreef PPWB84 het volgende:
ja ze waren vroeg ja. amar ja nu wel ff nog beetje vrij tot begin september..nou ja..ik bena an t werk.
Waarom thuis gezeten dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:30 schreef PPWB84 het volgende:
ja..heb er zin in. ik hebe en jaar thuisgezeten. t wordt tijd om weer echt leven. ik ben 20. ik hoor lol te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |