quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef PhaE het volgende:
[..]
* PhaE heeft dat ondervonden, de eerste keer dat hij als Single voor zichzelf ging koken...
Tja, zij had alle servies meegenomen
Maar was niet, euh.. nuchter genoeg om te bedenken dat zo'n pan dan best warm is
Sterker nog: ik heb er 4 kleintjes bijquote:
nu vroeg ik me wederom af wat dat ook alweer betekende, maar ik weet 't weerquote:
Kun je lekker over je rug laten lopenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sterker nog: ik heb er 4 kleintjes bij
Dat ligt hier om de hoekquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:49 schreef CherryLips het volgende:
zee niveau?
Nog niet, zijn ze wat te klein voor. Zo groot als het topje van mn pink nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Kun je lekker over je rug laten lopen![]()
* Mukie kijkt achter stoelen en bankenquote:
Sportieve mamma!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nog niet, zijn ze wat te klein voor. Zo groot als het topje van mn pink nu
OMG die gerbilmama van mij is knots. Ze is zo gek op dat rad dat ze nu een van die kleintjes in dr bekkie heeft om te verplaatsen, maar het niet kan laten om nog ff drin te rennen
De aanhouder wint? Topics lang blijven zoeken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:54 schreef Mukie het volgende:
* Mukie kijkt achter stoelen en banken
Niets te vinden
Jij bent dan ook liefquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:55 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind gerbils anders een bijzonder hoog niveau hoor![]()
vele handen maken licht werk enzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:57 schreef Modus het volgende:
[..]
De aanhouder wint? Topics lang blijven zoeken?.
ja rimmenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:58 schreef fembol het volgende:
[..]
Heb net al geholpen, iemand riep dat het niveau gevonden was...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:00 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.theosofie.net/(...)tokt2003/wetten.html
Dit meer discussie waard?
Altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |