Hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:10 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Minder!! Zeker minder...al was het alleen maar omdat je vaak eerder naar huis gaat met z'n 2...![]()
leukquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik krijg dan tranen in mn ogen![]()
![]()
En in oktober komt 'als je begrijpt wat ik bedoel' uit op dvd![]()
ikke nietquote:
ik heb geen vriendinquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We hebben hier allemaal een vriendin en komen hier om jou uit te lachen![]()
Ik heb een poos geleden.....(ehm..damn is alweer 8 jaar geleden!) een vriendin gehad in Tilburg...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Te typisch voor woorden
Dat zijn vaak ook de mensen die vrienden ineens minder zien, wanneer ze verliefd zijn.
Steeds minder en minder tot het uit gaat, Dan zijn ze weer welkom
Mmmmmmm.....gaan wij een keer op stap??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij?
Ik ben nu een kroegensluiter en vriendjelief is dat (vaak) ook.
En anders gaat hij toch eerder? Maak ik hem wel wakker
Niet!quote:
gmtaquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:23 schreef PhaE het volgende:
* PhaE gaat naar huis..
Prettig weekend allemaal !
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:23 schreef PhaE het volgende:
* PhaE gaat naar huis..
Prettig weekend allemaal !
Ynske, Melismay en....??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:24 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft nog steeds 3 cursisten in da house
Ik ken maar een paar fokkers irl, maar je noemt net de onbekenden opquote:
Ik ken er geen 1....althans niet dat ik weet...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken maar een paar fokkers irl, maar je noemt net de onbekenden op
Plato, M_Schtoppel, prinsrob, tooniceguy en natuurlijk _arual_quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:27 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ik ken er geen 1....althans niet dat ik weet...
Er was sprake van dat ik Ynske een keertje mee uiteten zou nemen, maar is nog niet concreet!
Dingen die echt belangrijk zijn moet je sowieso blijven doen, of je nou een relatie hebt of niet. En desnoods neem je toch gewoon je vriendin ( of vriend ) gewoon mee? Als je serieus een relatie hebt zijn er geen geheimen en kan je makkelijk je vriendin meenemen! sja of ze een avondje zuipen met de gozers leuk vind is een tweede, maar daar kan je haar nog over laten kiezen ( even als voorbeeld, dat dat echt belangrijk isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:32 schreef Mukie het volgende:
Stelling: Wanneer ik vrijgezel ben, heb ik meer tijd over voor dingen die ECHT belangrijk zijn.
Laat iedereen deze opmerking nou voorbijgaan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:14 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zelfs info die ik pas later hier ga melden![]()
Hoe zit t eigenlijk met jullie plannen? Kinderen op welke leeftijd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:33 schreef broer het volgende:
[..]
Laat iedereen deze opmerking nou voorbijgaan?
Hebben we het over trouwen of over kinderen?
Topic gaat over singles, dus ja wat moet je er dan mee he!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:33 schreef broer het volgende:
[..]
Laat iedereen deze opmerking nou voorbijgaan?
Hebben we het over trouwen of over kinderen?
2005 is idd geen goed jaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe zit t eigenlijk met jullie plannen? Kinderen op welke leeftijd?
Ik zelf wil 2006/2007 eigenlijk best een kindje als de omstandigheden t toelaten...
tja als je het over zo'n lange afstand hebt, is het wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ik heb een poos geleden.....(ehm..damn is alweer 8 jaar geleden!) een vriendin gehad in Tilburg...
Friesland....Tilburg...niet handig, maar ja je bent gek op elkaar!
Beide natuurlijk geen auto, dus met de trein erheen...(ik woonde bij mijn ouders, zij op zichzelf.)
Ja ik was dus in het weekend vaak bij haar....bedoel je wilt toch ook een keer WEL samen zijn..
Kreeg ik ook een opmerking van mijn vrijgezelle vrienden: We zien je ook nooit meer...
Opzich wel waar, maar kon het ze moeilijk aan het verstand brengen...
Nou hoor je (en zie je) ze niet meer nu ze zelf een relatie hebben!
Shitquote:
Een voorbeeld aan nemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:36 schreef Venderwel het volgende:
Topic gaat over singles, dus ja wat moet je er dan mee he!![]()
Check maar ff op mn foboquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:30 schreef 907 het volgende:
oh hoe zit t nou met die mini-meet? ik ben net thuis, maar volgens mij heb ik die al gemist ofzo?
Komt tijd komt kind...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
2005 is idd geen goed jaar
Je hebt er goed aan gedaan![]()
Ik zal deze maar ff aan me voorbijgaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe zit t eigenlijk met jullie plannen? Kinderen op welke leeftijd?
Ik zelf wil 2006/2007 eigenlijk best een kindje als de omstandigheden t toelaten...
Je ontwijkt mijn vraag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:38 schreef Pheno het volgende:
2005 is idd geen goed jaar
Je hebt er goed aan gedaan![]()
bovenin bij de standaard gegevensquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:41 schreef 907 het volgende:
[..]
waar staat op welke dag? want dat kan ik niet vinden![]()
Biologische klok begint te tikken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik zal deze maar ff aan me voorbijgaan
Bij Mukie?? Nah, kan nog wel paar jaartjes!! Tenminste als die datum in haar profiel klopt!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Biologische klok begint te tikken...
Nehhh oude moedersquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:43 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Bij Mukie?? Nah, kan nog wel paar jaartjes!! Tenminste als die datum in haar profiel klopt!!
Ik zet liever niet een kind op de wereld binnen een labiele relatie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Biologische klok begint te tikken...
nope...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:43 schreef 907 het volgende:
[..]
en dan s`avonds is de gewone meet?(als dat doorgaat...)
Dan moet je ook geen labiele relatie aangaan...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik zet liever niet een kind op de wereld binnen een labiele relatie.
Ik zie niet in waarom die niet kan kloppen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:43 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Bij Mukie?? Nah, kan nog wel paar jaartjes!! Tenminste als die datum in haar profiel klopt!!
Moet soms alles uitleggen he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen labiele relatie aangaan...
Zucht...
Lieve schat ik heb het over jouquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen labiele relatie aangaan...
Zucht...
ok ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
nope...
Dat mogen de lui lekker uitvogelen in het algemene meettopic
Oh neeeeeee...zo bedoel ik het niet!! Als ik de foto's zo zie dan klopt dat inderdaad wel.....maar ja, er zijn vrouwen die liegen erover!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom die niet kan kloppen.
Echt waar... Mensen hier snappen niet wat humor is...quote:
Ja jij bent net zo dom als Mukie...quote:
Mwoa, heb haar redelijk hoog, dus dat valt dan nog wel wat mee!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja jij bent net zo dom als Mukie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |